Schiereilandquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij maakt echt vijanden. Al zou ik voor geen goud permanent op dat eiland willen wonen
Hmm... nu weet ik niet meer waar je zitquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Schiereilanden ach ja het is ook een vrij stupide plek op veel fronten. Maar tis ook een avontuur, en hey.. Nederland kende ik inmiddels wel na bijna 40 jaar
![]()
Rojales, Alicante.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm... nu weet ik niet meer waar je zit
quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:45 schreef Oriente het volgende:
Welke zon? Welke lente? 8 graden en bewolkt en vanmiddag regen.
Ik woon in Gelderland.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overal behalve in Assen
matige trollquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
En maar janken dat de aarde opwarmt. En nee, kom niet aan met 'op Antarctica is het warmer', want daar heb ik geen reet aan. Kom gewoon eens met bewijzen in plaats van dat gelul altijd
En harde wind hier ook. Kkkkkkkoud heb ik het.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:45 schreef Oriente het volgende:
Welke zon? Welke lente? 8 graden en bewolkt en vanmiddag regen.
Valt vies tegen idd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:24 schreef Donna het volgende:
[..]
En harde wind hier ook. Kkkkkkkoud heb ik het.
Past niet in klimaatverandering maatje.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:06 schreef Djeez het volgende:
Wat! Een! Regen! Zal het ooit, ooit nog droog worden?
Ach, wonen in een klaagstraat is nooit leuk. Sterkte!!quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:12 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, goor, grauw tyfusweer is het vandaag! Een ding scheelt: ik heb mazzel dat ik me nooit zonnepanelen heb laten aansmeren, zoals de rest van de straat. Ze klagen allemaal dat ze de investering er nooit uit krijgen. Zonnepanelen zijn leuk voor de klimaatdoelen, maar zijn in Nederland nooit rendabel te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |