Het duurde even voordat het kwartje bij me viel. Maar inderdaad. Als ze het vermalen dan stoppen ze het erna in een frikandel.quote:
Een frikandel is alleen niet rauw.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:04 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Het duurde even voordat het kwartje bij me viel. Maar inderdaad. Als ze het vermalen dan stoppen ze het erna in een frikandel.
En waarom zouden ze er vannacht niet Noor of Billy uitmikkenquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze houden de neefjes van huisman er in die vermoorden vervolgens vannacht Rutjes, en Billy en Noor winnen het spel.
Omdat de broers ook niet zo slim zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En waarom zouden ze er vannacht niet Noor of Billy uitmikken
Dat is echt de allerslechtste keus.quote:
Naïef doen is slimmer, de Verraders hebben hun totaal niet in de smiezenquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:43 schreef lily het volgende:
Billy en Noor hadden met gemak Betty, Chahid en Nathan mee kunnen krijgen.
Waarom niet?
Verraders zijn echt te domquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:45 schreef DaMart het volgende:
Nou, Billy en Noor er nog in volgende week.
Ze hadden er wel 1 uit kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Naïef doen is slimmer, de Verraders hebben hun totaal niet in de smiezen
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze gaan in de finale pas op hun doel af.
Erg suffe flauwe spoilerquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom laat rtl nou in het voorstukje noor en billy aan de ronde tafel zien wat een rare keus.
Ja maar ook van de makers zelf.quote:
Op zich was tijdens het conclaaf al helemaal duidelijk dat Billy en Noor er niet uit zouden gaan. Daar was echt geen sprake van bij de broers.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom laat rtl nou in het voorstukje noor en billy aan de ronde tafel zien wat een rare keus.
Dat is inderdaad het leuke nog, de domme blik als ze opeens eruit liggenquote:Op vrijdag 28 april 2023 23:05 schreef bianconeri het volgende:
Wat een rare aflevering...
Billy, Noor en Chahid die verstoppertje spelen.
De kaarten op de borst houden.
Sander en Jordy die er wel door heen fietsen, maar zelf ook alle steken laten vallen. Hebben echt helemaal niets door.
Lijken nog steeds heel simpel te denken dat Billy en Noor ze niet door hebben omdat die de kaarten voor zich houden.
En dan denken dat een Nathan het gevaar is
Die spoiler is wel echt heel dom.
Gaat wel lachen om te zien worden bij de broers als ze dan door hebben dat Noor die "niets door heeft en het spel niet speelt" alles al heel lang door heeft.
Dit dus. Het was sowieso wel duidelijk dat het tussen Chahied en Nathan gaat.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op zich was tijdens het conclaaf al helemaal duidelijk dat Billy en Noor er niet uit zouden gaan. Daar was echt geen sprake van bij de broers.
Eens maar om nou voor de finale dat zo te laten zien?quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op zich was tijdens het conclaaf al helemaal duidelijk dat Billy en Noor er niet uit zouden gaan. Daar was echt geen sprake van bij de broers.
Dit vind ik wel een grote aanname. Probleem is ook dat alleen Sander vanaf dag 1 een verrader is. Domste wat hij heeft gedaan, is zijn broer chanteren.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:35 schreef freaky40 het volgende:
Ja, ongekend dit. Het wordt zowel door de Verraders als door de getrouwen niet goed uitgespeeld erg laf. Zo'n Billy of Noor hadden in andere seizoenen al lang verbannen of gedood geweest omdat de Verraders altijd wel hoorde dat ze op de korrel zaten. De verraders mengde zich ook goed in de groep om zo die signalen op te vangen zodat ze gelijk konden ingrijpen maar daar is het nu al te laat voor omdat ze er in het begin al zo'n zooitje van gemaakt hebben met die vreselijke Katinka en die Maria die zich onsterfelijk verdacht maakte bij het ontbijt telkens.
Maar krijg wel het idee dat de productie duidelijk gestuurd heeft op een seizoen waarin te lastig zou worden voor de Verraders maar het wordt er niet beter op zo.
Vond ik wel meevallen hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:35 schreef freaky40 het volgende:
Ja, ongekend dit. Het wordt zowel door de Verraders als door de getrouwen niet goed uitgespeeld erg laf. Zo'n Billy of Noor hadden in andere seizoenen al lang verbannen of gedood geweest omdat de Verraders altijd wel hoorde dat ze op de korrel zaten. De verraders mengde zich ook goed in de groep om zo die signalen op te vangen zodat ze gelijk konden ingrijpen
Je weet dat letterlijk iedereen Wikipedia pagina's kan aanpassen?quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:50 schreef TokkieFamilie het volgende:
Voor wie wil weten wie er als laatste wordt vermoord: op de pagina van Wikipedia is al iemand zo slim geweest in te vullen dat dit Nathan is. Zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Verraders_(televisieprogramma)
Dit verbaast mij verder niet.
Vorige ronde waren het alleen Billy en Noor.quote:De tactiek van Billy en Noor is verder onbegrijpelijk. Ze hadden Sander er in de vorige ronde gewoon uit kunnen stemmen toen ze merkten dat zowel Nathan als Chahid voor hem gingen.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op zaterdag 29 april 2023 00:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit dus. Het was sowieso wel duidelijk dat het tussen Chahied en Nathan gaat.
Als je dit spel wil winnen is wat Nour en Billy doen the way to go. Zo snel je ook maar in dit spel een beetje je mond open doet ben je de lul. Of het nu via een verbanning is of als je goed zit via de nacht.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:50 schreef TokkieFamilie het volgende:
Voor wie wil weten wie er als laatste wordt vermoord: op de pagina van Wikipedia is al iemand zo slim geweest in te vullen dat dit Nathan is. Zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Verraders_(televisieprogramma)
Dit verbaast mij verder niet. Ik kon wel aan de broers merken dat hij hen het meest dwars zit op het moment.
De tactiek van Billy en Noor is verder onbegrijpelijk. Ze hadden Sander er in de vorige ronde gewoon uit kunnen stemmen toen ze merkten dat zowel Nathan als Chahid voor hem gingen. Met de stemmen van Noor en Billy erbij was het dan 4 stemmen geweest op Sander en tevens zijn exit. Ze gaan nog ontzettend spijt krijgen als Sander of Jordy in de finale de dolk weten te bemachtigen.
Precies.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je dit spel wil winnen is wat Nour en Billy doen the way to go.
ja dat is de zwakke schakel bij dit programma. Als je gaat praten dan ga je eruit.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Precies.
Wie praat die gaat. Daar moeten de makers wel wat op vinden. Anders Krijg begrijpelijk dat iedereen stil blijft zoals Noor en Billy.
of het hoort gewoon bij het spel, het is er een eigenschap van.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je dit spel wil winnen is wat Nour en Billy doen the way to go. Zo snel je ook maar in dit spel een beetje je mond open doet ben je de lul. Of het nu via een verbanning is of als je goed zit via de nacht.
Daarom wordt echt tijd voor meerdere rollen in dit spel met een eigen kracht.
Yup, het zou fijn zijn als dat mog wat wordt aangepast. Al vond ik het erg frustrerend dat ze gisteren niet al een van de broers koud hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Precies.
Wie praat die gaat. Daar moeten de makers wel wat op vinden. Anders Krijg begrijpelijk dat iedereen stil blijft zoals Noor en Billy.
Ik denk dat de makers hopen dat dit in evenwicht wordt gehouden doordat wie praat en vermoord wordt, daarmee op de verraders kan wijzen. Immers: als Piet Jan noemt en Piet wordt vermoord, dan kon Jan wel eens een verrader zijn. En dat dat weer veiligheid geeft aan praters.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja dat is de zwakke schakel bij dit programma. Als je gaat praten dan ga je eruit.
Net zoals bij WIDM dat men express molt zodat anderen denken dat jij de mol bent en zo heb jij een voorsprong bij de test.
Wat ook een beetje speelt is dat iedereen richting de finale wel redelijk door heeft wie het allemaal niet is. Sander kan zijn hele verradersclan wegstemmen en is alsnog hoofdverdachte voor de hele groep.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat de makers hopen dat dit in evenwicht wordt gehouden doordat wie praat en vermoord wordt, daarmee op de verraders kan wijzen. Immers: als Piet Jan noemt en Piet wordt vermoord, dan kon Jan wel eens een verrader zijn. En dat dat weer veiligheid geeft aan praters.
Maar het werkt in elk geval in dit seizoen niet zo.
Broers krijgen een dolk in handen, gelijkspel, niemand wint.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Het is bijna al uit te stippelen hoe de finale straks zal gaan. Totaal geen verrassing meer.
Noor heeft de vorige aflevering toch een dolk gepakt, die ze nog niet gebruikt heeft?quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Broers krijgen een dolk in handen, gelijkspel, niemand wint.
Nee? En volgens mij is die dolk maar één dag.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:28 schreef Spetie het volgende:
[..]
Noor heeft de vorige aflevering toch een dolk gepakt, die ze nog niet gebruikt heeft?
Heb het even opgezocht. Ze pakte wel de dolk, maar die mag je niet meenemen naar een volgende ronde.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee? En volgens mij is die dolk maar één dag.
Als die alleen dezelfde dag gebruikt mag worden, is de dolk gebruiken verklaren dat je het schild niet hebt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:35 schreef Spetie het volgende:
Heb het even opgezocht. Ze pakte wel de dolk, maar die mag je niet meenemen naar een volgende ronde.
Kan je niet dolk en schild hebben? Dat had toch iemand laatst?quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:28 schreef svann het volgende:
[..]
Als die alleen dezelfde dag gebruikt mag worden, is de dolk gebruiken verklaren dat je het schild niet hebt.
Vond het al vreemd dat die dolken nog bijna niet gebruikt waren.
Waarschijnlijk als je als enige de wapenkamer in mag.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan je niet dolk en schild hebben? Dat had toch iemand laatst?
Nee is twee keer gebeurd. 1x toen maar 1 iemand de wapenkamer in mocht, maar daarvoor ook een keer dat anderen niks hadden en iemand beiden hadquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:37 schreef svann het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als je als enige de wapenkamer in mag.
Kloptquote:Op zondag 30 april 2023 10:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Nee is twee keer gebeurd. 1x toen maar 1 iemand de wapenkamer in mocht, maar daarvoor ook een keer dat anderen niks hadden en iemand beiden had
Als ik me niet vergis tenminste
Maar hoe weet je dat het iemand niet is? Als ik nu steeds argumenten hoor dan zijn het vooral, "ja je keek mij niet aan", "Er was een blik tussen de broers" en meer van dat soort onderbuik gevoelens. In serie 1 met Samantha bleek maar weer eens dat die niet altijd goed zijn. Bij WIDM probeert de echte mol (behalve Renée Fokker) er geld uit te halen dus kun je het daarom nog wel iets aan feiten hangen. Maar dit blijft toch gewoon, hoe goed kan een verrader acteren en hoe goed kan een getrouwe er door heen prikken?quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ook een beetje speelt is dat iedereen richting de finale wel redelijk door heeft wie het allemaal niet is. Sander kan zijn hele verradersclan wegstemmen en is alsnog hoofdverdachte voor de hele groep.
Een verrader gedraagt zich altijd net een tikkie anders, tenzij het een uitstekende acteur is. Zelfs vorig seizoen viel alles uit elkaar terwijl ze lange tijd uitstekend speelden. Dat onderbuikgevoel bij anderen dat die wel goed zijn zal niet spelen bij de verrader.quote:
Maar seizoen 1 hadden ze het niet juist. Natuurlijk heb je verdachten, maar zeker weten? Dat is denk ik jezelf overschattenquote:Op zondag 30 april 2023 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een verrader gedraagt zich altijd net een tikkie anders, tenzij het een uitstekende acteur is. Zelfs vorig seizoen viel alles uit elkaar terwijl ze lange tijd uitstekend speelden. Dat onderbuikgevoel bij anderen dat die wel goed zijn zal niet spelen bij de verrader.
Is niet waterdicht natuurlijk, maar tot nu toe wel continu juist. Helpt natuurlijk ook wel mee dat ze zowel vorig seizoen als dit seizoen een paar hele sterke getrouwen over hebben gelaten.
Samantha hadden ze ook door, maar dat bondje liet elkaar niet vallen.quote:Op zondag 30 april 2023 10:54 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar seizoen 1 hadden ze het niet juist. Natuurlijk heb je verdachten, maar zeker weten? Dat is denk ik jezelf overschatten
Omdat dat toen niet verplicht wasquote:Op zondag 30 april 2023 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Samantha hadden ze ook door, maar dat bondje liet elkaar niet vallen.
Wel een faal van de regie vind ik.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dikke spoiler nu al de ronde tafel laten zien met Billy en Noor aan tafel
Het is een spel gebaseerd op weerwolven, wat een social deduction game is.quote:Op zondag 30 april 2023 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een verrader gedraagt zich altijd net een tikkie anders, tenzij het een uitstekende acteur is. Zelfs vorig seizoen viel alles uit elkaar terwijl ze lange tijd uitstekend speelden. Dat onderbuikgevoel bij anderen dat die wel goed zijn zal niet spelen bij de verrader.
Is niet waterdicht natuurlijk, maar tot nu toe wel continu juist. Helpt natuurlijk ook wel mee dat ze zowel vorig seizoen als dit seizoen een paar hele sterke getrouwen over hebben gelaten.
Mja dat is toch eigenlijk elke week? Dat ze eindigen met twee of drie mensen waar ze tussen twijfelen. Dan zie je ook degenen waar ze niet over twijfelen al in het shot van volgende week. Alleen omdat het nu nog maar vier mensen zijn, en volgende week de finale is valt het nu extra op. Voor mij voelt het ook raar, maar eigenlijk doen ze hetzelfde als altijdquote:Op maandag 1 mei 2023 11:38 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Wel een faal van de regie vind ik.
Zoals ik al zei, dat was dus niet duidelijk. De suggestie werd enkel gewekt.quote:Op maandag 24 april 2023 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het geknipt hebben, maar er werd anders al duidelijk weggegeven dat ze Noor gingen opschrijven qua moord.
Enige manier voor een persoonlijke overwinning.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:40 schreef GereDathan het volgende:
Wat is die Noor een laffe trut trouwens
Nog "even 1 dagje wachten hoor".
Klopt, daar stoor ik me al langer aanquote:Op maandag 1 mei 2023 11:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja dat is toch eigenlijk elke week? Dat ze eindigen met twee of drie mensen waar ze tussen twijfelen. Dan zie je ook degenen waar ze niet over twijfelen al in het shot van volgende week. Alleen omdat het nu nog maar vier mensen zijn, en volgende week de finale is valt het nu extra op. Voor mij voelt het ook raar, maar eigenlijk doen ze hetzelfde als altijd
Dat maakt haar niet minder laf door alles door anderen te laten opknappen. Het voorstukje van vorig week was ook tranen trekkend met haar gewauwel dat ze het steeds door had. Ik was geen fan van Selma en haar manier van communiceren, maar zij was tenminste wel eerlijk en recht door zee en ondernam zelf actie in plaats van lafjes af te wachten wat anderen doen.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Enige manier voor een persoonlijke overwinning.
Wie praat die gaat.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:40 schreef GereDathan het volgende:
Wat is die Noor een laffe trut trouwens
Nog "even 1 dagje wachten hoor".
En selma verliet het spel met lege handen.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:42 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat maakt haar niet minder laf door alles door anderen te laten opknappen. Het voorstukje van vorig week was ook tranen trekkend met haar gewauwel dat ze het steeds door had. Ik was geen fan van Selma en haar manier van communiceren, maar zij was tenminste wel eerlijk en recht door zee en ondernam zelf actie in plaats van lafjes af te wachten wat anderen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |