abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 april 2023 @ 13:22:50 #1
485843 crew  Jippie
pi_208692509
FOK! is een discussieforum, waar mensen van alles mogen vinden zolang dat maar respectvol gebeurt.

In BNW is al meermaals de behoefte genoemd aan een stukje forum waar BNW'ers zonder goedbedoelende 'beterweters' en 'debunkers' kunnen posten.

Achter de schermen hebben we lang nagedacht hoe we dit kunnen combineren met het 'open karakter' van FOK! en we denken met de 'BNW friendly Babbelbox' gedeeltelijk aan deze BNW-wens te kunnen voldoen.

We gaan dat dus in eerste instantie een maand uitproberen. Daarna volgt een evaluatie met de users en crew of de Babbelbox daadwerkelijk in een behoefte voorziet. Update 7 mei: Gezien de positieve reacties is de BNW friendly Babbelbox een blijvertje!

We gaan niemand verbieden hier te posten, alle Fokkers zijn welkom maar we stellen wel een paar korte voorwaarden. Het motto is: babbel mee of babbel niet, debunks worden hier niet op prijs gesteld. Open gerust een ander topic over het onderwerp, maar post geen debunk verhalen in de BNW friendly Babbelbox.

Een enkel linkje/filmpje bij een post is geen probleem. Maar de Babbelbox is niet bedoeld als linkdump.

Post je een theorie / kwestie / gedachte in de Babbelbox dan is enige onderbouwing gewenst, dat mag ook een eigen redenatie/conclusie zijn.

Voor de rest willen we ook in dit topic een goede sfeer en vragen om met respect voor elkaar en de FOK!policy te posten.

Vragen of opmerkingen over de BNW friendly Babbelbox graag in FB, niet in dit topic.

Veel babbel-plezier!

86159564c85528cec98838fcfbc785beced9bac1.jpg?1680866120

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 07-05-2023 11:55:33 ]
  Moderator vrijdag 7 april 2023 @ 14:15:55 #2
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_208693246
fipo :@

en welkom :*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 7 april 2023 @ 18:00:23 #3
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208695530
Ik ben benieuwd :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_208711409
Ik kopieer alles wat ik in andere topics plaats in dit topic,in de safe space, als back up.
Voordat je het weer wegknipt.




quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 07:28 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Laat die inflatie maar weer komen van dat bijgedrukte geld. Het is voor een goed doel tenslotte; het meest corrupte land in Europa ‘helpen’ 😄
Allemaal bewust gecreëerd, die schijn¨oorlog¨ is een smokescreen ..uiteindelijk gaan wij, het volk, het voelen in ons portemonnee.

We worden allemaal een beetje armer was het toch (youll own nothing etc etc is de globale versie)
pi_208717504
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2023 18:15 schreef Raw85 het volgende:
Is het verwijt dat hij in het verleden een acteur was nou echt het beste dat jullie kunnen bedenken?

De oorlog een schijnoorlog noemen is belachelijk natuurlijk.
In het verleden? hij is nog steeds actief als acteur ,voert nog steeds een act op.. alleen voor een andere regisseur.
pi_208722676
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 april 2023 13:22 schreef Jippie het volgende:
FOK! is een discussieforum, waar mensen van alles mogen vinden zolang dat maar respectvol gebeurt.

In BNW is al meermaals de behoefte genoemd aan een stukje forum waar BNW'ers zonder goedbedoelende 'beterweters' en 'debunkers' kunnen posten.

Achter de schermen hebben we lang nagedacht hoe we dit kunnen combineren met het 'open karakter' van FOK! en we denken met de 'BNW friendly Babbelbox' gedeeltelijk aan deze BNW-wens te kunnen voldoen.

We gaan dat dus in eerste instantie een maand uitproberen. Daarna volgt een evaluatie met de users en crew of de Babbelbox daadwerkelijk in een behoefte voorziet.

We gaan niemand verbieden hier te posten, alle Fokkers zijn welkom maar we stellen wel een paar korte voorwaarden. Het motto is: babbel mee of babbel niet, debunks worden hier niet op prijs gesteld. Open gerust een ander topic over het onderwerp, maar post geen debunk verhalen in de BNW friendly Babbelbox.

Een enkel linkje/filmpje bij een post is geen probleem. Maar de Babbelbox is niet bedoeld als linkdump.

Post je een theorie / kwestie / gedachte in de Babbelbox dan is enige onderbouwing gewenst, dat mag ook een eigen redenatie/conclusie zijn.

Voor de rest willen we ook in dit topic een goede sfeer en vragen om met respect voor elkaar en de FOK!policy te posten.

Vragen of opmerkingen over de BNW friendly Babbelbox graag in FB, niet in dit topic.

Veel babbel-plezier!

[ afbeelding ]
spannend...denk ik..er komt nog news binnenkort. houd je hart maar vast. het wordt erger..echt, de pestpleuris breekt straks uit, dit jaar nog, i guezz...Hoe reageert men..laat je noooit meevoeren met zij/hen die je ziet op het toneel.
Edit.we zitten 100 procent in een game..wijzelf niet..(je echte ik, bewustzijn) je avatar. die je denkt te zijn...je bent er (nog) niet bewust van ..de kunst is om er bewust van te zijn en hier uit te komen, anders komt je weer terug (matrix) trap er niet meer in nu...

[ Bericht 0% gewijzigd door koosbasterd op 10-04-2023 01:42:41 ]
pi_208732480
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 01:19 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
spannend...denk ik..er komt nog news binnenkort. houd je hart maar vast. het wordt erger..echt, de pestpleuris breekt straks uit, dit jaar nog, i guezz...Hoe reageert men..laat je noooit meevoeren met zij/hen die je ziet op het toneel.
Edit.we zitten 100 procent in een game..wijzelf niet..(je echte ik, bewustzijn) je avatar. die je denkt te zijn...je bent er (nog) niet bewust van ..de kunst is om er bewust van te zijn en hier uit te komen, anders komt je weer terug (matrix) trap er niet meer in nu...
Klopt.
pi_208762389
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 17:38 schreef Raw85 het volgende:
Het onthoofdingsfilmpje nog gekeken, @:QAnonn en @:PSVCL? Nog steeds een poppenkast?
Makkelijk in scene te zetten.
Echte oorlogsbeelden zijn niet makkelijk in scene te zetten, daarom hebben we die nog steeds niet voorbij zien komen.

Met echte oorlogsbeelden bedoel ik raketaanvallen(van begin tot eind) die hele wijken verwoesten.

De Hellywood oorlog in een klein deel van ukraine is net zo fake als de corona pandemie, dienen uiteindelijk dezelfde agenda.

-Knip-

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 14-04-2023 11:03:13 ]
  donderdag 13 april 2023 @ 19:52:49 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208762652
quote:
2s.gif Op donderdag 13 april 2023 19:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Protip: Vergeet niet deze post ook even te saven in het topic BNW / [BNW friendly Babbelbox] Op verzoek een 'BNW safe space' #1 want dat schijnt daarvoor bedoelt te zijn.
Thnx had ik gemist
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208765909
quote:
5s.gif Op donderdag 13 april 2023 19:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
-Knip-
Morgen gaat het gebeuren
Oh nee, kan ook overmorgen zijn.
Maakt het uit, we zien wel

Het heeft allemaal met numerologie te maken.Insiders weten dan hoe en wat. Het wordt je constant getoond op tv, internet, twitter enz. Jij ziet dat bijv niet, en dat vind ik oke. Jij en je maatjes zijn ergens anders mee bezig. Zoals wat ze je nu weer wijsmaken op de voor jou betrouwbare kanalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 14-04-2023 10:28:01 ]
pi_208766065
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 april 2023 13:22 schreef Jippie het volgende:

Open gerust een ander topic over het onderwerp, maar post geen debunk verhalen in de BNW friendly Babbelbox.



[ Bericht 30% gewijzigd door Jippie op 14-04-2023 10:30:20 ]
pi_208766283
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 23:31 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Morgen gaat het gebeuren
Oh nee, kan ook overmorgen zijn.
Maakt het uit, we zien wel

Het heeft allemaal met numerologie te maken.Insiders weten dan hoe en wat. Het wordt je constant getoond op tv, internet, twitter enz. Jij ziet dat bijv niet, en dat vind ik oke. Jij en je maatjes zijn ergens anders mee bezig. Zoals wat ze je nu weer wijsmaken op de voor jou betrouwbare kanalen.
Ze communiceren idd via numerologie (¨ze¨ kan iedereen voor zichzelf invullen, zelf geloof ik dat het demonen/satanisten/djinn etc zijn.. kwade krachten)

Zie dit voorbeeld, de fake NOS rel:

twitter


Waarom moet ie de tijd en nummer benoemen? beide 33.
pi_208766289
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:49 schreef PSVCL het volgende:

Waarom moet ie de tijd en nummer benoemen? beide 33.
Als je 33 ziet, dan is het voor insiders het hoogste. Zo duidelijk als je er op let.
Trouwens ook in de vrijmetselarij
pi_208766352
Ik heb hier een filmpje van iemand. een bekende uit Australië dacht ik.(zo te horen) Bekend hoofd, alleen weet ik niet of hij nog leeft of ergens zich aan het verschuilen is. Hij doet een boekje open over de wereld waar hij in zit..erg interessant allemaal, duur 5 uur, en ben net een uur aan het kijken. Zo smerig die wereld..zeker als je bekend wil worden.
kijk wel, misschien plaats ik het niet.Als je dat ziet moet je wel een beetje op de hoogte zijn hoe en wat. Is echt next level voor Fok
Ga zo slapen, denk niet dat ik het ga dumpen.Ongeloofwaardig voor de meesten, maar je moest eens weten hoe het allemaal is.
pi_208766384
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 01:26 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb ook een hele interessante theorie hoe de wereld in elkaar zit. Echt, als je dit leest zal je leven nooit meer hetzelfde zijn. Misschien is het een schok voor je, maar echt enorm fascinerend en je ogen zullen voor altijd geopend zijn. Ik weet niet of ik het ga plaatsen... Nee ik denk het toch niet. Welterusten :W
Is goed man, ik hoop dat je nog wijzer wordt hoe het spelletje werkt. Geloof niet alles wat ze je wijsmaken. Ook ik niet. Denk zelluf
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 14 april 2023 @ 10:34:44 #16
485843 crew  Jippie
pi_208768135
Even wat off-topic gedoe verwijderd en 'unfriendly' posts genote.

Graar weer over tot de orde van de dag, BNW!
pi_208768272
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 april 2023 10:34 schreef Jippie het volgende:
Even wat off-topic gedoe verwijderd en 'unfriendly' posts genote.

Graar weer over tot de orde van de dag, BNW!
Het woordje "staatstrollen " is wel zeer friendly?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 14 april 2023 @ 11:01:48 #18
485843 crew  Jippie
pi_208768439
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 april 2023 10:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het woordje "staatstrollen " is wel zeer friendly?
Waar staat dat ? Dacht dat ik alle 'zure opmerkingen' eruit had gehaald.

Edit: gevonden en weggeknipt
pi_208768471
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 april 2023 11:01 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waar staat dat ? Dacht dat ik alle 'zure opmerkingen' eruit had gehaald.

Edit: gevonden en weggeknipt
:*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 14 april 2023 @ 12:27:00 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208769257
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 01:19 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
spannend...denk ik..er komt nog news binnenkort. houd je hart maar vast. het wordt erger..echt, de pestpleuris breekt straks uit, dit jaar nog, i guezz...Hoe reageert men..laat je noooit meevoeren met zij/hen die je ziet op het toneel.
Edit.we zitten 100 procent in een game..wijzelf niet..(je echte ik, bewustzijn) je avatar. die je denkt te zijn...je bent er (nog) niet bewust van ..de kunst is om er bewust van te zijn en hier uit te komen, anders komt je weer terug (matrix) trap er niet meer in nu...
Inderdaad laat je niet meevoeren door hen, je bent een snappie. *)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 22 april 2023 @ 00:35:45 #21
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_208859037
Kick
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_208903930
Tja, leuk geprobeerd, meen ik. thx daarvoor,maar denk niet dat dit topic iets wordt, tenzij het wel iets wordt.
Misschien post ik nog wat voor de maand voorbij is, en anders maar niet
  Moderator woensdag 26 april 2023 @ 20:16:08 #23
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208914240
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 00:29 schreef koosbasterd het volgende:
Tja, leuk geprobeerd, meen ik. thx daarvoor,maar denk niet dat dit topic iets wordt, tenzij het wel iets wordt.
Misschien post ik nog wat voor de maand voorbij is, en anders maar niet
Gewoon doen hier ouwe pik, dat is de enige mogelijkheid dit topic te laten slagen :)
Lach met een schone bips
  woensdag 26 april 2023 @ 21:27:13 #24
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_208915070
Laatst kwam ik deze tegen:

Ik weet niet beter dan dat Kurt Cobain zelfmoord heeft gepleegd. Maar ondanks dat dat ook na het heropenen van de zaak nog niet zo lang geleden het officiële verhaal is, lijkt er toch meer aan de hand geweest te zijn.
In de video is de patholoog die Cobain geschouwd heeft aan het woord. Ik heb het niet nagetrokken, maar schijnbaar is deze patholoog een instituut in het vakgebied en heeft hij o.a. JFK's en Michael Jackson's lichamen geschouwd.
Volgens hem is het praktisch onmogelijk dat Cobain zelfmoord heeft gepleegd en is het nooit goed onderzocht door de politie. Volgens hem en de maker van de video is de politie er vanaf het eerste moment van uit gegaan dat het zelfmoord was en is de hotelkamer nooit beschouwd als plaats delict. Geen sporenonderzoek, geen potentiële bewijsmiddelen verzameld, niets.

Volgens de patholoog was de hoeveelheid ingenomen heroïne zo enorm hoog dat het onmogelijk moet zijn geweest voor Cobain om zijn parafernalia weer netjes op te bergen (zoals bij zijn lijk gevonden), het wapen te pakken en zichzelf dood te schieten. De hoeveelheid heroïne zou hem haast direct buiten bewustzijn hebben gebracht.

Als dat waar is, wie zou de legendarische voorman van de legendarische band Nirvana vermoord hebben? Courtney Love wellicht? Ik ben niet helemaal de op hoogte over de relatie tussen die twee, maar volgens mij was het niet best.
Iemand anders met belangen?

Geen idee of deze theorie enigszins bekend is, voor mij is het nieuw. Jullie?
  Moderator woensdag 26 april 2023 @ 21:39:06 #25
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208915242
quote:
80s.gif Op woensdag 26 april 2023 21:27 schreef Mano_ het volgende:
Laatst kwam ik deze tegen:

Ik weet niet beter dan dat Kurt Cobain zelfmoord heeft gepleegd. Maar ondanks dat dat ook na het heropenen van de zaak nog niet zo lang geleden het officiële verhaal is, lijkt er toch meer aan de hand geweest te zijn.
In de video is de patholoog die Cobain geschouwd heeft aan het woord. Ik heb het niet nagetrokken, maar schijnbaar is deze patholoog een instituut in het vakgebied en heeft hij o.a. JFK's en Michael Jackson's lichamen geschouwd.
Volgens hem is het praktisch onmogelijk dat Cobain zelfmoord heeft gepleegd en is het nooit goed onderzocht door de politie. Volgens hem en de maker van de video is de politie er vanaf het eerste moment van uit gegaan dat het zelfmoord was en is de hotelkamer nooit beschouwd als plaats delict. Geen sporenonderzoek, geen potentiële bewijsmiddelen verzameld, niets.

Volgens de patholoog was de hoeveelheid ingenomen heroïne zo enorm hoog dat het onmogelijk moet zijn geweest voor Cobain om zijn parafernalia weer netjes op te bergen (zoals bij zijn lijk gevonden), het wapen te pakken en zichzelf dood te schieten. De hoeveelheid heroïne zou hem haast direct buiten bewustzijn hebben gebracht.

Als dat waar is, wie zou de legendarische voorman van de legendarische band Nirvana vermoord hebben? Courtney Love wellicht? Ik ben niet helemaal de op hoogte over de relatie tussen die twee, maar volgens mij was het niet best.
Iemand anders met belangen?

Geen idee of deze theorie enigszins bekend is, voor mij is het nieuw. Jullie?
Heb wel vaker gelezen dat het nogal een toxic relatie was, had die Courtney Love ook niet iets te maken met die knakker van Hustler? Dat was ook geen frisse geloof ik.
Lach met een schone bips
  woensdag 26 april 2023 @ 21:42:02 #26
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_208915310
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Heb wel vaker gelezen dat het nogal een toxic relatie was, had die Courtney Love ook niet iets te maken met die knakker van Hustler? Dat was ook geen frisse geloof ik.
Geen idee, ik ben/was eigenlijk alleen geïnteresseerd in de muziek, niet in de drama.
Maar hier stond ik toch wel een beetje van te kijken. Ik heb er werkelijk nog nooit iemand over gehoord.
  Moderator woensdag 26 april 2023 @ 21:46:54 #27
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208915358
quote:
80s.gif Op woensdag 26 april 2023 21:42 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Geen idee, ik ben/was eigenlijk alleen geïnteresseerd in de muziek, niet in de drama.
Maar hier stond ik toch wel een beetje van te kijken. Ik heb er werkelijk nog nooit iemand over gehoord.
Over Kurt Cobain gaan veel verhalen rond, ik weet ook niet of Courtney Love achteraf pas met die knakker van Hustler in zee is gegaan voor het geld. Er schijnt een link tussen die 2 te zijn. Ik weet er ook het fijne niet van hoor. Met Nirvana heb ik nooit echt wat gehad qua muziek. Vond the Doors eigenlijk veel lekkerder klinken ook al was dat ver voor mijn tijd. Een andere muzikant die te vroeg gestorven is.
Lach met een schone bips
  woensdag 26 april 2023 @ 21:51:54 #28
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_208915452
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Over Kurt Cobain gaan veel verhalen rond, ik weet ook niet of Courtney Love achteraf pas met die knakker van Hustler in zee is gegaan voor het geld. Er schijnt een link tussen die 2 te zijn. Ik weet er ook het fijne niet van hoor. Met Nirvana heb ik nooit echt wat gehad qua muziek. Vond the Doors eigenlijk veel lekkerder klinken ook al was dat ver voor mijn tijd. Een andere muzikant die te vroeg gestorven is.
De Club van 27, op zich ook BNW-waardig wellicht. Bizar hoeveel muzikanten er op die leeftijd gestorven zijn.
  Moderator woensdag 26 april 2023 @ 21:53:25 #29
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208915477
quote:
80s.gif Op woensdag 26 april 2023 21:51 schreef Mano_ het volgende:

[..]
De Club van 27, op zich ook BNW-waardig wellicht. Bizar hoeveel muzikanten er op die leeftijd gestorven zijn.
Daarom noemde ik Jim ook even, en dan hebben we Amy ook nog :)
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 26 april 2023 @ 21:55:50 #30
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208915506
quote:
80s.gif Op woensdag 26 april 2023 21:51 schreef Mano_ het volgende:

[..]
De Club van 27, op zich ook BNW-waardig wellicht. Bizar hoeveel muzikanten er op die leeftijd gestorven zijn.
Zou er iets in kunnen zitten wat Ricky Gervais ooit zei? "Ik heb mijn ziel nooit aan de duivel verkocht voor roem"
Lach met een schone bips
  woensdag 26 april 2023 @ 22:00:54 #31
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_208915585
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zou er iets in kunnen zitten wat Ricky Gervais ooit zei? "Ik heb mijn ziel nooit aan de duivel verkocht voor roem"
Mja, volgens mij heb ik wel eens in interviews gehoord dat Cobain de beroemdheid verschrikkelijk vond het zo veel als hij kon vermeed. Dan zou dat niet opgaan.
Daarnaast geloof ik niet in een duivel en heb ik ook niet helder wat de ziel is, dus dat zal niet snel de hoek zijn waar ik een verklaring zou zoeken :+
  Moderator woensdag 26 april 2023 @ 22:04:44 #32
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208915668
quote:
80s.gif Op woensdag 26 april 2023 22:00 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Mja, volgens mij heb ik wel eens in interviews gehoord dat Cobain de beroemdheid verschrikkelijk vond het zo veel als hij kon vermeed. Dan zou dat niet opgaan.
Daarnaast geloof ik niet in een duivel en heb ik ook niet helder wat de ziel is, dus dat zal niet snel de hoek zijn waar ik een verklaring zou zoeken :+
Ik weet het ook niet hoor, al geloof ik wel in een goed en kwaad. Maar niet in de Bijbelse betekenis ervan :)
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 29 april 2023 @ 18:30:39 #34
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208945178
Lach met een schone bips
pi_208949071
nm

[ Bericht 99% gewijzigd door koosbasterd op 01-05-2023 01:12:27 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 7 mei 2023 @ 12:01:05 #36
485843 crew  Jippie
pi_209042304
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 00:11 schreef koosbasterd het volgende:
nm
We gaan dit topic alle tijd geven ^O^
pi_209066868
Alles is upside down..dat betekent dat wat ze beweren, juist het tegenovergestelde is. Zo is roken (en wiet) veilig voor je, dat houdt zooi van buitenaf tegen dat zich in je cellen wil gaan nestelen.Roken helpt onder andere tegen longkanker. Dat weet dat tuig aan de top, dus verbieden dat roken, er is geen tijd meer te verliezen.Ze laten dan plaatjes zien van zwarte teer longen om je af te schrikken, terwijl het van vroegere mijnwerkers zijn.

links hierover komen later

Over roken gesproken..ik las vroeger het beroemde boek van https://www.bol.com/nl/nl/f/stoppen-met-roken/30087310/
Geweldig boek. lezen en ondertussen doorroken was de boodschap. Hielp niet echt trouwens
Hij kreeg later longkanker dacht ik..verrassend. Als ie nog rookte leefde hij ws nog.

Maar kijk uit, over wietzaadsjes of whatever wat ooit origineel en puur was en is (broccoli bv en meerdere groenten)...die knakkers aan de top zijn ook niet gek, dus oa Monsanto gaat of is al bezig bv die gezonde groentes wietzaadjes enz te manipuleren..dat is dan weer kut he? iemand een oplossing? Ik wil wietolie maken van mijn eigen 'biologische' zaadjes. Edit"allemaal gelul tegenwoordig dat biologische), ik hou mezelf voor de gek en koop het evengoed, en zorg ervoor)..zoveel voordelen. helpt zowat tegen alles. Beter dan pillen van big pharma, of ander soort chemische zooi

Daarom, neem nooit een slimme meter of zonnepanelen, elektrische auto's al helemaal niet..Mocht je geld over hebben, koop een benzine auto.

.

[ Bericht 4% gewijzigd door koosbasterd op 09-05-2023 21:43:37 ]
pi_209090045
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 01:19 schreef koosbasterd het volgende:
Alles is upside down..dat betekent dat wat ze beweren, juist het tegenovergestelde is. Zo is roken (en wiet) veilig voor je, dat houdt zooi van buitenaf tegen dat zich in je cellen wil gaan nestelen.Roken helpt onder andere tegen longkanker. Dat weet dat tuig aan de top, dus verbieden dat roken, er is geen tijd meer te verliezen.Ze laten dan plaatjes zien van zwarte teer longen om je af te schrikken, terwijl het van vroegere mijnwerkers zijn.

links hierover komen later

Over roken gesproken..ik las vroeger het beroemde boek van https://www.bol.com/nl/nl/f/stoppen-met-roken/30087310/
Geweldig boek. lezen en ondertussen doorroken was de boodschap. Hielp niet echt trouwens
Hij kreeg later longkanker dacht ik..verrassend. Als ie nog rookte leefde hij ws nog.

Maar kijk uit, over wietzaadsjes of whatever wat ooit origineel en puur was en is (broccoli bv en meerdere groenten)...die knakkers aan de top zijn ook niet gek, dus oa Monsanto gaat of is al bezig bv die gezonde groentes wietzaadjes enz te manipuleren..dat is dan weer kut he? iemand een oplossing? Ik wil wietolie maken van mijn eigen 'biologische' zaadjes. Edit"allemaal gelul tegenwoordig dat biologische), ik hou mezelf voor de gek en koop het evengoed, en zorg ervoor)..zoveel voordelen. helpt zowat tegen alles. Beter dan pillen van big pharma, of ander soort chemische zooi

Daarom, neem nooit een slimme meter of zonnepanelen, elektrische auto's al helemaal niet..Mocht je geld over hebben, koop een benzine auto.

.
Hoeveel pakken shag rook je per dag dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 10 mei 2023 @ 15:15:58 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_209090457
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 01:19 schreef koosbasterd het volgende:
Alles is upside down..dat betekent dat wat ze beweren, juist het tegenovergestelde is. Zo is roken (en wiet) veilig voor je, dat houdt zooi van buitenaf tegen dat zich in je cellen wil gaan nestelen.Roken helpt onder andere tegen longkanker. Dat weet dat tuig aan de top, dus verbieden dat roken, er is geen tijd meer te verliezen.Ze laten dan plaatjes zien van zwarte teer longen om je af te schrikken, terwijl het van vroegere mijnwerkers zijn.

links hierover komen later

Over roken gesproken..ik las vroeger het beroemde boek van https://www.bol.com/nl/nl/f/stoppen-met-roken/30087310/
Geweldig boek. lezen en ondertussen doorroken was de boodschap. Hielp niet echt trouwens
Hij kreeg later longkanker dacht ik..verrassend. Als ie nog rookte leefde hij ws nog.

Maar kijk uit, over wietzaadsjes of whatever wat ooit origineel en puur was en is (broccoli bv en meerdere groenten)...die knakkers aan de top zijn ook niet gek, dus oa Monsanto gaat of is al bezig bv die gezonde groentes wietzaadjes enz te manipuleren..dat is dan weer kut he? iemand een oplossing? Ik wil wietolie maken van mijn eigen 'biologische' zaadjes. Edit"allemaal gelul tegenwoordig dat biologische), ik hou mezelf voor de gek en koop het evengoed, en zorg ervoor)..zoveel voordelen. helpt zowat tegen alles. Beter dan pillen van big pharma, of ander soort chemische zooi

Daarom, neem nooit een slimme meter of zonnepanelen, elektrische auto's al helemaal niet..Mocht je geld over hebben, koop een benzine auto.

.
Voor broccoli moet je helaas wel wat verder terug om een originele versie te vinden. Daarvoor moet je dit soort plantjes zoeken langs de rotskusten van Europa:



Misschien dat olie van die zaadjes gaat helpen? Is een soort mosterd plant, dus moet vast kunnen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_209101502
Let's All Light Up!

bijna 20 jaar oud dit. Heerlijk, hier wat fragmenten

Smoking does not cause lung cancer. There is even some anecdotal evidence that it protects against lung cancer.

Smoking can protect against neurodegenerative diseases such as Alzheimer's and Parkinson's, and it can reduce the psychiatric, cognitive, sensory, and physical effects of schizophrenia.

And the children? One study conducted in Sweden observed two generations of Swedish children and found that children of smokers had lower rates of allergic rhinitis, allergic asthma, eczema, and food allergies.

A search of the SOTT.net database brings up more evidence, evidence that is either misunderstood because most researchers begin from the inculcated belief that smoking is evil (how scientific!), or because it is simply ignored when it doesn't fit into their perception of the world.

When we connect the dots through medicine, science, history, psychology and sociology, the truth emerges plain as day: the all-out global propaganda campaign against tobacco is part of the same push for 'full-spectrum dominance' over humanity in all other spheres. The targets and victims of the fake 'War on Terror' are the same targets of the war against tobacco. We are expected to believe that our wonderful 'leaders' encourage us to eat poisonous GMO food yet are oh, so concerned about the alleged health effects from smoking? Give us a break!

And so, in the spirit of resistance against the psychopaths' war on humanity, liberty and true health... Let's All Light Up!

https://www.sott.net/arti(...)-Against-Lung-Cancer

Je hebt de echte wetenschappers, degene die ws belachelijk worden gemaakt, of genegeerd, en de fake wetenschappertjes, die je veelal ziet in het news, onder andere met dat nep corona..Die zijn omgekocht of onder druk gezet.
Zo werkt dat in het wereldje

Remember, for any theory to be accepted scientifically, it must first be proven in accordance with rigorous requirements universally agreed by scientists. First the suspect agent (tobacco smoke) must be isolated, then used in properly controlled laboratory experiments to produce the claimed result, i.e. lung cancer in mammals. Despite exposing literally tens of thousands of especially vulnerable mice and rats to the equivalent of 200 cigarettes per day for years on end, "medical science" has never once managed to induce lung cancer in any mouse or rat. Yes, you did read that correctly. For more than forty years, hundreds of thousands of medical doctors have been deliberately lying to you.

The real scientists had the quasi-medical researchers by the throat, because "pairing" the deadly radioactive particle experiment with the benign tobacco smoke experiment, proved conclusively for all time that smoking cannot under any circumstances cause lung cancer. And further, in one large "accidental" experiment they were never allowed to publish, the real scientists proved with startling clarity that smoking actually helps to protect against lung cancer.

Even blind faith needs a system of positive reinforcement, which in this case became the advertising agencies and the media. Suddenly the television screens were flooded with images of terribly blackened "smoker's lungs", with the accompanying mantra that you will die in horrible agony if you don't quit now. It was all pathetic rubbish of course. On the mortuary slab the lungs of a smoker and non-smoker look an identical pink, and the only way a forensic pathologist can tell you might have been a smoker, is if he finds heavy stains of nicotine on your fingers, a packet of Camels or Marlboro in your coat pocket, or if one of your relatives unwisely admits on the record that you once smoked the demon weed.

The black lungs? From a coal miner, who throughout his working life breathed in copious quantities of microscopic black coal dust particles. Just like radioactive particles they get caught deep in the tissue of the lungs and stay there forever. If you worked down the coal mines for twenty or more years without a face mask, your lungs will probably look like this on the slab.



Many people ask exactly how it is that those smoking mice were protected from deadly radioactive particles, and even more are asking why real figures nowadays are showing far more non-smokers dying from lung cancer than smokers. Professor Sterling of the Simon Fraser University in Canada is perhaps closest to the truth, where he uses research papers to reason that smoking promotes the formation of a thin mucous layer in the lungs, "which forms a protective layer stopping any cancer-carrying particles from entering the lung tissue."

This is probably as close as we can get to the truth at present, and it does make perfect scientific sense. Deadly radioactive particles inhaled by a smoker would initially be trapped by the mucous layer, and then be ejected from the body before they could enter the tissue.

Dit hieronder is wel grappig

All of this may be a bit depressing for non-smokers, but there are probably one or two things you can do to minimize the risks as far as possible. Rather than shy away from smokers in your local pub or club, get as close as you can and breathe in their expensive second-hand smoke. Go on, don't be shy, suck in a few giant breaths. Or perhaps you could smoke one cigarette or small cigar after each meal, just three a day to build up a thin boundary mucous layer. If you cannot or will not do either of the above, consider phoning Michael Jackson to ask for a spare surgical mask!

https://www.sott.net/article/139304-Let-s-All-Light-Up-

https://www.sott.net/arti(...)s-of-Smoking-Tobacco

https://www.eurekalert.org/news-releases/774793

[ Bericht 1% gewijzigd door koosbasterd op 11-05-2023 22:55:38 ]
pi_209101537
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoeveel pakken shag rook je per dag dan?
je hebt maar weinig nicotine nodig om jezelf te beschermen, lees de links, dan wordt het duidelijker
Ik rook verder weinig,een beetje nicotine is al genoeg voor bescherming. Als je niet rookt kan je beter in de buurt staan van een roker en de rook inademen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209101585
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 15:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Voor broccoli moet je helaas wel wat verder terug om een originele versie te vinden. Daarvoor moet je dit soort plantjes zoeken langs de rotskusten van Europa:

[ afbeelding ]

Misschien dat olie van die zaadjes gaat helpen? Is een soort mosterd plant, dus moet vast kunnen.
Bedankt, wie weet
pi_209203088
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 01:19 schreef koosbasterd het volgende:
.Wietolie helpt zowat tegen alles. Beter dan pillen van big pharma, of ander soort chemische zooi
Geen dank
https://www.mediwiet.nl/mediwiettv/kort/
pi_209370656
Wereldtopic, loopt als een trein..ach, maakt het uit..niet sluiten hoor...er is altijd meer
pi_209370674
Wat zie je als eerste op het plaatje?
Dat zegt alles wat je bent.

  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 2 juni 2023 @ 03:16:14 #46
485843 crew  Jippie
pi_209370900
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 01:53 schreef koosbasterd het volgende:
Wat zie je als eerste op het plaatje?
Dat zegt alles wat je bent.

[ link | afbeelding ]
Ik zie eerst een kind, dan een aap die zich vasthoudt aan een tak in een boom. Waar kan ik de uitleg vinden?
pi_209371626
chemtrails?
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 08:17:00 #48
5428 crew  miss_sly
pi_209371744
https://nl.newsner.com/creatief/dier-in-plaatje/

Bij mij klopte het helemaal niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 3 juni 2023 @ 13:37:14 #49
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209386545
Ik zag de aap :) klopt ook wel denk ik.. eerst doen en dan pas nadenken..

Still working on that :)
Lach met een schone bips
  dinsdag 6 juni 2023 @ 20:39:33 #50
24329 KNAK
ff w88,......
pi_209424080
quote:
Digital Health: Commission and WHO launch landmark digital health initiative to strengthen global health security

Today, the European Commission and the World Health Organization (WHO) have announced the launch of a landmark digital health partnership.

In June 2023, WHO will take up the European Union (EU) system of digital COVID-19 certification to establish a global system that will help facilitate global mobility and protect citizens across the world from on-going and future health threats. This is the first building block of the WHO Global Digital Health Certification Network (GDHCN) that will develop a wide range of digital products to deliver better health for all.

Based on the EU Global Health Strategy and WHO Member States Global Strategy on Digital Health, the initiative follows the 2 December 2022 agreement signed by Commissioner Kyriakides and WHO Director-General Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus to enhance strategic cooperation on global health issues. This further bolsters a robust multilateral system with WHO at its core, powered by a strong EU.

This partnership will include close collaboration in the development, management and implementation of the WHO system, benefitting from the European Commission's ample technical expertise in the field. A first step is to ensure that the current EU digital certificates continue to function effectively.

A global WHO system building on EU legacy

One of the key elements in the European Union's work against the COVID-19 pandemic has been the digital COVID certificate. To facilitate free movement within its borders, the EU swiftly established interoperable COVID-19 certificates (entitled ‘EU Digital COVID Certificate' or ‘EU DCC'). Based on open-source technologies and standards it allowed also for the connection of non-EU countries that issue certificates according to EU DCC specifications, becoming the most widely used solution around the world.

From the onset of the pandemic, WHO engaged with all WHO Regions to define overall guidelines for such certificates. To help strengthen global health preparedness in the face of growing health threats, WHO is establishing a global digital health certification network which builds upon the solid foundations of the EU DCC framework, principles and open technologies. With this collaboration, WHO will facilitate this process globally under its own structure with the aim to allow the world to benefit from convergence of digital certificates. This includes standard-setting and validation of digital signatures to prevent fraud. In doing so, WHO will not have access to any underlying personal data, which would continue to be the exclusive domain of governments.

The first building block of the global WHO system becomes operational in June 2023 and aims to be progressively developed in the coming months.

A long-term digital partnership to deliver better health for all

To facilitate the uptake of the EU DCC by WHO and contribute to its operation and further development, the European Commission and WHO have agreed to partner in digital health.

This partnership will work to technically develop the WHO system with a staged approach to cover additional use cases, which may include, for example, the digitisation of the International Certificate of Vaccination or Prophylaxis. Expanding such digital solutions will be essential to deliver better health for citizens across the globe.

This cooperation is based on the shared values and principles of transparency and openness, inclusiveness, accountability, data protection and privacy, security, scalability at a global level, and equity. The European Commission and WHO will work together to encourage maximum global uptake and participation. Particular attention will be paid to equitable opportunities for the participation by those most in need: low and middle-income countries.
_O-

Ach ja…. Verrassend? Neuh….
Mai pben rai~!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')