Janet kan het beste gewoon een vuilniszak aantrekkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis hem niet he
dat jurkje bij Janet
ze heeft zelf een jurkje dat haar echt leuk staatquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Janet kan het beste gewoon een vuilniszak aantrekken
hij zei net ook tegen Moriquote:
Ik snap het ook welquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zei net ook tegen Mori
ik wil gewoon naar huis
dan moet gewoon gaan ,word erger met de dag preciesquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zei net ook tegen Mori
ik wil gewoon naar huis
Sjeffie begint stierlijk vervelend te worden, het was al voorspelbaar dat zijn adrenaline shot en Egotripperij van zijn vorige nep Exit-Show snel zou opraken.. het is een kwestie van wachten tot zijn volgende Exit-Showquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:57 schreef maryo55 het volgende:
Bij Jeff zie je grote mond klein hartje. Hij zei heel zielig net in bed huilend tegen mora Ik wil naar huis.
Die gaat uiteindelijk ook gewoon hoorquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:57 schreef maryo55 het volgende:
Bij Jeff zie je grote mond klein hartje. Hij zei heel zielig net in bed huilend tegen mora Ik wil naar huis.
Maandag pas weerquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw... laat me raden.. hij kan nu nét geen 24 uur meer aanvragen?
vind het vooral heel sneu voor hemquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:03 schreef Puzzie het volgende:
Het is nooit goed hier : is hij nep is het niet goed, is hij echt is het ook niet goed
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |