SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Met Pim Ligthart aan het roer is de tegenstand vissenvoer.quote:Op zondag 9 april 2023 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dsm alleen niet maar wel de twee leukste winnaars denk ik ja
Die valt op het drieluik dadelijk mokerhard aan tot hij of z'n concurrentie erbij neervallen verwacht ik.quote:Op zondag 9 april 2023 16:18 schreef Fretwork het volgende:
Mathieu gaat toch gewoon elke strook aanvallen tot ze hopelijk breken?
Inderdaad, die zit ook nog erbij..quote:Op zondag 9 april 2023 16:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vergeet Pedersen niet, best gevaarlijk zeg maar na een zware wedstrijd.
Nog een geluk dat Walscheid er niet meer bij zit.quote:Op zondag 9 april 2023 16:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gokkken? Ik zie hem niet wegrijden dus ik denk dat hij weinig keus heeftquote:
Ook Degenkolb, die massaspurts heeft gewonnen in grote rondes.quote:Op zondag 9 april 2023 16:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar die vraag is, in hoeverre is zijn sprint afgebot? Maar ook gevaarlijk ja, en ervaren.quote:Op zondag 9 april 2023 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook Degenkolb, die massaspurts heeft gewonnen in grote rondes.
Ja, en dan zijn ze met zijn 2en los en gaat Mathieu alleen maar in het wiel hangen omdat Philipsen er achter rijdt.quote:Op zondag 9 april 2023 16:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij weet toch dat Mathieu nog gaat proberen Philipsen eraf te rijden.
Dat was wel in vorig levenquote:Op zondag 9 april 2023 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat die bang is om in een lange koers weer te kampen met wegvloeiende krachten in de slotfase.quote:Op zondag 9 april 2023 16:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Als Wout niet op z’n sprint zou gokken dan had hij wel overgenomen toen hij een gat had met MvdP.
Dat was wel de vorige eeuw ongeveerquote:Op zondag 9 april 2023 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Remember MSR?quote:Op zondag 9 april 2023 16:25 schreef JopJuh het volgende:
Bij een sprint zou ik nergens geld op durven zetten, behalve dat ganna niet wint.
Mathieu en in het wiel hangen is niet echt een bestaande combinatie, geloof ikquote:Op zondag 9 april 2023 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn ze met zijn 2en los en gaat Mathieu alleen maar in het wiel hangen omdat Philipsen er achter rijdt.
Als Wout wil willen zal hij toch het beste ergens solo moeten gaan.
Was anders verassend rap in San Remo. Zou eerder Koeng afschrijven dan.quote:Op zondag 9 april 2023 16:25 schreef JopJuh het volgende:
Bij een sprint zou ik nergens geld op durven zetten, behalve dat ganna niet wint.
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat Mathieu echt goed genoeg is vandaagquote:Op zondag 9 april 2023 16:25 schreef Nober het volgende:
Vlaanderen bidt massaal voor lekke band Matje
Ook de enige oud-winnaar nog in koers, denk ik, na DNF Sagan en van Baarle?quote:Op zondag 9 april 2023 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Degenkolb is zelfs de enige oud-winnaar.
Dan zou ik maar alvast een kist bestellen.quote:
Greg Speldenprik.quote:Op zondag 9 april 2023 16:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook de enige oud-winnaar nog in koers, denk ik, na DNF Sagan en van Baarle?
Meer monumenten gewonnen dan Woutquote:Op zondag 9 april 2023 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Degenkolb is zelfs de enige oud-winnaar.
Krek.quote:Op zondag 9 april 2023 16:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is Krek er niet bij?quote:Op zondag 9 april 2023 16:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar die heeft Dege ookquote:Op zondag 9 april 2023 16:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Allebei twee. Wevelgem is een monument heh.
Is die van Keek op de Week?quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 16:28 schreef Zorro het volgende:
Ik had dat systeem toch wat ingenieuzer verwacht dan een andere fiets nemen voor een andere bandenspanning.
Keek nog wel, de week niet meer.quote:Op zondag 9 april 2023 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Keek op de week doet sinds 2 weken niet meer mee.
quote:Op zondag 9 april 2023 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Keek op de week doet sinds 2 weken niet meer mee.
Het blijft wel wielrennen hè. Is wel vaker dat niet-sprinters in de kopgroep zitten maar dat die niks meer proberen.quote:Op zondag 9 april 2023 16:32 schreef DiegoFuser het volgende:
Kung lijkt me de enige die zeker nog nog iets gaat proberen? Denk dat Ganna zelfs durft te sprinten na San Remo
Keer twee.quote:Op zondag 9 april 2023 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Philipsen rijdt gewoon in de weg.
Yup, die ging naar de kant.quote:
Die gaat gewoon meerijden hoorquote:Op zondag 9 april 2023 16:38 schreef Aguero het volgende:
Jappe legt alles lachend plat. Het is gebeurd.
Denk niet dat ze dat gaan doen, maar ik vond hem daar echt verwijtbaarquote:
We wachten op een herhaling. Hopelijk drukte Jasper hem naar de kant. Jasper DSQ, Mathieu winnaar.quote:
Ja, ging te snel voor echt oordeelquote:Op zondag 9 april 2023 16:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een herhaling zou wel mogen straks ja.
Niet iets om een DSQ te geven, maar wel bijzonder dom.quote:
Hij kon moeilijk anders tochquote:Op zondag 9 april 2023 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat gaan doen, maar ik vond hem daar echt verwijtbaar
Eerder Philipsen die één en bijna twee man waaronder een ploegmaat in de berm rijdtquote:
Dan nog.quote:Op zondag 9 april 2023 16:40 schreef Devolder het volgende:
[..]
Dit viel ook moeilijk anders uit te leggen
lijkt mij ook.quote:Op zondag 9 april 2023 16:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
MVDP kon weinig doen aan die val van Degenkolb...die kon zichzelf nog maar net overeind houden.
Zonder iemand van de fiets te rijden.quote:Op zondag 9 april 2023 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Philipsen mag nu wél in de weg rijden.
Is er al eens een onderzoek naar de doodsoorzaak en bereikte leeftijd van oud sporza commentatoren? dat beroep kan toch niet gezond zijnquote:
Dat WK met de groene trekkerbanden van Woutquote:Op zondag 9 april 2023 16:43 schreef Szura het volgende:
Overigens is deze lekke band wel payback voor dat ene WK veldrijden met 6 lekke banden voor matje
Het is echt bizar.quote:Op zondag 9 april 2023 16:43 schreef Fretwork het volgende:
Philipsen twee maal een goede moordpoging op Mathieu
Erg sneu ja.quote:Op zondag 9 april 2023 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo zonde voor Degenkolb ook. Hij had hier podium kunnen rijden.
Die was mokergoed vandaag idd..quote:Op zondag 9 april 2023 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zou gewonnen hebbenquote:Op zondag 9 april 2023 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Erg jammer jaquote:Op zondag 9 april 2023 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat denk ik niet maar ik vond hem sterker dan de rest behalve de Tweequote:
Dat was voor die 6 stopten met fietsenquote:
Die Ollanders van Jumbo-Visma.quote:Op zondag 9 april 2023 16:45 schreef Szura het volgende:
Waar zou de woede van HLN zich straks op richten?
Nee nee, je zei dat we het zouden gaan weten over 6 uur! Wat natuurlijk wel een interessante uitspraak isquote:
Ja, da's gewoon valsspelen. Ze moeten meer lijden, kasseien nat spuiten ook.quote:
Die rijdt erg sterk, had ik niet verwacht.quote:Op zondag 9 april 2023 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Philipsen zoveel beter dan Ganna en Kung, ook bizar.
Dat verandert mijn gevoel nietquote:Op zondag 9 april 2023 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder die blokken is het het geen kasseistrook.
Zet ze dan overal neer, niet even niet dan plotseling na de bocht wel weerquote:Op zondag 9 april 2023 16:47 schreef wdn het volgende:
man man die plastic dingen zijn levensgevaarlijk
"Bij de verkenning stonden die blokken er niet."quote:Op zondag 9 april 2023 16:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat blokje kon bijna in dezelfde rij als de sneeuwmuur en de plank, sjezus
Gewoon die blokken weghalen en desnoods ergens een andere strook in het parcours opnemen.quote:Op zondag 9 april 2023 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder die blokken is het het geen kasseistrook.
Bij andere stroken staan hekken. Waarom hier dan niet ?quote:Op zondag 9 april 2023 16:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gewoon die blokken weghalen en desnoods ergens een andere strook in het parcours opnemen.
Cancellara?quote:Op zondag 9 april 2023 16:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie is de laatste met Msr, rvv en Pr op het palmares?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |