ik zei gelijk 'kinderachtig' van me, maar dat dacht ik ineens....quote:Op maandag 10 april 2023 15:33 schreef mootie het volgende:
Waarom mag Mirthe in hemelsnaam die jas niet aan
Een tevreden roker is geen onruststoker.quote:
Okquote:Op maandag 10 april 2023 15:34 schreef xsaskiax het volgende:
Over de jas: vorige week hoorde ik dat hij gewassen was (zouden ze dat ding ook in de droger gooien???)
Dan kom je op 21 euro uit.quote:Op maandag 10 april 2023 15:34 schreef mootie het volgende:
Ze kunnen toch ook een compromis sluiten.
3 peuken per dag ofzo.
Marciano vindt de vergelijkingen ook allemaal bullshit.
Jaa baps helemaal onderquote:
quote:
hahaha, waar en van wie hebben we dat eerder gehoord ?quote:Op maandag 10 april 2023 15:36 schreef mootie het volgende:
Oooh dan gaat Bep voor alles op rood staan. Stoer.
Jeffquote:Op maandag 10 april 2023 15:38 schreef Verida het volgende:
[..]
hahaha, waar en van wie hebben we dat eerder gehoord ?
het is pathetic
Worden loze beloftes, met de discussie toen, Jeffrey beloofde 2 maanden met 1 bus tabak te doen, nog geen 3 weken later waren ze weer aan het bedelen om tabak.quote:Op maandag 10 april 2023 15:34 schreef mootie het volgende:
Ze kunnen toch ook een compromis sluiten.
3 peuken per dag ofzo.
Marciano vindt de vergelijkingen ook allemaal bullshit.
Tja, die rookt ook.quote:Op maandag 10 april 2023 15:40 schreef cinsan het volgende:
wat een valse wijven op kantoor , ook wendy valt me nu tegen
Ik vind het niet meer dan normaal dat je rekening houd met een ander, ook al is het je eigen huis. Roken is gewoon slecht voor de gezondheid, maar dat zal een roker nooit toegeven.quote:Op maandag 10 april 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben een roker, dus kan ik ze ergens wel volgen.... zelf vraag ik het me al jaren en jaren af, en ben ik als roker altijd heel meegaand als het om (weer) nieuwe regels gaat.... nergens meer binnen roken, ik vraag zelfs als iemand bij mij thuis komt of ze er bezwaar tegen hebben als ik een sigaret op steek.... (verklaar mezelf weleens voor gek, maar ja).... (dit even terzijde, maar als 'verklaring' voor mijn reactie)
Dan zie je daar de discussies over tabak, dat betaald wordt uit de prijzenpot, waar moeilijk over wordt gedaan, terwijl ze stuk voor stuk hun waffel houden over WEER een gele kaart van 10.000 euro......
Als het zoals het in het begin van het huishoudgeld betaald zou moeten worden, begrijp ik het, maar in dit geval ben ik het echt met Babette/de rokers eens.
Het gaat erom dat roken een lichaamsverslaving betreft zodat zij 'normaal' kunnen blijven functioneren. Want krijgen ze die stofjes niet binnen dan ontstaan er afkickverschijnselen en is hun hele humeur naar de Filistijnen. Als je het recht wil trekken dan moet je ook de rest van de groep in hun 'verslavingen' voorzien. Het probleem is echter dat drank/voedsel x25 gaat want anders was het meteen opgelost en heb je gelijk voor iedereen een compromis gesloten. Niet dat een tabakverslaving valt te vergelijken met een suikerverslaving maar in dit geval komt het wel op hetzelfde neer. Een addict gaat over lijken als het moet want de totale paniek valt telkens op die gezichten af te lezen en als die peuken daarna binnen zijn hangt de vlag figuurlijk uit.quote:Op maandag 10 april 2023 15:35 schreef mootie het volgende:
Het is ook bespreekbaar Bep, maar mensen zijn het niet met je eens.
Wendy heeft geen eigen mening. Praat Babette naar de mond. Dat is Wendyquote:Op maandag 10 april 2023 15:40 schreef cinsan het volgende:
wat een valse wijven op kantoor , ook wendy valt me nu tegen
marciano rookt ook.....quote:Op maandag 10 april 2023 15:42 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano zegt nu dat hij niet wist dat hij daar niet mocht tatoeëren.... hij liegt volgens mij, want hij heeft Utopia constant gevolgd en daar hebben ze tot uit den treure herhaald aan welke eisen je MOET voldoen om te mogen tatoeëren..... beetje zwak van hem!
Niet alleen roken is slecht voor de gezondheid, snacks en snoep ookquote:Op maandag 10 april 2023 15:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal dat je rekening houd met een ander, ook al is het je eigen huis. Roken is gewoon slecht voor de gezondheid, maar dat zal een roker nooit toegeven.
Nu 100% vergoed bij de zorgverzekeraar.quote:Op maandag 10 april 2023 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Roken is goedkoper of was dat vroeger ?!
Daarom Babette er uit, wil Wendy wel eens echt zien.quote:Op maandag 10 april 2023 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy heeft geen eigen mening. Praat Babette naar de mond. Dat is Wendy
Suikers vergelijken met nicotinequote:Op maandag 10 april 2023 15:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat roken een lichaamsverslaving betreft zodat zij 'normaal' kunnen blijven functioneren. Want krijgen ze die stofjes niet binnen dan ontstaan er afkickverschijnselen en is hun hele humeur naar de Filistijnen. Als je het recht wil trekken dan moet je ook de rest van de groep in hun 'verslavingen' voorzien. Het probleem is echter dat drank/voedsel x25 gaat want anders was het meteen opgelost en heb je gelijk voor iedereen een compromis gesloten. Niet dat een tabakverslaving valt te vergelijken met een suikerverslaving maar in dit geval komt het wel op hetzelfde neer. Een addict gaat over lijken als het moet want de totale paniek valt telkens op die gezichten af te lezen en als die peuken daarna binnen zijn hangt de vlag figuurlijk uit.
En vervolgens een biljart of rekenmachine (spullen!) aanhalen dat slaat natuurlijk als kut op Dirk. Geef gewoon eerlijk toe dat je als verslaafde niet zonder je sigaretten kan en ga als grote restgroep gewoon eens op 'rood' staan want volgens mij heb je je opgeven voor een eliminatiespel dus dan ben je wel een heel dom ei als je het totaal tegenovergestelde gaat doen. Al zou dat voor mij niet eens een reden zijn want zowel principieel als qua argumentatie staan de niet-rokers volledig in hun gelijk. FEBO grijpt bovendien niet in omdat ook zij een dubbele agenda hebben want de meest invloedrijke bewoners daar mogen gerekend worden onder de kettingrokers. Iemand als Janet, Mirthe of Erik is totaal niet opgewassen tegen Babs, Rupi of Jeff want ze worden omvergeblazen en meteen weer Isaac eroverheen die zogenaamd orde wil bewaken maar (ook) een dubbele agenda hanteert vanwege z'n eigen clan. Mij boeit het geen ene mallemoer maar die groepsdynamiek is telkens extreem voorspelbaar.
Ow absoluutquote:Op maandag 10 april 2023 15:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet alleen roken is slecht voor de gezondheid, snacks en snoep ook
tja..... ik wel, het is slecht voor je, zal nooit roken waar m'n kleinkinderen bij zijn e.d., maar....... en daar komt het... het is die pestverslaving (en dat is echt geen excuus, was het maar zo)quote:Op maandag 10 april 2023 15:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal dat je rekening houd met een ander, ook al is het je eigen huis. Roken is gewoon slecht voor de gezondheid, maar dat zal een roker nooit toegeven.
is niet met elkaar te vergelijken.quote:Op maandag 10 april 2023 15:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoef Wendy nu niet meer te zien. Ik houd van mensen met een eigen meningquote:Op maandag 10 april 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom Babette er uit, wil Wendy wel eens echt zien.
Doe ik helemaal niet dus een beetje flauw dit en blijkbaar zit deze hele discussie je best hoogquote:
Ben nu 13 jaar gestopt met roken. Weekje last van gehad. Waar een wil is is een weg.quote:Op maandag 10 april 2023 15:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja..... ik wel, het is slecht voor je, zal nooit roken waar m'n kleinkinderen bij zijn e.d., maar....... en daar komt het... het is die pestverslaving (en dat is echt geen excuus, was het maar zo)
Discussie die mij hoog zitquote:Op maandag 10 april 2023 15:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doe ik helemaal niet dus een beetje flauw dit en blijkbaar zit deze hele discussie je best hoog
Oh serieus...quote:Op maandag 10 april 2023 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu 100% vergoed bij de zorgverzekeraar.
dan weet ze in ieder geval zeker dat ze de volgende keer op de stip staatquote:Op maandag 10 april 2023 15:47 schreef Flow3r het volgende:
Haal gewoon 10 k uit de prijzenpot als je geen tabak krijgt Babs, geef ze de keuze of tabak voor de rest van het jaar of gooi een zender kapot of zo voor een gele kaart![]()
Telt nietquote:Op maandag 10 april 2023 15:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nee hoor, ze doen niks met die gele kaartenquote:Op maandag 10 april 2023 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dan weet ze in ieder geval zeker dat ze de volgende keer op de stip staat
*kijkt jaloers*, mijn man kon ook zo stoppen na pakje per dag, je merkte niets aan hem.... ik word al nerveus als mijn sigaretten opraken (terwijl ik wel uren zonder kan als ik ergens niet kan/mag roken). Stoppogingen werkten tiot nu toe niet (ooit........!!)quote:Op maandag 10 april 2023 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben nu 13 jaar gestopt met roken. Weekje last van gehad. Waar een wil is is een weg.
obesitas is te genezen, daarbij kun je weer in redelijke gezonde staat komen na af te vallen, maagverkleining enz.quote:
Je leest wat je wil lezen terwijl ikzelf weet wat ik ermee bedoelquote:
Uiteraard komt er tabakquote:Op maandag 10 april 2023 15:50 schreef freaky40 het volgende:
Mooi verhaallijntje weer, uiteraard komt er gewoon weer tabak, zo draait de Febo het toch uiteindelijk weer.
De schade die door obesitas ontstaat is net zo min omkeerbaarquote:Op maandag 10 april 2023 15:50 schreef Verida het volgende:
[..]
obesitas is te genezen, daarbij kun je weer in redelijke gezonde staat komen na af te vallen, maagverkleining enz.
longschade ( COPD) is onomkeerbaar.
Suiker is haske slechtquote:Op maandag 10 april 2023 15:51 schreef pingu66 het volgende:
Nou ja suikers is ook slecht, kijk naar de leververvetting van Erik. En hoe lang hij er over gedaan heeft om minder snickers en cola te drinken (1½ liter per dag) over verslaving gesproken.
Ik ageer op je posting.quote:Op maandag 10 april 2023 15:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je leest wat je wil lezen terwijl ikzelf weet wat ik ermee bedoel
tuurlijk, suikers en vetten zijn ook slecht. Maar door gezond te gaan leven, kun je dat weer goed maken. Het lichaam kan dan herstellenquote:Op maandag 10 april 2023 15:51 schreef pingu66 het volgende:
Nou ja suikers is ook slecht, kijk naar de leververvetting van Erik. En hoe lang hij er over gedaan heeft om minder snickers en cola te drinken (1½ liter per dag) over verslaving gesproken.
Vind ik niet helemaal vergelijkbaar, bij Jeffrey werd het echt op de man gespeeld, Babette probeert nu alle mogelijke onderbouwingen te verzamelen om haar gelijk te krijgenquote:Op maandag 10 april 2023 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo ging het de vorige keer ook met Jeff.
Dit dusquote:Op maandag 10 april 2023 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk, suikers en vetten zijn ook slecht. Maar door gezond te gaan leven, kun je dat weer goed maken. Het lichaam kan dan herstellen
Schade aangebracht door tabak, vooral in de longen, maar ook de bloedvaten, is gewoon niet meer om te draaien.
Als je op tijd stopt herstellen je longen ook weer.quote:Op maandag 10 april 2023 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk, suikers en vetten zijn ook slecht. Maar door gezond te gaan leven, kun je dat weer goed maken. Het lichaam kan dan herstellen
Schade aangebracht door tabak, vooral in de longen, maar ook de bloedvaten, is gewoon niet meer om te draaien.
Joh, je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 10 april 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
De schade die door obesitas ontstaat is net zo min omkeerbaar
Leververvetting, slecht werkende nieren, slijtage aan je bewegingsapparaat
Bsquote:
Hoe laat is dat ongeveer?quote:Op maandag 10 april 2023 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je op tijd stopt herstellen je longen ook weer.
Nee.quote:Op maandag 10 april 2023 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk.quote:
Heb je Jeff ooit gehoord tijdens een tabakdiscussie???quote:Op maandag 10 april 2023 15:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vind ik niet helemaal vergelijkbaar, bij Jeffrey werd het echt op de man gespeeld, Babette probeert nu alle mogelijke onderbouwingen te verzamelen om haar gelijk te krijgen
Je zegt het goed, als je op tijd stopt. Wanneer je te laat bent, is het fataal. Vermeld dat er ook even bij. Vader, zwager, goede kameraad. Één kan het gelukkig nog na vertellen.quote:Op maandag 10 april 2023 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Recht lullen wat krom isquote:Op maandag 10 april 2023 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bs
Net zo schadelijk en net zoveel onomkeerbare gevolgen
Op een forum kun je imo geen normale inhoudelijke praat voeren met alle bijhorende nuances dus waag ik mij daar niet aanquote:
Mijn aanname is dat hij zijn naam hoorde.quote:
Was hier in het Oosten nog hoorbaarquote:Op maandag 10 april 2023 15:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb je Jeff ooit gehoord tijdens een tabakdiscussie???![]()
'Je naam is gevallen...'quote:Op maandag 10 april 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn aanname is dat hij zijn naam hoorde.
quote:Op maandag 10 april 2023 15:59 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
10-04-23 | #1 | Kenzy heeft slecht geslapen - na de hele nacht geslapen te hebben op stream! [01 min 32 sec]
-
Oren even rustquote:
Zo vrolijk Mirthe isquote:Op maandag 10 april 2023 15:59 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
10-04-23 | #1 | Kenzy heeft slecht geslapen - na de hele nacht geslapen te hebben op stream! [01 min 32 sec]
-
Niet over longkwalen en longblaasjesquote:
7 goed en 4 bingo nu.quote:Op maandag 10 april 2023 16:04 schreef Loveable het volgende:
Hoeveel hebben het nog goed geraden/uitgerekend en bingo?
Ah ok thnx!!quote:Op maandag 10 april 2023 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
7 goed en 4 bingo nu.
Volgens mij.
Heeft Jappie gewonnen met de bingoquote:
quote:Op maandag 10 april 2023 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet over longkwalen en longblaasjes
Ik ookquote:Op maandag 10 april 2023 16:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht ff dat er 'n foto naast stond van DGK Brian![]()
Foei niet te enthousiast en leuk doen Mirthe!quote:
Die zin zegt eigenlijk allesquote:Op maandag 10 april 2023 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een tevreden roker is geen onruststoker.
Je wordt para,brotherquote:Op maandag 10 april 2023 16:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht ff dat er 'n foto naast stond van DGK Brian![]()
Lijkt mij ook niet fijn om naast je bed te hebben staanquote:
die hare snater maakt overurenquote:Op maandag 10 april 2023 16:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette raakt er niet over uitgesproken
Dan moet ze nog wat doen ook.quote:Op maandag 10 april 2023 16:17 schreef pingu66 het volgende:
Blij dat ik jaren geleden gestopt ben met roken. Wat een paniek bij Babbel en Wendy.
Waarom wordt Babbel eigenlijk geen manager?
nee die moet zeker geen manager wordenquote:Op maandag 10 april 2023 16:17 schreef pingu66 het volgende:
Blij dat ik jaren geleden gestopt ben met roken. Wat een paniek bij Babbel en Wendy.
Waarom wordt Babbel eigenlijk geen manager?
Nee, ze heeft gevraagd of ze het s'nachts mogen spelen omdat het overdag max. 2 uur mag en maar 1 of 2 per weekquote:
Zelfs de manager met een eigen mening, doet er vrolijk aan meequote:Op maandag 10 april 2023 16:19 schreef engine het volgende:
Roddelkamer gaat flink tekeer als de deur dicht is.
moet bep effe in de spiegel kijken , die spiegel valt in 1000 stukjes danquote:Op maandag 10 april 2023 16:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette over Kenzy, ze is een egoïstisch persoon.
Ik snap dat ook wel, maar die deal is een paar managers geleden. En er moet wel genoeg geld voor snoep zijn, ze hebben niet eens genoeg voor fatsoenlijke maaltijden (wel voor bier)quote:Op maandag 10 april 2023 16:20 schreef Alocanda het volgende:
Volgens mij gaat heel die rokersdiscussie daar niet om het feit dat ze de rokers geen tabak gunnen maar dat ze eerst nog een schuld in te lossen hebben. Zij roken de andere groep snoep. En ik snap dat wel, een deal is een deal.
Moet uitgerekend zij zeggen met haar 'voedselebank' waar je vervolgens nooit meer iets over hoort want 'afgevinkt'quote:
voor takak vanavondquote:Op maandag 10 april 2023 16:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanneer zijn die stemmingen. Iets over bekend?
Met drank op is het al helemaal een feestquote:Op maandag 10 april 2023 16:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoe krijgt ze het woord uit haar strot
dat schaap volgt hun blindelingsquote:Op maandag 10 april 2023 16:23 schreef spapaars het volgende:
Denk dat ze Zoë zover hebben om met ze mee te stemmen
Dat doet er niet toe hoeveel managers geleden. De snoepersgroep gaat nu op hun strepen staan en er was geen enkele roker die zei heeft de andere groep ook hun deel gehad.quote:Op maandag 10 april 2023 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik snap dat ook wel, maar die deal is een paar managers geleden. En er moet wel genoeg geld voor snoep zijn, ze hebben niet eens genoeg voor fatsoenlijke maaltijden (wel voor bier)
Wendy is de eerste die het om haar oren krijgt, dat vind ik niet reëel, dan moeten ze de anderen managers er ook op aanspreken, waaronder Kenzy en Ruppiequote:Op maandag 10 april 2023 16:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe hoeveel managers geleden. De snoepersgroep gaat nu op hun strepen staan en er was geen enkele roker die zei heeft de andere groep ook hun deel gehad.
Gewoon ff kijken welke getallen er nog open staan op de niet volle bingokaarten... en dan het meest plausibele pakkenquote:
quote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon ff kijken welke getallen er nog open staan op de niet volle bingokaarten... en dan het meest plausibele pakken
Iemand als Rupi haalt er zelfs voldoening uit en mag je gerust een regelrechte pestkop noemenquote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy is de eerste die het om haar oren krijgt, dat vind ik niet reëel, dan moeten ze de anderen managers er ook op aanspreken, waaronder Kenzy en Ruppie
quote:
En nu is het voor hun genoeg geweest. Weer een stelling over roken met een maandenlange schuld. Niet snoepen niet roken. Als bv Erik manager was geweest was het dezelfde discussie. Het gaat ook niet om de persoon Wendy bij de snoepers.quote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy is de eerste die het om haar oren krijgt, dat vind ik niet reëel, dan moeten ze de anderen managers er ook op aanspreken, waaronder Kenzy en Ruppie
Kim heeft haar 'portie" voor Jeff verstopt en hij heeft idd nogquote:Op maandag 10 april 2023 16:28 schreef engine het volgende:
Iedereen rookt nu van Ciano
Alleen Jeff heeft nog zelf geloof ik.
Dat is het risico van het vakquote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano kreeg toen de stash van Martin.quote:Op maandag 10 april 2023 16:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim heeft haar 'portie" voor Jeff verstopt en hij heeft idd nog
Toen Kenzy manager was heeft ze voor 50 euro snoep gekocht voor de niet-rokers.quote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee,dit keer niet.quote:
Erg he, ze blijft maar doordrammenquote:Op maandag 10 april 2023 16:33 schreef pingu66 het volgende:
Jaaaaaahaaaa Babbel nu weten we het wel....!!!!
Het gaat in dit geval om 25 euro per week en dat kun je ongeacht hoeveel je binnenhaalt iedere week makkelijk missen dus zoiets aanhalen is volkomen BS want omgerekend 3,50 van je dagelijkse budget wat je er even af moet halen. Steker nog: tijdens verdienopdrachten betekent dat één iemand die een opdracht geslaagd uitvoert dus het gaat werkelijk nergens over.quote:Op maandag 10 april 2023 16:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En nu is het voor hun genoeg geweest. Weer een stelling over roken met een maandenlange schuld. Niet snoepen niet roken. Als bv Erik manager was geweest was het dezelfde discussie. Het gaat ook niet om de persoon Wendy bij de snoepers.
240 staan ze nu.quote:Op maandag 10 april 2023 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft iemand al een idee wat die arme sodemieters gaan verdienen met die kutsommetjes?
FEBO weet precies wanneer ze ermee stoppen hoor want die hanteren gewoon een bepaalde richtlijnquote:
Ja, het karakter komt steeds meer naar voren. Mooi om nu eens te zien wie Babette daadwerkelijk is maar persoonlijk vind ik haar karakter toch wat minder mooi.quote:
Ik hoopte echt op de Drama-Maandquote:Op maandag 10 april 2023 16:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO weet precies wanneer ze ermee stoppen hoor en gooit er desnoods nog een paar makkelijke in
En toch hebben ze het niet gedaan.quote:Op maandag 10 april 2023 16:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval om 25 euro per week en dat kun je ongeacht hoeveel je binnenhaalt iedere week makkelijk missen dus zoiets aanhalen is volkomen BS want omgerekend 3,50 van je dagelijkse budget wat je er even af moet halen. Steker nog: tijdens verdienopdrachten betekent dat één iemand die een opdracht geslaagd uitvoert dus het gaat werkelijk nergens over.
quote:Op maandag 10 april 2023 16:42 schreef humpty het volgende:
Isaac is iets aan het zagen en Jeff krijgt er kippenvel van
het is net of Babette lacht zegt hij
Het doet hem natuurlijk denken aan z'n eigen vriendinquote:Op maandag 10 april 2023 16:42 schreef humpty het volgende:
Isaac is iets aan het zagen en Jeff krijgt er kippenvel van
het is net of Babette lacht zegt hij
Ze laat Wendy dus de kastanjes uit het vuur halenquote:Op maandag 10 april 2023 16:27 schreef Dotteke het volgende:
Babette gaat eerst niets zeggen zegt ze tegen Wendy. En dan komt zij pas
Wendy kan zich ook wel goed verwoorden zegt ze
Eunie groeit ook.. langzaam dat wel, maar gestaagquote:Op maandag 10 april 2023 16:44 schreef Deisyy het volgende:
Hoe kan het toch dat iedereen afvalt en Kenzy elke week meer groeit?
Eunice wordt echt een propje inmiddels.quote:Op maandag 10 april 2023 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie groeit ook.. langzaam dat wel, maar gestaag
oh gisteravond twijfelde hij nogquote:Op maandag 10 april 2023 16:44 schreef Hoempah het volgende:
Jasper staat op rood en doet niet mee met de discussie
Janet zou ook wel zooltjes voor haar schoenen willen en een nieuwe bh.quote:Op maandag 10 april 2023 16:46 schreef engine het volgende:
Janet noemt het egoïstisch. Dat is het ook.
Die heeft overuren gedraaidquote:Op maandag 10 april 2023 16:46 schreef Deisyy het volgende:
De microfoon van Babette is kapot......raar
Oververhit?quote:Op maandag 10 april 2023 16:46 schreef Deisyy het volgende:
Dat is zijn oplossing.quote:
Moriama ook vind ikquote:
Voor een verslaafde voelt alles unfair, wanneer je je verslaving niet kunt uitoefenenquote:Op maandag 10 april 2023 16:51 schreef engine het volgende:
Babbel toch nog even verder lullen. Het voelt onfair.
Als die junk daar gelukkiger van zou worden zou van Babette een bak vol coke binnen mogen komen.quote:Op maandag 10 april 2023 16:52 schreef engine het volgende:
Toch jammer dat er geen cokejunk in deze show zit. Was de prijzenpot een stuk harder omlaag gegaan.
Bij de eerste keer hebben ze veel van hun peuken zogenaamd uitgedeeld waardoor ze heel snel op waren. Maar volgens mij hebben ze dat dan helemaal zelf gedaan dus dat is je eigen verantwoordelijkheid. Daarnaast geloof ik dat excuus niet eens.quote:Op maandag 10 april 2023 16:46 schreef D. het volgende:
Alle excuses en scheve vergelijkingen worden weer uit de kast getrokken
quote:Op maandag 10 april 2023 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als die junk daar gelukkiger van zou worden zou van Babette een bak vol coke binnen mogen komen.
Heeft zij geen pijn vanquote:Op maandag 10 april 2023 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als die junk daar gelukkiger van zou worden zou van Babette een bak vol coke binnen mogen komen.
quote:Op maandag 10 april 2023 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmm ik heb ergens toch een beetje het vermoeden dat ze zelf dan ook regelmatig met een witte neus rondloopt.quote:Op maandag 10 april 2023 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gelukkigquote:Op maandag 10 april 2023 16:46 schreef Deisyy het volgende:
Ze rookt toch ook?quote:Op maandag 10 april 2023 16:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy, met geen eigen mening heeft opeens een mening
Het klonk wel leukquote:Op maandag 10 april 2023 16:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette gooit er een heel woordarsenaal uit
Dat zei ik vanaf het begin. Stop met het voeren van een verslaving en laat ze elkaar de tent maar uitvechten tijdens het afkicken.quote:Op maandag 10 april 2023 16:53 schreef D. het volgende:
Ze gaat maar thuis roken, kunnen wij weer verder met het tv-programma
Dat was gister met Jasper. Die is verslaaft aan snus en Babette zei dan regelen we dat voor je.quote:Op maandag 10 april 2023 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen mening, maar wordt vaak overruled en ondergesneeuwd door Babetquote:Op maandag 10 april 2023 16:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy, met geen eigen mening heeft opeens een mening
Daarom heeft ze ook een mening. Opeensquote:
Sinds wanneer is jappie verslaafd aan snus dan?quote:Op maandag 10 april 2023 16:56 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dat was gister met Jasper. Die is verslaaft aan snus en Babette zei dan regelen we dat voor je.
Sinds gisteren. Heel heftigquote:Op maandag 10 april 2023 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jappie verslaafd aan snus dan?
Zoiets was het.quote:Op maandag 10 april 2023 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het klonk wel leuk
Indoctrinatie, intimidatie, persiflatie.....ofzo.
Ik ben het met heel veel mensen eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |