Weet ik.quote:
Dit was niet echt serieus natuurlijk, maar denk wel zeker dat we op de lange termijn wel nieuwe ATH's gaan zien.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:50 schreef Repentless het volgende:
[..]
Sarcasme?Ik weet dat wij in het begin wat onenigheid hadden in dit topic vanwege mijn totale onwetendheid over crypto en die reactie snap ik nu wel. Inmiddels ben ik me meer gaan inlezen, maar nog steeds weinig kaas gegeten van de macro-trends binnen het hele gebeuren.
Ik heb daarna wel eens een reactie van (ik dacht) jou gelezen te hebben eind 2021 in de trant van "tot over vijf jaar" m.b.t. een nieuwe 'bull-run', naast andere reacties van jouw zijde waaruit blijkt dat je goed in de materie zit. Dus serieuze vraag: is dit een tijdelijke opleving, of verwacht je dat het eerder harder gaat stijgen?
Ik denk dat er weinig mensen met een grote bag BNB besluiten om te verkopen door dit nieuws. Ik heb ook best wat BNB en heb er geen moment aan gedacht om te verkopen. CZ god komt uiteindelijk wel weer terug.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:04 schreef Zwansen het volgende:
Binance nu ook in België aan banden gelegd.
Hoe kan het dat die BNB toch redelijk stabiel blijft? Zijn die markten te klein? Ik zou toch een beetje bang zijn voor een domino-effect.
Een pump als Mcafee gaan we waarschijnlijk niet meer zien.quote:
Nogmaals, dit is slechts tijdelijk. Zodra dat MiCa ingaat ergens eind 2024 dan zijn alle regels voor EU-landen gelijk en mag je opereren in heel de EU zolang je in 1 EU-land (al is het maar een landje als Litouwen) een licentie hebt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:04 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kan het dat die BNB toch redelijk stabiel blijft? Zijn die markten te klein? Ik zou toch een beetje bang zijn voor een domino-effect.
Wel met een vrij fors pakket aan regelgeving, het is niet dat je gebruik kan maken van een landje met een soepel regime waardoor je heel de EU binnen kan komen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:45 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is slechts tijdelijk. Zodra dat MiCa ingaat ergens eind 2024 dan zijn alle regels voor EU-landen gelijk en mag je opereren in heel de EU zolang je in 1 EU-land (al is het maar een landje als Litouwen) een licentie hebt.
Hier heeft iemand de semi bodem verkocht lol.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb alles eruit getrokken paar weken geleden.
Heerlijk gevoel.
Ik heb al gecashed op de piek van 20K en 60K destijds dus.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:39 schreef carebaer het volgende:
[..]
Hier heeft iemand de semi bodem verkocht lol.
HH HL op weekly, noob.
Oke dan dus. Zit je in het vastgoed? Succes...quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb al gecashed op de piek van 20K en 60K destijds dus.
Het kan me nu niet meer verotten, heb andere investeringsmanieren. En ben toch al binnen dus.
Nu jij nog, succes!
Omdat veel excanges gewoon bnb heeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:04 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb ooit KYC daar proberen te doen, maar kreeg de bevestigingsmail nooit.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:04 schreef FundsAreSafu het volgende:
Kucoin gaat de KYC aanscherpen, hopelijk geen opmaat naar een vertrek uit Nederland: https://www.kucoin.com/nl(...)verification-program
Jawel, als je de KYC niet doorloopt kan je niets meer storten en geen munten kopenquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:16 schreef D. het volgende:
Maar geloof dat er voor bestaande klanten ook weinig veranderd
Ik dacht dat ze met 'stortingsdienst' het storten van FIAT bedoelden, wat al enkel met KYC kan, maar het zou idd ook kunnen dat ze iedere vorm van 'deposit' bedoelenquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:15 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Jawel, als je de KYC niet doorloopt kan je niets meer storten en geen munten kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |