Achter de koers staat doorgaans gewoon datum en tijd.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Dan moeten ze het niet als mutatie weergeven.
Ik lees ff mee, momenteel ongeveer de helft van mijn portefeuille, dus niet heel gezond...quote:Op maandag 1 mei 2023 22:06 schreef LXIV het volgende:
Ik heb ondertussen wel heel veel rabo perps verzameld. Weet iemand een andere bedrijfsobligaties die rond de 7% noteert effectief en veilig is. Of een goede etf met obligaties, het liefst een die driemaandelijks uitkeert.?
Nee, groeit goed aan tegen deze prijzen..quote:Op maandag 1 mei 2023 22:25 schreef vigier het volgende:
[..]
Ik lees ff mee, momenteel ongeveer de helft van mijn portefeuille, dus niet heel gezond...
Hoeveel % van jouw portefeuille heb je in Rabo certificaten gestopt? Ze staan nu inderdaad wel laag.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:06 schreef LXIV het volgende:
Ik heb ondertussen wel heel veel rabo perps verzameld. Weet iemand een andere bedrijfsobligaties die rond de 7% noteert effectief en veilig is. Of een goede etf met obligaties, het liefst een die driemaandelijks uitkeert.?
De helft van jouw portefeuille bestaat uit de Rabobank certificaten?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:25 schreef vigier het volgende:
[..]
Ik lees ff mee, momenteel ongeveer de helft van mijn portefeuille, dus niet heel gezond...
20%quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:06 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Hoeveel % van jouw portefeuille heb je in Rabo certificaten gestopt? Ze staan nu inderdaad wel laag.
[..]
De helft van jouw portefeuille bestaat uit de Rabobank certificaten?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wegens omstandigheden in spoiler dus respecteer dat ook in je quotes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:59 schreef Malavita het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zonder spoiler:
Zo is het voor de Belastingdienst als particulier wel handig om je administratie tot 5 belastingjaren terug te bewaren maar hoever ze bijvoorbeeld terug mogen gaan voor de Wwft is me geheel onduidelijk. Wat als je in 2011 een erfenis hebt ontvangen en daar geen gegevens meer van hebt? Ben wel benieuwd naar hoe zoiets is afgebakend in de wet.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]geen ervaring mee verder maar hopelijk wordt het snel opgepakt voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zonder spoiler:
Zo is het voor de Belastingdienst als particulier wel handig om je administratie tot 5 belastingjaren terug te bewaren maar hoever ze bijvoorbeeld terug mogen gaan voor de Wwft is me geheel onduidelijk. Wat als je in 2011 een erfenis hebt ontvangen en daar geen gegevens meer van hebt? Ben wel benieuwd naar hoe zoiets is afgebakend in de wet.![]()
Gaat het puur om spaargeld bij DeGiro onder te brengen, (welke rente) of om (de handel in) je aandelen??quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wegens omstandigheden in spoiler dus respecteer dat ook in je quotes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Faraday01 zegtquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:14 schreef blomke het volgende:
[..]
Gaat het puur om spaargeld bij DeGiro onder te brengen, (welke rente) of om (de handel in) je aandelen??
Mijn eerste order ooit was aankoop van RC en dat was meteen een aardig bedrag. Ik ben pas iets van een jaar later met aandelen begonnen. Intussen is het stuk aandelen flink uitgebreid en handel ik daar actiever in als in enkele transacties per maand, maar met de daling van de certificaten heb ik dit jaar toch ook best wat RC bijgekocht, zowel rond de 100 een pluk als onder de 90 een pluk (dat laatste is omgerekend 7,25% rendement ex koers). Momenteel 49,59% van de portefeuille is RC. Dus ja, dat mag wel wat minder.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:06 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
De helft van jouw portefeuille bestaat uit de Rabobank certificaten?![]()
Alles wordt gered, ik maak me er niet druk om!quote:Op donderdag 4 mei 2023 00:27 schreef SOG het volgende:
PacWest falls more than 50% after hours on report bank is weighing sale
https://www.cnbc.com/2023(...)urce=androidappshare
Bankencrisis
Debt ceiling
Inflatie
Recessie
![]()
Recent short calls gesloten en vandaag weer hogere strike geschreven. Na de 2 dividenden, zullen ze er wel uit gaan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:47 schreef JimmyJames het volgende:
Weer goede cijfers van Shell. 20% FCF yield.
Ik blijf een beetje schrijven op 24¤ tot 26¤ strikes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |