Luke Black dreeg dus ook een gaatje in z'n streak te hebben, maar Duolingo had het weer hersteldquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Jee
(Over 8 minuten kunnen we weer een lesje doen voor onze streak, onnea!)
Jup, daarom jammer dat ze er niets aan heeft als ze in de finale blijft stekenquote:
Emotieloos is het.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:55 schreef koffieleuk het volgende:
De ingrediënten zijn er absoluut, maar het werkt toch niet heel goed of zo
En toch is de tekst best behoorlijk vind ik, maar je hebt helaas gelijk.quote:
Zag vandaag een filmpje dat ze met z'n vijven met Alika uit Estland in een busje zitten en keihard Gustaph's nummer voor haar zingen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:56 schreef Momo het volgende:
Dit zijn wel de gangmakers van alle pre parties so far
Ik dacht misschien zegt dit iets voor de volgorde maar M en D zaten bij Letland volgens mijquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Zag vandaag een filmpje dat ze met z'n vijven met Alika uit Estland in een busje zitten en keihard Gustaph's nummer voor haar zingen.
Je zat niet ver uit de richting nee.quote:
Yes, die reactievideo op alle nummers was ook top!quote:Op zondag 9 april 2023 00:00 schreef NailQueen het volgende:
Dit zijn echt hele lieve mensen. Die zetten Duitsland goed op de kaart
Dit zekerquote:Op zondag 9 april 2023 00:00 schreef Greys het volgende:
Liefste deelnemers van dit jaar denk ik als het om andere deelnemers gaat.
Is dit grunge?quote:Op zondag 9 april 2023 00:01 schreef NailQueen het volgende:
Normaal hou ik echt niet van grunge maar dit staat hoog in mijn top 37
Dit is toch geen grunge?quote:Op zondag 9 april 2023 00:01 schreef NailQueen het volgende:
Normaal hou ik echt niet van grunge maar dit staat hoog in mijn top 37
Ach ik vind het wel schattig dat ze toch iets wilden doen omdat ze er graag bij hadden willen zijn. Aan de moeite die zij voor alles doen om iedereen te pleasen zal het in elk geval niet liggen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 9 april 2023 00:01 schreef molloot200 het volgende:
Dit is echt onnodig voor een pre-party die toch al zo lang duurt, sorry
Nee, precies. Dat ze het willen doen vind ik alleen maar heel lief. Geen kwaad woord over de band zelf.quote:Op zondag 9 april 2023 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel schattig dat ze toch iets wilden doen omdat ze er graag bij hadden willen zijn. Aan de moeite die zij voor alles doen om iedereen te pleasen zal het in elk geval niet liggen zullen we maar zeggen.
Ik hoop dat ze met la Zarra over de glutenvrije ontbijtjes bondquote:Op zondag 9 april 2023 00:03 schreef RipCity het volgende:
Die mia zal nu wel al aan een glutenvrij ontbijtje zitten.
Gezellig met La Zarra en Mimicat, lijkt mij goed gezelschap.quote:Op zondag 9 april 2023 00:03 schreef RipCity het volgende:
Die mia zal nu wel al aan een glutenvrij ontbijtje zitten.
Is Mimicat ook allergisch voor gluten ja?quote:Op zondag 9 april 2023 00:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Gezellig met La Zarra en Mimicat, lijkt mij goed gezelschap.
Deze staat in mijn top 3quote:Op zondag 9 april 2023 00:04 schreef Guanabana het volgende:
Heb dit jaar niet een duidelijke nummer 1, misschien is het deze.
Voyagerquote:Op zondag 9 april 2023 00:05 schreef Guanabana het volgende:
Oke ben heel erg uit de loop, waar is Dreamer van?
Yes, was ergens in een Portugees interviewquote:Op zondag 9 april 2023 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is Mimicat ook allergisch voor gluten ja?
Vorig jaar in de Australische NF!quote:Op zondag 9 april 2023 00:05 schreef Guanabana het volgende:
Oke ben heel erg uit de loop, waar is Dreamer van?
Dreamer had het beter gedaan dan Not the samequote:Op zondag 9 april 2023 00:07 schreef Momo het volgende:
Welke had het beter gedaan jongens Dreamer of Promise?
Denk Dreamer, maar zal niet heel veel schelen denk ik.quote:Op zondag 9 april 2023 00:07 schreef Momo het volgende:
Dreamer.quote:Op zondag 9 april 2023 00:07 schreef Momo het volgende:
Lastig te zeggen, ik denk toch Promise omdat dat meer een anthemic 'ohoh ohoh' heeft.quote:Op zondag 9 april 2023 00:07 schreef Momo het volgende:
Denk het eigenlijk niet, wat slechter zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 april 2023 00:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dreamer had het beter gedaan dan Not the same
Promise is ook specifiek voor ESF geschreven met staging in hun hoofd en Dreamer was dat niet, nummer was geschreven los van ESF.quote:Op zondag 9 april 2023 00:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dreamer.
Al wil ik eerst de staging voor Promise zien om dat definitief te kunnen zeggen.
Die deed ooit mee aan Melodifestivalen, wist je dat?quote:Op zondag 9 april 2023 00:09 schreef Guanabana het volgende:
Vind hem soms klinken als Daniel Gildenlöw, voor de kenners.
Denk dat ze daar al lang blij zijn met wat energie en een best goed gezongen lied.quote:
Alleen of met de band?quote:Op zondag 9 april 2023 00:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Die deed ooit mee aan Melodifestivalen, wist je dat?
En dus is het logisch dat Dreamer het betere nummer voor het ESF is, simpelweg omdat het een beter nummer is.quote:Op zondag 9 april 2023 00:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Promise is ook specifiek voor ESF geschreven met staging in hun hoofd en Dreamer was dat niet, nummer was geschreven los van ESF.
Maar hij is advocaat gelukkigquote:Op zondag 9 april 2023 00:11 schreef Cee het volgende:
Dit gaat financieel helemaal uit de klauwen lopen met de kosten voor pyro.
Australie smijt gelukkig met veel geldquote:Op zondag 9 april 2023 00:11 schreef Cee het volgende:
Dit gaat financieel helemaal uit de klauwen lopen met de kosten voor pyro.
quote:Op zondag 9 april 2023 00:12 schreef Greys het volgende:
De Spaanse Jamai wilde ook weer even wat kwijt.
"RipCity mag wel een beetje respect tonen of ik stop daar een spaanse peper waar de zon niet schijnt."quote:
LOL Ceequote:Op zondag 9 april 2023 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
"RipCity mag wel een beetje respect tonen of ik stop daar een spaanse peper waar de zon niet schijnt."
quote:Op zondag 9 april 2023 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
"RipCity mag wel een beetje respect tonen of ik stop daar een spaanse peper waar de zon niet schijnt."
Huilenquote:Op zondag 9 april 2023 00:13 schreef Cee het volgende:
Oh jeetje een wandelende fles van Moroccan Oil.
Is dat een beetje een fatsoenlijk merk eigenlijk? Heb altijd het idee dat ze Eurovisie gebruiken voor een of andere witwasoperatiequote:
quote:
Nederland gewoon second half getrokkenquote:Op zondag 9 april 2023 00:13 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Voor de geintresseerden; we zitten op 15 van de 28
Ik heb een stampvolle goodiebag gehad in 2021 en ik teer nog op de helft ervan, het gaat lang mee en het geurt zo heerlijk en ik kocht een tijdje geleden bij de duty free in Praag twee nieuwe flessen, m'n haar danst.quote:Op zondag 9 april 2023 00:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is dat een beetje een fatsoenlijk merk eigenlijk? Heb altijd het idee dat ze Eurovisie gebruiken voor een of andere witwasoperatie
We kregen in Ahoy een enorme goodiebag en dat spul was zo goddelijk allemaal dat het huilen was toen het op was.quote:Op zondag 9 april 2023 00:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is dat een beetje een fatsoenlijk merk eigenlijk? Heb altijd het idee dat ze Eurovisie gebruiken voor een of andere witwasoperatie
2 uur gaat het dus ongeveer wel wordenquote:Op zondag 9 april 2023 00:13 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Voor de geintresseerden; we zitten op 15 van de 28
Is het bij jou al op ja?quote:Op zondag 9 april 2023 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
We kregen in Ahoy een enorme goodiebag en dat spul was zo goddelijk allemaal dat het huilen was toen het op was.
Sommige dingen. Die grote pot crème, dat fluffy spul. En het bestaat niet meer.quote:
Waarom zijn ze na SuRie en Ruslana nog doorgegaan dan?quote:Op zondag 9 april 2023 00:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier valt niet tegenop te zingen, de rest is afgelast en mag naar huis.
JAAAAAA LAIIIILALA LAIIIILALAquote:Op zondag 9 april 2023 00:16 schreef NailQueen het volgende:
Als we volgende week dan toch een special guest krijgen dan hoop ik op Lenny Kuhr
Why is Moroccanoil so expensive?quote:
Oh daar heb ik hooguit nog een paar likjes van gebruikt! Zit nog voor 95% vol bij mij. Ben er zûûnig op.quote:Op zondag 9 april 2023 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommige dingen. Die grote pot crème, dat fluffy spul. En het bestaat niet meer.
Ik heb er ruim een jaar mee gedaan en dat vind ik al reuze knap maar aan dat geluk kwam toen een eeuwig einde.quote:Op zondag 9 april 2023 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh daar heb ik hooguit nog een paar likjes van gebruikt! Zit nog voor 95% vol bij mij. Ben er zûûnig op.
JAAAAAAAquote:Op zondag 9 april 2023 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij tijdens een livestream nog de totaalopbrengst uit zitten rekenen.
Hahaha ja. Fuckers.quote:Op zondag 9 april 2023 00:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Al die kale mannen die föhns draaiden aan dat rad.
Ik heb helaas niets in huis, zou nu graag wat gebruiken jaquote:Op zondag 9 april 2023 00:19 schreef Momo het volgende:
Ook maar alcohol ingeschonken, hopelijk geen kater met hele dag familie over de vloer voor pasen.
Ook in haar jaren waren er al hele goede Eurovisie inzendingen, hoorquote:Op zondag 9 april 2023 00:19 schreef Momo het volgende:
[..]
In de tijd had de dinosaurussen rondliepen....
Nederland: 1:04.quote:Op zondag 9 april 2023 00:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik blijf tot maximaal 1 uur, alles wat ik daarna mis is jammerdebammer.
Ik maak maar een grapje omdat het zo lang duurtquote:Op zondag 9 april 2023 00:20 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ook in haar jaren waren er al hele goede Eurovisie inzendingen, hoor
KÄÄRIJÄ JE MOET OP IN AMSTERDAMquote:Op zondag 9 april 2023 00:25 schreef Cee het volgende:
Over exact 7 dagen zijn wij al klaar, zij zijn pas op de helft.
Ik wil dit. Maar niet om half 1 s nachts.quote:Op zondag 9 april 2023 00:23 schreef koffieleuk het volgende:
Opeens heel erg zin in een Karina x Orietta Berti x Getty collab.
niet om half 1 met nog minstens 15 nummers te gaanquote:Op zondag 9 april 2023 00:26 schreef NailQueen het volgende:
He wij zouden ook het hele repertoire van Lenny Kuhr willen horen
Alleen Visite en Troubadour.quote:Op zondag 9 april 2023 00:26 schreef NailQueen het volgende:
He wij zouden ook het hele repertoire van Lenny Kuhr willen horen
Wat een whiplash wordt dat.quote:Op zondag 9 april 2023 00:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan zal die de volgende wel weer zijn.
Danny de Munck is de pauzeact?quote:
Misschien kan iemand er in de coulissen even op stampen voor de zekerheid.quote:
DAT is op wie hij lijkt, het zat mij al dwarsquote:Op zondag 9 april 2023 00:30 schreef molloot200 het volgende:
Luke heeft weg van een soort Duncan zonder baard
Duncan heeft een baard?quote:Op zondag 9 april 2023 00:30 schreef molloot200 het volgende:
Luke heeft weg van een soort Duncan zonder baard
Jupquote:Op zondag 9 april 2023 00:30 schreef molloot200 het volgende:
Dit is er dus eentje die ik eventueel nog wel zie als shock NQ
Dan ga ik meteen ziedend naar bed.quote:Op zondag 9 april 2023 00:30 schreef molloot200 het volgende:
Dit shockeert mij niet hoor. Ik zit hier nog veilig op de bankquote:Op zondag 9 april 2023 00:30 schreef molloot200 het volgende:
Ja ik denk ook dat het mogelijk is, ik ben heel benieuwd naar de staging. Maar ik weet niet of genoeg mensen dit gaan snappen.quote:Op zondag 9 april 2023 00:30 schreef molloot200 het volgende:
Z'n running order is ook niet al te best, derde.quote:Op zondag 9 april 2023 00:31 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat het mogelijk is, ik ben heel benieuwd naar de staging. Maar ik weet niet of genoeg mensen dit gaan snappen.
Studioversie staat bij mij heel hoog, maar hier gaat iets misquote:Op zondag 9 april 2023 00:31 schreef Greys het volgende:
Hier blijft echt NIKS van over. Een train wreck in slow motion.
KONSTRAKTAquote:Op zondag 9 april 2023 00:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Z'n running order is ook niet al te best, derde.
KONSTRAKTA
Volgens mij valt hij best wel mee hoor!quote:
Nou...quote:Op zondag 9 april 2023 00:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij valt hij best wel mee hoor!
Guess again.quote:Op zondag 9 april 2023 00:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens horen zeggen, maar had het niet zelf gecheckt nee.quote:
Jupppquote:
Soms valt ie mee jaquote:Op zondag 9 april 2023 00:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Omdat dan al z'n vocals op de tape staan denk ik.quote:Op zondag 9 april 2023 00:35 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dit is echt erg, waaaarom hebben ze Gustaph niet als opener gebruikt, die kan tenminste zingen.
Even oud zijn als La Zarra, dat heb ik ookquote:
gmtaquote:Op zondag 9 april 2023 00:37 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik ben wel een beetje verliefd op La Zarra![]()
(Dus beter stelt ze niet teleur)
Hoop dat ze gewoon genieten en niet teveel aantrekken van problemen eventueelquote:Op zondag 9 april 2023 00:39 schreef Greys het volgende:
Oh jongens kunnen Mia en Dion nog afzeggen of is dat te laat.
Je doet net alsof ik een negative nancy ben.quote:
Hen kennende zijn ze het waarschijnlijk toch vergeten.quote:Op zondag 9 april 2023 00:39 schreef Greys het volgende:
Met een beetje geluk zijn ze al naar bedquote:Op zondag 9 april 2023 00:39 schreef Greys het volgende:
Oké toegegeven het was tot nu toe ook gewoon prut.quote:Op zondag 9 april 2023 00:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik een negative nancy ben.
Ze is de klasse zelvequote:Op zondag 9 april 2023 00:40 schreef Cee het volgende:
Ze stompt in elk geval niet boos het podium af net als Srbuk.
Heel goedquote:Op zondag 9 april 2023 00:41 schreef Sableheart het volgende:
Nu nog even laten horen dat ze het wel degelijk kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |