SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Dat zou mij ook zomaar gebeuren. Er groeit wel van alles in mijn tuin, maar niks van wat ik er geplant heb. Heb dit paasweekend wat lavendelplantjes geplant. Kan niet fout gaan, zou je zeggen. Maar ik moet het nog zien.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:34 schreef zorro28 het volgende:
Buren van ons hadden vorig jaar een heg gepland en die hebben ze direct laten doodgaanZiet er nogal triest uit.
Het klinkt best goed, maar vind het zonde, want heeft niet de charme van het origineel.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft een geslaagde remake van Luv 4 Luv:71 Digits & Robin S - Love For Love
* DJ11 stoft de jingle alvast af
Ik geef fok de schuldquote:
Zal ik even kijken?quote:Op woensdag 12 april 2023 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat schiet niet echt opVolgens mij zijn er daar nog meer luisteraars achtergebleven.
Best welquote:
Vast Nova die resources eet.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het blijft hier regelmatig op invoeren hangen. 'bezig'
Nova heeft het iets minder druk tegenwoordig.quote:
Ja, dat zou desastreus uitpakkenquote:Op woensdag 12 april 2023 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar goed dat het niet Nothing Happens - Parachute heette.
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mensen er op uitgekeken zijn?quote:Op woensdag 12 april 2023 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Nova heeft het iets minder druk tegenwoordig.
[..]
[..]
Ik vind haar nog steeds wel leuk, maar moet wel echt iets te vragen hebben.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mensen er op uitgekeken zijn?
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Als je met een paraplu op de snelweg landt, krijg je dit:Catatonia - Road Rage
Nova is een versie omhoog gegaan zag ik.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mensen er op uitgekeken zijn?
Ik vond haar nietszeggend en prekerigquote:Op woensdag 12 april 2023 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds wel leuk, maar moet wel echt iets te vragen hebben.
Als men het zo zou programmeren dat het niet aan regels gebonden was, dan hebben we bijzonder snel een groot probleem.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds wel leuk, maar moet wel echt iets te vragen hebben.
Ik ga morgen ff kijken wat dat uitmaakt.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Nova is een versie omhoog gegaan zag ik.
Ik ben gewoon hier hoorquote:Op woensdag 12 april 2023 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een verzoekje van Symphonic, ook al zit -ie nog in het vorige topic
Klopt, maar ik had wat inhoudelijke vragen over een onderwerp waar ik niks van wist en ineens iets mee moest. Daar heeft ze me best goed geholpen.quote:
En toch ga ik om 21.00 uur mijn bed in duiken.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De show kan nooit om 21:00 uur afgelopen zijn, want mijn 2e verzoekje duurt 23 minuten.
Moet ik de hond alvast uitlaten?quote:Op woensdag 12 april 2023 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De show kan nooit om 21:00 uur afgelopen zijn, want mijn 2e verzoekje duurt 23 minuten.
Huh? Bij mij maar 1:45 minuten. En ik was ook niet van plan om nu al te stoppen.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
oh dat is wel handig. Ik dacht dat ze maar weinig kon raadplegen.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had wat inhoudelijke vragen over een onderwerp waar ik niks van wist en ineens iets mee moest. Daar heeft ze me best goed geholpen.
Lol! Je moet dan ook akelig vroeg op.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch ga ik om 21.00 uur mijn bed in duiken.
Je kunt nog wel wat haagjes planten.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet ik de hond alvast uitlaten?
Ow nee wacht….
Je hebt het ge-edit.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Huh? Bij mij maar 1:45 minuten. En ik was ook niet van plan om nu al te stoppen.
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet ik de hond alvast uitlaten?
Ow nee wacht….
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt nog wel wat haagjes planten.
Duurt gewoon zo langquote:
Haha!quote:Op woensdag 12 april 2023 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Duurt gewoon zo lang![]()
Chan Romero - The Hippy Hippy Shake
Hierna een nummer voor jou om uien te kijken, als je wilt
Cover van K3?quote:Op woensdag 12 april 2023 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Duurt gewoon zo lang![]()
Chan Romero - The Hippy Hippy Shake
Hierna een nummer voor jou om uien te kijken, als je wilt
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Groene, welteverstaan....Booker T. & The MG's - Green Onions
Ik vind het echt een lekker nummer als dat een troost is.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Heel even dacht ik dat Radio 2 dit nummer ging oppikken, maar nee hoor... Waarom zou je ook? Nederlandse artiest, al 1,5 miljoen keer beluisterd op Spotify...Bakermat feat. Rhys Lewis - Good Feeling
Als het zo door blijft gaan is reguliere radio en tv ten dode opgeschreven.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Heel even dacht ik dat Radio 2 dit nummer ging oppikken, maar nee hoor... Waarom zou je ook? Nederlandse artiest, al 1,5 miljoen keer beluisterd op Spotify...Bakermat feat. Rhys Lewis - Good Feeling
Ik zou Rhys Lewis echt zo graag wat succes in NL gunnenquote:Op woensdag 12 april 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het echt een lekker nummer als dat een troost is.
Welterusten straks, Melting.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
DJ11, dank voor de muziek.
Ik ga nog even bij mijn beeldscherm weg, wat lezen en dan sluit ik mijn ogen.
Wellicht tot morgen.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 april 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
Wellicht tot morgen.
Bedankt voor het luisteren en welterustenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
Wellicht tot morgen.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 12 april 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
Wellicht tot morgen.
Welterusten Melting.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
Wellicht tot morgen.
Alleen als ik in een nachtmerrie zit.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Radio 2 had dit weekend de Album 2-daagse: één heel bekend nummer van een album, gevolgd door een minder bekend nummer. Van de Pet Shop Boys kwam Actually voorbij, met als bekend nummer What Have I Done To Deserve This? Het "minder bekende" nummer dat een luisteraar aandroeg: Heart.
Gewoon een #1-hit in de UK, top 20-hit in Nederland, maar ach...
Daarom nu maar eens een daadwerkelijk minder bekend nummer van dat album:Pet Shop Boys - I Want To Wake Up
Snap ikquote:Op woensdag 12 april 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen als ik in een nachtmerrie zit.
quote:Op woensdag 12 april 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 april 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op woensdag 12 april 2023 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op woensdag 12 april 2023 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Danse MacabreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 april 2023 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Danse MacabreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Het wordt iedere dag een beetje gekkerquote:Op woensdag 12 april 2023 21:13 schreef DJ11 het volgende:
In het kader van LAKS en hun taalgids, hier een juf die haar klas niet zo vriendelijk toespreekt:Black Box Recorder - The School Song (new version)
Marleentje Eikquote:Op woensdag 12 april 2023 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Eén van mijn favoriete nieuwe nummers van de laatste weken. Totaal onbekend, amper aandacht, maar zo mooi.Marlene Oak - Big Time
Zeker een mooi liedje trouwens.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Eén van mijn favoriete nieuwe nummers van de laatste weken. Totaal onbekend, amper aandacht, maar zo mooi.Marlene Oak - Big Time
Fijne avond jullie!quote:Op woensdag 12 april 2023 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedankt tot zover, we gaan tv kijken
fijne avond nog!quote:Op woensdag 12 april 2023 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedankt voor het luisteren, fijne avond verderquote:Op woensdag 12 april 2023 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is mooi.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Tijdens een activiteit van m'n coverband ging het natuurlijk veel over muziek, maar met name over ritme, vibe en groove. Allemaal heel belangrijk, maar ik miste de onderwerpen melodie en harmonie.
Hoe je met weinig tekst en zang, maar met een orkestraal arrangement prachtige muziek kunt maken, bewijst deze man:Cody Fry - I Hear A Symphony
Ik vond de zang toch wel een toegevoegde waarde hebben.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het was ook al prima geweest zónder zang.
Dat was mij weer iets te pompeusquote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond de zang toch wel een toegevoegde waarde hebben.
Dan heb ik goed nieuws voor je, want er is ook een instrumentale versie beschikbaar.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het was ook al prima geweest zónder zang.
Dat is slim aangepakt.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je, want er is ook een instrumentale versie beschikbaar.
De man maakt fantastische arrangementen. Hij heeft ook een heel bijzondere cover gemaakt van Eleanor Rigby. Wel een beetje over the top en soms wat ingewikkeld, maar heel knap gedaan.
Hij heeft trouwens ook filmpjes op YouTube staan waarin hij laat zien hoe hij werkt. Het echte orkest wordt soms ook met kunstmatige geluiden aangevuld, omdat die gewoon beter klinken. Leuk om hem bezig te zienquote:
Zal 's zoeken na je show. Dat zijn interessante dingen om te zien.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens ook filmpjes op YouTube staan waarin hij laat zien hoe hij werkt. Het echte orkest wordt soms ook met kunstmatige geluiden aangevuld, omdat die gewoon beter klinken. Leuk om hem bezig te zien
Koningsdaglied.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:35 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong voor vandaag:AnnenMayKantereit - Orangenlied
Zo had ik het nog niet bekekenquote:
Een een bijzondere stem, vind ik. Hij is pas 31 (en hij klinkt al jaren zo).quote:Op woensdag 12 april 2023 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Prachtige uitspraak heeft deze man.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Prachtige uitspraak heeft deze man.
En subtiele zwemen van sinaasappelgeur erbij.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens.
Ik kan me zo voorstellen dat ik heerlijk in slaap zou vallen bij zijn stem/muziek.
Klopt.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:39 schreef livelink het volgende:
Hinter Klugen Satzen of zoiets is toch ook van hem? Vind ik ook al zo mooi.
quote:Op woensdag 12 april 2023 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En subtiele zwemen van sinaasappelgeur erbij.
Dank je, jij ook!quote:
Dank je, en jij ookquote:
Kan ik eerst nog even gaan roken?quote:Op woensdag 12 april 2023 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb alweer drie kwartier aan muziek voor de volgende uitzending. Hopelijk sneller dan de tijd tussen de vorige en deze.
Voor meer nieuwe muziek, zie ook mijn Spotify playlists:
#3: New Music 2023_3 // 04-04-2023 · Playlist · 29 songs (rustiger nummers)
#4: New Music 2023_4 // 04-04-2023 · Playlist · 27 songs (dance)
NOW: New Music NOW · Playlist · 56 songs (steeds de meest actuele playlist - nu dus 3 en 4 samen - ideaal om te volgen)
JIj ookquote:Op woensdag 12 april 2023 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Fijne avond verder, welterusten voor straks
Ik bedoelde iedereenquote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan ik eerst nog even gaan roken?
Goedemorgen deze morgen.quote:
Naar kantoor. Ik hoopte dat wat frisse lucht (lees regen) me goed zou doen. Ik heb al sinds gisterenochtend vage hoofdpijn. Niet heel erg, maar wel vervelend. En dit keer weet ik wel 100% zeker waar het vandaan komt. Het is vervelend geestelijk druk, zowel op mijn werk als privé. Dit paasweekend ben ik totaal niet tot rust gekomen, integendeel zelfs.quote:Op donderdag 13 april 2023 06:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Was je gisteren nog naar het kantoor gegaan, of heb je toch maar thuis gewerkt?
quote:Op donderdag 13 april 2023 06:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Naar kantoor. Ik hoopte dat wat frisse lucht (lees regen) me goed zou doen. Ik heb al sinds gisterenochtend vage hoofdpijn. Niet heel erg, maar wel vervelend. En dit keer weet ik wel 100% zeker waar het vandaan komt. Het is vervelend geestelijk druk, zowel op mijn werk als privé. Dit paasweekend ben ik totaal niet tot rust gekomen, integendeel zelfs.
En de maand mei belooft helaas niks beter te worden.
Ja, ik kijk het nog even aan.quote:Op donderdag 13 april 2023 07:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Denk om je gezondheid, livelink.
Niemand is er gebaat bij, als je weg zou vallen.
Dus misschien even afkijken, maar als het volgende week niet beter is, zou ik me gewoon even ziek melden, en zorgen dat de hoofdpijn minder erg wordt.
Het spookt!quote:Op donderdag 13 april 2023 09:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik schrok me net de tandjes, de voordeur waaide open
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op donderdag 13 april 2023 18:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Rare jongen, die Willem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Is Willem een Romein?quote:Op donderdag 13 april 2023 18:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het is een aparte jongen en dat is 't.
Ja, ik vind het wel mooi geweest voor deze week...quote:Op donderdag 13 april 2023 18:09 schreef Melting het volgende:
Maar wat lees ik, Mad? Kort weekje voor je? Nu al weekend.
Doe je goed. Geniet van je weekend.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel mooi geweest voor deze week...
50 stokslagen!quote:Op donderdag 13 april 2023 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geweldige strips waren dat toch. Vooral de kaasfondue scene.
Lange draden kaas!quote:Op donderdag 13 april 2023 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geweldige strips waren dat toch. Vooral de kaasfondue scene.
Niet erg als je een salade eet.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:18 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik anders mijn eten koud moet nuttigen, wordt dit de laatste plaat voor nu...
Geniaal.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:18 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eet smakelijk zo, MadMaster en dankjewel voor de bijzonder prettige mix!quote:Op donderdag 13 april 2023 18:18 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik anders mijn eten koud moet nuttigen, wordt dit de laatste plaat voor nu...
Fijne avond en eet zeer smakelijk, livelink.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:35 schreef livelink het volgende:
Ik ben er vanavond niet bij. Heb een etentje van mijn werk, maar ik ben de eerste in het restaurant. De rest is gaan borrelen eerst vanuit kantoor en mijn reis verliep heel voorspoedig.
Geniet van je uitje, en laat het smaken.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:35 schreef livelink het volgende:
Ik ben er vanavond niet bij. Heb een etentje van mijn werk, maar ik ben de eerste in het restaurant. De rest is gaan borrelen eerst vanuit kantoor en mijn reis verliep heel voorspoedig.
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:02 schreef Melting het volgende:
Je hebt in ieder geval 1 concurrent minder, Lucky.... tenzij livelink straks ineens vanaf het toilet de juiste oplossing post.
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze heeft in ieder geval een slechte gewoonte zo te horen.
Ik moest opzoeken wat bara's waren.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eten zit er net in, mini bara's met bakkeljauw, kip en pindasaus…
Bara's zijn gewoon lekker…quote:Op donderdag 13 april 2023 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat bara's waren.
Klinkt wel goed wat je gehad hebt in ieder geval.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:14 schreef Fogel het volgende:
The best thing in life are free, like R49
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 13 april 2023 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eten zit er net in, mini bara's met bakkeljauw, kip en pindasaus…
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Money (That's What I Want) - Flying Lizards
Money for nothing and the chicks for freequote:Op donderdag 13 april 2023 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]We zijn niet gratis.
Maar welkom Fogel.
waar zijn die chickysquote:Op donderdag 13 april 2023 19:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Money for nothing and the chicks for free
Hoi
Morgen is mijn halve dag. Daarna mijn vrienden van de vuilstort maar weer eens met een bezoekje vererenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:22 schreef Melting het volgende:
Moeten jullie morgen nog werken, of hebben jullie net als MadMaster nu al weekend?
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Rod Stewart na een lachgasballonetje…
Altijd gezellig.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Morgen is mijn halve dag. Daarna mijn vrienden van de vuilstort maar weer eens met een bezoekje vereren
Werk jij nog? Ik dacht dat je alleen snoepreisjes op kosten van de baas maakte.quote:
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Ja, die ken ik…
The Horse - Clive Knobles
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Een plaat uit de radioshow van just me: Margaret Singana - We Are Gwrowing…
Was een hele beste serie.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:43 schreef Melting het volgende:
Was een goed bekeken serie toen. Op Veronica als ik me goed herinner.
Ik net dat het maar 10 delen waren. Voor mijn gevoel waren het er een stuk meer. Maar ja... toen was ik nog jong en had ik geen benul van tijd.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik net dat het maar 10 delen waren. Voor mijn gevoel waren het er een stuk meer. Maar ja... toen was ik nog jong en had ik geen benul van tijd.
Dat was Roots.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik net dat het maar 10 delen waren. Voor mijn gevoel waren het er een stuk meer. Maar ja... toen was ik nog jong en had ik geen benul van tijd.
Ah... zou kunnen dat ik die door elkaar haal.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was Roots.
Daar kwam geen einde aan…
Roots waren maar 8 afleveringen volgens IMDB.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was Roots.
Daar kwam geen einde aan…
Dat heb ik ook continu op de pcquote:Op donderdag 13 april 2023 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Posts blijven hier weer eens op 'bezig' hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |