Nee is twee keer gebeurd. 1x toen maar 1 iemand de wapenkamer in mocht, maar daarvoor ook een keer dat anderen niks hadden en iemand beiden hadquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:37 schreef svann het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als je als enige de wapenkamer in mag.
Kloptquote:Op zondag 30 april 2023 10:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Nee is twee keer gebeurd. 1x toen maar 1 iemand de wapenkamer in mocht, maar daarvoor ook een keer dat anderen niks hadden en iemand beiden had
Als ik me niet vergis tenminste
Maar hoe weet je dat het iemand niet is? Als ik nu steeds argumenten hoor dan zijn het vooral, "ja je keek mij niet aan", "Er was een blik tussen de broers" en meer van dat soort onderbuik gevoelens. In serie 1 met Samantha bleek maar weer eens dat die niet altijd goed zijn. Bij WIDM probeert de echte mol (behalve Renée Fokker) er geld uit te halen dus kun je het daarom nog wel iets aan feiten hangen. Maar dit blijft toch gewoon, hoe goed kan een verrader acteren en hoe goed kan een getrouwe er door heen prikken?quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ook een beetje speelt is dat iedereen richting de finale wel redelijk door heeft wie het allemaal niet is. Sander kan zijn hele verradersclan wegstemmen en is alsnog hoofdverdachte voor de hele groep.
Een verrader gedraagt zich altijd net een tikkie anders, tenzij het een uitstekende acteur is. Zelfs vorig seizoen viel alles uit elkaar terwijl ze lange tijd uitstekend speelden. Dat onderbuikgevoel bij anderen dat die wel goed zijn zal niet spelen bij de verrader.quote:
Maar seizoen 1 hadden ze het niet juist. Natuurlijk heb je verdachten, maar zeker weten? Dat is denk ik jezelf overschattenquote:Op zondag 30 april 2023 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een verrader gedraagt zich altijd net een tikkie anders, tenzij het een uitstekende acteur is. Zelfs vorig seizoen viel alles uit elkaar terwijl ze lange tijd uitstekend speelden. Dat onderbuikgevoel bij anderen dat die wel goed zijn zal niet spelen bij de verrader.
Is niet waterdicht natuurlijk, maar tot nu toe wel continu juist. Helpt natuurlijk ook wel mee dat ze zowel vorig seizoen als dit seizoen een paar hele sterke getrouwen over hebben gelaten.
Samantha hadden ze ook door, maar dat bondje liet elkaar niet vallen.quote:Op zondag 30 april 2023 10:54 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar seizoen 1 hadden ze het niet juist. Natuurlijk heb je verdachten, maar zeker weten? Dat is denk ik jezelf overschatten
Omdat dat toen niet verplicht wasquote:Op zondag 30 april 2023 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Samantha hadden ze ook door, maar dat bondje liet elkaar niet vallen.
Wel een faal van de regie vind ik.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dikke spoiler nu al de ronde tafel laten zien met Billy en Noor aan tafel
Het is een spel gebaseerd op weerwolven, wat een social deduction game is.quote:Op zondag 30 april 2023 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een verrader gedraagt zich altijd net een tikkie anders, tenzij het een uitstekende acteur is. Zelfs vorig seizoen viel alles uit elkaar terwijl ze lange tijd uitstekend speelden. Dat onderbuikgevoel bij anderen dat die wel goed zijn zal niet spelen bij de verrader.
Is niet waterdicht natuurlijk, maar tot nu toe wel continu juist. Helpt natuurlijk ook wel mee dat ze zowel vorig seizoen als dit seizoen een paar hele sterke getrouwen over hebben gelaten.
Mja dat is toch eigenlijk elke week? Dat ze eindigen met twee of drie mensen waar ze tussen twijfelen. Dan zie je ook degenen waar ze niet over twijfelen al in het shot van volgende week. Alleen omdat het nu nog maar vier mensen zijn, en volgende week de finale is valt het nu extra op. Voor mij voelt het ook raar, maar eigenlijk doen ze hetzelfde als altijdquote:Op maandag 1 mei 2023 11:38 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Wel een faal van de regie vind ik.
Zoals ik al zei, dat was dus niet duidelijk. De suggestie werd enkel gewekt.quote:Op maandag 24 april 2023 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het geknipt hebben, maar er werd anders al duidelijk weggegeven dat ze Noor gingen opschrijven qua moord.
Enige manier voor een persoonlijke overwinning.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:40 schreef GereDathan het volgende:
Wat is die Noor een laffe trut trouwens
Nog "even 1 dagje wachten hoor".
Klopt, daar stoor ik me al langer aanquote:Op maandag 1 mei 2023 11:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja dat is toch eigenlijk elke week? Dat ze eindigen met twee of drie mensen waar ze tussen twijfelen. Dan zie je ook degenen waar ze niet over twijfelen al in het shot van volgende week. Alleen omdat het nu nog maar vier mensen zijn, en volgende week de finale is valt het nu extra op. Voor mij voelt het ook raar, maar eigenlijk doen ze hetzelfde als altijd
Dat maakt haar niet minder laf door alles door anderen te laten opknappen. Het voorstukje van vorig week was ook tranen trekkend met haar gewauwel dat ze het steeds door had. Ik was geen fan van Selma en haar manier van communiceren, maar zij was tenminste wel eerlijk en recht door zee en ondernam zelf actie in plaats van lafjes af te wachten wat anderen doen.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Enige manier voor een persoonlijke overwinning.
Wie praat die gaat.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:40 schreef GereDathan het volgende:
Wat is die Noor een laffe trut trouwens
Nog "even 1 dagje wachten hoor".
En selma verliet het spel met lege handen.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:42 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat maakt haar niet minder laf door alles door anderen te laten opknappen. Het voorstukje van vorig week was ook tranen trekkend met haar gewauwel dat ze het steeds door had. Ik was geen fan van Selma en haar manier van communiceren, maar zij was tenminste wel eerlijk en recht door zee en ondernam zelf actie in plaats van lafjes af te wachten wat anderen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |