Of neem een abbo, krentquote:Op maandag 10 april 2023 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoek ff een kamer ofzo, met dat incrowd gedoe.
Dat klinkt niet heel enthousiast...quote:Op maandag 10 april 2023 15:21 schreef Blues het volgende:
1e aflevering van de Vlaamse mol bekeken (via NPOstart, er staat er nu 3 op). Best leuk voor zo tussendoor.
Ik moet er nog even inkomen, dat is het misschienquote:Op maandag 10 april 2023 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel enthousiast...
Wij vinden het zo veel beter dan de Nederlandse versie.
Wie weetquote:Op maandag 10 april 2023 15:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik moet er nog even inkomen, dat is het misschien
Ik keek laatst wat "oude tv" terug uit de jaren '90. Mijn kind: "traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!! Wanneer gebeurt er nu eens ieeeeeeeeeeeeetssss"quote:Op maandag 10 april 2023 15:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wie weetIk ken ook mensen die het te traag vinden.
quote:Op maandag 10 april 2023 15:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik keek laatst wat "oude tv" terug uit de jaren '90. Mijn kind: "traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!! Wanneer gebeurt er nu eens ieeeeeeeeeeeeetssss"
En dat commentaar geeft ze ook wel bij Belgse tv...
Teddy Ruxpin en Zeg eens AAaaaaaaaaquote:
Same here. Alleen ik heb daar een klein beetje mn best voor gedaanquote:Op maandag 10 april 2023 15:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik zie op social media dat we tegenwoordig niet meer uitgenodigd worden voor de paasbrunch bij schoonfamilieNouja scheelt weer tijd.
Dat was altijd zo leukquote:
Fijn als de boodschap is overgekomen toch?quote:Op maandag 10 april 2023 15:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Same here. Alleen ik heb daar een klein beetje mn best voor gedaan![]()
Komt vast niet uit de lucht vallen, of welquote:Op maandag 10 april 2023 15:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik zie op social media dat we tegenwoordig niet meer uitgenodigd worden voor de paasbrunch bij schoonfamilieNouja scheelt weer tijd.
Neuh we hadden dit wel kunnen verwachten.quote:Op maandag 10 april 2023 15:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Komt vast niet uit de lucht vallen, of welDan is het wel heel stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houten vlonders een optie?quote:Op maandag 10 april 2023 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Dus nu weer nieuwe. Best jammer dat de vloer van het balkon zo lelijk is, maar ook bloedje heet aan de voeten.
Heb ik jaren gehad. Maar die gingen op een gegeven moment splinteren en waren ook een goede verstopplek voor muizenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |