Nee nog niet, maar je mag altijd het filmpje delenquote:Op woensdag 19 april 2023 21:58 schreef yinu het volgende:
Staat het al op funda? Ik ken nog iemand die naar die regio wil verhuizen en dit is echt een toppertje.
Dat ga ik zeker doen! En mocht ie op funda komen dan stuur ik ook graag een linkje, als je die tzt wilt delen…quote:Op woensdag 19 april 2023 22:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar je mag altijd het filmpje delen
Er is een kans dat ie dr niet op komt, dus als ze echt interesse hebben moeten ze daar niet op wachten.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:24 schreef yinu het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen! En mocht ie op funda komen dan stuur ik ook graag een linkje, als je die tzt wilt delen…
quote:Op woensdag 19 april 2023 14:43 schreef Puala het volgende:
We zijn de reeks begonnen met af en toe een filmpje met een status update. Zullen we zo dan ook maar eindigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw!
We zijn de reeks begonnen met af en toe een filmpje met een status update. Zullen we zo dan ook maar eindigen?Wat een droomhuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou het zo kopen, ware het niet dat ik man en kind heb beloofd voorlopig niet te willen verhuizen
Welke omgeving was dit ook alweer? Ongeveer?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
In de gemeente die als laatst is toegevoegd aan de provincie Utrechtquote:Op donderdag 20 april 2023 09:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat een droomhuis![]()
![]()
Ik zou het zo kopen, ware het niet dat ik man en kind heb beloofd voorlopig niet te willen verhuizen
Welke omgeving was dit ook alweer? Ongeveer?
We zijn de reeks begonnen met af en toe een filmpje met een status update. Zullen we zo dan ook maar eindigen?En ik zit er tegenaan te hikken om een dezer dagen een nieuwe borderrand om mijn kleine stukje tuin te klussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mind with a heart of it's own
Vaak zijn de klusjes waar je tegenaan zit te hikken wel snel klaar en geven veel voldoening, dus ik zou het gewoon gaan doenquote:Op donderdag 20 april 2023 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En ik zit er tegenaan te hikken om een dezer dagen een nieuwe borderrand om mijn kleine stukje tuin te klussen
Spannend!!quote:Op zondag 23 april 2023 19:03 schreef Puala het volgende:
kak verkeerde topic
Naja kan ik wel hier melden dat morgenavond de eerste kijkers komen![]()
Zo dat ging snel! Welke is t geworden?quote:Op maandag 24 april 2023 13:58 schreef BE het volgende:
@:Puala Welke kleur heb jij op je schoorsteen zitten?
Never mind, ik ben ondertussen al weer voor een andere kleur gevallen.
Flexa Binti Camelquote:Op maandag 24 april 2023 16:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo dat ging snel! Welke is t geworden?
Oeh ook een hele mooie toffe kleurquote:Op maandag 24 april 2023 16:51 schreef BE het volgende:
[..]
Flexa Binti Camel
Ik heb een aanrechtblad en stukje opstaand achterwand dat donkergrijs is maar een beetje neigt naar iets paarsigs.
Toen we dit kochten zat er iets taupe-achtigs op en leek het aanrechtblad echt paarsig.
Zelf hebben we het toen olijfgroen geverfd maar dat is nu dus heel vies (want niet afwasbaar) en ik wilde toch iets anders erop. Maar vanwege het paarsige was ik dus wat huiverig voor de peach/terra achtige tinten maar ik zag hier een plaatje van en dacht: Ja! Volgens mij is dat heel mooi.
(Wij hebben maar aan 1 kant van de kamer ramen en de keuken is dus achterin de kamer en vrij donker, anders had ik denk ik wel voor een mooie petrol-achtige kleur gekozen.)
SPOILER: off-topic resultaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:35 schreef BE het volgende:
Wat een mooi kleurtje!SPOILER: off-topic resultaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:35 schreef BE het volgende:
Heel vetSPOILER: off-topic resultaatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou misschien wel overwegen om zwarte greepjes op de keuken te zetten. In mijn hoofd gaat dat goed icm blad en lamp en wordt het dan nog gaver
En je stopcontact ff recht hangen![]()
Wat een supergoed idee!quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Heel vet![]()
Ik zou misschien wel overwegen om zwarte greepjes op de keuken te zetten. In mijn hoofd gaat dat goed icm blad en lamp en wordt het dan nog gaver
En je stopcontact ff recht hangen![]()
Ik heb besloten er niet op te wachten en alles in gang gezet. En dat blijkt maar goed te zijn ook, ze hebben gisteravond laten weten t niet te doen.quote:
Zeker!quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:43 schreef yinu het volgende:
Oh cool! Blij met de foto’s? Hopelijk snel veel bezichtigingen!
SPOILER: klein voorproefjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: makelaarsupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker!SPOILER: klein voorproefjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd fijn zoveel interesse.SPOILER: makelaarsupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
Zeker!SPOILER: klein voorproefjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw, dat ziet er fantastisch uit. Echt eer van je harde werk!SPOILER: makelaarsupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik duim dat er een paar mooie biedingen volgen.
[..]
Zeker!SPOILER: klein voorproefjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat jouw makelaar dolblij is met jouw huis in de portefeuille, daar hoeven ze, behalve opdraven bij de bezichtigingen, verder bijzonder weinig voor te doen denk ik.SPOILER: makelaarsupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:06 schreef Puala het volgende:
Ruimte in de tuin dichtmaken en daar kan je ook 3 kwijt 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Kan je hem/haar doorgeven dat wij dan een Fok-topic van die verbouwing verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja! Voorwaarde bij de verkoopquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan je hem/haar doorgeven dat wij dan een Fok-topic van die verbouwing verwachten?
quote:
Daar wil je niet wonen. Je hoort de A12 erg goed daar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:35 schreef Seven. het volgende:
[..]wat goed! En wat snel, maar dat is niet zo gek.
In Velp bij Arnhem staat er ook 1 te koop maar die wordt al wat langer aangeboden. Die is niet zo mooi opgeknapt. Ik heb wel serieus gekekenmaar flat met 10 verdiepingen in de achtertuin en onze volgende stap kan helaas geen split level zijn ivm verminderde mobiliteit.
Dacht ik al. Maar neemt niet weg dat dit echt geweldig toffe huizen zijn. Deze reeks heeft de potentie goed laten zien.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar wil je niet wonen. Je hoort de A12 erg goed daar.
Gefeliciteerdquote:
hahahahahahahaquote:Op woensdag 12 april 2023 19:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb al gekocht![]()
2onder1kap, jaren 70. Verbouwhut.
Wat zij zegt. Ik heb dit altijd een van de leukste k&w projecten van FOK gevonden en ik heb echt diep bewondering voor jouquote:Op maandag 18 september 2023 09:43 schreef Debsterr het volgende:
Je hebt echt een prachtig huis opgebouwd en achtergelaten, en dat daar afscheid van nemen (er is hier ook het nodige relatie technisch gebeurd toch?) kost logischerwijs best wat moeite! Maar ik weet zeker dat je nieuwe stekkie je nog veeeeel meer vreugde gaat brengen. Dicht bij je familie enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |