SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Met Pim Ligthart aan het roer is de tegenstand vissenvoer.quote:Op zondag 9 april 2023 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dsm alleen niet maar wel de twee leukste winnaars denk ik ja
Die valt op het drieluik dadelijk mokerhard aan tot hij of z'n concurrentie erbij neervallen verwacht ik.quote:Op zondag 9 april 2023 16:18 schreef Fretwork het volgende:
Mathieu gaat toch gewoon elke strook aanvallen tot ze hopelijk breken?
Inderdaad, die zit ook nog erbij..quote:Op zondag 9 april 2023 16:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vergeet Pedersen niet, best gevaarlijk zeg maar na een zware wedstrijd.
Nog een geluk dat Walscheid er niet meer bij zit.quote:Op zondag 9 april 2023 16:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gokkken? Ik zie hem niet wegrijden dus ik denk dat hij weinig keus heeftquote:
Ook Degenkolb, die massaspurts heeft gewonnen in grote rondes.quote:Op zondag 9 april 2023 16:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar die vraag is, in hoeverre is zijn sprint afgebot? Maar ook gevaarlijk ja, en ervaren.quote:Op zondag 9 april 2023 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook Degenkolb, die massaspurts heeft gewonnen in grote rondes.
Ja, en dan zijn ze met zijn 2en los en gaat Mathieu alleen maar in het wiel hangen omdat Philipsen er achter rijdt.quote:Op zondag 9 april 2023 16:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij weet toch dat Mathieu nog gaat proberen Philipsen eraf te rijden.
Dat was wel in vorig levenquote:Op zondag 9 april 2023 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat die bang is om in een lange koers weer te kampen met wegvloeiende krachten in de slotfase.quote:Op zondag 9 april 2023 16:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Als Wout niet op z’n sprint zou gokken dan had hij wel overgenomen toen hij een gat had met MvdP.
Dat was wel de vorige eeuw ongeveerquote:Op zondag 9 april 2023 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Remember MSR?quote:Op zondag 9 april 2023 16:25 schreef JopJuh het volgende:
Bij een sprint zou ik nergens geld op durven zetten, behalve dat ganna niet wint.
Mathieu en in het wiel hangen is niet echt een bestaande combinatie, geloof ikquote:Op zondag 9 april 2023 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn ze met zijn 2en los en gaat Mathieu alleen maar in het wiel hangen omdat Philipsen er achter rijdt.
Als Wout wil willen zal hij toch het beste ergens solo moeten gaan.
Was anders verassend rap in San Remo. Zou eerder Koeng afschrijven dan.quote:Op zondag 9 april 2023 16:25 schreef JopJuh het volgende:
Bij een sprint zou ik nergens geld op durven zetten, behalve dat ganna niet wint.
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat Mathieu echt goed genoeg is vandaagquote:Op zondag 9 april 2023 16:25 schreef Nober het volgende:
Vlaanderen bidt massaal voor lekke band Matje
Ook de enige oud-winnaar nog in koers, denk ik, na DNF Sagan en van Baarle?quote:Op zondag 9 april 2023 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Degenkolb is zelfs de enige oud-winnaar.
Dan zou ik maar alvast een kist bestellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |