SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Vroeg me al af waar m'n panty gebleven is.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
Prima weer vandaag. Je waait uit je panty, verder zacht en zonnig.
Vanaf zondag wordt het al mooi zo te zienquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Zag ik nou goed in de 14daagse voorspelling dat we richting de 20+ gaan?
Heer-lijk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vanaf zondag wordt het al mooi zo te zien
Het gaat moeilijk, duurt lang, maar eindelijk lijkt het aangenamer te gaan worden. Zou tijd wordenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:51 schreef Haags het volgende:
Nou kijk eens aan, de twintigers komen weer. Eind oktober ergens zit je dan weer rond de 10 of zo.
Iedereen blij.
Let's go dertigers.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:51 schreef Haags het volgende:
Nou kijk eens aan, de twintigers komen weer. Eind oktober ergens zit je dan weer rond de 10 of zo.
Iedereen blij.
Rustââgh!quote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 07:48 schreef RamboDirk het volgende:
Rauw&Grauw - grimmig hollandsch weertje. Heerlijk![]()
Wel veel beter voor de natuur dit. Zodra we straks richting de 20 graden gaan gaat zal dat lekker knallen overal. Ik kijk er al naar uit, echt tijd voor mooi voorjaarsweer.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het gaat moeilijk, duurt lang, maar eindelijk lijkt het aangenamer te gaan worden. Zou tijd worden
Volgende keer kan het Duitse er wel af.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:41 schreef Nattekat het volgende:
TT stond nog open, dus ik heb ook een bijdrage gedaan
Koude nachten nog.quote:Op woensdag 12 april 2023 10:33 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wel een paar lijntjes die naar de 10 graden gaan op het einde. IN DE GATEN HOUDEN!
Het gemiddelde naar de 15 gradenquote:Op woensdag 12 april 2023 10:33 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wel een paar lijntjes die naar de 10 graden gaan op het einde. IN DE GATEN HOUDEN!
Volgende week wordt echt top met veel zon (en daardoor koude nachten).quote:Op woensdag 12 april 2023 10:33 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
De andere optie is lekker bewolkt en overdag minder warmquote:
bikkelquote:Op woensdag 12 april 2023 10:35 schreef quirina het volgende:
Ja het is niet kamperen met de tent weer.
Bijna Koningsdag. De traditie wil dat het dan altijd koud en nat isquote:Op woensdag 12 april 2023 10:33 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Uhm nee.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bijna Koningsdag. De traditie wil dat het dan altijd koud en nat is
Dat is geen onderbuikt, dat is werkelijkheid. Maar nog een paar dagen doorbijten en dan gaat het echt beginnen!quote:Op woensdag 12 april 2023 09:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Grijs en regen, gelukkig want ik begon het al te missen
Puur onderbuik maar deze lente is voor mijn gevoel tot nu toe alleen maar grijs en nat geweest met een paar goede dagen.
Je begint een beetje in herhaling te vallen, niet echt nodig.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:23 schreef INViCTuS het volgende:
Eind volgende week berichten over droogte 🤡
Dat weten we inmiddelsquote:Op woensdag 12 april 2023 12:23 schreef INViCTuS het volgende:
Eind volgende week berichten over droogte 🤡
Kan beter hier komenquote:
In ZO Nederland zitten wel degelijk fikse onweersbuien.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Zei ik al.
Als dat komt.
Hier probeert de zon door te komen.
Boomer file bij het zwembad.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:09 schreef dick_laurent het volgende:
Fokkin 32 graden hier vandaag![]()
[ afbeelding ]
Sorry, witte bonen gegetenquote:Op donderdag 13 april 2023 00:36 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is een beste wind. Hopelijk waait de kliko niet van de stoep.
Je had ook gewoon hier langs kunnen komen pik. 25 graden vandaag.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:45 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, als het mooie warme weer niet hier komt, dan zoek ik het maar even op. Weekje Mallorca om te wennen. 20-22 graden
Deze week was er ook kutweer beloofd, gaat tot nu toe niet echt op.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:41 schreef Vigilance het volgende:
Ondanks de bombarie op veel weersites lijkt die lente ook volgende week nog niet echt los te willen branden hé? Beetje zon, 16-17 graden en daarna komen de 13/14/15 alweer in beeld. Schiet niet op dit.
da's ook wel weer waar, maar ook weer geen ''met zonder jas naar buiten''weer. Beschut plekje in de zon is prima te doen en wat dat betreft beter dan verwacht, maar toch een beetje net niet vibes de hele tijd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze week was er ook kutweer beloofd, gaat tot nu toe niet echt op.
Donderdag t/m zondag lokaal 20 graden is best prima voor mid/eind April.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:41 schreef Vigilance het volgende:
Ondanks de bombarie op veel weersites lijkt die lente ook volgende week nog niet echt los te willen branden hé? Beetje zon, 16-17 graden en daarna komen de 13/14/15 alweer in beeld. Schiet niet op dit.
Lekker, stuur je ons nog een foto?quote:Op donderdag 13 april 2023 23:45 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, als het mooie warme weer niet hier komt, dan zoek ik het maar even op. Weekje Mallorca om te wennen. 20-22 graden
quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je had ook gewoon hier langs kunnen komen pik. 25 graden vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis je gegund jongen. Binnenkort ook maar weer een vakantietje plannen.
Edit:
10:52 Oh, zonnetje is alweer weg. Snel naar binnen, koud hier.
10:54 Ah, zonnetje komt weer terug. Even naar buiten weer.
10:55 Hmm, nee toch weer weg. Nu echt naar binnen.
[ Bericht 43% gewijzigd door Salina op 14-04-2023 10:55:22 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Met het huidige zonnetje erbij wel erg lekker weer om een stukje te fietsen of even buiten te zitten zoquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:20 schreef Bugno3 het volgende:
De temperaturen voor komende week alweer lager dan eerst voorspeld, blijft bij ons beetje hangen op 14-15, met een uitschieter naar 18. En de komende twee weken steeds een klote windkracht 4. Net niks.
Hier ook 15 max. Volgens mij gewoon heel normaal voor April.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:20 schreef Bugno3 het volgende:
De temperaturen voor komende week alweer lager dan eerst voorspeld, blijft bij ons beetje hangen op 14-15, met een uitschieter naar 18. En de komende twee weken steeds een klote windkracht 4. Net niks.
Die weersites maken zelf geen modellen he, die interpreteren de uitkomsten van weermodellen die door wetenschappelijke instellingen zijn gemaakt. Sommigen volgen puur 1 model, anderen doen het op gevoel, anderen springen op de bandwagon van iets wat de meest intressante headline oplevert.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:28 schreef Vigilance het volgende:
Het is opzich wel normaal maar ik vraag me toch af hoe die weersites het steeds voor elkaar krijgen om er zo gigantisch naast te zitten![]()
Dag of 3/4 geleden enorm hoog van de toren blazen dat het na het weekend enorm omslaat en de lente der lentes qua weer gaat beginnen, blijkt het toch gewoon vrij winderig weer met temperaturen tussen de 12-15 graden te worden. Enige verschil met de afgelopen weken is dat er niet meer permanent een grijs wolkendek over het land hangt, maar de zon er wat vaker bij komt kijken. Veel meer stelt het allemaal niet voor.
En maar janken dat de aarde opwarmt. En nee, kom niet aan met 'op Antarctica is het warmer', want daar heb ik geen reet aan. Kom gewoon eens met bewijzen in plaats van dat gelul altijdquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:42 schreef aloa het volgende:
April is tot nu toe 2 graden kouder dan normaal. Komende weken worden wel warmer, dus zal nog omhoog gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
En maar janken dat de aarde opwarmt. En nee, kom niet aan met 'op Antarctica is het warmer', want daar heb ik geen reet aan. Kom gewoon eens met bewijzen in plaats van dat gelul altijd
[..]
En maar janken dat de aarde opwarmt. En nee, kom niet aan met 'op Antarctica is het warmer', want daar heb ik geen reet aan. Kom gewoon eens met bewijzen in plaats van dat gelul altijd
Gemiddeld warmt het op, en dat vind ik een erg prettig verschijnselquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hee, nieuwe smilie?quote:
De maand is nog niet voorbij he. 30 april praten we verder...quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
[..]
Het is de schuld van de Rabobank!quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wellicht wat uploaden via Twitter of Instagram.quote:
Herkenbaar. Doe het al maanden.quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wellicht wat uploaden via Twitter of Instagram.
20+ graden en lekker lopen in je t shirt en korte broek. Ik had het wel gemist. Veel fijner allemaal. Halfjaar herfst is ook niet goed voor een mens. Op een paar wat aangenamere dagen na
Jij maakt echt vijanden. Al zou ik voor geen goud permanent op dat eiland willen wonenquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Herkenbaar. Doe het al maanden.
Prima dag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |