Misschien meer iets voor nws topic.quote:Op maandag 24 april 2023 08:11 schreef SOG het volgende:
https://www.ad.nl/arnhem/(...)er-niet-in~a04d46b8/
Wat dacht je van een aandelenkoers dat door het putje is gegaan, een ceo die stelde dat postnl op eigen kracht de 5.75 zou halen en niet met bpost om de tafel wilde voor die 5.75. Postnl het verschrikkelijk doet vergeleken met concurrenten en ze dan blijkbaar geld investeren om bussen in pride kleuren rond te laten rijden. Ken je prioriteiten denk ik dan.quote:Op maandag 24 april 2023 10:59 schreef dop het volgende:
[..]
Misschien meer iets voor nws topic.
Wat heeft het met beleggen te maken
post dan een complete verhaal en niet een linkje achter een betaalmuur waar ik toch echt alleen een regenboog bus verhaaltje kan zien.quote:Op maandag 24 april 2023 11:07 schreef SOG het volgende:
[..]
Wat dacht je van een aandelenkoers dat door het putje is gegaan, een ceo die stelde dat postnl op eigen kracht de 5.75 zou halen en niet met bpost om de tafel wilde voor die 5.75. Postnl het verschrikkelijk doet vergeleken met concurrenten en ze dan blijkbaar geld investeren om bussen in pride kleuren rond te laten rijden. Ken je prioriteiten denk ik dan.
Jim Cramerquote:
Jim Cramer is een held.quote:
Over wat? Ik las dat het donderdag begin van de dag droog blijft, niet teveel wind alleen een beetje koud.quote:
Lekkere populistische post. Alsof PostNL geen tijd meer heeft om strategisch over zaken na te denken omdat ze een paar bussen hebben laten verven. Je snapt dat de Raad van Bestuur daar geen dagtaak aan heeft gehad hè?quote:Op maandag 24 april 2023 11:07 schreef SOG het volgende:
[..]
Wat dacht je van een aandelenkoers dat door het putje is gegaan, een ceo die stelde dat postnl op eigen kracht de 5.75 zou halen en niet met bpost om de tafel wilde voor die 5.75. Postnl het verschrikkelijk doet vergeleken met concurrenten en ze dan blijkbaar geld investeren om bussen in pride kleuren rond te laten rijden. Ken je prioriteiten denk ik dan.
Wat een aannemingen. Je mag geen kritiek hebben op kostenposten als het bestuur deze kosten niet direct heeft gemaakt, maar er overigens wel verantwoordelijk voor is en er toestemming voor is gegeven (indirect)? En waar schrijf ik dat postnl door het verven van een paar bussen geen tijd meer heeft voor andere dingen. Ik vind het gewoon geldverspilling. Dat het in deze gaat om pride is toeval. Als ze bussen vol met gezichten van pieter post zouden verven, had ik dezelfde post gemaakt.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lekkere populistische post. Alsof PostNL geen tijd meer heeft om strategisch over zaken na te denken omdat ze een paar bussen hebben laten verven. Je snapt dat de Raad van Bestuur daar geen dagtaak aan heeft gehad hè?
Laten we zeggen dat het 3000 euro kost om zo’n busje te wrappen. Het gaat hier om 18 busjes, dus dan hebben we het over een kostenpost van 54.000 euro. Dat lijkt me ruim onder de grens van waar je je als belegger druk om moet maken.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:29 schreef SOG het volgende:
[..]
Nou nou, gooi er maar een slotje op als je geen kritiek mag hebben op gemaakte kosten, omdat het bestuur er zich niet direct mee heeft gemoeid. Is er wat betreft de omvang van de kostenposten een drempel die onderscheid maakt in kosten die wel en niet besproken mogen worden in jouw wereld? En in hoeverre moet het bestuur op de hoogte zijn van de kosten, voordat hier een mening over gegeven mag worden?
Nuja je krijgt er als aandeelhouder dus wel best wat Alphabet bij dit jaar alleen al.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:03 schreef JimmyJames het volgende:
Alphabet blijft ook wel lekker draaien. $70B buyback.. wat natuurlijk wel slechts iets van 5% van de uitstaande aandelen is.
Ik zie het, vreemd. Het lijkt dat er op de NASDAQ nog wel wat aandelen (en dan toch vooral in de medische sector) gezien hun koersdalingen/-stijgingen gewoon getrade kunnen worden?quote:Op maandag 1 mei 2023 09:28 schreef nostra het volgende:
Vandaag is alles dicht toch, vanwege de communistische feestdag? Hoe kunnen dan wel shares, en dan met name LVTX, gewoon down (en écht down) staan?
Euronext en de meeste andere Europese beurzen zijn gesloten, maar De Amerikaanse beurzen zijn niet gesloten.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:28 schreef nostra het volgende:
Vandaag is alles dicht toch, vanwege de communistische feestdag? Hoe kunnen dan wel shares, en dan met name LVTX, gewoon down (en écht down) staan?
Oké, alsnog vreemd dat die dan nu al een quote hebben. Maar bon.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:58 schreef dop het volgende:
[..]
Euronext en de meeste andere Europese beurzen zijn gesloten, maar De Amerikaanse beurzen zijn niet gesloten.
Ik volg LVTX niet maar volgens mij alleen een Nasdaq notering
geen idee waar jouw koers info vandaan komt verder.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Oké, alsnog vreemd dat die dan nu al een quote hebben. Maar bon.
Gewoon de quote op DeGiro.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:04 schreef dop het volgende:
[..]
geen idee waar jouw koers info vandaan komt verder.
Pre market qoute of nog gewoon de slot qoute van vrijdag?
dat is gewoon de slotkoers van 28 aprilquote:Op maandag 1 mei 2023 10:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Gewoon de quote op DeGiro.
[ afbeelding ]
Dan moeten ze het niet als mutatie weergeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |