Ik ook niet, maar titel zegt eigenlijk alles al. Google gewoon even op "bitcoin" en dan "nieuws" en dan staan er allerlei zelfsoortige artikelen die de opleving toewijzen aan de instituties die instappen.quote:
Ik handel gewoon.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:30 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Gewoon nooit uitstappen is het beste. Weet je zeker dat je over 5 jaar dikke winst heb en hoef je ook niet achteraf te denken wat nou het beste uitstapmoment was.
Wat staat hier in hemelsnaam?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:29 schreef Coelho het volgende:
Boven 32k zit totaal geen liquiditeit tot aan 36/37k, dus lijkt de kans dat je doorschiet aannemelijk als je op de 4h of daily boven 32k blijft.
Over crypto lees je altijd van van alles. Vaak enorm tegenstrijdige berichten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:39 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar titel zegt eigenlijk alles al. Google gewoon even op "bitcoin" en dan "nieuws" en dan staan er allerlei zelfsoortige artikelen die de opleving toewijzen aan de instituties die instappen.
Dat kan ook idd. Een higher high van 31050 is wel een beetje karig. Juist dit soort bullish nieuws is meestal een reden voor market makers om te dumpen voordat we echt gaan pumpen, dit kan een bull trap zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:47 schreef Coelho het volgende:
Je kunt toch allebei de scenario's spelen? Deze pump zat er technisch ook gewoon in. We hadden al een higher low gemaakt, en als we nu 31050 eruit tikken, dan hebben we ook een higher high. Toen bekend werd dat Blackrock een eind is met een BTC ETF, heeft dat de boel versneld. Als de institutions BTC gaan kopen, dan gaan we sowieso omhoog.
Hij zegt dat de btc prijs kan vliegen naar 36/37K vanwege gebrek aan sell orders boven 32K, maar de prijs moet boven 32K sluiten en blijven op de 4-uur en dagelijkse candle.quote:
Gelul in de ruimte gebaseerd op propoganda kanalenquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:45 schreef wizkays het volgende:
[..]
Hij zegt dat de btc prijs kan vliegen naar 36/37K vanwege gebrek aan sell orders boven 32K, maar de prijs moet boven 32K sluiten en blijven op de 4-uur en dagelijkse candle.
Gebaseerd op het orderboek.quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Gelul in de ruimte gebaseerd op propoganda kanalen
Maar op het moment dat de koers verandert krijg je ook een hoop veranderingen in het orderboek, dus het slaat nergens op.quote:
Maar is dat niet altijd en eeuwig het geval?quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:45 schreef wizkays het volgende:
[..]
Hij zegt dat de btc prijs kan vliegen naar 36/37K vanwege gebrek aan sell orders boven 32K, maar de prijs moet boven 32K sluiten en blijven op de 4-uur en dagelijkse candle.
Het is belangrijke info voor korte termijn traders. Het beste kun je verschillende bags hebben, hodl, tradebag, etc.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar is dat niet altijd en eeuwig het geval?
Ik snap de behoefte aan dit soort theorieën niet zo goed. Door termen als 'weerstand' te gebruiken bijvoorbeeld doen we alsof we met wetmatigheden te maken hebben, maar daar is geenszins sprake van. Het aantal variabelen dat van invloed is, is niet te overzien. Het verloop van een koers is dan ook onzeker.
Wij gaan daarom heel reactief om met het aankopen van crypto's: bij een bepaalde daling aankopen en bij een bepaalde stijging verkopen. Da's de laatste week weer een uitstekende strategie gebleken. (En voor een groot deel zijn we hodl'ers, wat tot nog toe ook prima heeft gewerkt.)
Je reageert dan ook constant op de veranderingen en kunt niet stil blijven zitten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:37 schreef MaximumRush het volgende:
Maar op het moment dat de koers verandert krijg je ook een hoop veranderingen in het orderboek, dus het slaat nergens op.
De reactieve strategie werkt anders uitstekend voor kortetermijnhandelen. De rest zie ik vooral als onbewezen interessantdoenerij. Al sta ik open voor het tegendeel, hoor. Is er empirisch bewijs voor welke theorie dan ook? En dan bedoel ik niet een plaatje met vertekenende schalen en zelfverzonnen lijnen die zogenaamd op patronen zouden moeten duiden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:08 schreef wizkays het volgende:
[..]
Het is belangrijke info voor korte termijn traders. Het beste kun je verschillende bags hebben, hodl, tradebag, etc.
Nee, nog niet. Is wel plan B, maar ik vraag me af of ze goed bereikbaar zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je al met Binance zelf contact opgenomen?
Sarcasme?quote:
Alsof hij echt enig idee heeft.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:50 schreef Repentless het volgende:
[..]
Sarcasme?Ik weet dat wij in het begin wat onenigheid hadden in dit topic vanwege mijn totale onwetendheid over crypto en die reactie snap ik nu wel. Inmiddels ben ik me meer gaan inlezen, maar nog steeds weinig kaas gegeten van de macro-trends binnen het hele gebeuren.
Ik heb daarna wel eens een reactie van (ik dacht) jou gelezen te hebben eind 2021 in de trant van "tot over vijf jaar" m.b.t. een nieuwe 'bull-run', naast andere reacties van jouw zijde waaruit blijkt dat je goed in de materie zit. Dus serieuze vraag: is dit een tijdelijke opleving, of verwacht je dat het eerder harder gaat stijgen?
Je kunt het natuurlijk nooit voorspellen, maar je kunt wel op basis van allerlei factoren verwachtingen uitspreken. Dan nog hoeven die uiteindelijk van geen kant te kloppen omdat de markt iets totaal anders doet dan verwacht, maar dat hoeft niet. Onderbouwd iets doen, vind ik nog altijd beter dan zomaar iets doen. Zelfs als het resultaat uiteindelijk hetzelfde is.quote:
Precies!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:24 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk nooit voorspellen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |