SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Dat zou mij ook zomaar gebeuren. Er groeit wel van alles in mijn tuin, maar niks van wat ik er geplant heb. Heb dit paasweekend wat lavendelplantjes geplant. Kan niet fout gaan, zou je zeggen. Maar ik moet het nog zien.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:34 schreef zorro28 het volgende:
Buren van ons hadden vorig jaar een heg gepland en die hebben ze direct laten doodgaanZiet er nogal triest uit.
Het klinkt best goed, maar vind het zonde, want heeft niet de charme van het origineel.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft een geslaagde remake van Luv 4 Luv:71 Digits & Robin S - Love For Love
* DJ11 stoft de jingle alvast af
Ik geef fok de schuldquote:
Zal ik even kijken?quote:Op woensdag 12 april 2023 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat schiet niet echt opVolgens mij zijn er daar nog meer luisteraars achtergebleven.
Best welquote:
Vast Nova die resources eet.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het blijft hier regelmatig op invoeren hangen. 'bezig'
Nova heeft het iets minder druk tegenwoordig.quote:
Ja, dat zou desastreus uitpakkenquote:Op woensdag 12 april 2023 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar goed dat het niet Nothing Happens - Parachute heette.
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mensen er op uitgekeken zijn?quote:Op woensdag 12 april 2023 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Nova heeft het iets minder druk tegenwoordig.
[..]
[..]
Ik vind haar nog steeds wel leuk, maar moet wel echt iets te vragen hebben.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mensen er op uitgekeken zijn?
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Als je met een paraplu op de snelweg landt, krijg je dit:Catatonia - Road Rage
Nova is een versie omhoog gegaan zag ik.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mensen er op uitgekeken zijn?
Ik vond haar nietszeggend en prekerigquote:Op woensdag 12 april 2023 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds wel leuk, maar moet wel echt iets te vragen hebben.
Als men het zo zou programmeren dat het niet aan regels gebonden was, dan hebben we bijzonder snel een groot probleem.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds wel leuk, maar moet wel echt iets te vragen hebben.
Ik ga morgen ff kijken wat dat uitmaakt.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Nova is een versie omhoog gegaan zag ik.
Ik ben gewoon hier hoorquote:Op woensdag 12 april 2023 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een verzoekje van Symphonic, ook al zit -ie nog in het vorige topic
Klopt, maar ik had wat inhoudelijke vragen over een onderwerp waar ik niks van wist en ineens iets mee moest. Daar heeft ze me best goed geholpen.quote:
En toch ga ik om 21.00 uur mijn bed in duiken.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De show kan nooit om 21:00 uur afgelopen zijn, want mijn 2e verzoekje duurt 23 minuten.
Moet ik de hond alvast uitlaten?quote:Op woensdag 12 april 2023 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De show kan nooit om 21:00 uur afgelopen zijn, want mijn 2e verzoekje duurt 23 minuten.
Huh? Bij mij maar 1:45 minuten. En ik was ook niet van plan om nu al te stoppen.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |