Ik heb zondag ook een half uur moeten wachten tot ze uitgefouilleerd waren, overdreven gedoe terwijl je netten hebt.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Godgloeiende wat staat mijn auto ver weg en ik sta ook nog steeds buiten
17:00 weg gereden uit Capelle aan den IJssel en dan alsnog de aftrap missen
Roma laat meer zien dan Feyenoordquote:Op donderdag 13 april 2023 18:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben toch wel bang voor de gebruikelijke goal uit het niets
Snap eigenlijk dit risico’tje ook niet zo goed. Eerste potjes was die grabbelmof afschuwelijk, maar de laatste tijd prima in vorm.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymański, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.
Meteen Bijlow terug in de basis dus. Had ik zelf denk ik niet gedaan, en had ook graag Paixao in de basis gezien.
Feyenoorder jankt over de scheidsquote:Op donderdag 13 april 2023 18:57 schreef Tomatenboer het volgende:
De scheids hebben we niet echt mee, zo lijkt het. 😡
Lekker actie anders.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De Wiefmeister lijkt wel weer z'n vorm terug te hebben in elk geval.
quote:
Fakkel in het oog van Mouirinho dan.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zodat we dingen op het veld kunnen gooien.
Uefamaffia @Tjackaquote:Op donderdag 13 april 2023 19:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mag niet aan één kant van uefa ivm de camera’s
Z dicht en UEFA wil normaal kunnen filmen.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:07 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Fakkel in het oog van Mouirinho dan.
Nee, geen voorstander van die dingen, maar snap het verschil niet. Juist bij de UEFA staan we onder scherrp.
Die komende potjes in de competitie geloof ik wel eerlijk gezegd.
Dus? Dan maar mindere beeldregistratie. Is toch niet ons probleem?quote:Op donderdag 13 april 2023 19:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mag niet aan één kant van uefa ivm de camera’s
Tja. Ook nog steeds een aardig spelertje.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:10 schreef aTypisch het volgende:
de wereldkampioen eruit voor de farao
je maakt wat mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |