Hey Lotte,hoe stel je je dat voor dan?quote:Op dinsdag 11 april 2023 02:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe haar gedrag is voornamelijk uit onwetendheid. Ik heb juist met haar te doen gezien haar achtergrond.
En viel me op dat enkel @:Verida het allemaal zielig vindt voor Zoë. Ik vind dat dus ook. Ik vind zelfs dat de programmamakers wel iets kunnen doen dat Zoë er niet voor schut bij blijft lopen.
Je kan moeilijk tegen Zoë zeggen geen of minder make-up te dragen en die wimpers af te doen. Betreft intellect is ze niet eens zo bizar dom, ongeveer gelijk aan Mirthe. Het is het uiterlijk en het jonge gedrag.quote:Op dinsdag 11 april 2023 02:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe haar gedrag is voornamelijk uit onwetendheid. Ik heb juist met haar te doen gezien haar achtergrond.
En viel me op dat enkel @:Verida het allemaal zielig vindt voor Zoë. Ik vind dat dus ook. Ik vind zelfs dat de programmamakers wel iets kunnen doen dat Zoë er niet voor schut bij blijft lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wil ik het fijne wel van weten want een heel erg raar gesprek dit en als je woest (x12) bent dan speelt er iets serieus
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Een fijne open vraag, not, maar ik als programmamaker die toch ergens de wat kwetsbare mensen zou willen beschermen, het script aanpassen op Zoë tijdelijk met bijvoorbeeld een opdracht waarmee een goede make up sessie is te verdienen (en in het beste geval door iemand van buitenaf maar dat mag niet in dit programma). Genoeg te verzinnen als de programmamakers het ook echt willen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 02:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Lotte,hoe stel je je dat voor dan?
Nog meer fluwelen handschoendjes?quote:Op dinsdag 11 april 2023 02:48 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Een fijne open vraag, not, maar ik als programmamaker die toch ergens de wat kwetsbare mensen zou willen beschermen, het script aanpassen op Zoë tijdelijk met bijvoorbeeld een opdracht waarmee een goede make up sessie is te verdienen (en in het beste geval door iemand van buitenaf maar dat mag niet in dit programma). Genoeg te verzinnen als de programmamakers het ook echt willen.
Ja. Is fijn.quote:Op dinsdag 11 april 2023 02:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog meer fluwelen handschoendjes?
nahh onwetendheid? Achtergrond? Ze heeft ook internet thuis neem ik aan en kan veel opzoekenquote:Op dinsdag 11 april 2023 02:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
zoe is een rot verwend kreng die alles doet om aandacht te vragenquote:Op dinsdag 11 april 2023 07:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nahh onwetendheid? Achtergrond? Ze heeft ook internet thuis neem ik aan en kan veel opzoeken
Ik heb bij Mirthe juist het idee dat ze niet luistert
Als ze een antwoord fout heeft bij dat 30 seconden spel en Erik geeft het goede antwoord, dan blijft ze baselen over haar foute antwoord 'oh ja, ik zat in de buurt, huh, maar het leek een beetje op, ehh, ja misschien was ik er dicht bij..bla bla '
Je kan haar exact dezelfde vraag op een ander tijdstip stellen en dan weet ze het wéer niet
Te chaotisch in haar hoofd, niet willen luisteren en leren
Zoe is wijs genoeg om te weten dat ze zich opdringt aan mensen en toch doet ze het want egoiste, te lui om zichzelf bezig te houden, krijgt van alles aangedragen maar heeft nergens zin in, tja, als je lui wil zijn..
kloptquote:Op dinsdag 11 april 2023 07:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
zoe is een rot verwend kreng die alles doet om aandacht te vragen
myrte is niet dom , maar ook betweter en chaot , leeft in haar eigen weeldje maar onderrschat haar niet , zis heel sluw
Zoë lijkt mij meer een meisje die ergens bij wil horen maar vaak, en ook daar niet voor serieus wordt genomen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 07:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
zoe is een rot verwend kreng die alles doet om aandacht te vragen
myrte is niet dom , maar ook betweter en chaot , leeft in haar eigen weeldje maar onderrschat haar niet , zis heel sluw
zeker ze hebben stuk voor stuk issues , blijkbaar zijn ze daarop gechast , maar zoe mag er van mij uit ,met haar gedram om aandacht , ik kan dit niet , ik wil dit nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 07:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
klopt
JW is een ouwe zeur
Eunice heeft een irritante lach
Babet lult teveel
Wendy is een meeloper
Erik vreet uit zijn neus
Kenzy is te dik voor haar kleding
Jeff scheldt teveel
etc
etc
dus waarom begrip opbrengen voor Zoe of Mirthe, jeugd en achtergrond zijn geen excuus, we weten niks van de achtergrond van anderen, leeftijd zegt ook niks
Denk dat ze allemaal wel issues hebben daar
hoe kan je zoe nu seriues nemen , zoals ze doetquote:Op dinsdag 11 april 2023 07:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoë lijkt mij meer een meisje die ergens bij wil horen maar vaak, en ook daar niet voor serieus wordt genomen.
Dat is het probleem, dat wordt zij ook niet, en gaat dan nog meer haar best doen, wat het juist erger maakt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoe kan je zoe nu seriues nemen , zoals ze doet
zoe kan ook en wil ook niet inzien dat ze fout bezig is dringt niet door bij haarquote:Op dinsdag 11 april 2023 07:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het probleem, dat wordt zij ook niet, en gaat dan nog meer haar best doen, wat het juist erger maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |