Nu Wanda echt beschikbaar is, gedraagt hij zich.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:52 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Jappie ook een vieze gluiperd, hij heeft niet éen keer meer bij Wendy geslapen sinds Wanda naar huis is en hem kan zien op de streams
Toen ze nog in de loods was en aangaf dat ze het niet leuk vond als ie bij Wendy kroop, deed hij het tóch elke keer weer omdat ze het niet kon zien, en nu helemaal niet meer , sneue gast
maar dat weet hij nietquote:Op donderdag 13 april 2023 23:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu Wanda echt beschikbaar is, gedraagt hij zich.
Hij weet enkel dat haar vriend het op dat specifieke moment heeft uitgemaakt. En Jappie zelf 'gebruikte' als alibi voor Wanda richting Ivor stomme muts Wendy. De werkelijke reden was echter dat ie daarmee Wanda jaloers en op de kast kon krijgen.quote:
Helemaal niks doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 05:56 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, wat gaat de dag van vandaag brengen. Een verdienopdracht hebben ze gisteren gehad. Een eliminatie is pas aan het einde van de maand.
Vooralsnog doen ze niets en zijn ze nog in dromenland
Hey Engine,quote:
Cabaret met Bern geloof ik. Ben wel benieuwd. Vorige keer was hij verrassend grappigquote:Op vrijdag 14 april 2023 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine,
Ja dat kan ook nog in ieder geval staat vooor vanavond wel iets op de planning met Bern.
ALs het al doorgaat
Ja dat viel zeker niet tegen, we gaan het zienquote:Op vrijdag 14 april 2023 06:17 schreef engine het volgende:
[..]
Cabaret met Bern geloof ik. Ben wel benieuwd. Vorige keer was hij verrassend grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |