SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het zitje op t balkon is ook af![]()
![]()
Als het mooier weer wordt zeker weten, maar op t moment nog niet echt. Lokt ook niet echt eerlijk gezegd.quote:
Je hebt echt een prachtige plek zo.quote:Op maandag 10 april 2023 20:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het mooier weer wordt zeker weten, maar op t moment nog niet echt. Lokt ook niet echt eerlijk gezegd.
edit; wat is trouwens veel. T wordt elk jaar minder, want t groeit voller. En het is in de lente/herfst een flinke snoeironde. Verder is t vooral onkruidjes plukken.
Voor mij persoonlijk is het niet snel teveel maar ik hou wel van een beetje tuinieren (als ik maar geen gras hoef te maaien).quote:Op maandag 10 april 2023 20:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het mooier weer wordt zeker weten, maar op t moment nog niet echt. Lokt ook niet echt eerlijk gezegd.
edit; wat is trouwens veel. T wordt elk jaar minder, want t groeit voller. En het is in de lente/herfst een flinke snoeironde. Verder is t vooral onkruidjes plukken.
Er staan ook bodembedekkers tussen, maar er mogen nog wel meer stukjes grond bedekt worden. Op 2 lastige plekken heb ik zelfs hedera gepoot als bodembedekker, maar liever dat dan saaie zwarte grond waar niks op groeit ivm laurierquote:Op maandag 10 april 2023 22:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het niet snel teveel maar ik hou wel van een beetje tuinieren (als ik maar geen gras hoef te maaien).
En bodembedekkers zijn het beste middel tegen de onkruidjes.
Bankje op je balkon staat prachtig.
Voor t juiste bod is ie beschikbaar?quote:Op woensdag 12 april 2023 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
Fraaie tuin, PualaIk word hier een beetje jaloers van
Ooooh wat leukquote:Op woensdag 12 april 2023 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Doordat jij hier zenegroen noemde herkende ik het zojuist bij het tuincentrum waar ze in de aanbieding waren voor ¤1 per pot, dus ik heb even wat ingeslagen om hier een stukje bodem te bedekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:03 schreef Puala het volgende:
Maar zal ik dan ff?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Waar ga je naartoe dan?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Maar zal ik dan ff?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whoa.. grote stap! Benieuwd naar je volgende woning. Weet je al wat je zoekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Ik heb al gekochtquote:Op woensdag 12 april 2023 19:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Whoa.. grote stap! Benieuwd naar je volgende woning. Weet je al wat je zoekt?
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb al gekocht![]()
2onder1kap, jaren 70. Verbouwhut.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb al gekocht![]()
Da's meer nij familie en vrienden in de buurt toch als ik het mij hoed herinner? Fijn vooruitzicht hoor.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Terug naar huisLekker naar de Betuwe
Ik ga straks 3 straten van mn zusje/zwager/neefje vandaan wonen en een kwartiertje van de rest van de familie. In plaats van nu 30 min of meer. Ofwel, terug naar huisquote:Op woensdag 12 april 2023 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's meer nij familie en vrienden in de buurt toch als ik het mij hoed herinner? Fijn vooruitzicht hoor.
Welke regio staat je huidige huis dan?quote:Op woensdag 12 april 2023 19:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Terug naar huisLekker naar de Betuwe
Maar zal ik dan ff?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk! Ben je der klaar mee? Of heb je je ogen gericht op een nieuw project?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: zowel, spuitelf ofzo. Ben weer lekker laat
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:21 schreef laziness het volgende:
[..]
Welke regio staat je huidige huis dan?
Ben erg benieuwd naar wat je hebt aangekocht.
Gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker. Is dat die zwager die de oorzaak van je lekkage vond afgelopen weekend? Top om die bij je volgende klushuis in de buurt te hebben.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga straks 3 straten van mn zusje/zwager/neefje vandaan wonen en een kwartiertje van de rest van de familie. In plaats van nu 30 min of meer. Ofwel, terug naar huis![]()
Er is in het stuk van relatie uit/hypotheek regelen is kapot gegaan. Het is een prima huis, maar geen thuis. En hoeveel ik ook verander, het is en blijft meh-ish. En dan kun je koste wat kost hier willen blijven zitten, maar ik denk dat ik gelukkiger wordt in een ander huis. En ik ga er qua m2's een beetje op achteruit. Kwa tuin behoorlijk, maar dat scheelt ook heel veel werk. T is denk ik alles bij elkaar een prima keuze voor de komende 7-8 jaar en daarna ga ik vrijstaand en voor een automatische maairobotquote:Op woensdag 12 april 2023 19:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kijk! Ben je der klaar mee? Of heb je je ogen gericht op een nieuw project?
Edit: zowel, spuitelf ofzo. Ben weer lekker laat
![]()
Ja die moest aan de bak, ik kom niet zomaar dichterbij wonenquote:Op woensdag 12 april 2023 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker. Is dat die zwager die de oorzaak van je lekkage vond afgelopen weekend? Top om die bij je volgende klushuis in de buurt te hebben.
Ja er is wel wat gebeurd, maar de mensen hebben er van '74 tot vorig jaar in gezeten. Dus gedateerd is t welquote:Op woensdag 12 april 2023 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik bekeek gisteren de laatste foto’s en dacht toen, het is helemaal af, ben benieuwd hoe lang het zo blijft of dat ze gaat verhuizen![]()
Is er na de bouw wel wat aan gedaan aan het nieuwe huis?
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:22 schreef Puala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg de indruk dat je heel elders woonde maar je zit al vlakbij de betuwe en gaat nu echt terug terug.
Klinkt als een fijne stap qua sociale omgeving en je was wel weer toe aan een nieuwe verbouwing niet waar?
Ik heb je lief mijn hele leven
Olijfgroene keuken en zalmroze badkamerquote:Op woensdag 12 april 2023 19:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja er is wel wat gebeurd, maar de mensen hebben er van '74 tot vorig jaar in gezeten. Dus gedateerd is t wel
Ik wilde jaren geleden niet meer in de file staan op de a15 en ben langs de a2 gaan wonen. Hele verbetering, nu sta ik daar in de filequote:Op woensdag 12 april 2023 19:26 schreef laziness het volgende:
[..]Kreeg de indruk dat je heel elders woonde maar je zit al vlakbij de betuwe en gaat nu echt terug terug.
Klinkt als een fijne stap qua sociale omgeving en je was wel weer toe aan een nieuwe verbouwing niet waar?
Nee witte keuken, witte badkamer. Maar alles >20 jaar oud.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Olijfgroene keuken en zalmroze badkamer(hier in de buurt komen af en huizen te koop waar ik als kind (heul lang geleden) over de vloer kwam. Soms nog gelijk aan begin jaren 70
Weer een klustopic neem ik aan?quote:Op woensdag 12 april 2023 19:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Er is in het stuk van relatie uit/hypotheek regelen is kapot gegaan. Het is een prima huis, maar geen thuis. En hoeveel ik ook verander, het is en blijft meh-ish. En dan kun je koste wat kost hier willen blijven zitten, maar ik denk dat ik gelukkiger wordt in een ander huis. En ik ga er qua m2's een beetje op achteruit. Kwa tuin behoorlijk, maar dat scheelt ook heel veel werk. T is denk ik alles bij elkaar een prima keuze voor de komende 7-8 jaar en daarna ga ik vrijstaand en voor een automatische maairobot
Ben t niet direct van plan eigenlijk. Maar wie weet tegen die tijd, voorlopig zit ik ff in een klusgatquote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben t niet direct van plan eigenlijk. Maar wie weet tegen die tijd, voorlopig zit ik ff in een klusgatT is hier nog nooit zo af en opgeruimd geweest
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgt ie wel een Puala als buurtvrouw voor terug. Win-win.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja die moest aan de bak, ik kom niet zomaar dichterbij wonen![]()
Het scheelt mij ook nog wat reistijd naar jouquote:Op woensdag 12 april 2023 19:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga straks 3 straten van mn zusje/zwager/neefje vandaan wonen en een kwartiertje van de rest van de familie. In plaats van nu 30 min of meer. Ofwel, terug naar huis![]()
Wait whut???quote:
kan natuurlijk niet he???quote:Op woensdag 12 april 2023 19:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben t niet direct van plan eigenlijk. Maar wie weet tegen die tijd, voorlopig zit ik ff in een klusgatT is hier nog nooit zo af en opgeruimd geweest
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:49 schreef Puala het volgende:
Dan nog maar een afscheidsrondje van dit huis?Ehm... kleine directeur? Ik zit de laatste topics te scannen en weet nog niet waar die vandaan komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij zegt tante Pualaquote:Op woensdag 12 april 2023 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... kleine directeur? Ik zit de laatste topics te scannen en weet nog niet waar die vandaan komt![]()
Oh... ik dacht al van "hoe de F heb je dat al klussend gedaan?!" ik dacht ook "hoe de FdF kan ik dat gemist hebben??!!!!"quote:
Haha niet dusquote:Op woensdag 12 april 2023 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... ik dacht al van "hoe de F heb je dat al klussend gedaan?!" ik dacht ook "hoe de FdF kan ik dat gemist hebben??!!!!"
Ja, dat is dan idd handig.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha niet dusmaar de kleine directeur slaapt hier regelmatig overdag/een nachtje, dus t is gewoon handig dat ie zn eigen plekje heeft. Kan straks mooi ook mee naar t andere huis.
Ik moet om deze wel een beetje lachen. Zelf weet ik al sinds november dat ik weg ga, eerder twijfelde ik echt nog een beetje. En sindsdien mag ik van mezelf ook niets meer veranderen aan het huis qua verf/behang/ander lampje ofzo. Maar het is dus echt een gewoonte om in bouwmarkten en deco winkels te bedenken dat ik zou willen veranderen. Dus ik heb al een aantal keren bij een behangetje/verfstaal staan kwijlen, omdat ik hem zo tof vond.. maar van mezelf niet mochtquote:Op donderdag 13 april 2023 08:27 schreef Debsterr het volgende:
Woah @:Puala, moedig besluit! En heel begrijpelijk dat dit huis niet meer als thuis voelt.. in combinatie met dichter bij familie wonen snap ik helemaal dat je je op een nieuw project stort. Want eerlijk is eerlijk, jij en een huis dat af is, dat is volgens mij niet goed voor je mentale gezondheid.
Zie jequote:Op donderdag 13 april 2023 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet om deze wel een beetje lachen. Zelf weet ik al sinds november dat ik weg ga, eerder twijfelde ik echt nog een beetje. En sindsdien mag ik van mezelf ook niets meer veranderen aan het huis qua verf/behang/ander lampje ofzo. Maar het is dus echt een gewoonte om in bouwmarkten en deco winkels te bedenken dat ik zou willen veranderen. Dus ik heb al een aantal keren bij een behangetje/verfstaal staan kwijlen, omdat ik hem zo tof vond.. maar van mezelf niet mocht![]()
Heus wel! @SQ en @bleiblei zouden het ook niet doen. Nee, ze hielden alleen een website bij voor familie en vrienden.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:36 schreef Puala het volgende:
We kunnen wel een plattegrond brainstorm rondje doen voor t nieuwe huis?
Of ik echt t klussen bij ga houden ga ik niet beloven.
Hoe geweldig je klustopics en het resultaat ook zijn: voel je vooral niet verplichtquote:Op donderdag 13 april 2023 11:36 schreef Puala het volgende:
Komt goed, ik heb ook hard gelachen om de poll en t resultaat. Maar het is idd aan mezelf of ik t wilquote:Op donderdag 13 april 2023 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe geweldig je klustopics en het resultaat ook zijn: voel je vooral niet verplicht
Is ook niet leuk wonen als er niet overal stof en gereedschap ligt.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Jij weet inmiddels niet beter dan wonen in een bouwhut
Al doe je alleen maar foto update's, dat zou ook al tof zijnquote:Op donderdag 13 april 2023 11:36 schreef Puala het volgende:
Heb net mn badkamer verbouwd ik kan geen stof of gereedschap meer zienquote:Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is ook niet leuk wonen als er niet overal stof en gereedschap ligt.
Ik doe niet aan help-mijn-man-is-klusser taferelen hoor. Over t geheel genomen is dr prima te wonen in mn huizenquote:Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is ook niet leuk wonen als er niet overal stof en gereedschap ligt.
Ja, en toch ondertussen gestoptquote:Op donderdag 13 april 2023 11:55 schreef BE het volgende:
[..]
Heus wel! @:SQ en @:bleiblei zouden het ook niet doen. Nee, ze hielden alleen een website bij voor familie en vrienden.
Uhuh... het bloed kruipt toch wel waar het niet gaan kan.![]()
Maar goed, we beginnen klein, kom maar door met die plattegrond!
Ja! Doen! Is je mancave ondertussen in wording?quote:Op donderdag 13 april 2023 18:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, en toch ondertussen gestopt.
Maar goed, wellicht wel weer leuk om binnenkort onze principes (en angst) opzij te zetten en weer een update te posten. We hebben niet echt stil gezeten zeg maar
.
Laatste offtopic post danquote:Op donderdag 13 april 2023 18:38 schreef BE het volgende:
[..]
Ja! Doen! Is je mancave ondertussen in wording?
Woohaaa zeker een x updatenquote:Op donderdag 13 april 2023 18:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Laatste offtopic post dan.
We zitten in de ontwerpfase. Maar bestemmingsplan wijziging is er doorheen, dus we mogen nu tot 5.25m hoog bouwen en de architect heeft een tekening gemaakt waar we blij van worden qua ontwerp (en SQ nachtmerries van de kosten). Dus daar zijn we nu de details van aan het bepalen en dan wordt de vergunning aangevraagd.
Maar dat wordt een tig-jaren project.
Te ver uit de buurtquote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:49 schreef Puala het volgende:
Dan nog maar een afscheidsrondje van dit huis?Het is echt een heul fraai huis geworden, Puala. Doodzonde dat je er dan nu het klaar is weer vertrekt, maar ik kan je beslissing echter wel begrijpen. Ik hoop dat het in deze tijd toch een beetje leuk verkooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hej, een nieuwe verbouwing. Kan ik weer toepassen wat ik allemaal heb geleerd![]()
Heb jij het idee dat ik dat nodig heb?quote:Op zondag 16 april 2023 14:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuw vriendje zoeken die toevalligook heel handig is
Is daar ook een topic voor?quote:
Ahhh toe....een '(ver)bouw hier de vriend van Puala' topic klinkt echt als een prima idee.quote:
Vraag haar gewoon op date, zolderbewonerquote:Op zondag 16 april 2023 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ahhh toe....een '(ver)bouw hier de vriend van Puala' topic klinkt echt als een prima idee.
Kansloos met mijn klus skills.quote:
Klussen kan je leren, voornamelijk door het te doen en fouten te maken. Wat dat betreft niet anders dan datenquote:
Het enige waar ik mijn handen voor ga gebruiken is om te duimen dat Puala haar huis snel en voor een goede prijs kan verkopen. En dat we het daarmee weer on topic houden hier.quote:Op maandag 17 april 2023 21:09 schreef lipje het volgende:
Klussen kan je leren, voornamelijk door het te doen en fouten te maken. Wat dat betreft niet anders dan daten
Woensdag foto's makenquote:Op maandag 17 april 2023 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige waar ik mijn handen voor ga gebruiken is om te duimen dat Puala haar huis snel en voor een goede prijs kan verkopen. En dat we het daarmee weer on topic houden hier.
Nee nog niet, maar je mag altijd het filmpje delenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:58 schreef yinu het volgende:
Staat het al op funda? Ik ken nog iemand die naar die regio wil verhuizen en dit is echt een toppertje.
Dat ga ik zeker doen! En mocht ie op funda komen dan stuur ik ook graag een linkje, als je die tzt wilt delen…quote:Op woensdag 19 april 2023 22:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar je mag altijd het filmpje delen
Er is een kans dat ie dr niet op komt, dus als ze echt interesse hebben moeten ze daar niet op wachten.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:24 schreef yinu het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen! En mocht ie op funda komen dan stuur ik ook graag een linkje, als je die tzt wilt delen…
quote:Op woensdag 19 april 2023 14:43 schreef Puala het volgende:
We zijn de reeks begonnen met af en toe een filmpje met een status update. Zullen we zo dan ook maar eindigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw!
We zijn de reeks begonnen met af en toe een filmpje met een status update. Zullen we zo dan ook maar eindigen?Wat een droomhuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou het zo kopen, ware het niet dat ik man en kind heb beloofd voorlopig niet te willen verhuizen
Welke omgeving was dit ook alweer? Ongeveer?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
In de gemeente die als laatst is toegevoegd aan de provincie Utrechtquote:Op donderdag 20 april 2023 09:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat een droomhuis![]()
![]()
Ik zou het zo kopen, ware het niet dat ik man en kind heb beloofd voorlopig niet te willen verhuizen
Welke omgeving was dit ook alweer? Ongeveer?
We zijn de reeks begonnen met af en toe een filmpje met een status update. Zullen we zo dan ook maar eindigen?En ik zit er tegenaan te hikken om een dezer dagen een nieuwe borderrand om mijn kleine stukje tuin te klussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mind with a heart of it's own
Vaak zijn de klusjes waar je tegenaan zit te hikken wel snel klaar en geven veel voldoening, dus ik zou het gewoon gaan doenquote:Op donderdag 20 april 2023 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En ik zit er tegenaan te hikken om een dezer dagen een nieuwe borderrand om mijn kleine stukje tuin te klussen
Spannend!!quote:Op zondag 23 april 2023 19:03 schreef Puala het volgende:
kak verkeerde topic
Naja kan ik wel hier melden dat morgenavond de eerste kijkers komen![]()
Zo dat ging snel! Welke is t geworden?quote:Op maandag 24 april 2023 13:58 schreef BE het volgende:
@:Puala Welke kleur heb jij op je schoorsteen zitten?
Never mind, ik ben ondertussen al weer voor een andere kleur gevallen.
Flexa Binti Camelquote:Op maandag 24 april 2023 16:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo dat ging snel! Welke is t geworden?
Oeh ook een hele mooie toffe kleurquote:Op maandag 24 april 2023 16:51 schreef BE het volgende:
[..]
Flexa Binti Camel
Ik heb een aanrechtblad en stukje opstaand achterwand dat donkergrijs is maar een beetje neigt naar iets paarsigs.
Toen we dit kochten zat er iets taupe-achtigs op en leek het aanrechtblad echt paarsig.
Zelf hebben we het toen olijfgroen geverfd maar dat is nu dus heel vies (want niet afwasbaar) en ik wilde toch iets anders erop. Maar vanwege het paarsige was ik dus wat huiverig voor de peach/terra achtige tinten maar ik zag hier een plaatje van en dacht: Ja! Volgens mij is dat heel mooi.
(Wij hebben maar aan 1 kant van de kamer ramen en de keuken is dus achterin de kamer en vrij donker, anders had ik denk ik wel voor een mooie petrol-achtige kleur gekozen.)
SPOILER: off-topic resultaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:35 schreef BE het volgende:
Wat een mooi kleurtje!SPOILER: off-topic resultaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:35 schreef BE het volgende:
Heel vetSPOILER: off-topic resultaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou misschien wel overwegen om zwarte greepjes op de keuken te zetten. In mijn hoofd gaat dat goed icm blad en lamp en wordt het dan nog gaver
En je stopcontact ff recht hangen![]()
Wat een supergoed idee!quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Heel vet![]()
Ik zou misschien wel overwegen om zwarte greepjes op de keuken te zetten. In mijn hoofd gaat dat goed icm blad en lamp en wordt het dan nog gaver
En je stopcontact ff recht hangen![]()
Ik heb besloten er niet op te wachten en alles in gang gezet. En dat blijkt maar goed te zijn ook, ze hebben gisteravond laten weten t niet te doen.quote:
Zeker!quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:43 schreef yinu het volgende:
Oh cool! Blij met de foto’s? Hopelijk snel veel bezichtigingen!
SPOILER: klein voorproefjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: makelaarsupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker!SPOILER: klein voorproefjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd fijn zoveel interesse.SPOILER: makelaarsupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
Zeker!SPOILER: klein voorproefjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw, dat ziet er fantastisch uit. Echt eer van je harde werk!SPOILER: makelaarsupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik duim dat er een paar mooie biedingen volgen.
[..]
Zeker!SPOILER: klein voorproefjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat jouw makelaar dolblij is met jouw huis in de portefeuille, daar hoeven ze, behalve opdraven bij de bezichtigingen, verder bijzonder weinig voor te doen denk ik.SPOILER: makelaarsupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:06 schreef Puala het volgende:
Ruimte in de tuin dichtmaken en daar kan je ook 3 kwijt 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Kan je hem/haar doorgeven dat wij dan een Fok-topic van die verbouwing verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Dit ja! Voorwaarde bij de verkoopquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan je hem/haar doorgeven dat wij dan een Fok-topic van die verbouwing verwachten?
quote:
Daar wil je niet wonen. Je hoort de A12 erg goed daar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:35 schreef Seven. het volgende:
[..]wat goed! En wat snel, maar dat is niet zo gek.
In Velp bij Arnhem staat er ook 1 te koop maar die wordt al wat langer aangeboden. Die is niet zo mooi opgeknapt. Ik heb wel serieus gekekenmaar flat met 10 verdiepingen in de achtertuin en onze volgende stap kan helaas geen split level zijn ivm verminderde mobiliteit.
Dacht ik al. Maar neemt niet weg dat dit echt geweldig toffe huizen zijn. Deze reeks heeft de potentie goed laten zien.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar wil je niet wonen. Je hoort de A12 erg goed daar.
Gefeliciteerdquote:
hahahahahahahaquote:Op woensdag 12 april 2023 19:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb al gekocht![]()
Wat zij zegt. Ik heb dit altijd een van de leukste k&w projecten van FOK gevonden en ik heb echt diep bewondering voor jouquote:Op maandag 18 september 2023 09:43 schreef Debsterr het volgende:
Je hebt echt een prachtig huis opgebouwd en achtergelaten, en dat daar afscheid van nemen (er is hier ook het nodige relatie technisch gebeurd toch?) kost logischerwijs best wat moeite! Maar ik weet zeker dat je nieuwe stekkie je nog veeeeel meer vreugde gaat brengen. Dicht bij je familie enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |