Valt nu niet te zeggen of het er niet toe doet en alleen maar filler is, kan maar zou zijn dat dit in een later seizoen meer betekenis krijgt zoals met meer afleveringen al gebeurt is. Als Star Wars fan was ik toch erg blij met wat er allemaal te zien was in die aflevering.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dit is dan totaal ook niet wat ik bedoelde. Ik vind het verhaal van bo en de andere mandos geen filler. Ik vind die onnodige cameos van bekende acteurs in een heel verhaal wat er totaal niet toe doet filler. De laatste 5 min was juist het enige wel boeiende voor het verhaal van heel die aflevering
Als je kijkt naar de animatie series, The Clone Wars en Rebels, dan is het precies wat Star Wars was buiten de films om. Daar had je per seizoen, met meer maar kortere afleveringen, ook altijd 3-4 vergelijkbare afleveringen. Maakt het seizoen echt niet slechter, het verhaal gaat altijd vooruit.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:17 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Valt nu niet te zeggen of het er niet toe doet en alleen maar filler is, kan maar zou zijn dat dit in een later seizoen meer betekenis krijgt zoals met meer afleveringen al gebeurt is. Als Star Wars fan was ik toch erg blij met wat er allemaal te zien was in die aflevering.
Een verwijzing naar de oer-mandolorians, danwel een kwinkslag naar Maul?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:28 schreef lord_bono het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me echt af waar die uitsteeksels/hoorns vandaan komen op z'n helm. Het komt wel eens voor, maar zeer beperkt.
zie mijn antwoord in het vorige topic.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:17 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Valt nu niet te zeggen of het er niet toe doet en alleen maar filler is, kan maar zou zijn dat dit in een later seizoen meer betekenis krijgt zoals met meer afleveringen al gebeurt is. Als Star Wars fan was ik toch erg blij met wat er allemaal te zien was in die aflevering.
Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes.quote:Op zaterdag 15 april 2023 07:36 schreef TLC het volgende:
Grogu in zijn robotoutfit bij het marktstalletje samen met Mando, wat n leuke en schattige scene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet best hoorquote:Op woensdag 19 april 2023 14:08 schreef henkklaas1994 het volgende:
Over een maand ben ik dit verhaal alweer vergeten.
De set-up was te groot voor wat we hebben gekregen denk ik. Vraag me in zoverre ook af wat een volgend seizoen nu extra gaat brengen voor het verhaal. Imperial remnants zijn leuk en aardig, maar Moff Gideon overtreffen gaat niet zo snel lukken. De serie zou nu ook voor een paar jaar kunnen stoppen om vlak voor de Dave Filoni film weer te beginnen.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:09 schreef over_hedge het volgende:
Mmm. Net gekeken. Weet niet zo goed wat ik nou precies vondWel tof of zo. Maar had ook meer verwacht
Daar zou ik een doktersafspraak voor maken als je geheugen zo slecht is en die 1994 voor je geboortejaar staat.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:08 schreef henkklaas1994 het volgende:
Over een maand ben ik dit verhaal alweer vergeten.
Misschien is een carrière in de politiek een optie?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:24 schreef 1shot1kill het volgende:
Prima einde weer, helaas geen end of credits scene. Wel fijn dat er nu weer een flinke stap is gezet in de ontwikkeling van Grogu, sorry Din Grogu.
[..]
Daar zou ik een doktersafspraak voor maken als je geheugen zo slecht is en die 1994 voor je geboortejaar staat.
in ieder geval een, namelijk die chick op Coruscant die die die wetenschapper z'n hersenenen liet bakken. Maar ik gok dat de titel slaat op dat er dus onder de normale mensen meer als haar rondlopen.quote:Op woensdag 19 april 2023 23:39 schreef SiGNe het volgende:
En wie was nu de spion uit vorige afleverigne "the spies"?
Een beetje als Snoke. Werd jaar lang opgehyped. En 1 film later was die meteen doodquote:Op donderdag 20 april 2023 08:44 schreef DestroyerPiet het volgende:
ja ik vond de laatste aflevering wel vermakelijk en een goede afsluiting van het verhaal. Maar het was wel heel erg braaf. weinig verassends. wat dat betreft vond ik de aflevering van vorige week een stuk beter.
de actie scenes waren wel erg goed gedaan. zeker die gevechten van die mandolorians vs die vliegende stormtroopers. erg tof.
opzich wel grappig dat die darksaber waar zoveel om te doen was eigenlijk zo makkelijk kapot gaat.
I love it when a plan comes togetherquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een beetje als Snoke. Werd jaar lang opgehyped. En 1 film later was die meteen dood
Maar ik heb de aflevering nog eens gekeken. En vind het wel echt tof. Zitten wel hele toffe scenes bij. Enige wat ik wel vond. Het ging allemaal wel erg makkelijk. Er ging echt niks fout. Iedereen was precies waar die moest zijn op de goede tijd.
Elia Kane kwam niet voor in de aflevering "The Spies", wel in "The Convert".quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
in ieder geval een, namelijk die chick op Coruscant die die die wetenschapper z'n hersenenen liet bakken. Maar ik gok dat de titel slaat op dat er dus onder de normale mensen meer als haar rondlopen.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:00 schreef Aberkullie het volgende:
Geen nieuw seizoen, wel een film
Bekijk deze YouTube-video
Gauw seizoen 1 opnieuw bingenquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:36 schreef xpompompomx het volgende:
Seizoen 2 van Andor begint ook bijna.
Dat was wel één van de allerbeste dingen die ik ooit van Star Wars heb gezien.quote:
Samen met de Mandalorian zetten ze een hoop star wars dingen ten schande. Hoe kan je Andor kijken en daarna denken dat die serie met Obi Wan een goed idee was?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was wel één van de allerbeste dingen die ik ooit van Star Wars heb gezien.
Dit is een fan trailer, dus niet echt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:00 schreef Aberkullie het volgende:
Geen nieuw seizoen, wel een film
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |