Wat matig van je de communicatie naar je zusje. Heb jij haar wel ingelicht?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
God weer zo'n kutfiguur. Wanneer houdt de pijn eens op.
Dank jequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:57 schreef Candaasje het volgende:
Avond![]()
Gecondoleerd Flash. Naar zulke familievetes .
Beterschap Blues!
En Lucky, ik weet niet of ik me gelijk zorgen zou maken over een systolische druk van 150-160 mmhg. Hij is ietsje aan de hoge kant, maar ten eerste is één meting geen meting, zijn er 762443 redenen waarom een meting niet altijd even betrouwbaar kan zijn, waarvan stress er ook zeker een is. De meeste katten in onze opname (niet zelden onder invloed van opiaten) meet ik op zo’n 130-140 mmhg. (Bij spanning rustig hoger) Bij katten is 120 wat mij betreft eerder een uitzondering in zo’n vreemde omgeving.
En plaats, houding en de cuff kunnen ook zeker invloed hebben. (Staart of achterpoot, liggend of zittend, etc)
Niet dat het niet goed is om dit een beetje op te volgen hoor, zeker in combinatie met controles van de nieuwwaarden, maar het valt me eigenlijk redelijk mee
Jawel, via Facebook spreken we elkaar. Niet iedere maand of zo, maar altijd hartelijkquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:03 schreef Blues het volgende:
Verdrietig van Oom, Fles. Heeft zusje nog wel met jou contact?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, via Facebook spreken we elkaar. Niet iedere maand of zo, maar altijd hartelijk
Fijn van de buik! Beterschap verder.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Nog steeds koortsvlagen.
Bijna de hele dag geslapen. Buik is rustig nu
Hier is ales gesetteld.. frida ligt te chillen op de bank, en wij kijken lekker the last of us..quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:33 schreef Blues het volgende:
Succes met de konijnen @:Candaasje
@:Barreltje ging alles goed, ook met Frida?
Fijn van de rustige buik. Nou snel koorts weg en hopelijk morgen op het balkon een beetje in het zonnetje zitten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Nog steeds koortsvlagen.
Bijna de hele dag geslapen. Buik is rustig nu
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn van de rustige buik. Nou snel koorts weg en hopelijk morgen op het balkon een beetje in het zonnetje zitten.
Liefff sinds Nika er niet meer is ligt Elin heel veel op de poef. Ik kan er zelf nu niet op (te pijnlijk voor de knieën) maar nu ligt zij erop, en steekt een pootje uit om mij aan te raken
ja dat ken ik wel ja. Kwartje in je oor en je blijft maar ratelenquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kletste net even (een uur! Je kent het wel… Babbelen, afscheid nemen, twee meter doorlopen en weer verder ouwehoeren)
*noteert*quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat ken ik wel ja. Kwartje in je oor en je blijft maar ratelen![]()
Valt toch best meequote:Op vrijdag 7 april 2023 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat ken ik wel ja. Kwartje in je oor en je blijft maar ratelen![]()
Ik dacht dat mijn ratel je in de weg zatquote:
Neuh.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn ratel je in de weg zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Awww een Voekiequote:Op vrijdag 7 april 2023 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zat vorige week in de tram in Oostenrijk. Zat er eentje onder de stoel voor me. Nou ben ik echt GEEN fan van honten. Maar deze was wel cute![]()
[ afbeelding ]
Moesten we vorig jaar bijna doenquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:50 schreef Vanyel het volgende:
Get a room.
@:isabeau artikel:
https://www.theguardian.c(...)are_AndroidApp_Other
Tot afschuw van Vanyel is dat noodlot toen net op tijd afgewendquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moesten we vorig jaar bijna doen
Kunnen jullie romanties in privacy je spousal battles uitvechtenquote:
ja ik ook maar goed. Deze had wel lieve oogjes en zoquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:12 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda aan de wandel
@:Dr_Flash ik vind dat soort hondjes altijd een beetje viezig
Haha is het zo erg ja?quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kunnen jullie romanties in privacy je spousal battles uitvechten
quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:12 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda aan de wandel
@:Dr_Flash ik vind dat soortalle hondjes altijd een beetje viezig
Ovrigens wel grappig. Als het zo ver komt zijn we er binnen tien seconden uitquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kunnen jullie romanties in privacy je spousal battles uitvechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had vanavond de date die ik eigenlijk zaterdag zou hebben. Wandeling gemaakt door park in Kaatjetown en wat warms gedronken in een heel knus hipsterig café. Ik wist van tevoren niet of het wat ging worden, want hij is echt een heel ander type dan degenen met wie ik tot nu toe op date ben geweest. Hij is een Indiase Amerikaan en sinds 4 jaar of zo in NL. Heeeel erg slim. Enorme kletskous maar ook heel geïnteresseerd in mij. En grappig. Niet awkward.![]()
Nummers uitgewisseld en we gaan een tweede date plannen![]()
Desalniettemin blijft het een hont.quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook maar goed. Deze had wel lieve oogjes en zo
ja nou ja, ik wou het een keer positief brengen en zoquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Desalniettemin blijft het een hont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 08-04-2023 09:20:57 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Als noem onherinnerbaar plekje ver is, hoe ver is Enschede dan wel?quote:
teringver.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als noem onherinnerbaar plekje ver is, hoe ver is Enschede dan wel?
Ik wil graag binnen een half uur koffie. Zo snel kan mijn auto niet.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben helemaal met Lonaa. En oneindig met sigme.Je swype doet een beetje moeilijk maar ik ben het hier wel helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je swype doet een beetje moeilijk maar ik ben het hier wel helemaal mee eens
Ja, nee, de mijne ook niet. Dan kan ik je niet helpen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wil graag binnen een half uur koffie. Zo snel kan mijn auto niet.
En naar mij brengenquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, de mijne ook niet. Dan kan ik je niet helpen.
Ik moet zo overigens wel in de auto, even een schaal baklava ophalen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wil graag binnen een half uur koffie. Zo snel kan mijn auto niet.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik had nogal een waardeloze avond gisteren. Er blijft maar een bak vermoeidheid en stress uitkomen sinds de verhuizing![]()
Uiteindelijk vannacht 1x een uur geslapen en 1x 2,5 uur. Dus vandaag was pittigIk vind het vreselijk als meer ervaren collega´s een relatief nieuw persoon in de steek laten. En al helemaal erg dat ze niet zien dat jij nu kennis op moet doen via boeken, laat ze een cursus voor jou aanschaffen als ze zo nodig met een kennis gap zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had vanavond de date die ik eigenlijk zaterdag zou hebben. Wandeling gemaakt door park in Kaatjetown en wat warms gedronken in een heel knus hipsterig café. Ik wist van tevoren niet of het wat ging worden, want hij is echt een heel ander type dan degenen met wie ik tot nu toe op date ben geweest. Hij is een Indiase Amerikaan en sinds 4 jaar of zo in NL. Heeeel erg slim. Enorme kletskous maar ook heel geïnteresseerd in mij. En grappig. Niet awkward.![]()
Nummers uitgewisseld en we gaan een tweede date plannen
Waarom doe je zoiets?quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat strookt met de oliebol-koop-middagplannen. Want teringver.
Waarom doe je zoiets?quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat strookt met de oliebol-koop-middagplannen. Want teringver.
Ohquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Jij dus, niet de oliebollen. Dat is 4 minuten fietsen.
Zou wel doen voor oliebols.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom doe je zoiets?
Voor oliebollen
[..]
Oh
Brrrr koop-oliebollenquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Jij dus, niet de oliebollen. Dat is 4 minuten fietsen.
Jawelquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat matig van je de communicatie naar je zusje. Heb jij haar wel ingelicht?
Idioot eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:59 schreef fietsie het volgende:
Mijn ouders staan zo op de stoep dus ik ben even bezig om het te doen lijken of we een keurig functioneel regelmatig boenend en dweilend huishouden voeren.
En ook gecondoleerd.💐met overlijden van Oom en situatie met Zusje.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel![]()
Tevens goedemorgen allenVeel te laat geworden
Kusje opquote:
Kommaareem op de boobjes.quote:
* DancingPhoebe aait zachtjes alles behalve de bol, maakt sussende geluidjes en voert koffiequote:
Indiaas, niet Indiaansquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Idioot eigenlijk.
Die neiging had ik ook Altijd als ouders met name moeders op bezoek kwamen.![]()
Vader zag weer andere (technische) dingen. Zij zeiden ook dingen.
Nooit van mij af kunnen zetten.
@:Tele6 😘
Hierboven zie ik praktische en psychologische adviezen staan.
Je kunt het. 😘
Nu zit ik wel ondertussen te puzzelen of een Indiaanse Amerikaan zijn roots heeft in India of bij native Amerika. 😉
Hier hetzelfde hoor. Je bent je hele leven achter verwachtingen van anderen aan het rennen, en het enige wat je ervan leert is dat het toch nooit goed genoeg isquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Idioot eigenlijk.
Die neiging had ik ook Altijd als ouders met name moeders op bezoek kwamen.![]()
Vader zag weer andere (technische) dingen. Zij zeiden ook dingen.
Nooit van mij af kunnen zetten.
Dat heb ik dus ook iedere keer. Mooie herinneringen aan ze, ook al weet ik heus wel dat ze niet perfect waren. Maar wie is dat wel?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aaah er is echt wel het 1 en ander op mn ouders en opvoeding aan te merken, maar dit topic maakt me toch altijd extra blij met mn lieve vader en moedertje.
Oeh oliebollen. Damn.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, de mijne ook niet. Dan kan ik je niet helpen.
Ik moet zo overigens wel in de auto, even een schaal baklava ophalen.Vanmiddag nog even zak oliebols halen op de kermis en dan kan ik er dit weekend wel weer 5 kilo aan pure suiker aanvreten.
Denk niet dat het slecht is om je mening over bepaalde dingen te geven, alleen na een bepaalde leeftijd is jouw mening er ook maar een in een zee van kontgatenquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:01 schreef Blues het volgende:
Het maakt ook wel dat ik me erg bewust ben van het feit dat ik nu die ouder ben en probeer echt goed op te letten op wat je zegt en me nergens mee ‘bemoei’.
Want hun leven, hun opvoeding en keuzes.
Meestal gaat t goed en soms door mijn impulsiviteit wat minder, maar dan praten we er altijd na een tijdje over.
😝quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Denk niet dat het slecht is om je mening over bepaalde dingen te geven, alleen na een bepaalde leeftijd is jouw mening er ook maar een in een zee van kontgaten![]()
Dan ga je van kort gezegd van een jemoetnaarmijluisterenverhouding naar een leukmensenomovermeningenmeetebomenverhouding.
Los van de berekening vraag ik me altijd af hoeveel energie het kost om een nieuwe wasmachine te bouwen om de ‘oude, energieonzuinige’ machine vroegtijdig te te vervangen. Dat gevoel heb ik vaker met aankopen omdat ze ‘zuiniger’ zijn. * Zolang hij niet stuk is vervang ik niks.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Kan iemand mij vertellen dat ik heus geen nieuwe wasmachine en droger nodig heb?![]()
Mn wasmachine is 9 jaar oud en mn droger 8 jaar. Maar ze doen het nog gewoon prima, al stel ik de droger wel in op extra droog ipv kastdroog maar dan is het wel gewoon goed. De droger is volgens specificaties wel heel energie onzuinig - volgens Coolblue doet de droger 3.92 kWh voor volledige lading kastdroog. De wasmachine zou 1.02 kWh moeten doen voor 60gr was. In de praktijk valt verbruik (vooral vd droger) erg mee - ik draaide vanochtend een 60 graden 'korte was' (1u18min) a 1.0 kWh en een 30 graden 'korte was' (58min) a 0.70 kWh en één drogerlading extra droog (met drogerbal en droge handdoek erbij) a 1.63 kWh. Bij elkaar dus 3.33 kWh. Dus het onzuinig argument gaat in de praktijk niet echt op. Wel heb ik nu 6kg was en 7kg droger capaciteit en nieuwe zou 9kg zijn voor allebei (of 9 was en 8 droger). En de nieuwe wasmachine zou een halfuurs was kunnen draaien ipv uur/uur en 20min.
Maar alleen daarvoor nieuwe kopen is echt onzin. Toch? TOCH?!
Dat eerste was juist een pluspunt van nieuwe; mijn eigen echt korte programma wordt op max 900 toeren gecentrifugeerd nu, daarom gebruik ik die nooit want idd met extra centrifugeren alsnog ongeveer net zo lang als gewone programma. Degene die ik op oog heb, centrifugeert gewoon op 1400 toeren in het korte programma.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou het niet doen @:vlindertje89
Zo'n halfuurs was wordt je was meestal waardeloos gecentrifugeerd, kan je alsnog daarna 15-20 min centrifugeren, zit je alweer bijna op een uur.
En het gezeul met die machines om ze netjes op hun plek te krijgen als je ze vervangt.
Oude machines die je gewoon met een knop op een instelling kan zetten ipv zo'n moderne machine met onzinnige lichtjes en bliepjes.
Ja, geen idee idd. Vervangen nu zou sowieso niet vanwege energie redenen zinvol zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Los van de berekening vraag ik me altijd af hoeveel energie het kost om een nieuwe wasmachine te bouwen om de ‘oude, energieonzuinige’ machine vroegtijdig te te vervangen. Dat gevoel heb ik vaker met aankopen omdat ze ‘zuiniger’ zijn. * Zolang hij niet stuk is vervang ik niks.
* ik heb geen cijfers hiervan, puur onderbuikgevoel.
Ja, die ik nu heb centrifugeert in het kortste programma ook op 1400, drie seconden of zo en dan is je was nog steeds zeikesnatquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat eerste was juist een pluspunt van nieuwe; mijn eigen echt korte programma wordt op max 900 toeren gecentrifugeerd nu, daarom gebruik ik die nooit want idd met extra centrifugeren alsnog ongeveer net zo lang als gewone programma. Degene die ik op oog heb, centrifugeert gewoon op 1400 toeren in het korte programma.
Zou bestellen bij Coolblue, dus die halen oude weg en zetten nieuwe neer en sluiten aan etc. dus voor mezelf nul gedoe.
Laatste is wel waar, ik heb nu idd gewoon een draaiknop (al zouden de nieuwe volgens mij een draaiknop én evt aanpassingen met knopjes hebben).
[..]
Ja, geen idee idd. Vervangen nu zou sowieso niet vanwege energie redenen zinvol zijn.
Wel vervangen zou ik doen omdat er dan veel meer was in past (dus minder wassen/drogerladingen nodig), zodat ik halfuurs programma kan gebruiken en omdat ik bij warmtepompdroger mss wat kleren in de droger zou kunnen doen waarmee dat nu niet kan (door lagere temperatuur). Maar voorlopig doe ik het maar weer niet idd want het is dus niet écht nodig.
De nieuwe miele wasmachine - omdat de oude kapotte lagers had na 17 jaar - kan 8 kg hebben. Minder kg doen ze niet meer.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Kan iemand mij vertellen dat ik heus geen nieuwe wasmachine en droger nodig heb?![]()
Mn wasmachine is 9 jaar oud en mn droger 8 jaar. Maar ze doen het nog gewoon prima, al stel ik de droger wel in op extra droog ipv kastdroog maar dan is het wel gewoon goed. De droger is volgens specificaties wel heel energie onzuinig - volgens Coolblue doet de droger 3.92 kWh voor volledige lading kastdroog. De wasmachine zou 1.02 kWh moeten doen voor 60gr was. In de praktijk valt verbruik (vooral vd droger) erg mee - ik draaide vanochtend een 60 graden 'korte was' (1u18min) a 1.0 kWh en een 30 graden 'korte was' (58min) a 0.70 kWh en één drogerlading extra droog (met drogerbal en droge handdoek erbij) a 1.63 kWh. Bij elkaar dus 3.33 kWh. Dus het onzuinig argument gaat in de praktijk niet echt op. Wel heb ik nu 6kg was en 7kg droger capaciteit en nieuwe zou 9kg zijn voor allebei (of 9 was en 8 droger). En de nieuwe wasmachine zou een halfuurs was kunnen draaien ipv uur/uur en 20min.
Maar alleen daarvoor nieuwe kopen is echt onzin. Toch? TOCH?!
Whahaquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik reken zo'n bedrag graag om naar chocoladerepen. Heb laatst iets van 7,50 niet gekocht, dat is gewoon 3 repen Tony's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een favo smaak?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik reken zo'n bedrag graag om naar chocoladerepen. Heb laatst iets van 7,50 niet gekocht, dat is gewoon 3 repen Tony's![]()
Je was geinfecteerd door de omgekeerde vlaggen waar je buikpijn van kreegquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je een favo smaak?
En weer thuis na ruim een half uur college over blue tooth en hoorapparaten. 😂
Heel veel terrassen in de zon met mensen gezien. ☀
Waar ik vreemd blij en opgelucht van werd, waren de roodwitblauwe vlaggen bij de fruitstalletjes van kersen- en aardbeitelers.
Terwijl ik denk, dat ik niet zo patriottisch ben.
Nee, eerder 3,50 of zo. Maar in de aanbieding kan je ze nog wel voor 2,50 vinden en dat rekent veel makkelijkerquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, eerder 3,50 of zo. Maar in de aanbieding kan je ze nog wel voor 2,50 vinden en dat rekent veel makkelijker
In december reken ik alles om naar chocokruidnoten want die zijn ¤5 de kilo.
Ja, écht. 😢quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Je was geinfecteerd door de omgekeerde vlaggen waar je buikpijn van kreeg
* DancingPhoebe parkeert oto weerquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, eerder 3,50 of zo. Maar in de aanbieding kan je ze nog wel voor 2,50 vinden en dat rekent veel makkelijker
In december reken ik alles om naar chocokruidnoten want die zijn ¤5 de kilo.
Er was een pure met pecan en kokos, die was erg lekker. En puur amandel zeezout is ook erg lekker. Eigenlijk vind ik ze allemaal lekker behalve de witte en behalve de dingen waar gevriesdroogd fruit in zit want dat heeft een verontrustende textuur.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je een favo smaak?
En weer thuis na ruim een half uur college over blue tooth en hoorapparaten. 😂
Heel veel terrassen in de zon met mensen gezien. ☀
Waar ik vreemd blij en opgelucht van werd, waren de roodwitblauwe vlaggen bij de fruitstalletjes van kersen- en aardbeitelers.
Terwijl ik denk, dat ik niet zo patriottisch ben.
Sorryquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe parkeert oto weer
Stiekem alleen maar beterquote:
Ik zie het al, ik had je vorig jaar mee moeten nemen naar de chocolademeet waar ik heen gingquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:32 schreef Tele6 het volgende:
Daar had ik wel heen gewild jaquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik had je vorig jaar mee moeten nemen naar de chocolademeet waar ik heen ging
Daar had iemand een abonnement op Tony's gekregen, maar at zelf amper chocolade. Dus we hadden een tafel vol met allerlei soorten repen, waarvan een heleboel die je niet in de winkel kan krijgen. Was super gezellig & lekker
Het was een cadeau van iemand. Die niet wist dat ze eigenlijk geen chocolade eetquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:14 schreef Tele6 het volgende:
Daar had ik wel heen gewild ja
een abonnement op Tony's en het dan niet opeten...![]()
Kijk, dit is het soort informatie waar ik naar op zoek benquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, die ik nu heb centrifugeert in het kortste programma ook op 1400, drie seconden of zo en dan is je was nog steeds zeikesnat
Ik had ook m'n wasmachine bij Coolblue maar heb alsnog zelf het nodige sjouwwerk moeten doen om een pad voor z'n steekwagen te maken van de voordeur naar de berging. Zo'n wasmachine is best breed en hij kwam de hoek maar net om. Aansluiten en waterpas stellen zat er trouwens niet bij in
Dan ben je te veel druk met voldoen aan de verwachtingen en te weinig druk met jezelf (laten) therapieën om van die ongein af te komen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor. Je bent je hele leven achter verwachtingen van anderen aan het rennen, en het enige wat je ervan leert is dat het toch nooit goed genoeg is
Mijn kleren worden niet echt vies, dus een kort wasprogramma is voldoende om mn kleren schoon genoeg te krijgen, en het korte programma verbruikt (een stuk) minder dan het gewone of eco katoenprogrammaquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag is het nog best goed gegaan. Er gaan geen 5 minuten voorbij zonder dat een van ons niest. We hebben toch nog deel 2 van 3 van de slaapverdieping schoongemaakt en gelijk alle miscellaneous spullen voor de vakantie gevonden.
Daarna nog een paar uur in de tuin gewerkt. De aardappels zitten allemaal in de grond, de groenteplantjes bijna. Twee grote plantenbakken zijn onkruidvrij en gevuld met boomschors. Morgen maken we dat af. Heb het nu al zin in. Het is zalig buiten.
Nu lekker pizza's op de barbecue gooien![]()
Verder zou ik zo enorm veel meer kleren moeten kopen wil ik aan wassen van 9 kilo komen. Ik snap het nut van korte wasprogramma's ook niet echt. Ze zijn onzuinig, wassen minder schoon en wat is nou een half uur tijdwinst in een week? Dan kan je beter de timer van de machine optimaler gebruiken.
Godsakkes ja, om daar vanaf te zijn, zou ik Jul bijna an de kant zetten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:23 schreef Blues het volgende:
Overigens was ik ook 2x erg blij dat ik die schoonouders niet meer had na opbreken relatie![]()
Waarbij direct de vraag naar boven komt. Kan hij koken? En dan uit de keuken van zijn "roots".quote:
Niet naar gevraagd. Wel goeie vraagquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarbij direct de vraag naar boven komt. Kan hij koken? En dan uit de keuken van zijn "roots".
Oooh, ik dacht dat vegans altijd alles perfect moesten doen en daarom ook geen nepslaafvrije tonys die eigenlijk ook al niet overmatig lekker is zouden kopenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:32 schreef Tele6 het volgende:
Mijn nieuwe heeft als favo kort programma 49 minuten op 40. Centrifugeert dan voluit en serieus op 1600 alle wasjes helemaal droogquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:51 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Kijk, dit is het soort informatie waar ik naar op zoek bendefinitief van de lijst af nu. Ik was ook weer niet zó vaak dat de irritaties echt vervelend worden.
Niet per se de bedoeling dat ik van dat geld nu 486 repen Tony ga eten![]()
Sowieso is onze Candaasje de enige echte vegan hier.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat vegans altijd alles perfect moesten doen en daarom ook geen nepslaafvrije tonys die eigenlijk ook al niet overmatig lekker is zouden kopen
Waarom voelt dit alsof mjan in mij is nedergedaald?
Maakt niet uit hoor, ik zag gewoon een podium om te brommen over matige choco met overmatig aardig nepimago.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Sowieso is onze Candaasje de enige echte vegan hier.
Ik eet nog wel eens een stukje kaas of melkchocola![]()
En nee, ik heb geen smaak qua chocolazolang het veel chocola is
Ik ben net begonnen aan de laatste kilo eitje. Zal een kilo of twaalf in totaal zijn dat er dit jaar doorheen is gegaan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Sowieso is onze Candaasje de enige echte vegan hier.
Ik eet nog wel eens een stukje kaas of melkchocola![]()
En nee, ik heb geen smaak qua chocolazolang het veel chocola is
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:33 schreef Tele6 het volgende:
En nee, ik heb geen smaak qua chocola zolang het veel chocola is
12 kiloquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen aan de laatste kilo eitje. Zal een kilo of twaalf in totaal zijn dat er dit jaar doorheen is gegaan.
Baasquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen aan de laatste kilo eitje. Zal een kilo of twaalf in totaal zijn dat er dit jaar doorheen is gegaan.
Oh hebben we het over schoenen?quote:
Godnee, ik mag geen kleren kopen tot ik minstens 10 kilo kwijt ben. Gek genoeg vallen schoenen in mijn hoofd daar ook onderquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh hebben we het over schoenen?
Hebbie leuke gekocht dan?
Shit, heb dan al dat ene zie ik.quote:
Oh ja, dan gaan we samen naar de andere kant van het landquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Shit, heb dan al dat ene zie ik.
Of cocktails drinken en vietnamees eten aan deze kantquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ja, dan gaan we samen naar de andere kant van het land
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Shit, heb dan al dat ene zie ik.
Meer choco voor mij, zie ikquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ja, dan gaan we samen naar de andere kant van het land
Hmm, misschien kan ik alvast eens gaan inventariseren wanneer ik weer in jouw dorp werkquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of cocktails drinken en vietnamees eten aan deze kant
Lastig, als niet de vrije dag. Alsweldanwel, maar moet je kijken hoe ik cocktail slemp.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmm, misschien kan ik alvast eens gaan inventariseren wanneer ik weer in jouw dorp werk
Is lunch ook een optie? Zonder cocktails?
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Meer oefenen. Die van kruitvat kunnen met de ogen dicht gepeld worden. Dus ook tijdens het lezen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb met paaseitjes niet echt het geduld om ze telkens uit te pakken, dus heb eigenlijk nog best weinig eitjes op
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:02 schreef Vanyel het volgende:
Dan ben je te veel druk met voldoen aan de verwachtingen en te weinig druk met jezelf (laten) therapieën om van die ongein af te komen.
Laat de kouwe kant gewoon de kouwe kantquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Godsakkes ja, om daar vanaf te zijn, zou ik Jul bijna an de kant zetten.
Ik denk dat ik 5 paaseitjes gegeten heb dit jaar tot nu toe.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Gewoon heel in je mond en het zilvervliesje uitspugenquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb met paaseitjes niet echt het geduld om ze telkens uit te pakken, dus heb eigenlijk nog best weinig eitjes op
Knetterende vullingenquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Gewoon heel in je mond en het zilvervliesje uitspugen
Ik doe de folietjes altijd gladstrijken en opvouwen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Knetterende vullingen
En dan kun je ook niet het papiertje om het propje van het jasje van je vorige eitje wikkelen zodat je na een half uur avond een soort toverbal van folietjes hebt
Het folie moet er natuurlijk wel heel en zonder scheuren vanaf gehaald worden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Knetterende vullingen
En dan kun je ook niet het papiertje om het propje van het jasje van je vorige eitje wikkelen zodat je na een half uur avond een soort toverbal van folietjes hebt
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waarom zou dat nou niet kunnenquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Knetterende vullingen
D’ohquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Het folie moet er natuurlijk wel heel en zonder scheuren vanaf gehaald worden.
Probeer jij even een nat platgekauwd folietje succesvol om een propje te draaien en dan hoor ik het welquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom zou dat nou niet kunnen
Waar een wil is...quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Probeer jij even een nat platgekauwd folietje succesvol om een propje te draaien en dan hoor ik het wel
Zie het als een zennnnnnnnnn moment.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik doe de folietjes altijd gladstrijken en opvouwen.
misschien is paaseitjes uitpakken daarom te tijdrovend naar mijn zin
Wat dan weer leuk kattenspeelgoed is 😉quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Knetterende vullingen
Die van mij boeit het niet meer. Ouwe knarrenquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat dan weer leuk kattenspeelgoed is 😉
*wacht op bewijs van de wil*quote:
Dit zijn toch veel woorden voor een filmpje dat je niet leuk vindtquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus… mij boeien veel van de meme filmpjes die mensen doorsturen niet echt. En ik prijs me gelukkig dat in mijn WA heel veel mensen die aversie delen![]()
Mijn ouders vinden ze wel lollig. Dus werd mij net zo’n filmpje getoond ‘leuk he?’ Eerlijk antwoord gegeven maar hey, you do you en deel ze lekker met je andere vrienden![]()
Dus ik krijg net een filmpje doorgestuurdMet de opmerking dat ik hem vast niet leuk zal vinden.
Dat kloptIk zie er de humor niet van in dat je een kuikentje bij een kitten zet en dat kittentje (uiteraard) ermee gaat spelen. Geen nagels, geen bloed, vast wel stress. En dan ook nog zo’n irritant muziekje eronder. Ugh.
‘Gelukkig’ eindigde het ermee dat beide beestjes (waarschijnlijk uitgeput) samen in slaap vielen.
Dus of je krijgt ze omdat ze denken dat je ze leuk vind en geef je aan dat je ze niet leuk vind krijg je ze toch want ze weten dat je ze niet leuk vind en ze zeggen dan ook dat vind je vast niet leuk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus… mij boeien veel van de meme filmpjes die mensen doorsturen niet echt. En ik prijs me gelukkig dat in mijn WA heel veel mensen die aversie delen![]()
Mijn ouders vinden ze wel lollig. Dus werd mij net zo’n filmpje getoond ‘leuk he?’ Eerlijk antwoord gegeven maar hey, you do you en deel ze lekker met je andere vrienden![]()
Dus ik krijg net een filmpje doorgestuurdMet de opmerking dat ik hem vast niet leuk zal vinden.
Dat kloptIk zie er de humor niet van in dat je een kuikentje bij een kitten zet en dat kittentje (uiteraard) ermee gaat spelen. Geen nagels, geen bloed, vast wel stress. En dan ook nog zo’n irritant muziekje eronder. Ugh.
‘Gelukkig’ eindigde het ermee dat beide beestjes (waarschijnlijk uitgeput) samen in slaap vielen.
Dat irriteert mij ook. Behalve laatst met gekregen eitjes van de hema.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik snapte de redenatie ook niet helemaal. Was vast goed bedoeld.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Dus of je krijgt ze omdat ze denken dat je ze leuk vind en geef je aan dat je ze niet leuk vind krijg je ze toch want ze weten dat je ze niet leuk vind en ze zeggen dan ook dat vind je vast niet leuk.
Dat is niet wederkerig. Ergeren wel.quote:
Oh ok. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Sigme
Dat irriteert me is prima grammaticaal juist.
*wist zweet van voorhoofd. Pfffft.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Sigme
Dat irriteert me is prima grammaticaal juist.
Dus:quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:42 schreef Tele6 het volgende:
Ik erger me. = juist
Hij ergert me. = juist
Ik irriteer me. = onjuist
Hij irriteert me. = juist
@:sigme
Paaseitjes-folietjes-uitpakellende irriteert me. = juist
Dat irriteert me. = juist !
Daaraan moest ik ook denken van de week.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n groot chocolade ei als je vroegah van de banketbakker weleens had.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:48 schreef Tele6 het volgende:
Heb je hulp nodig met die chocolade-eieren @:Kaatje1 ?
Weeniet. Niet echt op gelet eigenlijkquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daaraan moest ik ook denken van de week.
Worden die nog gemaakt?
Kortom: Waardeloos ideequote:Op zaterdag 8 april 2023 21:51 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net even als test de @:Tele6 methode van paaseitjes gevolgd: gepeld, gladgestreken en opgevouwen.
Het is wel effectief om de eitjesconsumtie in aantallen per uur sterk te reduceren
Mwoah ik kan de charme van een dambordje van glimmende gevouwen papiertjes wel voor me zien....quote:
Bewaar ze met liefde voor je. De (oude) chocoladeletters (en ander chocola ) zijn weg 😉 (niet verdwenen in mijn maag)quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:48 schreef Tele6 het volgende:
Ze zegt vast ja en dan ga je meeten en dan vergeet ze ze mee te gevenquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:48 schreef Tele6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:03 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog een paar mooie kantoorplaatjes.Relaxete werkomgeving heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ze lagen klaarquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze zegt vast ja en dan ga je meeten en dan vergeet ze ze mee te geven
Zeggen "ik irriteer me" irriteert me = goedquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus:
Ik irriteer me aan het uitpakken van de paaseitjes = niet goed
Paaseitjes uitpakken, dat irriteert me = goed
Heb geen tussenwegquote:
Ik kreeg vroegah(in de tijd vanquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n groot chocolade ei als je vroegah van de banketbakker weleens had.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:03 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog een paar mooie kantoorplaatjes.Oh zaligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal er ook eens een paar op de foto zetten![]()
2xquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben een familie-whatsapp groep die vooral door mijn broer wordt gebruikt om allerlei FB ongein op te zettenEn dan reageert niemand. Het is ook meestal nog Duitse FB ongein ook.
En schoonmaken als ouders komen? Check, vroeger. Mijn moeder kan niet meer in mijn huis komen en dat is jammer, maar dat scheelt ook schoonmaakstress als ze langs komt. Ik herinner me nog een kerst toen de hele familie hier kwam en ik alles van vloer tot plafond had gepoetst. Ze was nog geen 5 minuten binnen of ze haalde een vinger over een houten stijl van een stoel en zei: "Je had ook wel mogen poetsen". Alsof ze me een klap gaf
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:41 schreef Isabeau het volgende:
En schoonmaken als ouders komen? Check, vroeger. Mijn moeder kan niet meer in mijn huis komen en dat is jammer, maar dat scheelt ook schoonmaakstress als ze langs komt. Ik herinner me nog een kerst toen de hele familie hier kwam en ik alles van vloer tot plafond had gepoetst. Ze was nog geen 5 minuten binnen of ze haalde een vinger over een houten stijl van een stoel en zei: "Je had ook wel mogen poetsen". Alsof ze me een klap gaf
quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Prachtig ja.
Hier vlakbij zit een runderfokkerij met "natuurlijk" vlees.
Ik herinner me nog hoe ik me voelde en dat is zeker 20 jaar geledenquote:
Als ik er aan denk maak ik een foto van een schildering op mijn wandelroute. Onderdeel van een poëzie/kunstproject langs het kanaal. Het is een heel raar gevormde zin. Ik ben even kwijt hoe die precies ging. Maar een beetje zoals dat Ventilatie onze natuur.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik rij regelmatig langs een bedrijfswagen waar op staat: ventilatie onze natuur. Ik vind het zo verwarrend. Ik kan er ook niet niet naar kijken.
Dat soort kleine dingen kunnen echt impact hebben inderdaad. Zo rot. En al is je moeder gewoon doorgaans een prima persoon, dan nog komt het hard aan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner me nog hoe ik me voelde en dat is zeker 20 jaar geledenWat een impact een stom zinnetje kan hebben hè.
Maar er was wel een reden voor mijn pre-bezoek-gepoets, want ze had eigenlijk altijd commentaar. Dat wilde ik nu voor zijn door extra goed mijn best te doen. Mja.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat soort kleine dingen kunnen echt impact hebben inderdaad. Zo rot. En al is je moeder gewoon doorgaans een prima persoon, dan nog komt het hard aan.
Mijn moeder was zo niet, maar haar moeder (oma dus) in het veelvoud. Overal commentaar op. Zij kwam een logeren maar omdat trappenlopen niet goed ging en ik net in een flat woonde zou ze bij mij logeren. Ik zat er nog geen week en daar kwam ze: wat een kleine bank (klopt, kwam van een klein kamertje), er hangt niet aan de muur, waarom heb je geen kleed(?) op de tafel. Blauwe vloerbedekking, daar krijg je spijt van. Zo ging het masr door.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar er was wel een reden voor mijn pre-bezoek-gepoets, want ze had eigenlijk altijd commentaar. Dat wilde ik nu voor zijn door extra goed mijn best te doen. Mja.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Prachtig ja.
Ik snap al die mensen met commentaar ook echt niet. Met 'kindness' (ik vind vriendelijk niet het woord wat ik zoek) maak je iemand blij, met commentaar maak je iemand klein. Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn moeder was zo niet, maar haar moeder (oma dus) in het veelvoud. Overal commentaar op. Zij kwam een logeren maar omdat trappenlopen niet goed ging en ik net in een flat woonde zou ze bij mij logeren. Ik zat er nog geen week en daar kwam ze: wat een kleine bank (klopt, kwam van een klein kamertje), er hangt niet aan de muur, waarom heb je geen kleed(?) op de tafel. Blauwe vloerbedekking, daar krijg je spijt van. Zo ging het masr door.
Week later kwam de oma van een vriendin op bezoek, onverwacht, met een bloemetje “meid, ik wil even zien hoe je erbij zit, wat gezellig, nu al en dat zal nog veel gezelliger worden maar eerst wat sparen zeker. Heb staan janken om die lieve woorden
Sprakeloos.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:56 schreef Blues het volgende:
Ik had ooit zo'n schoonmoeder![]()
Nooit eens een lief woord.
Was ik trots op zelfgemaakte kleren voor de jongetjes, kon die en die buurvrouw zo goed naaien!
Bracht ik eens een bloemetje me, omdat ik t verwijt kreeg niet hartelijk te zijn, waren ze 'zeker oud'.
En eh, tegen mijn man (nu ex) wat zie je wit jochie, geeft ze je wel genoeg te eten?
Vroeg ik of ze een keertje koffie kwam doen, nee meid, alleen als H er is. Ze woonde 3 huizen verderop.
Kwam alleen als ex er was. Ok.
Ergste was dat ze had gevraagd wat ze kon doen toen we ons doodgeboren dochtertje kregen, en we vroegen om een jurkje (hadden we niet, wisten niet dat t een meisje zou zijn) ze me achteraf meermaals verweten heeft dat DAT het ergste was geweest wat ik had kunnen vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Man man manquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:56 schreef Blues het volgende:
Was ik trots op zelfgemaakte kleren voor de jongetjes, kon die en die buurvrouw zo goed naaien!
Bracht ik eens een bloemetje me, omdat ik t verwijt kreeg niet hartelijk te zijn, waren ze 'zeker oud'.
En eh, tegen mijn man (nu ex) wat zie je wit jochie, geeft ze je wel genoeg te eten?
Vroeg ik of ze een keertje koffie kwam doen, nee meid, alleen als H er is. Ze woonde 3 huizen verderop.
Ergste was dat ze had gevraagd wat ze kon doen toen we ons doodgeboren dochtertje kregen, en we vroegen om een jurkje (hadden we niet, wisten niet dat t een meisje zou zijn) ze me achteraf meermaals verweten heeft dat DAT het ergste was geweest wat ik had kunnen vragen.
Jaren geleden kwam ik dagelijks een bestelwagen tegen met de tekstquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik rij regelmatig langs een bedrijfswagen waar op staat: ventilatie onze natuur. Ik vind het zo verwarrend. Ik kan er ook niet niet naar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 9 april 2023 08:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Jaren geleden kwam ik dagelijks een bestelwagen tegen met de tekst
'De technische gilde'
Dat is niet fout, maar ik zag dan altijd een tafeltje heren voor me, die na een harde gil even om het hoekje hadden gekeken en geconstateerd dat van de werkdames de technische vrouw had gegildO, is dat niet fout? Het voelt fout. Maar taal is iets mafs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Het klinkt alsof het inderdaad nooit goed was geweest. Zij had haar oordeel al klaar voor ze je goed en wel kende. Dus wat je ook gezegd of gedaan had, het maakt niet uit. Wat een naar persoonquote:Op zondag 9 april 2023 00:15 schreef Blues het volgende:
Ik heb 100 nare voorbeelden.
Had mezelf in die jaren zo in alle bochten gewrongen voor toch een keer toenadering. En maar pleasen. Mocht niet baten.
Niemand was goed genoeg voor haar jochie.
Bedoeld werd "Het technisch(e) gilde".quote:Op zondag 9 april 2023 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, is dat niet fout? Het voelt fout. Maar taal is iets mafs.
Twee Paasdagen…quote:Op zondag 9 april 2023 08:54 schreef Clubsoda het volgende:
Tevens haalde we een high tea af voor twee personen, maar we hebben twee dozen en van alles vier stuks, dus ik denk dat we per ongeluk twee exemplaren hebben gekregen
Vrolijk zwaartekrachtfeest Catjenquote:Op zondag 9 april 2023 09:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga het vieren door me eerst uit bed te hijsen en me vervolgens in bad te laten vallen. Daarna zie ik wel.
Wat een naar mensquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:56 schreef Blues het volgende:
quote:Op zondag 9 april 2023 07:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kusjes op jullie lieve dames. Jullie zijn gewoon goed genoeg he. Waren jullie toen ook alHelemaal dit. Ik snap dit sinds een jaar of 4 ook en het is de belangrijkste les uit mijn leven. Niet alleen over hoe ik over mezelf denk, maar vooral hoe ik over anderen denk. Want ik heb in de basis natuurlijk de stijl van Blues' schoonmoeder aangeleerd gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 9 april 2023 08:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Jaren geleden kwam ik dagelijks een bestelwagen tegen met de tekst
'De technische gilde'
Dat is niet fout, maar ik zag dan altijd een tafeltje heren voor me, die na een harde gil even om het hoekje hadden gekeken en geconstateerd dat van de werkdames de technische vrouw had gegildHeerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Hoe kan een kofferbak te vol zijn? Als hij dicht kan, is het goed lijkt me.quote:Op zondag 9 april 2023 08:52 schreef Clubsoda het volgende:
Zowel 'de gilde' als 'het gilde' zijn correct blijkbaar.
Mijn schoonvader is ook zo iemand die zijn mening niet voor zich kan houden. Niet zozeer over wat je doet, maar over of hij dingen mooi vindt. Die kan gerust zeggen dat je nieuwe kapsel verschrikkelijk is of dingen in je huis afzeikenof steeds maar melden dat onze kofferbak te vol is
ik haal maar mijn schouders op want ik vind zijn smaak ook niet sprookjesachtig maar ik ben opgevoed om mijn mond te houden in zulke gevallen
EN hoe kan iemand daar een mening over hebben? Heeft ie zelf andere plannen met jouw kofferbak? MOet er een lijk verplaatst worden? WTF?quote:Op zondag 9 april 2023 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe kan een kofferbak te vol zijn? Als hij dicht kan, is het goed lijkt me.
Ja. Met zowel hele goede chocolade en niet te betalen duur in een bonbon winkel. Hand gemaakt.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daaraan moest ik ook denken van de week.
Worden die nog gemaakt?
Bij een terras. "De koffie staat klaar" op een bord.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Prachtig ja.
Kusjes op jullie lieve dames. Jullie zijn gewoon goed genoeg he. Waren jullie toen ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snoesje wat een prachttekst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hum.
Meestal ben ik niet zo lang van stof
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 09-04-2023 10:14:45 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Als iemand om m'n mening vraagt kan ik niet liegenquote:Op zondag 9 april 2023 08:52 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn schoonvader is ook zo iemand die zijn mening niet voor zich kan houden. Niet zozeer over wat je doet, maar over of hij dingen mooi vindt. Die kan gerust zeggen dat je nieuwe kapsel verschrikkelijk is of dingen in je huis afzeikenof steeds maar melden dat onze kofferbak te vol is
ik haal maar mijn schouders op want ik vind zijn smaak ook niet sprookjesachtig maar ik ben opgevoed om mijn mond te houden in zulke gevallen
Gelukkig hier in de fam. dit soort opmerkingen niet. Mijn huis, mijn regels, mijn troep. Jou huis jou zooi.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap al die mensen met commentaar ook echt niet. Met 'kindness' (ik vind vriendelijk niet het woord wat ik zoek) maak je iemand blij, met commentaar maak je iemand klein. Waarom zou je dat willen?
quote:Op zondag 9 april 2023 10:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Snoesje wat een prachttekst.Bovenstaande is een logisch vervolg van wat DP zei wat mij betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hum.
Meestal ben ik niet zo lang van stof
Spoilers!
Imo wel. Het laat het onderwerp weg. Je kunt volgens mij niet in een losse zin verwijzen naar een vrouw zonder haar ergens te noemen.quote:Op zondag 9 april 2023 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, is dat niet fout? Het voelt fout. Maar taal is iets mafs.
Oh, als ik erom vraag, is het prima om eerlijk te zijn. Maar ik vraag er dus niet omquote:Op zondag 9 april 2023 10:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als iemand om m'n mening vraagt kan ik niet liegen"Het gaat er om wat jij vindt"
You tell mequote:Op zondag 9 april 2023 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe kan een kofferbak te vol zijn? Als hij dicht kan, is het goed lijkt me.
Dat wordt met de baby alleen maar meerquote:Op zondag 9 april 2023 10:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
You tell meHij vindt blijkbaar dat we teveel spullen meenemen als we komen. Waarom dat probleem is en waarom je dat élke keer moet benoemen is me een raadsel
Daar verkneukel ik me al overquote:Op zondag 9 april 2023 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat wordt met de baby alleen maar meer
Arme baby :<quote:Op zondag 9 april 2023 10:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daar verkneukel ik me al overwe overwegen zo'n kekke dakkoffer
POEDER..quote:Op zondag 9 april 2023 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben nog even in shock over salmiak met marsepein.
Dit verandert precies niks aan mijn afkeerquote:
Dat dus…want marsepein brrquote:Op zondag 9 april 2023 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit verandert precies niks aan mijn afkeer
Marsepein. De echte. Is heerlijk.quote:
Potjandikkie dat klinkt als genoeg om te delenquote:Op zondag 9 april 2023 08:54 schreef Clubsoda het volgende:
Tevens haalde we een high tea af voor twee personen, maar we hebben twee dozen en van alles vier stuks, dus ik denk dat we per ongeluk twee exemplaren hebben gekregen
quote:Op zondag 9 april 2023 11:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Potjandikkie dat klinkt als genoeg om te delen![]()
Is het de doorverkoopmoeite waard?
Goed om te horenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
@:Sarabi bracht hier bier en ik heb er meteen eentje opgedronken. Lekker!samen met de Barleys Angels de lekkerste die ik heb gehad tot nu toe
Karretje!quote:Op zondag 9 april 2023 10:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daar verkneukel ik me al overwe overwegen zo'n kekke dakkoffer
Ik, heb sinds een paar maanden een instant pot airfryer. Fijner schoonmaken. Veel verschillende gebruiksmogelijkheden maar ook moest hij niet te groot zijn, dus heb niet gekeken naar xxl ect andere merken (deze is al vrij groot)quote:Op zondag 9 april 2023 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft er iemand toevallig recent onderzoek gedaan naar airfryers?
Linkje? En waarom deze? Ik weet nog niet of ik een xxl zou willen. Wil vooral de heule oven niet elke keer meer gebruiken voor kleinere opwarmings. Maar meer opties is meer beter natuurlijk.quote:Op zondag 9 april 2023 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik, heb sinds een paar maanden een instant pot airfryer. Fijner schoonmaken. Veel verschillende gebruiksmogelijkheden maar ook moest hij niet te groot zijn, dus heb niet gekeken naar xxl ect andere merken (deze is al vrij groot)
Ik had net een instant pot zonder AF en toen ging de AF stuk (tuurlijk). Ik gebruik m inderdaad voor kleine opwarming, maar gisteren ook een frittata erin gemaakt en morgen een beenham.quote:Op zondag 9 april 2023 11:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Linkje? En waarom deze? Ik weet nog niet of ik een xxl zou willen. Wil vooral de heule oven niet elke keer meer gebruiken voor kleinere opwarmings. Maar meer opties is meer beter natuurlijk.
Ik wil ook al tijden lowkey een instapot, dus 2 in 1 klinkt wel hot.
Merci!quote:Op zondag 9 april 2023 11:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had net een instant pot zonder AF en toen ging de AF stuk (tuurlijk). Ik gebruik m inderdaad voor kleine opwarming, maar gisteren ook een frittata erin gemaakt en morgen een beenham.
https://www.instantpot.nl(...)k-odorerase-rvs-5.7l
Zeker niet.quote:Op zondag 9 april 2023 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ik dacht instapot = slowcooker, maar dat is geloof ik niet zo.
Mja hier staat alles weer blauw omdat de man de oven niet leeghaalde voor hij hem aanzettequote:Op zondag 9 april 2023 12:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeker niet.
Maar het kan wel.
Je mag mijn potje wel live komen bewonderen, maar die heeft dan weer geen AF functie.
@fietsie en @Lucky_Strike hebben de allernieuwste (ben een beetje jaloers)quote:Op zondag 9 april 2023 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ik dacht instapot = slowcooker, maar dat is geloof ik niet zo.
Misschien de jouwe per ongeluk uit je handen laten glippen bij het opbergen?quote:Op zondag 9 april 2023 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
@:Fietsie en @:Lucky_Strike hebben de allernieuwste (ben een beetje jaloers)
quote:Op zondag 9 april 2023 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
CUL / Instant Pot (of andere slowcookers/hogedrukpannen)
De neude of Het neudequote:Op zondag 9 april 2023 08:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ook al toen ex en zijn zus klein waren. Hele akelige dingen haalde ze met ze uit. Was echt iets mis met haar hoor.quote:Op zondag 9 april 2023 08:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het klinkt alsof het inderdaad nooit goed was geweest. Zij had haar oordeel al klaar voor ze je goed en wel kende. Dus wat je ook gezegd of gedaan had, het maakt niet uit. Wat een naar persoon.
Kusjes op jullie lieve dames. Jullie zijn gewoon goed genoeg he. Waren jullie toen ook alSo trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |