Ik meende ergens te lezen dat z'n manager een beetje los wil weken van de ESF stempel, en dat ie echt in mei weer wat meer zichtbaar gaat worden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Na die wordt er nog niet echt bij betrokken door de BBC he? Hopelijk komt dat nog!
Misschien om het niet meteen al te Brits te laten lijken. Ze zullen hem vast wel voor een EuroClub kunnen boeken en een cameo in een van de shows.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Na die wordt er nog niet echt bij betrokken door de BBC he? Hopelijk komt dat nog!
Ik hoop wel dat hij een plekje krijgt met een interval act of zo.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oké!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die is hier in UK constant op tv. Wordt helemaal uitgebuit. Maargoed goed voor z'n carriere. Maar vooral domestic dus.
Hopelijk staat ie een keer op het podium in Liverpool. Samen met de Oekraļense winnaars een toffe mash up ofzo. Zou wel verdiend zijn!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik meende ergens te lezen dat z'n manager een beetje los wil weken van de ESF stempel, en dat ie echt in mei weer wat meer zichtbaar gaat worden.
Jaa ik ga nu alleen voor Madrid op dit moment.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:20 schreef koffieleuk het volgende:
@:molloot200 ondertussen Eugent bezig in 2018
Een contrast zullen we dat noemen.
Hoop het.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien om het niet meteen al te Brits te laten lijken. Ze zullen hem vast wel voor een EuroClub kunnen boeken en een cameo in een van de shows.
Zullen we hem nog terugzien in Liverpool?quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:17 schreef koffieleuk het volgende:
Nu we het er toch over hebben, heb Sam Ryder wel gemist dit seizoen. Maar misschien komt het nog.
Ja deze zijn goed gedaanquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:22 schreef koffieleuk het volgende:
Deze graphics vind ik wel leuk zo eigenlijk.
Dingen die je in mei niet kan zeggen ^^quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:22 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat mijn favo's een beetje vroeg komen.
1100%quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zullen we hem nog terugzien in Liverpool?
Geen Serviė zonder servequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |