quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:12 schreef RipCity het volgende:
krijgen we straks ook weer eerst voorprogramma van Spaanse Teach-in, patty brard's, marga bults etc
Ja heel fijn. Dat dit dan weer zo laat moet zijn snap ik niks van.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:17 schreef Momo het volgende:
We mogen trouwens wel blij zijn dat ze dit zo live uitzenden, dat doet EiC niet bijvoorbeeld
Na die wordt er nog niet echt bij betrokken door de BBC he? Hopelijk komt dat nog!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:17 schreef koffieleuk het volgende:
Nu we het er toch over hebben, heb Sam Ryder wel gemist dit seizoen. Maar misschien komt het nog.
Die is hier in UK constant op tv. Wordt helemaal uitgebuit. Maargoed goed voor z'n carriere. Maar vooral domestic dus.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Na die wordt er nog niet echt bij betrokken door de BBC he? Hopelijk komt dat nog!
Ik meende ergens te lezen dat z'n manager een beetje los wil weken van de ESF stempel, en dat ie echt in mei weer wat meer zichtbaar gaat worden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Na die wordt er nog niet echt bij betrokken door de BBC he? Hopelijk komt dat nog!
Misschien om het niet meteen al te Brits te laten lijken. Ze zullen hem vast wel voor een EuroClub kunnen boeken en een cameo in een van de shows.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij een plekje krijgt met een interval act of zo.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oké!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die is hier in UK constant op tv. Wordt helemaal uitgebuit. Maargoed goed voor z'n carriere. Maar vooral domestic dus.
Hopelijk staat ie een keer op het podium in Liverpool. Samen met de Oekraïense winnaars een toffe mash up ofzo. Zou wel verdiend zijn!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik meende ergens te lezen dat z'n manager een beetje los wil weken van de ESF stempel, en dat ie echt in mei weer wat meer zichtbaar gaat worden.
Jaa ik ga nu alleen voor Madrid op dit moment.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:20 schreef koffieleuk het volgende:
@:molloot200 ondertussen Eugent bezig in 2018
Een contrast zullen we dat noemen.
Hoop het.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien om het niet meteen al te Brits te laten lijken. Ze zullen hem vast wel voor een EuroClub kunnen boeken en een cameo in een van de shows.
Zullen we hem nog terugzien in Liverpool?quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:17 schreef koffieleuk het volgende:
Nu we het er toch over hebben, heb Sam Ryder wel gemist dit seizoen. Maar misschien komt het nog.
Ja deze zijn goed gedaanquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:22 schreef koffieleuk het volgende:
Deze graphics vind ik wel leuk zo eigenlijk.
Dingen die je in mei niet kan zeggen ^^quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:22 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat mijn favo's een beetje vroeg komen.
1100%quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zullen we hem nog terugzien in Liverpool?
Geen Servië zonder servequote:
Heb toevallig m'n biti zdrava shirt aanquote:
Wordt hier ook heel ongeduldig van. We hebben duidelijk geen spaans ritme. Hadden Siesta moeten nemen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Ja jezus dit kost ook weer extra minuten. Het is half 11 inmiddels.
Ja sorry laatste keer dat ik erover zeur.
Ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:24 schreef Greys het volgende:
We zitten hier tot drie uur vannacht ofzo he?
Je weet wat ze zeggen Greys.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:24 schreef Greys het volgende:
We zitten hier tot drie uur vannacht ofzo he?
Wij hebben er ook 2 en dat is ook al veel eigenlijkquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Sorry maar waarom hebben ze hier 3 presentatoren voor nodig?
Volgens mij 26? Maar je zou ook best gelijk kunnen hebbenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:26 schreef Greys het volgende:
Heb niet geteld maar zijn hier ook 29 deelnemende landen?
Nee, 25. En dan nog intervals/gasten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:26 schreef Greys het volgende:
25!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:26 schreef Greys het volgende:
Nope. En niks tegen Lord of the Lost maar ik zie echt de meerwaarde van een live-on-tape voor zo'n evenement er niet van in.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:27 schreef Cee het volgende:
Lord of the Lost is er niet live bij volgens mij toch?
Klopt inderdaad, ze zijn in ieder geval niet in Spanje gespot.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:27 schreef Cee het volgende:
Lord of the Lost is er niet live bij volgens mij toch?
Populair onder de fans. Net als Melovin uit 2018.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:25 schreef molloot200 het volgende:
Waarom is Poli Genova eigenlijk nog steeds zo veel op die pre-parties aanwezig steeds?Valt nu toch wel op dat zij zo vaak voorkomt voor iemand die in 2016 (toch alweer 7 jaar geleden) meedeed. En ook nog eens uit een land dat helemaal niet meer meedoet aan het ESF.
Het is ondertussen een beetje een running gag dat we proberen de vrouwen bij een Spaanse pre-party te spotten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:27 schreef Nashipeer het volgende:
Waren alleen mannen in het publiek toegelaten?
Misschien 28 in totaal en 26 fysiek? Als Lord of the Lost dus via een verbinding gaatquote:
Was vorig jaar volgens mij ook enorm veel mannen hier.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:27 schreef Nashipeer het volgende:
Waren alleen mannen in het publiek toegelaten?
Ja, maar niet buitengewoon veel In ieder geval zijn ze niet de enigen met dat soort hype, er is meer keus.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Populair onder de fans. Net als Melovin uit 2018.
Gisteren als laatste nog even, je weet hoe het gaat met semi afsluiters die in de eerste helft lotenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:29 schreef molloot200 het volgende:
Oh beginnen met de host van de pre-party is wel bijzonder
Ik ook nog steeds niet helemaal, maar dit zijn wel de momenten dat nummers bij je kunnen groeien en positief opvallen. Dus ik kijk álles!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Ah Spanje begint. Dan ga ik nog even tijdreizen naar 2018. Ik vind dat nummer maar niks
Ik heb het geluid even uit want ik trek het nog geen 10 seconden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Ah Spanje begint. Dan ga ik nog even tijdreizen naar 2018. Ik vind dat nummer maar niks
dit is het laatste dat ik zou willen horen tijdens het etenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:31 schreef RipCity het volgende:
Nou dit wordt alvast niks.
Leuk voor in het restaurant als je aan 't eten bent ofzo in Valencia.
Dacht ik eerst ook, maar hoe vaker ik het hoor hoe meer ik het idee heb dat het misschien toch linkerrijtje gaat scoren. Het heeft wel echt iets unieks en het NF optreden is echt magisch vind ik. Ondanks dat ik het lied niks vind.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:31 schreef RipCity het volgende:
Nou dit wordt alvast niks.
Leuk voor in het restaurant als je aan 't eten bent ofzo in Valencia.
https://twitter.com/esc_florin/status/1644721932594454528?s=20quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je een bron, want ik heb echt nog niks gezien aan running order en ik zit erop te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |