De positieve kant is dan weer dat de zon inmiddels hoog genoeg aan de hemel staat om het niet zo treurig donker te laten zijn.quote:
quote:Op zondag 16 april 2023 10:55 schreef INViCTuS het volgende:
Man man man. Zielige pluim ook weer. Skiet niet echt op.
[ twitter ]
Normaal word ik afgefikt als ik verkondig dat de aarde niet opwarmtquote:Op zondag 16 april 2023 10:55 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Vermoeiende act dit, flikker op.quote:Op zondag 16 april 2023 11:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Normaal word ik afgefikt als ik verkondig dat de aarde niet opwarmt
Nu lijk ik dus gelijk te krijgen
Als de zon maar schijnt.quote:Op zondag 16 april 2023 10:55 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Hier de hele week max 13 graden. Het zonnige weekend dat volgende week zou plaatsvinden, blijkt nu een verregend weekend te worden met een temperatuur van rond de 12 graden. Wat een kylutklimaat ookquote:
Dat gaat dus niet gebeuren helaasquote:Op zondag 16 april 2023 12:00 schreef Donna het volgende:
Zolang het zonnetje er volgende week een beetje bij is, maakt de temperatuur me niet zoveel uit.
Ben wel gewoon toe aan zonnig weer.
Tot en met woensdag lijkt het hier prima met een zonnetje. Maar goed, dat moeten we ook nog maar zien.quote:
quote:
Uiteraard. Eind volgende week zit je alweer in de laatste dagen van de tweede maand van deoorspronkelijke lente, en dan nog geen warme dag gehadquote:
Stfuquote:Op zondag 16 april 2023 11:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Normaal word ik afgefikt als ik verkondig dat de aarde niet opwarmt
Nu lijk ik dus gelijk te krijgen
De lamp van je slaapkamer. Misschien moet je er af en toe eens vandaan.quote:Op zondag 16 april 2023 19:41 schreef Djeez het volgende:
Ik heb vandaag een extreem zeldzaam natuurverschijnsel gezien. Heel vreemd, was een soort wit-gele bol die licht en wat warmte gaf. Iemand hier die kan vertellen wat ik heb gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |