Ik hoop voor je dat ze tegen die tijd geen exit tax hebben ingevoerd om de belastingslaven binnen de grenzen te houden.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:58 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ben klaar met dit land. Geen vertrouwen meer in politici en een bevolking die het allemaal maar toelaat.
Ik behoor tot dat kleine deel dat het goed heeft, goed vreet uit de ruif van de overheid en geen last heeft van de gevolgen van het beleid. Een VVD-er zeg maar. Maar in mijn hart ben ik meer een klassieke sociaal democraat.
Maar ik ga me er niet meer druk om maken. Zoals gezegd, nog maximaal 20 jaar werken (in overheidsland zijn dat 3-4 projecten) en dan emigreren. Persoonlijke Nexit!
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee?
Er is ook geen plan in Den Haag. Gewoon alles maar weer laten gebeuren, propvolle AZC's met amper doorstroming omdat de woningmarkt op slot zit, geweldsincidenten, steekpartijen, winkeldiefstallen. 'Veiligelanders' die niet teruggestuurd (kunnen) worden. Zo medio 2024 zal de VVD weer 'ferme taal' spreken als de verkiezingsretoriek gaat beginnen. Om er vervolgens niks mee te doen. Rinse and repeat.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:18 schreef Wirelessmouse het volgende:
Na 8 jaar nog altijd 55% geen baan, man man man.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, geen plan want stel je voor dat je vooruit moet kijken. Geen beperking van de instroom want dat "kan niet" of is racistisch. Geen debat over deze verontrustende cijfers want het kabinet heeft het al moeilijk genoeg.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er is ook geen plan in Den Haag. Gewoon alles maar weer laten gebeuren, propvolle AZC's met amper doorstroming omdat de woningmarkt op slot zit, geweldsincidenten, steekpartijen, winkeldiefstallen. 'Veiligelanders' die niet teruggestuurd (kunnen) worden. Zo medio 2024 zal de VVD weer 'ferme taal' spreken als de verkiezingsretoriek gaat beginnen. Om er vervolgens niks mee te doen. Rinse and repeat.
Ook op beeld: https://www.npostart.nl/nieuwsuur/12-04-2023/VPWON_1343592quote:Op donderdag 13 april 2023 07:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
Goed nieuws, binnenkort ook bij jou in de gemeente weer jonge Afrikanen 👍
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)iet-buiten-te-slapen
quote:Op donderdag 13 april 2023 07:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
Goed nieuws, binnenkort ook bij jou in de gemeente huis weer jonge Afrikanen 👍
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)iet-buiten-te-slapen
Gaat nooit gebeuren. Helaas is dit nog het begin van wat nog gigantisch uit de klauwen gaat lopen.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:56 schreef Bocaj het volgende:
Laten ze in godsnaam een asielstop instellen.
De verhoudingen zijn zoek. Nederland kan dit écht niet aan.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:58 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren. Helaas is dit nog het begin van wat nog gigantisch uit de klauwen gaat lopen.
Zou dat de beleidsbepalers interesseren? Die wonen zelf in grote huizen ver weg van alle ellende.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn zoek. Nederland kan dit écht niet aan.
Ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou dat de beleidsbepalers interesseren? Die wonen zelf in grote huizen ver weg van alle ellende.
Het ergste is dat een hoop van de kiezers in zijn gladde praatjes trappen. Gelukkig worden dat er wel steeds minder, maar goed. Nederland mag zich op gaan maken om een 3e wereldland te worden op de lange termijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er is ook geen plan in Den Haag. Gewoon alles maar weer laten gebeuren, propvolle AZC's met amper doorstroming omdat de woningmarkt op slot zit, geweldsincidenten, steekpartijen, winkeldiefstallen. 'Veiligelanders' die niet teruggestuurd (kunnen) worden. Zo medio 2024 zal de VVD weer 'ferme taal' spreken als de verkiezingsretoriek gaat beginnen. Om er vervolgens niks mee te doen. Rinse and repeat.
Ik zie verdomd weinig (islamitische) ''vluchtelingen" hun geluk zoeken in de (islamitische) idioot rijke oliestaten. Kijkend naar Dubai, dan lijkt het of ze van gekkigheid niet weten wat ze met al dat geld moeten doen. Ja compleet idioot imposante bouwwerken maken -neem bijvoorbeeld ''The Line'' in Saudie Arabie-.quote:Op donderdag 13 april 2023 00:17 schreef LinkseHippie het volgende:
Ik zie veel schuimbekkende reacties, maar kun je het de vluchtelingen ook daadwerkelijk kwalijk nemen? Het Westen is zelf debet aan alle malaise in de wereld. Vind je het gek dat mensen vervolgens hun heil gaan zoeken in het meest welvarende gedeelte in de wereld?
Ja, ontneem die landen idd maar al hun verantwoordelijk zodat het echt nooit wat wordt. Heel slim en progressief.quote:Op donderdag 13 april 2023 00:17 schreef LinkseHippie het volgende:
Ik zie veel schuimbekkende reacties, maar kun je het de vluchtelingen ook daadwerkelijk kwalijk nemen? Het Westen is zelf debet aan alle malaise in de wereld. Vind je het gek dat mensen vervolgens hun heil gaan zoeken in het meest welvarende gedeelte in de wereld?
En de Nederlanders maar uitgeknepen worden met belastingen om deze klaplopers te blijven voorzien in levensonderhoud. Weerzinwekkend beleid.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:18 schreef Wirelessmouse het volgende:
Na 8 jaar nog altijd 55% geen baan, man man man.
Dat is het al jaren niet meer.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:27 schreef probeer het volgende:
Dus .. 20-25% van de sociale woonvoorraad te vergeven? Dat is toch niet vol te houden?
Instroom van asielzoekers verminderen is niet echt moeilijk om op te lossen. Er is echter geen wil bij het kabinet, dus gebeurt er niets. VVD vindt het niet belangrijk genoeg en D66 en CDU willen niets veranderen.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar twee keer zoveel absoluut niet. Bizar dat een groot deel van de politiek dat weigert in te zien.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is het al jaren niet meer.
Mij niet. Daar komen ze gewoon niet binnen of ze worden gewoon teruggestuurd.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:14 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik zie verdomd weinig (islamitische) ''vluchtelingen" hun geluk zoeken in de (islamitische) idioot rijke oliestaten. Kijkend naar Dubai, dan lijkt het of ze van gekkigheid niet weten wat ze met al dat geld moeten doen. Ja compleet idioot imposante bouwwerken maken -neem bijvoorbeeld ''The Line'' in Saudie Arabie-.
Waarom die gelukszoekers niet naar de meest welvarende gedeeltes van de wereld gaan, is mn een raadsel.
Ja, eens. De afstand tussen politiek en burger is gigantisch en wordt met de dag groter.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar twee keer zoveel absoluut niet. Bizar dat een groot deel van de politiek dat weigert in te zien.
Om over de rest van alle voorzieningen nog maar te zwijgen.
Na 2.5 jaar zit 4 van de 5 dus nog steeds werkloos op de bank in een sociale huurwoning. En dar wordt als iets positiefs gebrachtquote:Op donderdag 13 april 2023 10:53 schreef Homey het volgende:
propaganda artikel op nu.nl, dat de zaken nogal verbloemt:
https://www.nu.nl/economi(...)neller-een-baan.html
reacties al snel uitgeschakeld. Je kan wel raden waarom.
Feit is; bizar hoge werkloosheidscijfers onder statushouders, ondanks een vacaturerecord.
Ik schrik ook van sommige reacties die gaan ontkennen dat er een probleem is. Enige logische oorzaak van die hoge werkloosheid is pure onwil van de statushouder. je ziet ook de aanzuigende werking van gratis uitkeringen voor het leven, dan trek je juist het werkschuwe tuig aan uit andere landen.
Dat is het gekke van linkse D66 wappies en zo, die altijd fel ageren tegen 'tokkies' en 'rechts-radicalen', zonder enige notie dat in andere landen het stikt van hun tokkies en hun radicalen, maar toevallig met een andere huidskleur. Waarom zou je tuig uit andere landen binnen willen halen? Dan vergroot je het tokkie probleem juist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |