Marciano heeft het nooit fout gedaan, het ligt altijd aan een anderquote:Op dinsdag 11 april 2023 23:09 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano: ik wilde helpen hoor, maar toen ik boven kwam zat Jeff daar he.........
Zoë: jaja dat weet ik, want ik zat daar ook!!!
naar wie wijst de vinger weer.... degene die er niet bij is: Jeffrey..... zo lekker makkelijk
Ik hoor zo vaak in Marciano's woorden: IK was het niet hoor, echt niet...... HIJ was het!!!!
juist!quote:Op dinsdag 11 april 2023 23:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano heeft het nooit fout gedaan, het ligt altijd aan een ander
De meesten lopen er niet voor niets met een grote boog omheenquote:
Waarom vind je het zielig voor Esther? Zij had toch helemaal niets met JW?quote:Op dinsdag 11 april 2023 23:40 schreef schizolientje het volgende:
t is bijna genant en ik vind t bijna zielig voor Esther die dit thuis kan zitten kijken. En eerst dacht ik nog dat Janwillem alleen met een biertje een beetje te doen is
Goedemorgenquote:Op woensdag 12 april 2023 05:03 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen.....
Nieuwe serie Videoland: de Marine... ik zie het Kenzy niet doen...
Mogge..quote:Op woensdag 12 april 2023 06:32 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Nee ik ook niet al zou ik wel een livestream willen zien als ze het gaat proberen![]()
Vandaag sterkste mensmooie titel voor de daydreaming nightMirthe denk ik
Enig idee hoe laat?quote:Op woensdag 12 april 2023 06:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge..![]()
Ja livestream....![]()
Oooh ja leuk... zijn er wel een beetje aanmeldingen dan?
Volgens mij willen de meeste wel mee doen maar precies weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 06:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge..![]()
Ja livestream....![]()
Oooh ja leuk... zijn er wel een beetje aanmeldingen dan?
Goedemorgenquote:Op woensdag 12 april 2023 06:42 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
ben benieuwd wie er gaat meedoen aan de sterkste mens ....................... denk jef al zeker niet
och nu voelt jef zich niet verplicht om mee te doen , gister wel bij dat van bern en ging hij achter janken zodat bern met de billen bloot moestquote:Op woensdag 12 april 2023 06:49 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste wel mee doen maar precies weet ik het ook niet.
[..]
Goedemorgen![]()
Ook fucking den Hartog heb ik gisteravond horen zeggen dat hij mee zou doen
Kenzi nam in haar maand niet 1 keer het voortouw, maar daar hoorde je hem nooit overquote:Op dinsdag 11 april 2023 23:14 schreef xsaskiax het volgende:
Bij die rekenopdracht heeft Marciano (volgens hemzelf) het heft in handen genomen hoor, want er werd niks gedaan....... Babette zegt dat Bern dingen op is gaan schrijven en zo
Marciano is het niet met haar eens hoor, Wendy is als manager gekozen, maar eigenlijk wilde ze niet zegt hij.
Wendy heeft geen plan, daar mist ze iets, ze neemt het voortouw niet bij een opdracht.
En het is bagger weerquote:Op woensdag 12 april 2023 06:32 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Nee ik ook niet al zou ik wel een livestream willen zien als ze het gaat proberen![]()
Vandaag sterkste mensmooie titel voor de daydreaming nightMirthe denk ik
Dat was de loods got talent toch?quote:Op woensdag 12 april 2023 06:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat er maar heel weinig aanmeldingen waren..
jef en tiano kunnen elkaars bloed drinkenquote:Op woensdag 12 april 2023 06:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi nam in haar maand niet 1 keer het voortouw, maar daar hoorde je hem nooit over
Naar mannetje die tiano
Ik denk dat het vooral van tianos kant komtquote:Op woensdag 12 april 2023 07:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef en tiano kunnen elkaars bloed drinken
zeker gister ook hij bood zijn hulp aan wendy aan ivm bestelmoment , wendy zegde ga het zo aan jef vragen , schoot bij tiano in verkeerd keelgatquote:Op woensdag 12 april 2023 07:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral van tianos kant komt
Dat is altijd al zo geweest
Vanaf het begin
Tiano is naar mijn mening een mannetje dat zichquote:Op woensdag 12 april 2023 07:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
zeker gister ook hij bood zijn hulp aan wendy aan ivm bestelmoment , wendy zegde ga het zo aan jef vragen , schoot bij tiano in verkeerd keelgat
Klopt maar Eunice hoopt dat er na haar opmerkingen misschien meer aanmeldingen komen, ze komt er vandaag op terug.quote:Op woensdag 12 april 2023 06:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was de loods got talent toch?
Die gaat niet door
Ik heb daar ook niet veel over gehoordquote:Op woensdag 12 april 2023 07:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klopt maar Eunice hoopt dat er na haar opmerkingen misschien meer aanmeldingen komen, ze komt er vandaag op terug.
Ik dacht ook niet zoveel aanmeldingen voor DSM...
ja tiano doet zich voor als stoer mannetje en gaat het niet zoals hij wil , dan durft hij zo uit de pan flippenquote:Op woensdag 12 april 2023 07:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano is naar mijn mening een mannetje dat zich
The man voelt. Hij kan alles etc.. je kent het wel
Gisteren waren Mirthe en Kenzy nog aan het oefenen en ook Eunice en Rupert waren aan het oefenenquote:Op woensdag 12 april 2023 06:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was de loods got talent toch?
Die gaat niet door
En toch is er maar eentje die roept dat hij alles kan.quote:Op woensdag 12 april 2023 07:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano is naar mijn mening een mannetje dat zich
The man voelt. Hij kan alles etc.. je kent het wel
Ik ook..quote:Op woensdag 12 april 2023 07:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niet veel over gehoord
Dacht dat het pas eind van de maand was ofzo
in zijn droom zekerquote:Op woensdag 12 april 2023 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
En toch is er maar eentje die roept dat hij alles kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |