Heb ik toch nog een jas zegt ze nu zelf ookquote:
Andere mogen stil ook rekenen voor het goede antwoordquote:Op zondag 9 april 2023 14:28 schreef engine het volgende:
Had Jeff zijn som dan wel goed?ik dacht dat ik het fout geluidje hoorde.
Oh okay ik had eerder anders begrepenquote:Op zondag 9 april 2023 14:29 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Andere mogen stil ook rekenen voor het goede antwoord
En toch is ze er blij meequote:
Geloof dat die nog paars is.quote:Op zondag 9 april 2023 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat het regenen.. Is de Hottube al schoon trouwens?
Jaquote:
Ah serieusquote:Op zondag 9 april 2023 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Lente soep zegt Jappie. Bosui zit er in.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff gaat dus (ook) af als een gieter en je krijgt maar één moment want bij anderen weet ie achteraf altijd alles uit te leggen. Terwijl geen ingewikkelde rekensom want er zit bovendien een logica achter en had nog tijd genoeg om extra na te rekenen.quote:
Als je het fout hebt dan heeft dat juist invloed op de eindstand dus als groupie kom je beter met goede argumentenquote:Op zondag 9 april 2023 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Lekker belangrijk, het gaat om de uiteindelijke eindstand.
hij zit toch niet goed in zijn vel als ik hem zo ziequote:Op zondag 9 april 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Ha de gepierde witte spijker met zijn behaarde benen is aan het zonnen (Jeff)
Dan moet die lekker naar huis gaan zou ik zeggenquote:Op zondag 9 april 2023 15:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij zit toch niet goed in zijn vel als ik hem zo zie
Hij zit prima in zijn knollentuin, maar jij wil dingen zien die er niet zijn blijkbaar...quote:Op zondag 9 april 2023 15:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij zit toch niet goed in zijn vel als ik hem zo zie
u ook over andere bewonersquote:Op zondag 9 april 2023 15:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zit prima in zijn knollentuin, maar jij wil dingen zien die er niet zijn blijkbaar...
Die is vrolijk en danstquote:
quote:
en de helft van de dag aan het opmakenquote:Op zondag 9 april 2023 16:06 schreef maryo55 het volgende:
Zoe kan beter naar huis gaan. Doet niets als hangen en achter Bab en Ice lopen.
Met hartjes 💕quote:Op zondag 9 april 2023 16:21 schreef pingu66 het volgende:
NEWSFLASH: Zoë doet iets,ze beschildert een ei!!!!
Niet te doenquote:
weer een stelling voor rookwaarquote:Op zondag 9 april 2023 17:36 schreef schizolientje het volgende:
Ik hoorde net Wendy over een stelling en voor of na........... dat verstond ik niet
Helaas buiten de tijd.quote:
Voor of na wat? Na het festival?quote:Op zondag 9 april 2023 17:36 schreef schizolientje het volgende:
Ik hoorde net Wendy over een stelling en voor of na........... dat verstond ik niet
dat idd ...quote:Op zondag 9 april 2023 17:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het knap dat Kenzy schijt eraan heeft wat ze aantrekt, maar je kunt je wel een beetje kleden naar je figuur zeg maar.
Mirthe had al bingoquote:Op zondag 9 april 2023 17:49 schreef chufi het volgende:
Niemand bingo? lijkt me sterk .. denk eerder dat het ze niet echt boeit ...
Nee ik ben bij 224 gedeeld door 8 opgehouden.quote:
Gezien alle tasjes die achter de poort staan moet er nog wel een aantal winnen.quote:Op zondag 9 april 2023 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar inmiddels heeft toch iedereen wel of bijna een volle kaart
Erik zonder shirt?quote:Op zondag 9 april 2023 15:58 schreef engine het volgende:
Gaan we die spijker nou vijf maanden zonder shirt zien?
Andere spijkerquote:
Andere spijker!!quote:
Hoe noemen we dit dan?quote:
Gespierde spijkerquote:
Panlatquote:
Alles maar geen spijker! Spijker noem je iemand die geen spieren heeft! Heeft n aardig wasbord die Jeffquote:
Dat is z'n lever die uitsteekt.quote:Op zondag 9 april 2023 18:06 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Alles maar geen spijker! Spijker noem je iemand die geen spieren heeft! Heeft n aardig wasbord die Jeff
ja en die verstond ik niet. Ik ben heeeeel benieuwd naar die stelling over het roken maar denk dat t weer met een sisser af loopt. Ze zouden het s morgens doenquote:Op zondag 9 april 2023 17:46 schreef engine het volgende:
[..]
Voor of na wat? Na het festival?lijkt mij een goed idee
Dan denk ik morgen na het paasontbijtquote:Op zondag 9 april 2023 18:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja en die verstond ik niet. Ik ben heeeeel benieuwd naar die stelling over het roken maar denk dat t weer met een sisser af loopt. Ze zouden het s morgens doen
Wat zit er in folie pakketjes?quote:
Een aardappelquote:
Ah dat is lekkerquote:
Beetje kruidenboter erop als ze dat hebbenquote:Op zondag 9 april 2023 18:30 schreef Verida het volgende:
A
[..]
Aardappelen volgens mij, die worden nu lekker gepoft
Lekker paasmaaltijdquote:Op zondag 9 april 2023 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Aardappels meestal... en voorgegaarde kippendrumsticks voor op de BBQ
Als het jou ligt en je hebt er een beetje handigheid in dan zijn die rekensommen relatief makkelijk op te lossen. Daarom ook erg verstandig dat ze al die sommen op een whitebord hebben gezet want ga daar even voor zitten en je komt in een soort van ritme voor als je straks zelf moet. Wel enorm klote dat je er als individu maar eentje krijgt. Geef het een kwartiertje voor een stuk of tien en je hebt ze in principe allemaal goed mits rustig in een schoolbankje. Maar als je daar staat dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je 'vastloopt' op bepaalde stukken terwijl je het wel weet. Een afslag naar 22 of 18 is al snel gemaakt. En uiteraard heb je er ook genoeg die er geen feeling voor hebben maar die mogen dan weer bij andere opdrachten presteren.quote:Op zondag 9 april 2023 17:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is te doen, maar met die lopende tijd en alles om je heen maakt het niet gemakkelijk.
Ja dat gaat neuken worden, absoluut...En Esther mag mee kijken...quote:Op zondag 9 april 2023 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
JW is alweer lekker aan het frummelen en aaien.. dat móet toch vroeg of laat een keer geil worden..![]()
[ afbeelding ]
Dat laatste lijkt me sterk want 'van wippenstein gaan' tonen ze niet op de streamsquote:Op zondag 9 april 2023 18:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat gaat neuken worden, absoluut...En Esther mag mee kijken...
Je weet maar nooit. Denk dat Esther stream 3 daar voor heeft...quote:Op zondag 9 april 2023 18:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me sterk want wippartijen tonen ze niet op de streams
D'r Aandachthoerenuurtje is weer voorbij..quote:Op zondag 9 april 2023 18:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat gaat neuken worden, absoluut...En Esther mag mee kijken...
Die staat straks gewoon in de finalemaand en Joost mag weten waaromquote:
Ja nou waarom niet, wie vind jij wel finale waardig dan?quote:Op zondag 9 april 2023 18:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die staat straks gewoon in de finalemaand en Joost mag weten waarom
Lekker verbranden aardappels...quote:Op zondag 9 april 2023 18:47 schreef engine het volgende:
En dan gaan de aardappels toch in het vuur
[ afbeelding ]
Kan prima als je er voldoende folie omheen doetquote:
In principe kan ik geen enkele terechte winnaar opnoemen want zou niet weten waar het op gebaseerd moet zijn. Dan kom je uit bij een alleskunner zoals Jeff of de gunfactor richting Wendy. Het is namelijk niet zo dat het programma hen professioneel uitdaagt waarbij ze constant moeten presteren en eigen grenzen opzoeken. Een heleboel zeggen niet voor niets dat als ze dit allemaal hadden geweten ze nooit die handtekening zouden hebben gezet. Wat je in de loods ziet is een kwestie van geluk en hoe kom je die saaie tijd door want je wilt eigenlijk gewoon weglopen maar dan zie je telkens 900k op dat grote scherm staan. Misschien dat er in het laatste stadium nog een serieuze strijd zal worden gevoerd maar dat is dan weer niet eerlijk richting eerdere afvallers. Toen ik begon te kijken had ik hele andere verwachtingen en die mening delen we hier allemaal wel lijkt me.quote:Op zondag 9 april 2023 18:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja nou waarom niet, wie vind jij wel finale waardig dan?
Ik vind iedereen die er nu nog zit finalewaardig. Het is niet niks om al zo lang met zo weinig prikkels en steeds dezelfde mensen te moeten leven. Natuurlijk mag ik de 1 wat meer dan de ander maar dat zegt voor mij verder niks over finalewaardig.quote:Op zondag 9 april 2023 18:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja nou waarom niet, wie vind jij wel finale waardig dan?
Ja het is idd uit zitten net zo lang tot je er uit gestemd wordtquote:Op zondag 9 april 2023 19:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In principe kan ik geen enkele terechte winnaar opnoemen want zou niet weten waar het op gebaseerd moet zijn. Dan kom je uit bij een alleskunner zoals Jeff of de gunfactor richting Wendy. Het is namelijk niet zo dat het programma hen professioneel uitdaagt waarbij ze constant moeten presteren en eigen grenzen opzoeken. Een heleboel zeggen niet voor niets dat als ze dit allemaal hadden geweten ze nooit die handtekening zouden hebben gezet. Wat je in de loods ziet is een kwestie van geluk en hoe kom je die saaie tijd door want je wilt eigenlijk gewoon weglopen maar dan zie je telkens 900k op dat grote scherm staan. Misschien dat er in het laatste stadium nog een serieuze strijd zal worden gevoerd maar dat is dan weer niet eerlijk richting eerdere afvallers. Toen ik begon te kijken had ik hele andere verwachtingen en die mening delen we hier allemaal wel lijkt me.
Van bijv. Zoe vind ik het bijzonder knap dat ze daar al zeven maanden zit want totaal geen geschikte plek voor zo een jong iemand. En dan moet je dus ook nog even beseffen dat ze daar niet met een vriendje zit of een hechte vriendinnengroep.quote:Op zondag 9 april 2023 19:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die er nu nog zit finalewaardig. Het is niet niks om al zo lang met zo weinig prikkels en steeds dezelfde mensen te moeten leven. Natuurlijk mag ik de 1 wat meer dan de ander maar dat zegt voor mij verder niks over finalewaardig.
Oh nee dat is zeker niet niks. Ik zou gek worden dan.. en de poort uit gerend zijn na drie maandquote:Op zondag 9 april 2023 19:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die er nu nog zit finalewaardig. Het is niet niks om al zo lang met zo weinig prikkels en steeds dezelfde mensen te moeten leven. Natuurlijk mag ik de 1 wat meer dan de ander maar dat zegt voor mij verder niks over finalewaardig.
Ik ook, het is dan niet zo heftig qua spellen maar ik denk dat het psychisch echt een hele kluif is om daar te zitten.quote:Op zondag 9 april 2023 19:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh nee dat is zeker niet niks. Ik zou gek worden dan.. en de poort uit gerend zijn na drie maand
Maar wat was het geweldig die weekquote:Op zondag 9 april 2023 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Trots op zijn Ī1000 boodschappen.. de Manager ná hem met nix laten ja
Hij gaat zich nog één keer opladen zegt íe.. dus de komende weken zullen het daar wel weer allemaal Mongolen, Luie Flikkers, Dombo's en Ouwe Zeikers wordenquote:
Er zouden tig sterke spelers individueel zijn weggestuurd als er veel meer eliminaties waren geweest. Er is natuurlijk ontiegelijk veel gebeurd waardoor het spel waarin je zit een hele andere wending heeft gekregen. Dit verzin je vooraf gewoonweg niet maar tegelijk had er best beter over nagedacht mogen zijn. Met wat cruciale aanpassingen had je toptelevisie in handen. Vraag me bovendien nog steeds af in hoeverre de prijzenpot zo extreem hoog blijft. Zowel qua bekendheid als amusementswaarde staat het in schril contrast met BB of Utopia maar het te winnen bedrag is 10x vergeleken daarmee.quote:Op zondag 9 april 2023 19:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja het is idd uit zitten net zo lang tot je er uit gestemd wordt
Wij als kijkers hadden ook meer verwacht er van
Meer spel opdrachten die ook fysiek zwaar zijn dan denk opdrachten
Ze hebben er nog niet veel goed volgens mijquote:Op zondag 9 april 2023 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Het liefst zouden ze zeggen mij antwoord was goed, maar de som was fout
Zowat nix ja.. maar het schijnt ook geen moer op te leveren.. hooguit een Komozakken regenjas bij een volle Bingokaartquote:Op zondag 9 april 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben er nog niet veel goed volgens mij
Die kop van Zoë. Is zij eigenlijk al aan de beurt geweest?quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kop van Zoë. Is zij eigenlijk al aan de beurt geweest?
Heb geen stream aan momenteelquote:
Geen best reclame.. prullaria uitdelenquote:Op zondag 9 april 2023 19:49 schreef spapaars het volgende:
Beetje reclame ook met dat gezongen , Yes daar is de Ali Express.
Koste 10.000, maar die niet vals speelde en het ook niet wist kon meteen naar huis, die heeft de loods nooit van binnen gezien.quote:Op zondag 9 april 2023 19:49 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Zoe doet erg ongemakkelijk na haar faal. Volgens mij zit ze er van binnen wel degelijk mee. Ze heeft inmiddels 15x geroepen ja anders had ik niet vals hoeven spelen om hier binnen te komen
I know. Kostte Manuela haar toegang. Maar als je dat nu neurotisch 15x moet verkondigen terwijl die hele loods weet dat zij niet kan rekenen, laat dat wel een onzekerheid van haar zienquote:Op zondag 9 april 2023 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Koste 10.000, maar die niet vals speelde en het ook niet wist kon meteen naar huis, die heeft de loods nooit van binnen gezien.
Ze doen het iig ‘netjes’ met een stelling. Rupie heeft dat volgens mij wel eens gelaten en het gewoon gedaanquote:Op zondag 9 april 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Stress over de tabak stelling. Ze gaan het doen na de muziek. Dan is iedereen dronken.
Stel verslaafden
Ik denk dat Rupert daar geen uitzondering in is.quote:Op zondag 9 april 2023 19:54 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ze doen het iig ‘netjes’ met een stelling. Rupie heeft dat volgens mij wel eens gelaten en het gewoon gedaan
Als ze bezopen is en woorden als cognitive dissonantie gaat gebruiken gaat het pas leuk wordenquote:Op zondag 9 april 2023 20:02 schreef engine het volgende:
Babbel gaat zichzelf even belachelijk maken
alleen al om dat hardop te zeggen, babette, zegt iets over haarquote:Op zondag 9 april 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Stress over de tabak stelling. Ze gaan het doen na de muziek. Dan is iedereen dronken.
Stel verslaafden
Wat een onzin.quote:Op zondag 9 april 2023 20:05 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk zou je Kees Momma en Erik in 1 programma moeten zien...
begint ze daar nu weer over te zeikenquote:Op zondag 9 april 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Babette is met het iPad verhaal bij `Pablo geweest. Waarom heft niemand iets gezegd, waarom is niemand bij mij gekomen
Was net een leuke stukje toen ze zei jammer dat `Jasper geen 1.96 isquote:Op zondag 9 april 2023 20:07 schreef schizolientje het volgende:
ze staat zich in te likken bij sas die is ws ook tegen de tabak
Ja tegen Saschaquote:
Dat valt wel mee. Ze hebben net gegeten en nu eerste drankje denk ik voor de meeste.quote:Op zondag 9 april 2023 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zet de streams net aan, zijn ze al flink aangeschoten/ dronken of er er niet genoeg drank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |