Lichtgewichten , maar je kan ze ook pluchegeile types noemen . Van die types waardoor Ajax geen werd vanaf 2004 tot 2011.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En met tussenpaus zwaargewicht loservlucht Mauritsje Hendriks... Overal waar die man komt laat ie een bak met ellende achter.
Pluchegeil is wel een betere typering inderdaad, over die Ouali wel wisselende berichten gehoord, benieuwd wie hem gaat vervangen.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lichtgewichten , maar je kan ze ook pluchegeile types noemen . Van die types waardoor Ajax geen werd vanaf 2004 tot 2011.
Die was er wel hoor maat. Moest je wat langer zitten. Welke cluster zit je?quote:Op donderdag 13 april 2023 12:47 schreef Malavita het volgende:
Ticket bekerfinale weer binnen. Normaal met de trein maar was vanochtend al geen optie meer... dan maar bussie
Is maar goed ook want dan gaat Hendriks op z'n stoel zitten.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:48 schreef De_Pel het volgende:
Alles en iedereen verlaat het zinkende schip, behalve Edje
ahh ok. Cluster 5. Jij dan?quote:Op donderdag 13 april 2023 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die was er wel hoor maat. Moest je wat langer zitten. Welke cluster zit je?
nice.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2GOD
Morgen gaan alle treinen de verkoop in denk ik
We kunnen wel stellen dat het met de jeugdopleiding sinds het vertrek van Jonk gestadig bergafwaarts is gegaanquote:Op donderdag 13 april 2023 15:16 schreef Tarado het volgende:
Aanvallend klopt ook wel dat het niet goed genoeg is
[..]
https://www.parool.nl/spo(...)ier-hebben~b8a3da0d/
Dat gedweep met die gasten is ook zo ontzettend vermoeiend geneuzel onder Ajax supporters.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We kunnen wel stellen dat het met de jeugdopleiding sinds het vertrek van Jonk gestadig bergafwaarts is gegaan
Jonk is al 8 jaar weg dus dit kunnen we afdoen als totale nonsensquote:Op donderdag 13 april 2023 20:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We kunnen wel stellen dat het met de jeugdopleiding sinds het vertrek van Jonk gestadig bergafwaarts is gegaan
8 jaar geleden he en in de tussentijd goede spelers opgeleid dus je lult zoals altijd.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
So say we allquote:Op donderdag 13 april 2023 23:08 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind psv een vervelendere club dan Feyenoord
Is het uitverkocht??quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:22 schreef dimmak het volgende:
WTF. Geen kaarten voor finale kunnen scoren met SVA. Dit heb ik nog niet vaak meegemaakt.
Men vindt de beker opeens wel een prijs in Amsterdam?quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:22 schreef dimmak het volgende:
WTF. Geen kaarten voor finale kunnen scoren met SVA. Dit heb ik nog niet vaak meegemaakt.
Heb je een hersenbloeding gehad ofzo? Altijd verkoopt het uit. Alleen dit is al in de helft van de derde groep dat is best heftig.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Men vindt de beker opeens wel een prijs in Amsterdam?
Dat bedoel ik. Ik vind die hersenbloeding opmerking niet kunnen trouwens. Graag aanpassen en noten @onlogischquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je een hersenbloeding gehad ofzo? Altijd verkoopt het uit. Alleen dit is al in de helft van de derde groep dat is best heftig.
Nee, maar zo'n smash room uitje is altijd leuk.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:27 schreef Caland het volgende:
Men vindt de beker opeens wel een prijs in Amsterdam?
Yes. Lijkt het tenminste op. Systeem faalt volgens mij ook weer jammerlijk, maar goed.quote:
Even 20 minuten wachten blijven proberen. Zo had ik kaarten voor Heerenveen uit.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Yes. Lijkt het tenminste op. Systeem faalt volgens mij ook weer jammerlijk, maar goed.
Jurisprudentie zegt dat dit kan, aldus @onlogischquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik vind die hersenbloeding opmerking niet kunnen trouwens. Graag aanpassen en noten @:onlogisch
Ik net wel, je moet gewoon geduld hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:22 schreef dimmak het volgende:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik net wel, je moet gewoon geduld hebben.
Heb op drie accounts drie kaarten besteld, twee in trein 3 en een in trein 6. Betekent dit dat we gescheiden in het stadion zitten of alleen de reis?
Maat lukt het wel, mij niet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:06 schreef Tjacka het volgende:
@:dimmak er gaan nu nog kaarten in de verkoop!!!!
Cluster 4 is trein 4?quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon niet houden aan die clusters joh. Meestal toch chaos. Lekker allebei instappen op de tijd van cluster 4.
Blijft een troostprijs inderdaad, maar nu moet je die helemaal winnen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:48 schreef manny het volgende:
Er gaan straks ook spelers en trainers roepen dat de beker een echte hoofdprijs is. Laat lekker gaan, is een leuk dagje altijd naar die finale en winnen is leuker dan verliezen, maar een hoofdprijs: nee.
Toch nog een keer terugdenken aan de memorabele versie met de vermeende buitenspelgoal tegen Utrecht bijvoorbeeld. Heerlijke dag was dat.
De kuip is gatenkaas, je loopt overal door.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik net wel, je moet gewoon geduld hebben.
Heb op drie accounts drie kaarten besteld, twee in trein 3 en een in trein 6. Betekent dit dat we gescheiden in het stadion zitten of alleen de reis?
Heb je een hersenbloeding gehad ofzo? Elk jaar geeft Ajax aan dat cluster 1 niet de eerste treinen zijn, maar elk jaar is dat wel het geval. In cluster 4 gaan er meerdere treinen natuurlijk. Daarom heet het een cluster. Maar als die maat een half uur eerder gaat dat hij perongeluk in cluster 4 terecht komt wordt daar niet moeilijk over gedaan.quote:
Beker is er vooral om tenminste Europa League veilig te stellen voor het geval het nog helemaal in het honderd loopt in de competitie.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:48 schreef manny het volgende:
Er gaan straks ook spelers en trainers roepen dat de beker een echte hoofdprijs is. Laat lekker gaan, is een leuk dagje altijd naar die finale en winnen is leuker dan verliezen, maar een hoofdprijs: nee.
Toch nog een keer terugdenken aan de memorabele versie met de vermeende buitenspelgoal tegen Utrecht bijvoorbeeld. Heerlijke dag was dat.
Hoe weet ik welk cluster ik zit?quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je een hersenbloeding gehad ofzo? Elk jaar geeft Ajax aan dat cluster 1 niet de eerste treinen zijn, maar elk jaar is dat wel het geval. In cluster 4 gaan er meerdere treinen natuurlijk. Daarom heet het een cluster. Maar als die maat een half uur eerder gaat dat hij perongeluk in cluster 4 terecht komt wordt daar niet moeilijk over gedaan.
Ben je weer aan de drank vriend? Tijdens het bestelproces heb je toch een cluster aangetikt of ben ik nu gek?quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, maar in de app nog niet zichtbaar of zo. In mijn mail wel de orderbevestiging
Nee, ik kwam in het bestelscherm en toen kon ik kiezen uit 6 treinenquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je weer aan de drank vriend? Tijdens het bestelproces heb je toch een cluster aangetikt of ben ik nu gek?
quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, ik kwam in het bestelscherm en toen kon ik kiezen uit 6 treinen
Ja dus dat is je cluster. Als jij iets eerder gaat en hun op het laatste moment van hun trein zitten jullie in dezelfde treinquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:28 schreef PicoMMP het volgende:
Dus ik moet gewoon proberen om in trein 3 te komen
Kunnen we niet gewoon met zn drieën richting die trein 3 gaan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja dus dat is je cluster. Als jij iets eerder gaat en hun op het laatste moment van hun trein zitten jullie in dezelfde trein
Ja kan ook wel hoorquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon met zn drieën richting die trein 3 gaan?
Ik hoop het, dan wordt de kans groter dat we op 14 in plaats van 7 mei kampioen wordenquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou Cambuur kunnen verrassen dit weekend tegen Feyenoord? Strijden in principe voor hun (bijna) laatste kans.
Nee.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou Cambuur kunnen verrassen dit weekend tegen Feyenoord? Strijden in principe voor hun (bijna) laatste kans.
Misschien toch stiekem met hun hoofd bij donderdag. Verwacht het ook niet hoor, maar het kan er wel een beetje insluipen..quote:
Oke?quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien toch stiekem met hun hoofd bij donderdag. Verwacht het ook niet hoor, maar het kan er wel een beetje insluipen..
Precies. Ik hoop dat Volendam punten kan pakken tegen PSV dit weekend. Want ik denk dat wij daar uit punten gaan laten liggen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:28 schreef PicoMMP het volgende:
Zet die titel nou maar uit je hoofd, tweede plek wordt al lastig zat.
Als het er maar geen 3 zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies. Ik hoop dat Volendam punten kan pakken tegen PSV dit weekend. Want ik denk dat wij daar uit punten gaan laten liggen.
Ik heb liever een tweede plaats dan een beker hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:12 schreef Malavita het volgende:
Vol erin gaan heb je de beker en zie je in de comp wel of we 2e worden.
Kampioen is wel een hele kleine kans.
Jep, maar een momentum kan ook verloren gaan als je dus op 2 fronten nog volop mee doet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij spelen een dramatisch seizoen en hun hebben het momentum.
Daar is het wel een beetje te laat voor, had je de klassieker thuis moeten winnen. Het is eerder andersom geweest qua momentum, Ajax was lekker bezig en pakt vervolgens 0 en 1 punt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, maar een momentum kan ook verloren gaan als je dus op 2 fronten nog volop mee doet.
Denk ik ook hoor, maar nu breken wel écht de cruciale weken aan voor Feyenoord. De vraag is of ze met die druk om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is het wel een beetje te laat voor, had je de klassieker thuis moeten winnen. Het is eerder andersom geweest qua momentum, Ajax was lekker bezig en pakt vervolgens 0 en 1 punt.
Hoe dan ook gewoon naar jezelf kijken en winnen, dan zie je wel waar het schip strand.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor, maar nu breken wel écht de cruciale weken aan voor Feyenoord. De vraag is of ze met die druk om kunnen gaan.
Uiteraard wordt het spannend af en toe als ze lang niet scoren maar Feyenoord speelt wel tegen nummer 18, 16, 15 en 13 van Eredivisie komende weken. Daarnaast Utrecht-thuis en GAE-thuis.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor, maar nu breken wel écht de cruciale weken aan voor Feyenoord. De vraag is of ze met die druk om kunnen gaan.
Hou toch op die zijn lang en breed kampioenquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zoals Sparta uit nadat Ajax op diezelfde dag punten verloor in Deventer of all places?quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Met je eens, maar een mens mag hopen. Juist tegen die laagvliegers zie je af en toe dat het mis kan gaan (De Graafschap - Ajax).quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard wordt het spannend af en toe als ze lang niet scoren maar Feyenoord speelt wel tegen nummer 18, 16, 15 en 13 van Eredivisie komende weken. Daarnaast Utrecht-thuis en GAE-thuis.
Met hun voorsprong van 8 punten gaan ze dat nooit weggeven.
Inderdaad. Dom geklets van sommige users hier.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou toch op die zijn lang en breed kampioen
Cambuur kan er echt helemaal niks van, dat wordt gewoon een ruime overwinning voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals Sparta uit nadat Ajax op diezelfde dag punten verloor in Deventer of all places?
Dat was gewoon de kampioenswedstrijd, eigenlijk die wedstrijd in de arena al.
Zondag kunnen we best punten verspelen, maar dat heeft alleen maar invloed op de kampioensdatum
Aan het einde van het seizoen kunnen er wel nog gekke dingen gebeuren, stel Feyenoord verliest dit weekend (zeer onwaarschijnlijk maar toch) en speelt gelijk in 1 van de 3 wedstrijden erna (en stel dan dat Ajax opeens alles wint) dan gaat dat toch in het koppie zitten, negatieve tendens, extra kritiek vanuit media etc en dan heb je plots 2-3 finales toch nog aan het einde van het seizoen die je moet winnen met alle extra druk van dien.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals Sparta uit nadat Ajax op diezelfde dag punten verloor in Deventer of all places?
Dat was gewoon de kampioenswedstrijd, eigenlijk die wedstrijd in de arena al.
Zondag kunnen we best punten verspelen, maar dat heeft alleen maar invloed op de kampioensdatum
Cambuur gaat Feyenoord om hun moeder laten roepen, wacht maar af.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ga je kapoet schamen
dat we veel spelers hebben verkochtquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ga je kapoet schamen
Toch weer de hoop gevonden dat Ajax kampioen gaat worden?quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Cambuur gaat Feyenoord om hun moeder laten roepen, wacht maar af.
Is er het ook in % van transfersommen?quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ga je kapoet schamen
Het is echt armoe troef bij Ajax. Overal middelmaat nu, van boven naar beneden.quote:Op zaterdag 15 april 2023 07:28 schreef byah het volgende:
Rijkhoff terugkopenze kunnen beter helemaal stoppen met de jeugdopleiding
Moet dan ook wel waar zijn hè.quote:Op zaterdag 15 april 2023 07:28 schreef byah het volgende:
Rijkhoff terugkopenze kunnen beter helemaal stoppen met de jeugdopleiding
Je moet altijd blijven hopen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 05:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch weer de hoop gevonden dat Ajax kampioen gaat worden?
Is Feyenoord Ajax op alle fronten voorbij?quote:Op zaterdag 15 april 2023 07:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is echt armoe troef bij Ajax. Overal middelmaat nu, van boven naar beneden.
Pas maar op voor je het weet zet hij je prive gegevens online @ZKAquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin, maar goed we weten waar het vandaan komt.
Het is een apart figuur maar als het op nieuws aankomt zit hij bijna altijd goed. In ieder geval als het over Feyenoord gaat.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin, maar goed we weten waar het vandaan komt.
Let’s see who lied 😉quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is Feyenoord Ajax op alle fronten voorbij?
Dit klopt gewoon niet, neemt niet weg dat als Ajax de beker wint de kans dat Heitinga volgend seizoen trainer is een stuk groter wordt.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is een apart figuur maar als het op nieuws aankomt zit hij bijna altijd goed. In ieder geval als het over Feyenoord gaat.
Ik zag een twitter post van 2019 waar onze vriend in 2023 op in gaat om z'n "gelijk" te halen, ik dacht dat alleen olifanten en vrouwen zo waren.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet zet hij je prive gegevens online @:zka
Puntjes verspelen tegen Cambuur en Utrecht en tussendoor uitgeschakeld worden in Europa, dan breekt blinde paniek uit onder het Legioen. Nee, kampioen worden ze alsnog wel, maar dan kunnen we in ieder geval 'n weekje of twee genieten van alle drama.quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen kunnen er wel nog gekke dingen gebeuren, stel Feyenoord verliest dit weekend (zeer onwaarschijnlijk maar toch) en speelt gelijk in 1 van de 3 wedstrijden erna (en stel dan dat Ajax opeens alles wint) dan gaat dat toch in het koppie zitten, negatieve tendens, extra kritiek vanuit media etc en dan heb je plots 2-3 finales toch nog aan het einde van het seizoen die je moet winnen met alle extra druk van dien.
Maar goed stel als dat gebeurt dan zal Ajax wel weer ergens stompzinnig punten verspelen
Hoezo klopt het niet dan? Heb jij bronnen? Of is dit de hoop die hier spreekt?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon niet, neemt niet weg dat als Ajax de beker wint de kans dat Heitinga volgend seizoen trainer is een stuk groter wordt.
Het klopt niet dat het al contractueel is vastgelegd, de kans dat hij blijft is wel groot maar dat is wat anders.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoezo klopt het niet dan? Heb jij bronnen? Of is dit de hoop die hier spreekt?
Overigens lijkt me dat Heitinga hoe dan ook wel trainer blijft als ik die Duitser zo hoorde.
Je zegt al drie keer hetzelfde, dus ik neem aan dat je het ook niet zeker weet.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het klopt niet dat het al contractueel is vastgelegd, de kans dat hij blijft is wel groot maar dat is wat anders.
Ik weet het wel zeker, het is niet contractueel vastgelegd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Je zegt al drie keer hetzelfde, dus ik neem aan dat je het ook niet zeker weet.Prima verder want de uitkomst zal hetzelfde blijven.
Heel droevigquote:Op zaterdag 15 april 2023 11:25 schreef Malavita het volgende:
Denk ook wel dat heitinga blijft. We gaan het zien daarmee
mja, kennelijk ligt ie wel lekker in de groep. Bosz is het kennelijk ook niet en voor de rest loopt er ook weinig rond wat reeel is.quote:
Als Ajax 2e blijft en de beker wint kan je ook moeilijk stellen dat hij gefaald heeft.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:44 schreef Malavita het volgende:
[..]
mja, kennelijk ligt ie wel lekker in de groep. Bosz is het kennelijk ook niet en voor de rest loopt er ook weinig rond wat reeel is.
Schreuder won zelfs niet van de "kleintjes" dus je kan ook niet ontkennen dat er verbetering is ten opzichte van voor zijn komst.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Ajax 2e blijft en de beker wint kan je ook moeilijk stellen dat hij gefaald heeft.
Het klopt wel helaas. Vele bronnen (Hamstelaar en Cavinsky) rondom Ajax hebben het ook bevestigd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon niet, neemt niet weg dat als Ajax de beker wint de kans dat Heitinga volgend seizoen trainer is een stuk groter wordt.
Nee het klopt niet, even los van de bronnen zou een trainer die exact weet waar hij aan toe is vragen om duidelijkheid nog geen 10 dagen geleden?quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:44 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Het klopt wel helaas. Vele bronnen (Hamstelaar en Cavinsky) rondom Ajax hebben het ook bevestigd.
Go Ahead is ook niet echt een topploeg.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schreuder won zelfs niet van de "kleintjes" dus je kan ook niet ontkennen dat er verbetering is ten opzichte van voor zijn komst.
100% score lukte zelfs King Louis niet, volgens dat principe moeten Ajax, Feyenoord en PSV altijd 30 van de 34 wedstrijden winnen en toch lukt dat nooit.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Go Ahead is ook niet echt een topploeg.
Wat een drogreden maar nu stop ik voordat ik word weggezet als GROOT Heitinga-fanquote:Op zaterdag 15 april 2023 12:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Go Ahead is ook niet echt een topploeg.
Ik ben ook geen fan, vind het wel een aardige man en gun hem het wel op zich, alleen begrijp ik van topclub niet dat ze iemand zonder ervaring op het vlaggenschip zetten, als tussenpaus begrijp ik het nog wel maar dan houdt het ook op.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een drogreden maar nu stop ik voordat ik word weggezet als GROOT Heitinga-fan
Zou vooral blij zijn dat je die bloedirritante, zelfoverschatting Bosz niet voor je kiezen krijgt om het voetbal zogenaamd opnieuw uit te vinden.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan, vind het wel een aardige man en gun hem het wel op zich, alleen begrijp ik van topclub niet dat ze iemand zonder ervaring op het vlaggenschip zetten, als tussenpaus begrijp ik het nog wel maar dan houdt het ook op.
Je mag hier best openlijk voor uitkomen, begrijpen doe ik het niet, maar ik zal het je niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een drogreden maar nu stop ik voordat ik word weggezet als GROOT Heitinga-fan
Speelt hij ook het moeilijkste voetbal ter wereld?quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou vooral blij zijn dat je die bloedirritante, zelfoverschatting Bosz niet voor je kiezen krijgt om het voetbal zogenaamd opnieuw uit te vinden.
Het kan wel in een contract staan, wil niet zeggen dat Ajax er niet alsnog vanaf wil?quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee het klopt niet, even los van de bronnen zou een trainer die exact weet waar hij aan toe is vragen om duidelijkheid nog geen 10 dagen geleden?
Announce Steijnquote:Op zondag 16 april 2023 00:08 schreef De_Pel het volgende:
Tevens: dichter bij Sparta dan Feyenoord _ O_
Wordt gebracht in noodgevallen, zou al wat zijn als hij uberhaupt minuten krijgt vandaag.quote:Op zondag 16 april 2023 10:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe staat het met de beste linkerflank van Europa?
https://youtube.com/shorts/IRi_v2BUXD8?feature=share
Blijft een heel raar verhaal die Wijndal. Of misschien gewoon de zoveelste back die flink op de hypetrain is gezet en waarbij het uiteindelijk allemaal wel meevalt.quote:Op zondag 16 april 2023 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt gebracht in noodgevallen, zou al wat zijn als hij uberhaupt minuten krijgt vandaag.
Als het in het contract staat lijkt me dat er al zekerheid was. Dan is het raar dat Heitinga om zekerheid vraagt is meer het punt denk ik?quote:Op zondag 16 april 2023 03:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het kan wel in een contract staan, wil niet zeggen dat Ajax er niet alsnog vanaf wil?
Dat zo'n Hato gebracht wordt begrijp ik nog wel want dat is een groot talent maar als je door Baas op de bank komt moet je toch wel het besef hebben dat je zwaar onderpresteert.quote:Op zondag 16 april 2023 10:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blijft een heel raar verhaal die Wijndal. Of misschien gewoon de zoveelste back die flink op de hypetrain is gezet en waarbij het uiteindelijk allemaal wel meevalt.
Bij 'talentvolle' backs moet je eigenlijk altijd oppassen met hypen. Vaak is de techniek matig maar de inzet goed waardoor spelers erover heen denderen en al snel een aardige indruk maken. Ook verdedigend valt het vaak tegen.quote:Op zondag 16 april 2023 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb nooit wat in die Wijndal gezien. Ik zag hem een keer worstelen in het Nederlands elftal in de tijd dat hij nog bij AZ zat en dat was echt niet best. De rest is geschiedenis...
Over andere clubs kan ik niet oordelen maar bij Ajax is het altijd maar 1 seizoen goed als ze dat al redden en Wijndal kan een ook stuk beter dan hij tot nu toe heeft laten zien.quote:Op zondag 16 april 2023 10:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij 'talentvolle' backs moet je eigenlijk altijd oppassen met hypen. Vaak is de techniek matig maar de inzet goed waardoor spelers erover heen denderen en al snel een aardige indruk maken. Ook verdedigend valt het vaak tegen.
Als het stukje inzet dan wegvalt dan blijft er vaak weinig meer over. Dat zagen we eerder bij Willems, Van der Wiel, Van Rijn, Pieters, Riedewald, Karsdorp, Brenet, Kongolo, Malacia, Tete en ik vergeet er vast nog een paar. Allemaal gebombardeerd als geweldige talenten en uiteindelijk blijkt het dan niet zo veel.
Het is wel echt een Nederlands fenomeen hoor. Maar goed, verder wel eens over dat ene seizoen.quote:Op zondag 16 april 2023 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over andere clubs kan ik niet oordelen maar bij Ajax is het altijd maar 1 seizoen goed als ze dat al redden en Wijndal kan een ook stuk beter dan hij tot nu toe heeft laten zien.
Tete doet het ook niet slecht, Veltman zelfs, dat is uiteraard geen top maar echt een slechte carriere hebben ze ook weer niet.quote:Op zondag 16 april 2023 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is wel echt een Nederlands fenomeen hoor. Maar goed, verder wel eens over dat ene seizoen.
Ik vind dat alleen Dumfries erin is geslaagd een beetje indruk te maken, ook in het buitenland. Maar zelfs die zit op de bank nu volgens mij.
Frimpongquote:Op zondag 16 april 2023 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is wel echt een Nederlands fenomeen hoor. Maar goed, verder wel eens over dat ene seizoen.
Ik vind dat alleen Dumfries erin is geslaagd een beetje indruk te maken, ook in het buitenland. Maar zelfs die zit op de bank nu volgens mij.
Maar die heeft niet eens in NL gevoetbald toch?quote:Op zondag 16 april 2023 11:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haha wat? Kijk eens naar zn statistieken
Is zo maar als je ziet wat er aan het begin van hun carrière vaak geroepen werd. Daar werd geen Brighton gezegd hoor. (Of nouja, misschien bij Veltman maar niet bij al die andere talenten)quote:Op zondag 16 april 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tete doet het ook niet slecht, Veltman zelfs, dat is uiteraard geen top maar echt een slechte carriere hebben ze ook weer niet.
Tja, Dumfries. Als je van lekker draven houdt. Heeft zijn nuttige wedstrijden maar geen wereldtop natuurlijk.quote:Op zondag 16 april 2023 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
ook pas 1.5 seizoen natuurlijk dus dat kan nog alle kanten op.quote:Op zondag 16 april 2023 11:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haha wat? Kijk eens naar zn statistieken
Correct. Gaat waarschijnlijk maar Real Madrid volgend seizoen. Koekoekquote:Op zondag 16 april 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die heeft niet eens in NL gevoetbald toch?
Bayern lijkt me veel beter voor hem. Bij hem zie je ook echt dat hij niet in Nederland is opgeleid, zelfde geldt voor Simons. Het zit hem niet eens zozeer in zijn snelheid alswel in zijn handelingssnelheid en snit. Dom en kortzichtig ook om hem nog geen wedstrijd in Oranje te hebben laten spelen.quote:Op zondag 16 april 2023 11:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct. Gaat waarschijnlijk maar Real Madrid volgend seizoen. Koekoek
Alsof opleiding daar wat mee te maken heeft.quote:Op zondag 16 april 2023 13:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bayern lijkt me veel beter voor hem. Bij hem zie je ook echt dat hij niet in Nederland is opgeleid, zelfde geldt voor Simons. Het zit hem niet eens zozeer in zijn snelheid alswel in zijn handelingssnelheid en snit. Dom en kortzichtig ook om hem nog geen wedstrijd in Oranje te hebben laten spelen.
Een hoge handelingssnelheid en een redelijke 'grote-ruimte-techniek' die op hoge snelheid standhoudt is typisch modern Engels, dat zie je ook bij bijvoorbeeld een Saka, Nmecha, Foden en Sancho.quote:Op zondag 16 april 2023 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof opleiding daar wat mee te maken heeft.
We hebben in Nederland twee soorten backs.quote:Op zondag 16 april 2023 10:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij 'talentvolle' backs moet je eigenlijk altijd oppassen met hypen. Vaak is de techniek matig maar de inzet goed waardoor spelers erover heen denderen en al snel een aardige indruk maken. Ook verdedigend valt het vaak tegen.
Als het stukje inzet dan wegvalt dan blijft er vaak weinig meer over. Dat zagen we eerder bij Willems, Van der Wiel, Van Rijn, Pieters, Riedewald, Karsdorp, Brenet, Kongolo, Malacia, Tete en ik vergeet er vast nog een paar. Allemaal gebombardeerd als geweldige talenten en uiteindelijk blijkt het dan niet zo veel.
5 jaar lang is die van AZ naar Ajax gepraat, steeds boot afgehoudenquote:Op zondag 16 april 2023 10:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blijft een heel raar verhaal die Wijndal. Of misschien gewoon de zoveelste back die flink op de hypetrain is gezet en waarbij het uiteindelijk allemaal wel meevalt.
Laten wij het nou 1 keer volledig eens zijn. Dit gaat inderdaad al decennia zo op deze manier. Daarom word ik er nooit zo vrolijk van als in een lijstje Nederlandse 'toptalenten' er 3 backs tussen zitten. En dat is helaas meer regel dan uitzondering geworden de laatste 10 jaar.quote:Op zondag 16 april 2023 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We hebben in Nederland twee soorten backs.
-Aanvallers met te weinig techniek om buitenspelers te zijn.
-Verdedigers die te klein zijn om centrum verdediger te zijn.
Beide belanden op de back en de ene groep noemen we dan verdedigend te zwak en de andere groep schelden we uit omdat ze aanvallend niets brengen. Zo gaat het al decennia, niet een topclub in Nederland leidt op om backs te maken die beide beheersen. Ze moeten kennelijk altijd uitblinken in één van de twee en van het andere niets bakken.
Laten we vooral zo eerlijk zijn dat backs ook niet zo mega belangrijk zijn.quote:Op zondag 16 april 2023 14:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten wij het nou 1 keer volledig eens zijn. Dit gaat inderdaad al decennia zo op deze manier. Daarom word ik er nooit zo vrolijk van als in een lijstje Nederlandse 'toptalenten' er 3 backs tussen zitten. En dat is helaas meer regel dan uitzondering geworden de laatste 10 jaar.
Heb liever een keer een echt goede nummer 10 of buitenspeler.
Ook dat ben ik met je eens maar ik lees hier toch vaak dat backs onmisbaar zijn in het moderne voetbal.quote:Op zondag 16 april 2023 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we vooral zo eerlijk zijn dat backs ook niet zo mega belangrijk zijn.
Ik kan alleen Hakimi opnoemen die echt top is en daarvoor had je mannen zoals Marcelo en Dani Alves. Het is gewoon minder belangrijk.quote:Op zondag 16 april 2023 14:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook dat ben ik met je eens maar ik lees hier toch vaak dat backs onmisbaar zijn in het moderne voetbal.
Als je ziet dat aanvallend juist buitenspelers heel belangrijk zijn, dan is het natuurlijk een rare zienswijze om te zeggen dat hun directe tegenstanders niet zo belangrijk zijn.quote:Op zondag 16 april 2023 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan alleen Hakimi opnoemen die echt top is en daarvoor had je mannen zoals Marcelo en Dani Alves. Het is gewoon minder belangrijk.
In het moderne voetbal juist enorm belangrijk.quote:Op zondag 16 april 2023 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 april 2023 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Backs zijn heel belangrijk, alleen het hebben van goede backs is niet zo belangrijk. Zolang je een back hebt die hard naar voren kan rennen en een redelijke pass kan geven is het wel best.quote:Op zondag 16 april 2023 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk ERG LEUK dat veel ajax persoonlijkheden (ook op dit forum) zichzelf niet echt een nieuwe houding aan kunnen metenquote:Op vrijdag 14 april 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jij daar een hard plassertje van krijgt vriend. Geniet er van zolang het kan!quote:Op zondag 16 april 2023 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk ERG LEUK dat veel ajax persoonlijkheden (ook op dit forum) zichzelf niet echt een nieuwe houding aan kunnen meten
quote:Op zondag 16 april 2023 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk ERG LEUK dat veel ajax persoonlijkheden (ook op dit forum) zichzelf niet echt een nieuwe houding aan kunnen meten
quote:Op zondag 16 april 2023 19:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jij daar een hard plassertje van krijgt vriend. Geniet er van zolang het kan!
Is Wijndal echt zó slecht?quote:Op zondag 16 april 2023 20:14 schreef Poepz0r het volgende:
Tarrel Hato linksback terwijl het een centrale verdediger is GENOT
Vind je? Zoveel echte goede buitenspelers zijn er toch ook weer niet.quote:Op zondag 16 april 2023 15:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je ziet dat aanvallend juist buitenspelers heel belangrijk zijn, dan is het natuurlijk een rare zienswijze om te zeggen dat hun directe tegenstanders niet zo belangrijk zijn.
Gegarandeerd met Bassey en Grillitsch tegen PSV.quote:Op zondag 16 april 2023 20:36 schreef Scorpie het volgende:
Dat wordt dus met Bassey achterin![]()
Doei tweede plek
Er is wel meer Ajax onwaardig dir seizoen helaas.quote:Op zondag 16 april 2023 20:37 schreef Scorpie het volgende:
Ajax onwaardig dit, meeste gele kaarten in een seizoen.
Hehe.quote:
quote:Op zondag 16 april 2023 20:44 schreef aTypisch het volgende:
60% is weer op komen dagen op de tribune
nog best veel
Welke mongool heeft ook bedacht dat je om zondag 20:00 nog kan gaan voetballen voor de competitiequote:Op zondag 16 april 2023 20:44 schreef aTypisch het volgende:
60% is weer op komen dagen op de tribune
nog best veel
ESPN.quote:Op zondag 16 april 2023 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke mongool heeft ook bedacht dat je om zondag 20:00 nog kan gaan voetballen voor de competitie
Meestal alleen voor ploegen die Europees spelen inderdaad, beetje gekquote:Op zondag 16 april 2023 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke mongool heeft ook bedacht dat je om zondag 20:00 nog kan gaan voetballen voor de competitie
Tegen Fortuna en Emmen ja.quote:Op zondag 16 april 2023 20:45 schreef manny het volgende:
[..]
Hehe.
Maar het lijkt er op dat ie in ieder geval iets beter is gaan spelen..
Hattrick naast Timber, Baas basis. Bassey moet je nu niet weer meteen in een topper zichzelf voorbij laten lopen.quote:Op zondag 16 april 2023 20:36 schreef Scorpie het volgende:
Dat wordt dus met Bassey achterin![]()
Doei tweede plek
Even een oprechte vraag ben jij 13? Of mag je niet op je vriendin kruipen?quote:Op zondag 16 april 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal alleen voor ploegen die Europees spelen inderdaad, beetje gek
Ja.quote:Op zondag 16 april 2023 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Even een oprechte vraag ben jij 13? Of mag je niet op je vriendin kruipen?
Caland is kenmerkend voor het kliekje in het Feyenoordtopic.quote:Op zondag 16 april 2023 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Even een oprechte vraag ben jij 13? Of mag je niet op je vriendin kruipen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |