abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208733127

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
if it's meant to be, it will be
pi_208733130
Code geel vanwege onweersbuien die gepaard gaan met hagel en windstoten
pi_208733139

Erik is er zo te zien niet gerust op
pi_208733160
Ik kreeg toch de indruk dat Erik ergens anders mee bezig was en ja hoor SW en nu een slapende JW _O- _O-
pi_208733226
Mirthe haar gedrag is voornamelijk uit onwetendheid. Ik heb juist met haar te doen gezien haar achtergrond.

En viel me op dat enkel @Verida het allemaal zielig vindt voor Zoë. Ik vind dat dus ook. Ik vind zelfs dat de programmamakers wel iets kunnen doen dat Zoë er niet voor schut bij blijft lopen.
pi_208733238
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 02:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe haar gedrag is voornamelijk uit onwetendheid. Ik heb juist met haar te doen gezien haar achtergrond.

En viel me op dat enkel @:Verida het allemaal zielig vindt voor Zoë. Ik vind dat dus ook. Ik vind zelfs dat de programmamakers wel iets kunnen doen dat Zoë er niet voor schut bij blijft lopen.
Hey Lotte,hoe stel je je dat voor dan?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_208733244
quote:

En viel me op dat enkel @:Verida het allemaal zielig vindt voor Zoë. Ik vind dat dus ook. Ik vind zelfs dat de programmamakers wel iets kunnen doen dat Zoë er niet voor schut bij blijft lopen.
Je kan moeilijk tegen Zoë zeggen geen of minder make-up te dragen en die wimpers af te doen. Betreft intellect is ze niet eens zo bizar dom, ongeveer gelijk aan Mirthe. Het is het uiterlijk en het jonge gedrag.
pi_208733251
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wil ik het fijne wel van weten want een heel erg raar gesprek dit en als je woest (x12) bent dan speelt er iets serieus :D
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_208733254
Je gaat namelijk denken dat Zoe (op camera dus!) iets heeft gezegd en/of gedaan waar Isaac helemaal niet blij mee was
pi_208733257
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 02:37 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Hey Lotte,hoe stel je je dat voor dan?
Een fijne open vraag, not, maar ik als programmamaker die toch ergens de wat kwetsbare mensen zou willen beschermen, het script aanpassen op Zoë tijdelijk met bijvoorbeeld een opdracht waarmee een goede make up sessie is te verdienen (en in het beste geval door iemand van buitenaf maar dat mag niet in dit programma). Genoeg te verzinnen als de programmamakers het ook echt willen.
  dinsdag 11 april 2023 @ 02:54:43 #11
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_208733269
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 02:48 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Een fijne open vraag, not, maar ik als programmamaker die toch ergens de wat kwetsbare mensen zou willen beschermen, het script aanpassen op Zoë tijdelijk met bijvoorbeeld een opdracht waarmee een goede make up sessie is te verdienen (en in het beste geval door iemand van buitenaf maar dat mag niet in dit programma). Genoeg te verzinnen als de programmamakers het ook echt willen.
Nog meer fluwelen handschoendjes?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_208733271
Benieuwd of we daar in de uitzendingen nog iets van gaan terugzien want waar mogelijk schuiven ze alles onder het tafelkleed. Daarom vind ik dit fragment ook zo interessant want dit gesprek hadden ze natuurlijk niet hoeven te tonen. Vaak moet je het hebben van mensen die over een bepaalde situatie en mensen praten maar zelfs dat draaien ze geregeld weg.
pi_208733273
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 02:54 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Nog meer fluwelen handschoendjes?
Ja. Is fijn.
  dinsdag 11 april 2023 @ 07:00:50 #14
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_208733490
quote:

nahh onwetendheid? Achtergrond? Ze heeft ook internet thuis neem ik aan en kan veel opzoeken
Ik heb bij Mirthe juist het idee dat ze niet luistert
Als ze een antwoord fout heeft bij dat 30 seconden spel en Erik geeft het goede antwoord, dan blijft ze baselen over haar foute antwoord 'oh ja, ik zat in de buurt, huh, maar het leek een beetje op, ehh, ja misschien was ik er dicht bij..bla bla '
Je kan haar exact dezelfde vraag op een ander tijdstip stellen en dan weet ze het wéer niet
Te chaotisch in haar hoofd, niet willen luisteren en leren

Zoe is wijs genoeg om te weten dat ze zich opdringt aan mensen en toch doet ze het want egoiste, te lui om zichzelf bezig te houden, krijgt van alles aangedragen maar heeft nergens zin in, tja, als je lui wil zijn..
pi_208733493
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 07:00 schreef Flow3r het volgende:

[..]
nahh onwetendheid? Achtergrond? Ze heeft ook internet thuis neem ik aan en kan veel opzoeken
Ik heb bij Mirthe juist het idee dat ze niet luistert
Als ze een antwoord fout heeft bij dat 30 seconden spel en Erik geeft het goede antwoord, dan blijft ze baselen over haar foute antwoord 'oh ja, ik zat in de buurt, huh, maar het leek een beetje op, ehh, ja misschien was ik er dicht bij..bla bla '
Je kan haar exact dezelfde vraag op een ander tijdstip stellen en dan weet ze het wéer niet
Te chaotisch in haar hoofd, niet willen luisteren en leren

Zoe is wijs genoeg om te weten dat ze zich opdringt aan mensen en toch doet ze het want egoiste, te lui om zichzelf bezig te houden, krijgt van alles aangedragen maar heeft nergens zin in, tja, als je lui wil zijn..
zoe is een rot verwend kreng die alles doet om aandacht te vragen

myrte is niet dom , maar ook betweter en chaot , leeft in haar eigen weeldje maar onderrschat haar niet , zis heel sluw
pi_208733497
goede morgen

nog alles rustig in de loods , denk dat een saaie dag word vandaag
  dinsdag 11 april 2023 @ 07:08:01 #17
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_208733500
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 07:05 schreef cinsan het volgende:

[..]

myrte is niet dom , maar ook betweter en chaot , leeft in haar eigen weeldje maar onderrschat haar niet , zis heel sluw
klopt

JW is een ouwe zeur
Eunice heeft een irritante lach
Babet lult teveel
Wendy is een meeloper
Erik vreet uit zijn neus
Kenzy is te dik voor haar kleding
Jeff scheldt teveel
etc
etc
dus waarom begrip opbrengen voor Zoe of Mirthe, jeugd en achtergrond zijn geen excuus, we weten niks van de achtergrond van anderen, leeftijd zegt ook niks
Denk dat ze allemaal wel issues hebben daar :P
  dinsdag 11 april 2023 @ 07:11:21 #18
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_208733505
Misschien is het juist wel moeilijker om daar te zitten als oudere, die hebben alles al een keer meegemaakt zoals JW zo vaak zegt, dan verlies je je interesse sneller en slaat de verveling toe
Je zou verwachten van een jong iemand dat die overal enthousiast voor zou zijn omdat alles een nieuwe ervaring is, zou verwachten dat iemand als Zoe zich voor van alles in zou willen zetten, maar ze doet liever niks en staat uren liever alleen voor de spiegel
  dinsdag 11 april 2023 @ 07:13:07 #19
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208733512
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 07:05 schreef cinsan het volgende:

[..]

Zoë lijkt mij meer een meisje die ergens bij wil horen maar vaak, en ook daar niet voor serieus wordt genomen.
pi_208733513
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 07:08 schreef Flow3r het volgende:

[..]
klopt

JW is een ouwe zeur
Eunice heeft een irritante lach
Babet lult teveel
Wendy is een meeloper
Erik vreet uit zijn neus
Kenzy is te dik voor haar kleding
Jeff scheldt teveel
etc
etc
dus waarom begrip opbrengen voor Zoe of Mirthe, jeugd en achtergrond zijn geen excuus, we weten niks van de achtergrond van anderen, leeftijd zegt ook niks
Denk dat ze allemaal wel issues hebben daar :P
zeker ze hebben stuk voor stuk issues , blijkbaar zijn ze daarop gechast , maar zoe mag er van mij uit ,met haar gedram om aandacht , ik kan dit niet , ik wil dit niet
pi_208733514
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 07:13 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zoë lijkt mij meer een meisje die ergens bij wil horen maar vaak, en ook daar niet voor serieus wordt genomen.
hoe kan je zoe nu seriues nemen , zoals ze doet
  dinsdag 11 april 2023 @ 07:15:54 #22
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_208733517
Regie heeft dus de duw bovenaan de trap gemist tussen Marciano en Jeffrey
De zoen van Jappie en Wanda half gemist, waarschijnlijk later teruggevonden op een 'steady 'camera, vandaar die grote afstand
Het bij de nek grijpen van JW bij Mexx, we zagen in de uitzending precies wat we ook op de streams zagen, geen ander beeld
Ook gemist dat Jasper met zijn motor de heg in rijdt, precies dezelfde idiote ingezoemde beelden als op de streams
Het zoenen van JW en Eunice ?

Ik geloof niet in het beschermen van bewoners of bewaren voor de uitzendingen, geloof eerder dat de regie het écht gemist heeft omdat ze lui inzoemen op mensen die een spelletje doen :W
  dinsdag 11 april 2023 @ 07:17:09 #23
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208733519
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:

[..]
hoe kan je zoe nu seriues nemen , zoals ze doet
Dat is het probleem, dat wordt zij ook niet, en gaat dan nog meer haar best doen, wat het juist erger maakt.
pi_208733522
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 07:17 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dat is het probleem, dat wordt zij ook niet, en gaat dan nog meer haar best doen, wat het juist erger maakt.
zoe kan ook en wil ook niet inzien dat ze fout bezig is dringt niet door bij haar
pi_208733591
Goedemorgen c_/

Het is nog lekker rustig in de loods... alles slaapt nog.. :Z
Gewoon omdat het kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')