en dan denk je dat ze wat geleerd hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben het vanaf het begin al niet goed aangepakt, heel veel verbetering zou er nodig zijn, voor een volgend seizoen/ jaar
Voor een volgend seizoen Jeff maar achter de schermen. Hij zei dat hij dat achteraf veel liever had gewildquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan denk je dat ze wat geleerd hebben
valt het keihard tegen![]()
![]()
en dan een stream op achterquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor een volgend seizoen Jeff maar achter de schermen. Hij zei dat hij dat achteraf veel liever had gewild
dacht ik alquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:55 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry ik had het niet in de gaten dat ik lapo had, goede TT
En dan toch gaat iedereen roepen dat dit seizoen veel beter was dan het nieuwe. Hebben we al zo dikwijls gezien.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan denk je dat ze wat geleerd hebben
valt het keihard tegen![]()
![]()
omdat zijn vriendin hem nog wat verder de grond in stamptquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:56 schreef Judiwi het volgende:
Waarom is of was Bern verdrietig. Omdat zijn vriendin met Jasper optrekt?
Is het flauw als ik voorstel om dat per direct alsnog te doen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor een volgend seizoen Jeff maar achter de schermen. Hij zei dat hij dat achteraf veel liever had gewild
Heb hem vandaag bar weinig op stream gezien, dus kan er niet over oordelenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:58 schreef engine het volgende:
"als ik kijk hoeveel mensen er met Jeffrey praten op een dag dan is dat bar weinig"
Vriendin?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:56 schreef Judiwi het volgende:
Waarom is of was Bern verdrietig. Omdat zijn vriendin met Jasper optrekt?
Ik ook niet maar dit was een quote van Erik.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb hem vandaag bar weinig op stream gezien, dus kan er niet over oordelen
Gewoon Bern afzeiken, zoals we van haar gewend zijnquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
ik val er hier net pas in heb niet veel kunnen kijken vandaag kan iemand een update geven oa wat sasha tegen jasper zei? Over bern? Vind het gewoon sneu voor hem vooral als je ziet dat ze met iedereen lacht
vind ik best een geniaal ideequote:Op dinsdag 11 april 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Is het flauw als ik voorstel om dat per direct alsnog te doen?
ehhhhhquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Erik vond Martin foeilelijk![]()
Hij kent weinig mensen zo lelijk als Martin
Als dit niet in de uitzending komt dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Hij heeft zijn bril ook niet op als hij in de spiegel kijktquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |