abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209597535
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 21:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Is premium artikel kan het niet lezen.
Ik ook niet, maar titel zegt eigenlijk alles al. Google gewoon even op "bitcoin" en dan "nieuws" en dan staan er allerlei zelfsoortige artikelen die de opleving toewijzen aan de instituties die instappen.
pi_209597561
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 21:30 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Gewoon nooit uitstappen is het beste. Weet je zeker dat je over 5 jaar dikke winst heb en hoef je ook niet achteraf te denken wat nou het beste uitstapmoment was.
Ik handel gewoon.
Btc verkocht en wacht weer op de dip
En die gaat gewoon komen.
Te veel verkoop orders tussen de 30 en de 32k.
Je ziet het gewoon afketsen net onder de 31k.
pi_209597598
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 21:29 schreef Coelho het volgende:
Boven 32k zit totaal geen liquiditeit tot aan 36/37k, dus lijkt de kans dat je doorschiet aannemelijk als je op de 4h of daily boven 32k blijft.
Wat staat hier in hemelsnaam?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209597758
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 21:39 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik ook niet, maar titel zegt eigenlijk alles al. Google gewoon even op "bitcoin" en dan "nieuws" en dan staan er allerlei zelfsoortige artikelen die de opleving toewijzen aan de instituties die instappen.
Over crypto lees je altijd van van alles. Vaak enorm tegenstrijdige berichten.

Laatst ook weer met die CPI-cijfers waarbij het maar net de interpretatie van de analist is of het rentebeleid positief of negatief gaat uitpakken voor bitcoin.

Meer regulering= crash, maar kan zorgen voor meer duidelijkheid en dus een pomp.

YouTube is helemaal een komedie shitshow waarbij een groep structureel roept dat alles op omvallen staat en een andere groep het als een ideaal koopmoment ziet.

Naar mijn bescheiden mening ligt het allemaal veel meer vast in cycli en krijgen we ergens in 2024 weer een bullmarkt. Maar niemand die het uiteindelijk weet.
blablablabla
pi_209598487
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 20:47 schreef Coelho het volgende:
Je kunt toch allebei de scenario's spelen? Deze pump zat er technisch ook gewoon in. We hadden al een higher low gemaakt, en als we nu 31050 eruit tikken, dan hebben we ook een higher high. Toen bekend werd dat Blackrock een eind is met een BTC ETF, heeft dat de boel versneld. Als de institutions BTC gaan kopen, dan gaan we sowieso omhoog.
Dat kan ook idd. Een higher high van 31050 is wel een beetje karig. Juist dit soort bullish nieuws is meestal een reden voor market makers om te dumpen voordat we echt gaan pumpen, dit kan een bull trap zijn.
wizkays
pi_209598552
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Wat staat hier in hemelsnaam?
Hij zegt dat de btc prijs kan vliegen naar 36/37K vanwege gebrek aan sell orders boven 32K, maar de prijs moet boven 32K sluiten en blijven op de 4-uur en dagelijkse candle.
wizkays
pi_209598794
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 22:45 schreef wizkays het volgende:

[..]
Hij zegt dat de btc prijs kan vliegen naar 36/37K vanwege gebrek aan sell orders boven 32K, maar de prijs moet boven 32K sluiten en blijven op de 4-uur en dagelijkse candle.
Gelul in de ruimte gebaseerd op propoganda kanalen
Vakman pur sang
pi_209599189
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:

Gelul in de ruimte gebaseerd op propoganda kanalen
Gebaseerd op het orderboek.
wizkays
pi_209600998
Heel veel mensen met een glazen bol hier ineens weer.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_209601830
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 00:11 schreef wizkays het volgende:

[..]
Gebaseerd op het orderboek.
Maar op het moment dat de koers verandert krijg je ook een hoop veranderingen in het orderboek, dus het slaat nergens op.
pi_209605813
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 22:45 schreef wizkays het volgende:

[..]
Maar is dat niet altijd en eeuwig het geval?

Ik snap de behoefte aan dit soort theorieën niet zo goed. Door termen als 'weerstand' te gebruiken bijvoorbeeld doen we alsof we met wetmatigheden te maken hebben, maar daar is geenszins sprake van. Het aantal variabelen dat van invloed is, is niet te overzien. Het verloop van een koers is dan ook onzeker.

Wij gaan daarom heel reactief om met het aankopen van crypto's: bij een bepaalde daling aankopen en bij een bepaalde stijging verkopen. Da's de laatste week weer een uitstekende strategie gebleken. (En voor een groot deel zijn we hodl'ers, wat tot nog toe ook prima heeft gewerkt.)
pi_209605914
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Maar is dat niet altijd en eeuwig het geval?

Ik snap de behoefte aan dit soort theorieën niet zo goed. Door termen als 'weerstand' te gebruiken bijvoorbeeld doen we alsof we met wetmatigheden te maken hebben, maar daar is geenszins sprake van. Het aantal variabelen dat van invloed is, is niet te overzien. Het verloop van een koers is dan ook onzeker.

Wij gaan daarom heel reactief om met het aankopen van crypto's: bij een bepaalde daling aankopen en bij een bepaalde stijging verkopen. Da's de laatste week weer een uitstekende strategie gebleken. (En voor een groot deel zijn we hodl'ers, wat tot nog toe ook prima heeft gewerkt.)
Het is belangrijke info voor korte termijn traders. Het beste kun je verschillende bags hebben, hodl, tradebag, etc.
wizkays
pi_209605921
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 10:37 schreef MaximumRush het volgende:

Maar op het moment dat de koers verandert krijg je ook een hoop veranderingen in het orderboek, dus het slaat nergens op.
Je reageert dan ook constant op de veranderingen en kunt niet stil blijven zitten.
wizkays
pi_209606041
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 16:08 schreef wizkays het volgende:

[..]
Het is belangrijke info voor korte termijn traders. Het beste kun je verschillende bags hebben, hodl, tradebag, etc.
De reactieve strategie werkt anders uitstekend voor kortetermijnhandelen. De rest zie ik vooral als onbewezen interessantdoenerij. Al sta ik open voor het tegendeel, hoor. Is er empirisch bewijs voor welke theorie dan ook? En dan bedoel ik niet een plaatje met vertekenende schalen en zelfverzonnen lijnen die zogenaamd op patronen zouden moeten duiden.
pi_209609082
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 20:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Heb je al met Binance zelf contact opgenomen?
Nee, nog niet. Is wel plan B, maar ik vraag me af of ze goed bereikbaar zijn.
pi_209619981
bitcoin uitbraak, new yearly high
pi_209620319
Op naar de 100k
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_209620383
Zo lekker DCA gedaan toen het weer lekker sale was _O_
  vrijdag 23 juni 2023 @ 18:50:55 #244
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209620576
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
Op naar de 100k
Sarcasme? :) Ik weet dat wij in het begin wat onenigheid hadden in dit topic vanwege mijn totale onwetendheid over crypto en die reactie snap ik nu wel. Inmiddels ben ik me meer gaan inlezen, maar nog steeds weinig kaas gegeten van de macro-trends binnen het hele gebeuren.

Ik heb daarna wel eens een reactie van (ik dacht) jou gelezen te hebben eind 2021 in de trant van "tot over vijf jaar" m.b.t. een nieuwe 'bull-run', naast andere reacties van jouw zijde waaruit blijkt dat je goed in de materie zit. Dus serieuze vraag: is dit een tijdelijke opleving, of verwacht je dat het eerder harder gaat stijgen?
  Moderator vrijdag 23 juni 2023 @ 18:54:41 #245
18653 crew  D.
pi_209620619
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2023 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe gaat het met vechain @:onlogisch
+18% vandaag

De V-Train is vertrokken :Y
pi_209620823
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 18:50 schreef Repentless het volgende:

[..]
Sarcasme? :) Ik weet dat wij in het begin wat onenigheid hadden in dit topic vanwege mijn totale onwetendheid over crypto en die reactie snap ik nu wel. Inmiddels ben ik me meer gaan inlezen, maar nog steeds weinig kaas gegeten van de macro-trends binnen het hele gebeuren.

Ik heb daarna wel eens een reactie van (ik dacht) jou gelezen te hebben eind 2021 in de trant van "tot over vijf jaar" m.b.t. een nieuwe 'bull-run', naast andere reacties van jouw zijde waaruit blijkt dat je goed in de materie zit. Dus serieuze vraag: is dit een tijdelijke opleving, of verwacht je dat het eerder harder gaat stijgen?
Alsof hij echt enig idee heeft. :')
Vakman pur sang
pi_209620907
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209621000
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 18:54 schreef D. het volgende:

[..]
+18% vandaag

De V-Train is vertrokken :Y
Choo choo
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 19:24:56 #249
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209621008
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Alsof hij echt enig idee heeft. :')
Je kunt het natuurlijk nooit voorspellen, maar je kunt wel op basis van allerlei factoren verwachtingen uitspreken. Dan nog hoeven die uiteindelijk van geen kant te kloppen omdat de markt iets totaal anders doet dan verwacht, maar dat hoeft niet. Onderbouwd iets doen, vind ik nog altijd beter dan zomaar iets doen. Zelfs als het resultaat uiteindelijk hetzelfde is.
pi_209621035
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 19:24 schreef Repentless het volgende:

[..]
Je kunt het natuurlijk nooit voorspellen,
Precies!
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')