Gaat hard opeensquote:
Allerlei grote bedrijven die in Bitcoin ETF's stappen, zoals Fidelity, Black Rock en Citadel en nog meer.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat hard opeensWat is de reden?
Geloof je het zelfquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:33 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Allerlei grote bedrijven die in Bitcoin ETF's stappen, zoals Fidelity, Black Rock en Citadel en nog meer.
Hey een newbie whatsippppquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:33 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Allerlei grote bedrijven die in Bitcoin ETF's stappen, zoals Fidelity, Black Rock en Citadel en nog meer.
Mijn gok zou eerder zijn manipulatie van grote spelers om tijdelijk FOMO te genereren en dan straks als voldoende geld in de longs zitten de boel weer te laten klappen en te cashen. Er is qua rentes en economische ontwikkelingen helemaal geen momentum voor een langdurige bullrun.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:09 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wat zie jij dan als reden? Je kan niet iemand uitlachen en vervolgens zelf geen reden noemen.
Wat heb je op Binance staan, euro's? Stablecoin? crypto?quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:50 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb laatst maar weer eens ingelogd op mijn Binance-account omdat ik mijn saldo wilde cashen, maar dat bleek niet te kunnen in mijn regio.
Ik had Bitcoin en heb dit binnen Binance 'verkocht' voor USDT.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:58 schreef wizkays het volgende:
[..]
Wat heb je op Binance staan, euro's? Stablecoin? crypto?
Het simpelst lijkt mij om je btc naar bl3p te sturen en dan naar je bankrekening.
Ik heb geen ervaring met Revolut, maar BL3P (Bitonic) is al 10 jaar een betrouwbare Nederlandse exchange met een licentie van De Nederlandsche Bank, je kunt je BTC meteen verkopen en via iDeal op je bankrekening storten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:05 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik had Bitcoin en heb dit binnen Binance 'verkocht' voor USDT.
Is bl3p een vergelijkbaar platform als Revolut? Want daar lukt het dus niet..
Okay, ik ga me erin verdiepen. Hoop dat Binance vanuit mijn account wel overboekingen naar BL3P accepteert. Thanks!quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:15 schreef wizkays het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met Revolut, maar BL3P (Bitonic) is al 10 jaar een betrouwbare Nederlandse exchange met een licentie van De Nederlandsche Bank, je kunt je BTC meteen verkopen en via iDeal op je bankrekening storten.
Haha, en dan ga je mij uitlachen en kom je zelf met zo'n halfbakken verhaal gebaseerd op niks.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn gok zou eerder zijn manipulatie van grote spelers om tijdelijk FOMO te genereren en dan straks als voldoende geld in de longs zitten de boel weer te laten klappen en te cashen. Er is qua rentes en economische ontwikkelingen helemaal geen momentum voor een langdurige bullrun.
Maar laten we hopen dat jouw theorie correct is en er inderdaad grote sommen geld voor langere tijd in de markt worden gepompt.
Gebaseerd op niks nog welquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:21 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Haha, en dan ga je mij uitlachen en kom je zelf met zo'n halfbakken verhaal gebaseerd op niks.
Heb je al met Binance zelf contact opgenomen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Okay, ik ga me erin verdiepen. Hoop dat Binance vanuit mijn account wel overboekingen naar BL3P accepteert. Thanks!
Je kunt toch allebei de scenario's spelen? Deze pump zat er technisch ook gewoon in. We hadden al een higher low gemaakt, en als we nu 31050 eruit tikken, dan hebben we ook een higher high. Toen bekend werd dat Blackrock een eind is met een BTC ETF, heeft dat de boel versneld. Als de institutions BTC gaan kopen, dan gaan we sowieso omhoog.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:59 schreef wizkays het volgende:
Echt smerig hoe ze bitcoin gingen pumpen terwijl alle indicatoren wijzen op een dump, nu even afwachten, krijgen we een dikke crash of alleen een correctie (buy the dip situation), hmmm
Niet zo zeer voor de eigen balans, als wel als onderpand voor die ETFquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:52 schreef Elan het volgende:
Waarom zou institutioneel geld juist nu spontaan in de markt stromen en niet toen de koers 15K was?
BR zit al veel langer met enorme bedragen.
https://fd.nl/financiele-(...)an-de-bitcoin-omhoogquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Gebaseerd op niks nog wel![]()
Prima jochie, ga jij lekker prat op je blackrock theorietje. Voor 2024 komt er geen bullmarkt. Houdoe.
Gewoon nooit uitstappen is het beste. Weet je zeker dat je over 5 jaar dikke winst heb en hoef je ook niet achteraf te denken wat nou het beste uitstapmoment was.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:29 schreef Coelho het volgende:
Genoeg groene candles, Een paar van dit soort dagen en mensen raken weer geïnteresseerd. En dan stroomt het geld vanzelf binnen. De vraag zal dan worden: waar stap je weer uit? Boven 32k zit totaal geen liquiditeit tot aan 36/37k, dus lijkt de kans dat je doorschiet aannemelijk als je op de 4h of daily boven 32k blijft.
Is premium artikel kan het niet lezen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:20 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
https://fd.nl/financiele-(...)an-de-bitcoin-omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |