Dank je, maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dank je, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dank je, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad, V. ja.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond meer.Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 16:00 schreef V. het volgende:
[..]Een vraag over Freek van Seth & Fiona had wel leuk geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond meer.
Zelfde makers?quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:31 schreef Cirilico het volgende:
Wederom een vraag die ook in Met het Mes zat.
De haringvlietdam is een gesloten kering dus het is overtuigend compleet foutquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:37 schreef Cirilico het volgende:
Hij zei het met zovele vertrouwen.
Furby <3
Die ligt toch ook in Noord Holland of zo?quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De haringvlietdam is een gesloten kering dus het is overtuigend compleet fout
Toeval.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:31 schreef Cirilico het volgende:
Wederom een vraag die ook in Met het Mes zat.
Ik gok tamacotschi?quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:38 schreef Cirilico het volgende:
Ben benieuwd wat de speelgoedvraag is voor het andere team.
Nee,wel in Zeeland en is er dacht ik een mogelijkheid om wat water door te laten voor vissen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die ligt toch ook in Noord Holland of zo?
Nee, da's de Hondsbossche Zeewering.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die ligt toch ook in Noord Holland of zo?
Nee Zuid Holland, met Goeree als zuidpunt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee,wel in Zeeland en is er dacht ik een mogelijkheid om wat water door te laten voor vissen.
Kroonkurkquote:
Zat ik ook aan te denken, maar we zullen zien.quote:
Zelfde personen die de vragen bedenken?quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Kroonkurk
Is wel geinig gebeurt best vaak nog. Ook met Per seconde wijzer.
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar we zullen zien.
Hij heeft ook een vrij sterk Duits accent.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik hoorde hem vorige week een Duitse naam zeer goed uitspreken.
Ik viel er toen net in, was het eerste wat ik hoorde dus ik dacht hé.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft ook een vrij sterk Duits accent.
Het landsbelang wordt weer verkwanseld, een beetje de concurrent van Rotterdam helpen...quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die is er niet omdat de Belgjes graag naar Antwerpen willen varen
Sinds wanneer houden wij rekening met die belgen?quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die is er niet omdat de Belgjes graag naar Antwerpen willen varen
Heel oud verdrag. De ijzeren rijn verbinding is ook zo'n oude afspraakquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het landsbelang wordt weer verkwanseld, een beetje de concurrent van Rotterdam helpen...
We krijgen er sloten aan pfas vervuiling voor terugquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Sinds wanneer houden wij rekening met die belgen?
Tsja, toch gewoon toeval.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Kroonkurk
Is wel geinig gebeurt best vaak nog. Ook met Per seconde wijzer.
Gelukkig hebben we Limburgquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Sinds wanneer houden wij rekening met die belgen?
Ik geloof je hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:52 schreef V. het volgende:
[..]
Tsja, toch gewoon toeval.
Deze vraag is maanden geleden bedacht en drie weken geleden opgenomen.
Nja. Open source wil ook niet zeggen dat het gratis is. Dat is weer afhankelijk. Mja..quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik ben geen ict'er, vrij algemene kennis
Meen je dat? Was een boek vroeger dat zo heette, over een Engelsman in de Nederlandse havenenclave in Japan. Misschien omdat ik dat uit mijn jeugd ken dat ik dat als standaardkennis zie.quote:
Ik speel het zelf niet, maar het komt ook voor in de videogame Ghost of Tsushima.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Meen je dat? Was een boek vroeger dat zo heette, over een Engelsman in de Nederlandse havenenclave in Japan. Misschien omdat ik dat uit mijn jeugd ken dat ik dat als standaardkennis zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |