Wat matig van je de communicatie naar je zusje. Heb jij haar wel ingelicht?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
God weer zo'n kutfiguur. Wanneer houdt de pijn eens op.
Dank jequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:57 schreef Candaasje het volgende:
Avond![]()
Gecondoleerd Flash. Naar zulke familievetes .
Beterschap Blues!
En Lucky, ik weet niet of ik me gelijk zorgen zou maken over een systolische druk van 150-160 mmhg. Hij is ietsje aan de hoge kant, maar ten eerste is één meting geen meting, zijn er 762443 redenen waarom een meting niet altijd even betrouwbaar kan zijn, waarvan stress er ook zeker een is. De meeste katten in onze opname (niet zelden onder invloed van opiaten) meet ik op zo’n 130-140 mmhg. (Bij spanning rustig hoger) Bij katten is 120 wat mij betreft eerder een uitzondering in zo’n vreemde omgeving.
En plaats, houding en de cuff kunnen ook zeker invloed hebben. (Staart of achterpoot, liggend of zittend, etc)
Niet dat het niet goed is om dit een beetje op te volgen hoor, zeker in combinatie met controles van de nieuwwaarden, maar het valt me eigenlijk redelijk mee
Jawel, via Facebook spreken we elkaar. Niet iedere maand of zo, maar altijd hartelijkquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:03 schreef Blues het volgende:
Verdrietig van Oom, Fles. Heeft zusje nog wel met jou contact?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, via Facebook spreken we elkaar. Niet iedere maand of zo, maar altijd hartelijk
Fijn van de buik! Beterschap verder.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Nog steeds koortsvlagen.
Bijna de hele dag geslapen. Buik is rustig nu
Hier is ales gesetteld.. frida ligt te chillen op de bank, en wij kijken lekker the last of us..quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:33 schreef Blues het volgende:
Succes met de konijnen @:Candaasje
@:Barreltje ging alles goed, ook met Frida?
Fijn van de rustige buik. Nou snel koorts weg en hopelijk morgen op het balkon een beetje in het zonnetje zitten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Nog steeds koortsvlagen.
Bijna de hele dag geslapen. Buik is rustig nu
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn van de rustige buik. Nou snel koorts weg en hopelijk morgen op het balkon een beetje in het zonnetje zitten.
Liefff sinds Nika er niet meer is ligt Elin heel veel op de poef. Ik kan er zelf nu niet op (te pijnlijk voor de knieën) maar nu ligt zij erop, en steekt een pootje uit om mij aan te raken
ja dat ken ik wel ja. Kwartje in je oor en je blijft maar ratelenquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kletste net even (een uur! Je kent het wel… Babbelen, afscheid nemen, twee meter doorlopen en weer verder ouwehoeren)
*noteert*quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat ken ik wel ja. Kwartje in je oor en je blijft maar ratelen![]()
Valt toch best meequote:Op vrijdag 7 april 2023 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat ken ik wel ja. Kwartje in je oor en je blijft maar ratelen![]()
Ik dacht dat mijn ratel je in de weg zatquote:
Neuh.quote:Op vrijdag 7 april 2023 23:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn ratel je in de weg zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Awww een Voekiequote:Op vrijdag 7 april 2023 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zat vorige week in de tram in Oostenrijk. Zat er eentje onder de stoel voor me. Nou ben ik echt GEEN fan van honten. Maar deze was wel cute![]()
[ afbeelding ]
Moesten we vorig jaar bijna doenquote:Op vrijdag 7 april 2023 23:50 schreef Vanyel het volgende:
Get a room.
@:isabeau artikel:
https://www.theguardian.c(...)are_AndroidApp_Other
Tot afschuw van Vanyel is dat noodlot toen net op tijd afgewendquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moesten we vorig jaar bijna doen
Kunnen jullie romanties in privacy je spousal battles uitvechtenquote:
ja ik ook maar goed. Deze had wel lieve oogjes en zoquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:12 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda aan de wandel
@:Dr_Flash ik vind dat soort hondjes altijd een beetje viezig
Haha is het zo erg ja?quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kunnen jullie romanties in privacy je spousal battles uitvechten
quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:12 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda aan de wandel
@:Dr_Flash ik vind dat soortalle hondjes altijd een beetje viezig
Ovrigens wel grappig. Als het zo ver komt zijn we er binnen tien seconden uitquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kunnen jullie romanties in privacy je spousal battles uitvechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had vanavond de date die ik eigenlijk zaterdag zou hebben. Wandeling gemaakt door park in Kaatjetown en wat warms gedronken in een heel knus hipsterig café. Ik wist van tevoren niet of het wat ging worden, want hij is echt een heel ander type dan degenen met wie ik tot nu toe op date ben geweest. Hij is een Indiase Amerikaan en sinds 4 jaar of zo in NL. Heeeel erg slim. Enorme kletskous maar ook heel geïnteresseerd in mij. En grappig. Niet awkward.![]()
Nummers uitgewisseld en we gaan een tweede date plannen![]()
Desalniettemin blijft het een hont.quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook maar goed. Deze had wel lieve oogjes en zo
ja nou ja, ik wou het een keer positief brengen en zoquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Desalniettemin blijft het een hont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 08-04-2023 09:20:57 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |