Al meerdere keren gedaan. Over het algemeen goede ervaring mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tweedehands fietsen.
Zou ook niet snel een tweedehands fiets kopen eigenlijk.
Ja vreselijk nu, zelfde ervaring.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Fietsen verkopen sowieso slecht.
Heb mijn gravel BMC URS mt 54 voor ¤3100 gekocht vorig jaar en voor ¤1000+ omgebouwd naar SRAM asx force xplr 1x12sp. Dus ¤4100 totaal.
Nu te koop, alleen maar mensen die < ¤2000 willen bieden.
Was een jaar of 1,5 terug wel anders
Hier ook, als je voldoende technische kennis hebt zeker goede keuze.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al meerdere keren gedaan. Over het algemeen goede ervaring mee.
Ik juist wel, een volle fiets met de kop eraf scheelt de helft.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tweedehands fietsen.
Waarom niet? Ik doe niet anders behalve wanneer ik de fietsregeling van m'n werk kan gebruiken om ook ongeveer de helft te besparen op kosten van de belastingdienstquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tweedehands fietsen.
quote:Op maandag 5 juni 2023 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus ¤4100 totaal.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik juist wel, een volle fiets met de kop eraf scheelt de helft.
Ik hoef niet zo op geld te letten. Dat is natuurlijk een belangrijke reden. Maar ook ken je de historie van de fiets niet, met name van het frame. Als daar een elite zonder contract week in, week uit criteriums op heeft lopen rammen of zo.. dat vind ik dan toch wel minder.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik doe niet anders behalve wanneer ik de fietsregeling van m'n werk kan gebruiken om ook ongeveer de helft te besparen op kosten van de belastingdienst.
als een frame of voorvork naar de klote is kun je dat eigenlijk altijd gewoon zien of voelen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo op geld te letten. Dat is natuurlijk een belangrijke reden. Maar ook ken je de historie van de fiets niet, met name van het frame. Als daar een elite zonder contract week in, week uit criteriums op heeft lopen rammen of zo.. dat vind ik dan toch wel minder.
Op 2 juli wordt de IJsselmeer Challenge gehouden waarbij ze 2000 deelnemers verwachten. Routes van 150/200/300km waarbij de twee langste afstanden over de afsluitdijk gaan.quote:Op maandag 5 juni 2023 08:40 schreef Coppi het volgende:
Niet vergeten: de Afsluitdijk is op 1 en 2 juli open. Grijp uw kans!
https://www.bicycling.com(...)op-1-en-2-juli-2023/
Dat ik een nieuwe fiets wel kan betalen vind ik op zich niet zo'n goed argument om een hoop extra geld uit te geven wanneer dat (m.i.) betrekkelijk weinig meerwaarde oplevert. Als een frame verpest is dan zie of merk je dat wel, en de meeste betrekkelijk nieuwe fietsen in het hogere segment zijn van mensen die meer geld te besteden hebben dan tijd/motivatie om erop te zitten. Die fietsen hebben dan amper wat geleden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo op geld te letten. Dat is natuurlijk een belangrijke reden. Maar ook ken je de historie van de fiets niet, met name van het frame. Als daar een elite zonder contract week in, week uit criteriums op heeft lopen rammen of zo.. dat vind ik dan toch wel minder.
Ik ga met een groepje. Met de wijzers van de klok mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:42 schreef Coelho het volgende:
[..]
Op 2 juli wordt de IJsselmeer Challenge gehouden waarbij ze 2000 deelnemers verwachten. Routes van 150/200/300km waarbij de twee langste afstanden over de afsluitdijk gaan.
Geen idee hoe zich dat zal verhouden tot het aantal fietsers dat het normaal al trekt, maar wellicht een reden om voor 1 juli te kiezen als je zelfstandig wilt gaan
zou eerst eens uitzoeken wat de oorzaak van je hoofdpijn is.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:10 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoeveel ml water drinken jullie met dit weer?
In de winter bijna geen last gehad van hoofdpijn, nu met dit weer krijg ik bijna standaard na iedere rit weer hoofdpijn.
Hier ook zoiets. Dus gemiddeld 500 per uur.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:46 schreef Isdatzo het volgende:
Bidon (750 ml) isotoon per (anderhalf) uur. Beetje afhankelijk van de intensiteit en temperatuur natuurlijk.
Week nie geen last van.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:10 schreef Soldier2000 het volgende:
In de winter bijna geen last gehad van hoofdpijn, nu met dit weer krijg ik bijna standaard na iedere rit weer hoofdpijn.
Koop deze voor ¤2000. Prima fietsje voor dat geld.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb mijn gravel BMC URS mt 54 voor ¤3100 gekocht vorig jaar en voor ¤1000+ omgebouwd naar SRAM asx force xplr 1x12sp. Dus ¤4100 totaal.
Sram is natuurlijk ook wel waarde droppend.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ten opzichte van wat?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Sram is natuurlijk ook wel waarde droppend.
Het was een grapje naar aanleiding van Bauke zijn Sram filmpje.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ten opzichte van wat?
Volgens mij is ASX met flatketting juist uitermate populair.
Op het gemakje dan 'n halve liter per uur ongeveer. Kleine slokjes steeds.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:10 schreef Soldier2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |