abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208758132
Zoals aangekondigd in mn andere topic, ik ga weer klussen ;)

Gekocht; jaren70 2onder1kap met schuur naast t huis.
Buren zitten vast aan de schuur met hun schuur/aan mijn huis.

Plattegronden;

Zoals je kan zien niet helemaal optimaal ingedeeld. Mijn wensen voor t nieuwe huis zijn een keuken + eiland. Genoeg ruimte om mijn joekel van een bank kwijt te kunnen. Een thuiskantoor, 2 logeerkamers, een badkamer met in elk geval een ruime douche, bad en wastafel van 120.

Ik ga jullie niet vertellen wat ik zelf had bedacht, want ik ben benieuwd waar jullie mee komen O+
  donderdag 13 april 2023 @ 13:40:32 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208758302
*meeleest! *O*
Ik ben geen plattegrondheld maar ben idd heel benieuwd waar, onder andere, @SQ en @Claudia_x mee komen. O-) @Leandra kan dit ook wel volgens mij. :Y
pi_208758370
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 13:40 schreef BE het volgende:
*meeleest! *O*
Ik ben geen plattegrondheld maar ben idd heel benieuwd waar, onder andere, @:SQ en @:Claudia_x mee komen. O-) @:Leandra kan dit ook wel volgens mij. :Y
Als je eventueel een idee hebt mag t ook via tekst hoor, ik bouw t plattegrondje dan vanavond wel ff :Y
  donderdag 13 april 2023 @ 13:50:02 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_208758381
Tvp
disclaimer
  donderdag 13 april 2023 @ 14:00:41 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208758525
Wil je de keuken aan de tuin hebben grenzen of juist de woonkamer?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 april 2023 @ 14:03:46 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208758550
Ik zit op m'n werk, dus ga niet uitgebreid plattegronden nu, maar alvast:

Beneden:
• In welke staat is je schuur, heb je 'm nodig voor schuurspullen of heb je ook nog elders opslag? Want anders kun je misschien een mooie tuinkamer als thuiskantoor maken. Zo fijn als dat een ruimte beneden is, ook qua stoken en verbinding met buiten.

Edit: ik zie nu dat je de garage bedoelt. Dan zou ik misschien juist wel linksboven een mooie tuinkamer/thuiskantoor maken.

• Geen idee van de constructie in je gevel aan de bovenkant van het plaatje en of je daar openslaande deuren kunt maken, maar de keuken tegen de linkerwand bovenin en dan een eiland (waarin je dat stukje muur eventueel kunt verwerken) zou mooi kunnen passen, denk ik? Je krijgt dan een soort schiereiland:

• De keuken met eiland kan ook voorin je huis, dan heb je achterin in het lagere gedeelte de woonkamer met ruimte voor je bank. Alleen mis je dan misschien je haard? Of zou je er een mooie doorkijkhaard van kunnen maken?

• Eén logeerkamer creëren op zolder (eventueel met een douche en/of wastafel) en de eerste verdieping opnieuw inrichten, zodat je daar een fijne tweede logeerkamer, de grote badkamer en je eigen slaapkamer hebt. Door de badkamer te verplaatsen of te vergroten, kun je een aparte wc maken en misschien zelfs een inloopkast:

Voor je badkamer zie ik twee opties:

• Het toilet apart maken in de huidige kasten bij de trap, zodat je misschien niet eens heel ingrijpend in de badkamer hoeft te sleutelen en dan een stuk van de rechtsonder slaapkamer erbij trekken. Uitbreiden om daar een mooie inloopdouche of juist een wastafelnis te maken, kan relatief eenvoudig.
• De badkamer verplaatsen naar de kamer linksboven. Je huidige badkamer kan dat apart toilet of een gave inloopkast worden en je zou zelfs het raam van de huidige badkamer dan op de overloop kunnen laten uitkomen. Fijn om daglicht op de overloop te hebben O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 13 april 2023 @ 14:06:36 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208758579
Ken je trouwens het programma 'de perfecte verbouwing'? Heel leuk om eens terug te kijken. Zijn allemaal huiseigenaren met flinke budgetten die twee architecten laten tekenen en dan volgen ze dat project tot en met de oplevering. Je krijgt echt toffe oplossingen te zien, ook in 3d en vr. Ik vind het inspirerend wat ze daar doen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208758596
Ik ga vanavond even kijken 🥰
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_208759368
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 14:00 schreef Leandra het volgende:
Wil je de keuken aan de tuin hebben grenzen of juist de woonkamer?
Bij voorkeur de woonkamer.
pi_208759759
Keuken naar de huidige woonkamer (openhaard weg?)

Achter WC een bijkeuken/voorraadkast maken (huidige muur keuken doortrekken tegen garagemuur en muur van de hal daar weer tegenaan) evt doorgang naar de garage daar ook nog heen verplaatsen maar dat is waarschijnlijk wel krap. Zo kan je ook je keuken afsluiten van je woonkamer.

Achter de garage een kantoor maken (al dan niet afgesloten van de woonkamer) maar dat kan ook boven.

Gezien je badkamer wensen ontkom je er niet aan om een deel van de voorste slaapkamer bij de badkamer te betrekken? Dan is er nog voldoende ruimte over voor een logeerkamer.

Kleine slaapkamer boven zou ook nog het kantoor kunnen worden, kan evt ook nog prima een 1p logeerbed staan. Maar eigenlijk is het natuurlijk een ideale inloopkast voor de grote slaapkamer.
Well done is better than well said. - Benjamin Franklin
  donderdag 13 april 2023 @ 19:05:25 #11
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_208761645
Ik zie dat de vloer aardig scheef loopt. Zijn er stapjes om rekening mee te houden? Foto’s van de begane grond mag ook
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_208762229
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 19:05 schreef lipje het volgende:
Ik zie dat de vloer aardig scheef loopt. Zijn er stapjes om rekening mee te houden? Foto’s van de begane grond mag ook
Alles is gelijkvloers op elke verdieping. Er zijn enkel trappen om van verdieping naar verdieping te komen zoals op de plattegrond staat. Ik heb geen foto's gemaakt en wil geen funda foto's gebruiken :)
  donderdag 13 april 2023 @ 19:41:57 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208762444
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 15:24 schreef Puala het volgende:

[..]
Bij voorkeur de woonkamer.
Dus dan zou je de keuken op de plek van de huidige woonkamer kunnen doen en de huidige keuken en eetkamer tot woonkamer kunnen verbouwen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208762484
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 19:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dus dan zou je de keuken op de plek van de huidige woonkamer kunnen doen en de huidige keuken en eetkamer tot woonkamer kunnen verbouwen?
Als dat haalbaar is is dat wel het tofste denk ik :Y Ik heb het liefste de woonkamer bij de tuin, dat bevalt in dit huis ook prima.
pi_208762622
Wil je de garage houden? Andere zou dat een mooie plek zijn voor de keuken..

De vaste kasten op de overloop kun je prima een toilet in maken. Dan ben je dat kwijt in de badkamer
pi_208762692
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2023 19:51 schreef tux87 het volgende:
Wil je de garage houden? Andere zou dat een mooie plek zijn voor de keuken..

De vaste kasten op de overloop kun je prima een toilet in maken. Dan ben je dat kwijt in de badkamer
Ik wil zeker een plek voor mijn gereedschap :Y Die mis ik in dit huis echt.
  donderdag 13 april 2023 @ 20:48:43 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208763820
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 19:43 schreef Puala het volgende:

[..]
Als dat haalbaar is is dat wel het tofste denk ik :Y Ik heb het liefste de woonkamer bij de tuin, dat bevalt in dit huis ook prima.
Wij ook, daarom bij ons de keuken ook aan de voorkant, geeft ook gelijk privacy in de woonkamer.

Maar er zijn ook buren die het andersom hebben; de keuken bij de achtertuin en de woonkamer aan de voorkant.

Maar als je de keuken aan de voorkant doet heb je iig megaruimte voor een eiland :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208764014
Poeh, wat weer een lelijk huis. Fijn dat het in jouw handen valt, dan wordt het vast alsnog iets verrassend moois. Succes!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 13 april 2023 @ 21:01:32 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208764064
Maar als het een tweekapper is die bij de garage verbonden is met de buren, waarom zitten er dan geen ramen aan de zijkant zonder buren?
Helemaal niks?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 13 april 2023 @ 21:23:47 #20
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_208764348
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 21:01 schreef Leandra het volgende:
Maar als het een tweekapper is die bij de garage verbonden is met de buren, waarom zitten er dan geen ramen aan de zijkant zonder buren?
Helemaal niks?
Omdat rechts de buren van 2-1 kapper zitten en dan links alleen de garages tegen elkaar?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_208764417

Een ideetje voor de slaapverdieping.

Kleine slaapkamer: badkamer met bad bij het raam, een grote douche en wastafel.
Kast 1: wc.
Kast 2: wasmachine/droger.
Bovenste slaapkamer: grote slaapkamer, evt. iets groter maken door de kastenwand van onderste slaapkamer erbij te nemen.
Oude badkamer en onderste slaapkamer: herverdelen tot twee logeerkamers van vergelijkbare grootte.
  donderdag 13 april 2023 @ 23:29:19 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208765898
Even er vanuit gaande dat dit allemaal kan technisch en budgettechnisch :+ :

Muur bij de deur naar de garage inkorten. Megabank in die hoek. Deur naar de garage evt verplaatsen en het hoekje om want deur naar je garage in je zithoek is een beetje gek. Keuken met (schier) eiland naast de hal. En het stuk ertussen blijft dan over als eetkamer, evt met deur naar garage (nog steeds niet helemaal logisch maar beter dan vanuit je zithoek).
Resistance is futile.
  vrijdag 14 april 2023 @ 00:02:18 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208766059
Ff wat random ideeën die elkaar kunnen bijten.

Zolder: is 'ie goed geïsoleerd? Zo ja, eigen badkamer maken met ruime douche en inloopkast. Eventueel de voorzolder er deels bij aantrekken. Badkamer op de 1e verdieping wordt dan een cosmetische opknapper.

Qua logeerkamers: beetje out of the box maar is het een idee om ergens een plafond door te breken en dan een slaapvide te maken? Die kleine slaapkamer zou daar baat bij hebben, pak je een stukje van de voorzolder mee.

Verder is de indeling op de 1e verdieping wel heel safe momenteel. Hoeveel ruimte is er om daar mee te spelen? Als je dat op de kop gooit.. ff denken..

Kleine kamer + slaapkamer ernaast samentrekken als jouw domein, evt met de luxe opties als inloopkast en eigen douche/wasbak. Dan heb je qua ruimte een interessante vorm te pakken. Maak een doorloopje tussen de 2 ruimtes en dan heb je echt een fantastische inloopkast.

Als je dan ook nog de vaste kasten op de overloop sloopt, dan kan je de overloop zelf ook korter maken en meer ruimte vrij spelen voor de slaapkamer. Dan deel je feitelijk de bovenverdieping in tweeën. Deur naar de Royal suite komt dan precies naast de vaste kasten op de huidige master bedroom. Dus de hele ruimte wordt dan 557cm x 405cm. De overgebleven slaapkamer wordt je kantoor en dan maak je 2 logeerkamers op zolder. Wel weer hele veilige indeling trouwens.

[ Bericht 3% gewijzigd door Seven. op 14-04-2023 00:07:29 ]
Resistance is futile.
  vrijdag 14 april 2023 @ 00:04:44 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208766071
Kantoor: je garagemuur niet inkorten maar juist gebruiken door het hele hoekje dicht te maken met een glazen wand. Maar wordt mogelijk wel wat proppen met je eethoek en megabank en keuken met eiland in de ruimte die dan overblijft.
Resistance is futile.
  vrijdag 14 april 2023 @ 00:17:47 #25
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_208766141
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:04 schreef Seven. het volgende:
Kantoor: je garagemuur niet inkorten maar juist gebruiken door het hele hoekje dicht te maken met een glazen wand. Maar wordt mogelijk wel wat proppen met je eethoek en megabank en keuken met eiland in de ruimte die dan overblijft.
Dat was inderdaad waar ik ook tegenaan liep. De verschillende muurtjes en kolommetjes maken de begane grond niet makkelijker.

Manlief kwam met een wat meer basic ontwerp

Bovenverdieping standaard en out of the box, ook afhankelijk of beneden een kantoor komt. Dan kan het kantoor boven logeerkamer worden. Mogelijk op zolder 2 kamers maken, maar ik kan me voorstellen dat de directeur nog wat klein is om op zolder te slapen dus vandaar de andere optie. Bij beide wasoptie op de 1e verdieping. Nog liever heb ik die altijd op de begane grond, maar dan moet je een stuk van de schuur opgeven. Maar ik zelf vind de zolder echt een no go, dus die heb ik in ieder geval uitgesloten.

vrijdag 14 april 2023 @ 00:24:06 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_208766182
Bad bij het raam _O_
Kan je de hele buurt moonen :+ *O*
  vrijdag 14 april 2023 @ 00:25:35 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208766196
Wasmachine en droger in de garage een optie?
Resistance is futile.
  vrijdag 14 april 2023 @ 00:33:29 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208766226
@Zedi 's idee voor een bijkeuken vind ik trouwens ook heel tof. Ik zou daar zelf een hoek van de garage voor gebruiken, icm deur die verplaatst wordt.
Resistance is futile.
  vrijdag 14 april 2023 @ 00:35:06 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208766237
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:17 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Dat was inderdaad waar ik ook tegenaan liep. De verschillende muurtjes en kolommetjes maken de begane grond niet makkelijker.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bovenverdieping standaard en out of the box, ook afhankelijk of beneden een kantoor komt. Dan kan het kantoor boven logeerkamer worden. Mogelijk op zolder 2 kamers maken, maar ik kan me voorstellen dat de directeur nog wat klein is om op zolder te slapen dus vandaar de andere optie. Bij beide wasoptie op de 1e verdieping. Nog liever heb ik die altijd op de begane grond, maar dan moet je een stuk van de schuur opgeven. Maar ik zelf vind de zolder echt een no go, dus die heb ik in ieder geval uitgesloten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je eerste plaatje en dan met keuken en eethoek omgedraaid _O_
Resistance is futile.
  vrijdag 14 april 2023 @ 01:32:44 #31
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_208766389
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:35 schreef Seven. het volgende:

[..]
Helaas zit in de keuken weer een paal verstopt, waardoor eettafel lastig is (in ieder geval mij lukte het niet)
pi_208767616
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 01:32 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Helaas zit in de keuken weer een paal verstopt, waardoor eettafel lastig is (in ieder geval mij lukte het niet)
En als je die pilaar wegdenkt? Heb je dan nog leuke ideeen? O-)
Ik ben al met een constructeur in gesprek wat de mogelijkheden zijn.
pi_208767628
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:35 schreef Seven. het volgende:

[..]
Waarom zou je gaan eten in t donkerste deel van je huis? En gaan koken in het lichte deel? Ben wel benieuwd waarom je daar voor zou kiezen :)
pi_208767635
Ik vind het wel echt tof dat jullie meedenken O+
  vrijdag 14 april 2023 @ 10:22:30 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208767988
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2023 21:23 schreef laziness het volgende:

[..]
Omdat rechts de buren van 2-1 kapper zitten en dan links alleen de garages tegen elkaar?
Dat haalde ik dus niet uit de OP ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 14 april 2023 @ 10:28:16 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208768060
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 09:47 schreef Puala het volgende:

[..]
Waarom zou je gaan eten in t donkerste deel van je huis? En gaan koken in het lichte deel? Ben wel benieuwd waarom je daar voor zou kiezen :)
Ikzelf kijk eigenlijk eerst naar de beschikbare ruimte en wat daar het beste past + de flow die dat dan oplevert in je woning.

Ik ben eerder een mens die dan wat doet aan de lichtinval. Voor de badkamer zonder natuurlijk daglicht heb ik een lichtstraat overwogen, en zo'n lichtkoker. Uiteindelijk overstag gegaan op geen daglicht want uiteindelijk vond ik zonnepanelen belangrijker.

Maar als jij een eettafel mens bent, dan is het uiteraard van belang dat de lichtinval daar klopt, en dat je eettafel een centrale plek inneemt. Wij zitten aan tafel te eten en koffie te drinken, maar verder zijn wij veel meer bankhangers (ook met visite) dus daar zou bij ons altijd de focus op liggen.
Resistance is futile.
  vrijdag 14 april 2023 @ 10:30:59 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208768098
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:17 schreef SV-tje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je op het eerste plaatje de deur van de garage naar die werkkamer handhaaft kan het bureau tegen de andere muur, kun je de muur waar op jouw plaatje de dubbele deuren zitten doortrekken en kan de bank gedraaid worden.

De eettafel zou ik op de plek van de oude keuken doen en de keuken verder naar de voorkant.

Boven zou ik de badkamer idd verplaatsen naar de kleine slaapkamer en dan een inloopkast van de oude badkamer maken, met een doorgang naar de grote slaapkamer dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 14 april 2023 @ 10:44:56 #38
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_208768241
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 10:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als je op het eerste plaatje de deur van de garage naar die werkkamer handhaaft kan het bureau tegen de andere muur, kun je de muur waar op jouw plaatje de dubbele deuren zitten doortrekken en kan de bank gedraaid worden.

De eettafel zou ik op de plek van de oude keuken doen en de keuken verder naar de voorkant.

Boven zou ik de badkamer idd verplaatsen naar de kleine slaapkamer en dan een inloopkast van de oude badkamer maken, met een doorgang naar de grote slaapkamer dus.
De deur handhaven kan inderdaad, maar je heb wel een deur nodig om het kantoor in te komen. Ik ga er in ieder geval vanuit dat je die niet alleen vanuit de garage/schuur wil kunnen bereiken.

Als de palen weg kunnen zijn er wel meer mogelijkheden om de bank te plaatsen.
  vrijdag 14 april 2023 @ 10:48:43 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208768288
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 10:44 schreef SV-tje het volgende:

[..]
De deur handhaven kan inderdaad, maar je heb wel een deur nodig om het kantoor in te komen. Ik ga er in ieder geval vanuit dat je die niet alleen vanuit de garage/schuur wil kunnen bereiken.

Als de palen weg kunnen zijn er wel meer mogelijkheden om de bank te plaatsen.
Nee, dat was juist bewust mijn idee, via de garage naar kantoor.
Wel een prima thuiswerkplek maar niet een die altijd in your face is, die altijd lonkt om "nog even" iets te doen.
Deur dicht, weekend.
Hoeft het bureau ook niet strak opgeruimd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 14 april 2023 @ 10:54:42 #40
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_208768354
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 10:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, dat was juist bewust mijn idee, via de garage naar kantoor.
Wel een prima thuiswerkplek maar niet een die altijd in your face is, die altijd lonkt om "nog even" iets te doen.
Deur dicht, weekend.
Hoeft het bureau ook niet strak opgeruimd.
Grappig hoe verschillende levenswijzes kunnen verschillen. Ik zou nooit buitenom willen ivm 3 redenen, schoenen, stof/vuil en honden. Ik loop thuis op sokken, in de garage is dat niet zo handig en loop je stof en vuil ook naar kantoor als je geen en weer loopt en de belangrijkste nu we op de begane grond werken kunnen de honden even komen kijken tijdens het werken en weer ergens anders in huis gaan liggen als ze dat willen.
  vrijdag 14 april 2023 @ 10:57:15 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_208768391
Ik werk thuis ook het liefst midden in de woonkamer :Y
Aan het eind van de dag je spulletjes in de kast en dan is het ook prima.
disclaimer
  vrijdag 14 april 2023 @ 10:58:25 #42
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_208768403
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 10:57 schreef SQ het volgende:
Als wij alle ideeen en gedachten aandragen mag Puala beslissen wat het beste bij haar past 😉
  vrijdag 14 april 2023 @ 11:00:21 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_208768424
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 10:58 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Als wij alle ideeen en gedachten aandragen mag Puala beslissen wat het beste bij haar past 😉
Ik was ook niet aan het bepalen wat het beste bij puala paste, ik reageerde gewoon op t gesprek, maar vooruit.
disclaimer
pi_208768435
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 10:57 schreef SQ het volgende:
Ik heb een extra monitor en ben te lui die elke x in de kast te zetten. Is gewoon ook onhandig om elke x te doen. Maar daarnaast puzzel ik ook heel graag en is het soms gewoon handig dat aan het bureau te doen ivm afspraken waarbij de eettafel nodig is. Mijn bureau is ook gewoon de oude eettafel van t vorige huis :P
  vrijdag 14 april 2023 @ 11:02:20 #45
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_208768447
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 11:00 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik was ook niet aan het bepalen wat het beste bij puala paste, ik reageerde gewoon op t gesprek, maar vooruit.
Dat wilde ik beamen, misschien niet zo handig geformuleerd 🤐
  vrijdag 14 april 2023 @ 11:03:19 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_208768461
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 11:02 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Dat wilde ik beamen, misschien niet zo handig geformuleerd 🤐
Oh haha :') ja ik ben ook niet op mijn scherpst hoor. Vrijdag :@

Maareh, puala, hoe wild wil je de ideeën hebben? :7
disclaimer
  vrijdag 14 april 2023 @ 11:05:53 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208768486
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 10:54 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Grappig hoe verschillende levenswijzes kunnen verschillen. Ik zou nooit buitenom willen ivm 3 redenen, schoenen, stof/vuil en honden. Ik loop thuis op sokken, in de garage is dat niet zo handig en loop je stof en vuil ook naar kantoor als je geen en weer loopt en de belangrijkste nu we op de begane grond werken kunnen de honden even komen kijken tijdens het werken en weer ergens anders in huis gaan liggen als ze dat willen.
Ik loop ook zo op sokken de garage in om iets uit de vriezer te pakken (de deur naar de garage zit bij de zithoek @Seven. :D).
In de garage ligt een mat voor de deur.
We doen de schoenen ook in diezelfde garage uit trouwens, dus we lopen sowieso vaak op sokken of blote voeten door de garage. ;)

De garagevloer is wel gevlinderd, dat dan wel weer.
En de auto staat er ook daadwerkelijk in :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208768585
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 11:03 schreef SQ het volgende:

[..]
Oh haha :') ja ik ben ook niet op mijn scherpst hoor. Vrijdag :@

Maareh, puala, hoe wild wil je de ideeën hebben? :7
Lekker out of the box aub :Y
pi_208768675
Oh dat vergat ik nog te zeggen. Er is geen achterom en ik heb liever geen slalom met de groene kliko door t huis heen. Dit moet een zo kort en efficient mogelijke route zijn, bij voorkeur niet door leefruimtes als een woonkamer/keuken.
pi_208768773
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 11:22 schreef Puala het volgende:
Oh dat vergat ik nog te zeggen. Er is geen achterom en ik heb liever geen slalom met de groene kliko door t huis heen. Dit moet een zo kort en efficient mogelijke route zijn, bij voorkeur niet door leefruimtes als een woonkamer/keuken.
Wij hebben ook geen achterom en ik trek de groene container nooit door het huis. Ik gebruik zo'n tuinzak. Voordeel daarvan vind ik dat ik die niet te zwaar kan maken, daar is ie te klein voor. Soms moet je een paar keer door het huis, maar dat is een kleine moeite vind ik.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')