Heb toevallig m'n biti zdrava shirt aanquote:
Wordt hier ook heel ongeduldig van. We hebben duidelijk geen spaans ritme. Hadden Siesta moeten nemen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Ja jezus dit kost ook weer extra minuten. Het is half 11 inmiddels.
Ja sorry laatste keer dat ik erover zeur.
Ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:24 schreef Greys het volgende:
We zitten hier tot drie uur vannacht ofzo he?
Je weet wat ze zeggen Greys.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:24 schreef Greys het volgende:
We zitten hier tot drie uur vannacht ofzo he?
Wij hebben er ook 2 en dat is ook al veel eigenlijkquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Sorry maar waarom hebben ze hier 3 presentatoren voor nodig?
Volgens mij 26? Maar je zou ook best gelijk kunnen hebbenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:26 schreef Greys het volgende:
Heb niet geteld maar zijn hier ook 29 deelnemende landen?
Nee, 25. En dan nog intervals/gasten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:26 schreef Greys het volgende:
25!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:26 schreef Greys het volgende:
Nope. En niks tegen Lord of the Lost maar ik zie echt de meerwaarde van een live-on-tape voor zo'n evenement er niet van in.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:27 schreef Cee het volgende:
Lord of the Lost is er niet live bij volgens mij toch?
Klopt inderdaad, ze zijn in ieder geval niet in Spanje gespot.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:27 schreef Cee het volgende:
Lord of the Lost is er niet live bij volgens mij toch?
Populair onder de fans. Net als Melovin uit 2018.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:25 schreef molloot200 het volgende:
Waarom is Poli Genova eigenlijk nog steeds zo veel op die pre-parties aanwezig steeds?Valt nu toch wel op dat zij zo vaak voorkomt voor iemand die in 2016 (toch alweer 7 jaar geleden) meedeed. En ook nog eens uit een land dat helemaal niet meer meedoet aan het ESF.
Het is ondertussen een beetje een running gag dat we proberen de vrouwen bij een Spaanse pre-party te spotten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:27 schreef Nashipeer het volgende:
Waren alleen mannen in het publiek toegelaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |