Nistelrodequote:Op donderdag 13 april 2023 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Of Ten Hag (net als Slot) was het incident.
De vervanger van Van Nistelrode zal wel een topper zijn
Ten Hag is een topcoach en Slot ook wel maar verder verandert er niet zo heel veel voor Ajax, dat je het nu (al) laat afweten ligt toch voornamelijk aan Schreuder, misschien dat Feyenoord dan nog evengoed kampioen was geworden maar het was wel spannender geweest en dat verschilt eigenlijk niet zoveel van de jaren dat PSV de directe concurrent was.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Of Ten Hag (net als Slot) was het incident
Hoe kom jij aan die gruwelijke wijsheid in pachtquote:Op donderdag 13 april 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ten Hag is een topcoach en Slot ook wel maar verder verandert er niet zo heel veel voor Ajax, dat je het nu (al) laat afweten ligt toch voornamelijk aan Schreuder, misschien dat Feyenoord dan nog evengoed kampioen was geworden maar het was wel spannender geweest en dat verschilt eigenlijk niet zoveel van de jaren dat PSV de directe concurrent was.
Als het om onzin gaat ben jij wel de ongekroonde koning maar ik kan weinig met kritiek op mij als persoon, als je het niet met me eens bent kom dan met argumenten want hier kan ik niks mee.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die gruwelijke wijsheid in pachtIk verbaas me steeds weer over de onzinnige stelligheid. De onzin die je vaak uitkraamt is niet te pareren.
Klimaatterroristquote:Op donderdag 13 april 2023 12:47 schreef Malavita het volgende:
Ticket bekerfinale weer binnen. Normaal met de trein maar was vanochtend al geen optie meer... dan maar bussie
Je hebt me al geslacht. Ik ben idd de koning. De onzin laat ik aan jou over. De slachtofferrol staat je slecht. Je lijkt wel een Feijenoorder.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het om onzin gaat ben jij wel de ongekroonde koning maar ik kan weinig met kritiek op mij als persoon, als je het niet met me eens bent kom dan met argumenten want hier kan ik niks mee.
Je leest dus gewoon niet goed.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt me al geslacht. Ik ben idd de koning. De onzin laat ik aan jou over. De slachtofferrol staat je slecht. Je lijkt wel een Feijenoorder.
Ik schroom vaak te reageren in dit topic. Van wegen wat je nu net post. Wat ik al zei. Je pareert met drogredenen. Blijf lekker in de bubbel van je eigen wijsheid. Dan ga ik bij VV LOI een cursus gewoon lezen volgen.quote:
Lekker drinkeeeennnnquote:Op donderdag 13 april 2023 12:58 schreef tong80 het volgende:
Ik ben van mening dat Schreuder dit en dat Overmars dat was. In tegenstelling tot van der Sar, die weer meer het tegenovergestelde was van de zachte was.
Kortom. Weer een superspits uit de jeugd. En Sjakie krijgt gelijk als hoofdscout.
Dit verbaast me ook ja....quote:Op donderdag 13 april 2023 15:01 schreef TheVulture het volgende:
Ouaali ook weg, wil zijn contract niet verlengen. Heel opvallend gezien dit interview een paar dagen geleden
https://nos.nl/artikel/24(...)el-van-geval-brobbey
Zeg dat maar ik zag vorige week een quote van hem over de jeugdopleiding dat het allemaal prima was en kort erna eentje van Hendriks dat het niveau omhoog moet, dan zit je dus niet op dezelfde golflengte.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit verbaast me ook ja....
Dat zijn ook wel heel veel wijzigingen in een keer weer.
https://www.parool.nl/spo(...)ier-hebben~b8a3da0d/quote:Aanvallende droogte
Waar er op het middenveld en de linksbackpositie zich dus meerdere talenten dichtbij een permanente rol in Ajax I bevinden, lijkt het voorlopig nog even wachten op een nieuw aanvalstalent uit eigen jeugd. Want buiten de zes potjes die Conceição meedeed, is het bij Jong Ajax dit seizoen geen showcase van dominante aanvallende prestaties, blijkt uit de onderliggende data.
Met de losersvlucht naar Almere Citygenotquote:Op donderdag 13 april 2023 15:01 schreef TheVulture het volgende:
Ouaali ook weg, wil zijn contract niet verlengen. Heel opvallend gezien dit interview een paar dagen geleden
Niet op een lijn liggen met Maurits Losersvlucht is over het algemeen een bewijs van bekwaamheid.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeg dat maar ik zag vorige week een quote van hem over de jeugdopleiding dat het allemaal prima was en kort erna eentje van Hendriks dat het niveau omhoog moet, dan zit je dus niet op dezelfde golflengte.
Dat blijft altijd lastig. Ajax wil als maatstaf dat er één talent per jaar doorbreekt vanuit Jong Ajax. Dat kan dan op alle elf posities zijn, waar de vraag naar aanvallers natuurlijk groter is. Doorstroming is ook wel vrij beperkt aangezien je Dusan Tadic hebt die hele linkerflank al jaren bezet houdt. Op rechts had je dan Neres en daarna Antony. Daar speelden/spelen je grootste talenten van afgelopen jaren; Unuvar, Hansen, Van Axel Dongen.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:16 schreef Tarado het volgende:
Aanvallend klopt ook wel dat het niet goed genoeg is
[..]
https://www.parool.nl/spo(...)ier-hebben~b8a3da0d/
Zou je denken inderdaad al is het wel zo dat Ajax op het gebied van aanvallend talent te weinig brengt, de spelers die doorbreken zijn in het algemeen verdedigers en middenvelders. Al worden aanvallende talenten op jonge leeftijd wat makkelijker weggehaald door de PL clubs.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet op een lijn liggen met Maurits Losersvlucht is over het algemeen een bewijs van bekwaamheid.
Het is ook heel moeilijk maar als je het op jong Ajax niveau al niet laat zien haal je het eerste niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat blijft altijd lastig. Ajax wil als maatstaf dat er één talent per jaar doorbreekt vanuit Jong Ajax. Dat kan dan op alle elf posities zijn, waar de vraag naar aanvallers natuurlijk groter is. Doorstroming is ook wel vrij beperkt aangezien je Dusan Tadic hebt die hele linkerflank al jaren bezet houdt. Op rechts had je dan Neres en daarna Antony. Daar speelden/spelen je grootste talenten van afgelopen jaren; Unuvar, Hansen, Van Axel Dongen.
Op andere posities heb je wel spelers gehad die via via toch goed terecht zijn gekomen. Salah-Eddine, Kasanwirjo, Familia-Castillo, Q. Timber, Eiting.
In buitenland spelen ook tal van aanvallers uit Ajax-jeugd. Peeters (nu in zandbak), Rijkhoff, Hoogewerf... Al deze spelers zijn (nog) niet doorgebroken.
Blijven veel lichtgewichten over.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:01 schreef TheVulture het volgende:
En met tussenpaus zwaargewicht loservlucht Mauritsje Hendriks... Overal waar die man komt laat ie een bak met ellende achter.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Blijven veel lichtgewichten over.
Grootste clown bij Ajax.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En met tussenpaus zwaargewicht loservlucht Mauritsje Hendriks... Overal waar die man komt laat ie een bak met ellende achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |