Daar is ze toch zelf bij. Ik zou mij door niemand onder laten sneeuwen hoorquote:Op maandag 10 april 2023 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen mening, maar wordt vaak overruled en ondergesneeuwd door Babet
Ik ook niet, maar niet iedereen is hetzelfdequote:Op maandag 10 april 2023 16:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar is ze toch zelf bij. Ik zou mij door niemand onder laten sneeuwen hoor
Ja maar, er gingen ineens meer mensen roken.quote:Op maandag 10 april 2023 17:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Goeie wat Bern aanhaalt. 250,- voor twee maand, bleek dus niet voldoende voor twee maand, aangezien ze hebben gerookt voor één maand
https://youtu.be/5zhdAbDZnKw?t=368quote:Op maandag 10 april 2023 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jappie verslaafd aan snus dan?
Dat kloptquote:Op maandag 10 april 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar niet iedereen is hetzelfde
Jeff geeft aan dat ze 14 dagen met een pot doenquote:Op maandag 10 april 2023 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar, er gingen ineens meer mensen roken.
Ik zou ook bijna weer gaan roken, als ik hier lees, dat het op zich niet ongezond isquote:Op maandag 10 april 2023 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar, er gingen ineens meer mensen roken.
Het boeit hem niet.quote:
Het boeit hem allemaal niet, echt nietquote:
Ik rook niet maar ik ging er zeker voor zorgen dat ik ook een pot kreeg. Wil jij draaien dan mag je voor mij de afwas doen.quote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou ook bijna weer gaan roken, als ik hier lees, dat het op zich niet ongezond is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |