quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zepraat zogruwelijk.quote:
Maakt deze D66 muts dat blij?quote:Op woensdag 12 april 2023 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze sopte weg bij het antwoord: piloot
hij zei het ook op een bepaalde toon. Hij weet welke reactie hij hierop krijgtquote:Op woensdag 12 april 2023 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze sopte weg bij het antwoord: piloot
@Sked is nog singlequote:Op woensdag 12 april 2023 20:06 schreef Duiveltja het volgende:
Dit programma laat toch echt wel zien dat alle leuke mensen al bezet zijn
Ditdusquote:Op woensdag 12 april 2023 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Je zou maar de hele dag naar deze stem moeten luisteren
Durasel zelfsquote:
wat zou de echte reden zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
“Ik wel op zich”
“Niet de behoefte…”
Wow.
Nou ja niet iedereen zit er onnozel, hèquote:
Keek jenaar rat vanFortuinmet je ouders toen je2 was?quote:
Neen. Ik werd altijd in een rad gezet en moest ik rondjes lopen in de radquote:Op woensdag 12 april 2023 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Keek jenaar rat vanFortuinmet je ouders toen je2 was?
KwaliteitsFOK!kerquote:Op donderdag 13 april 2023 19:32 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Kan je wel overal zeggen. Morgen ben ik op het werk ook een. Kwaliteitsmedewerker.
na een uur gaat mijn kontje pijn doen van de zadelquote:
Ja, zo'n soort uitzondering wilde ik nog opschrijven. Maar ik zie hem niet op Werchter oid.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je z'n intro gezien?
Past prima op het 100% NL festival…
roodharige vrouwen zijn de shit. Elke did ik heb gehad was een stiekeme freakquote:Op donderdag 13 april 2023 19:39 schreef Joop_W het volgende:
Roodharigen zijn wel sympathieke mensen, al sluit ik niet uit dat het zomeren nog over kantklossen gaat.
*noteertquote:Op donderdag 13 april 2023 19:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
roodharige vrouwen zijn de shit. Elke did ik heb gehad was een stiekeme freak
Zitten volgens mij ook in een of andere gare loodsquote:Op donderdag 13 april 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
ohw jemig, dat is regen wat je hoort
Mijn moeder had melk.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
Had mijn vader ook suiker, verschrikkelijk.
Misschien als het een woonkeuken is.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
een uur of 2 in de keuken okay, maar niet de hele dag.
Doen @Pisces29 en ik ookquote:Op donderdag 13 april 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom spreken ze elkaar de hele tijd met de voornaam aan.
Dat weet ik ook niet @Sapstengelquote:Op donderdag 13 april 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom spreken ze elkaar de hele tijd met de voornaam aan.
Alleen door onderdanenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:54 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze als prinses aangesproken diende te worden?
Allebei dezelfde donorvader zonder dat ze het weten.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Date kwam best geforceerd/onnatuurlijk over. Had iets geks.
Vond het heel geacteerdquote:Op donderdag 13 april 2023 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Date kwam best geforceerd/onnatuurlijk over. Had iets geks.
als er maar een liter drank in zit.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:00 schreef Joop_W het volgende:
Naar wat voor bonbons zijn jullie op zoek? Om de pas overleden meester te eren:
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik dacht een dikke lip van het vechten of zo.
Maakt het lekker duidelijk. Als iemand mij vraagt om Boxmeer aan te wijzen pak ik het hele westen van Nederland: waarschijnlijk hier ergens.quote:
Oost Brabant. Tussen Eindhoven en Nijmegenquote:Op donderdag 13 april 2023 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maakt het lekker duidelijk. Als iemand mij vraagt om Boxmeer aan te wijzen pak ik het hele westen van Nederland: waarschijnlijk hier ergens.
doe net zoals ik wijzen naar de kaart en dan zeggen "daar ergens, toch?"quote:Op donderdag 13 april 2023 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zat aardig in de goede richting dan
Bonbon uit haar kut zuigen.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze is geïnstrueerd om alles te doen rondom het thema bonbon.
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Zuig je altijd eerst de vulling uit een bonbon?
quote:
Jammer voor je omgeving, maar op zichzelf wel de droom.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Beste manier om te gaan. Slapen en niet meer wakker worden.
Ja, ik hoor het ja.quote:
Nooit van gehoordquote:
Hey halloquote:
Oh ik dacht 55+quote:
Mocht merk niet noemenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bloemen
Receptioniste bij een bekend cosmeticabedrijf
Naast Schiphol, nooit geweten dat je dan zo walgelijk als Hoorn klinktquote:
Lief denk ik, alleen tikje tokkiequote:
De helft van die vrouwen beland bij FD lijkt het welquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Pedagogisch medewerker, heette dat vroeger niet dat je in de creche werkt?
Tikje tokkie zijn de beste, gezellige mensen. Zolang ze maar niet overboard gaan met de lip fillers.quote:
Hoe is het met jouw date?quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tikje tokkie zijn de beste, gezellige mensen. Zolang ze maar niet overboard gaan met de lip fillers.
Leuke jongenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Johan lijkt wel een lieve man, ben benieuwd.
Tsss. We zijn in een warm bad he,quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
oh stukje blacked. Ze wilde toch een betrouwbare man
dat heb op faseboek gestaanquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Een 'if you can't handle me at my worst etc.'-dame die die spreuk ergens gelezen heeft.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
oh stukje blacked. Ze wilde toch een betrouwbare man
@3rr0r zegt ja op de billen, maar zoekt iets meer klassequote:Op vrijdag 14 april 2023 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wie weet doet ze een oproep om met iemand anders te gaan daten
Kan altijd veranderenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3rr0r zegt ja op de billen, maar zoekt iets meer klasse
Wat ben je pittig, Sigaar.quote:
Nee toch? Gewoon een BENU lijkt me.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hij is echt de apotheker van een feestje en festival
Lekker Ritalin snuiven voor de feestjesquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Zijn eigen poppers, virusremmers en antibiotica. Op zich handig.
Aaaaahquote:
Waar je vriend lekker zijn eigen ding doet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker Ritalin snuiven voor de feestjes
En zo ja waarom? Veiligheid? En zo nee, waar ben je bang voor?quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden jullie graag met een psycholoog daten?
Blacks will be Blacksquote:
Aan de ene kant wel, want ik ben zelf niet goed dus kan ze mij mooi adviseren. Aan de andere kant niet, want ik ben zelf niet goed.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden jullie graag met een psycholoog daten?
Zijn mannen eierstokken gaan rammelen? Zoiets verstond ikquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
zijn wat gaat wat als hij honden ziet
Als hij/zij maar niet in zijn werkrol steeds zit, geen probleemquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden jullie graag met een psycholo(o)g(e)daten?
Maar je mag niet zeggen dat homo’s zelden monogaam zijnquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waar je vriend lekker zijn eigen ding doet.
Hij is gek op honden en poezen, hij wil ze aaien.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn mannen eierstokken gaan rammelen? Zoiets verstond ik
dates apps.. .quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat appcontact
Feestjes
Ze weten het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |