quote:Op donderdag 13 april 2023 16:51 schreef Erasmus het volgende:
Tevens een stukje Berlijnse muur wat nog in mijn wijk ligt afgebroken en premie inboedelverzekering verhoogd voor noodgevallen
@:fetX
East Side Gallery?quote:Op donderdag 13 april 2023 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel een mooi stuk om af te breken.
Ben voorbereid op een onmeunige zaadpot.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:03 schreef Ali_boo het volgende:
Alleen maar gezonde wedstrijdspanning hierzo
Had denk ik toch Wellenreuther laten staan.. Maar we zullen zienquote:Op donderdag 13 april 2023 17:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymański, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.
paixao kan toch prima als invaller in dit soort potjes?quote:Op donderdag 13 april 2023 17:33 schreef fetX het volgende:
Hoe vaak mag Idrissi slecht spelen? En hoe vaak moet Paixao het goed doen?
Mja, als de keeper (maakt niet uit welke) een bal laat glippen krijg je sowieso gezeur achterafquote:Op donderdag 13 april 2023 17:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Had denk ik toch Wellenreuther laten staan.. Maar we zullen zien
Eens.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Had denk ik toch Wellenreuther laten staan.. Maar we zullen zien
zie jij in alles het negatieve of heb je dat alleen bij feyenoord?quote:Op donderdag 13 april 2023 17:39 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow zonder wedstrijdritme meteen laten starten in zo'n potje als dit lijkt me nogal dom.
En Paixao moet natuurlijk altijd de voorkeur krijgen boven Idrissi. Maar ja, lievelingetje van de trainer dit dat.
Op naar het @Paul topic.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Beste grasmat van de wereld
Het niet eens zijn met alle keuzes van de trainer(net zoals zo'n beetje iedereen hier de afgelopen pagina) = negatief zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zie jij in alles het negatieve of heb je dat alleen bij feyenoord?
dat is geen antwoord op wat daar staatquote:Op donderdag 13 april 2023 17:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het niet eens zijn met alle keuzes van de trainer(net zoals zo'n beetje iedereen hier de afgelopen pagina) = negatief zijn.
Ja, nee, oke dan. Toch fascinerend hoe vaak je de plank misslaat.
Precies dit. Kan me ook voorstellen dat ie liever begint met iemand die wel de tactiek (en instructies tijdens de wedstrijd) kan verstaan, en dat het makkelijker is om hem op het laatst met één boodschap het veld in te sturen.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:47 schreef hhh38 het volgende:
Kan prima leven met Idrissi, Paixao kan lekker op snelheid er voorbij tegen vermoeide benen
Die frame dat Paixao een totaaldebiel is die de tactiek en instructies vanaf de zijlijn niet begrijpt mag ook wel eens de wereld uit geholpen worden zeg.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Precies dit. Kan me ook voorstellen dat ie liever begint met iemand die wel de tactiek (en instructies tijdens de wedstrijd) kan verstaan, en dat het makkelijker is om hem op het laatst met één boodschap het veld in te sturen.
dat wordt niet gezegdquote:Op donderdag 13 april 2023 17:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die frame dat Paixao een totaaldebiel is die de tactiek en instructies vanaf de zijlijn niet begrijpt mag ook wel eens de wereld uit geholpen worden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |