Klopt, maar wat ik tijdje geleden las is dat Rusland aan het uitbreiden is.quote:
Wat blijkt uit onze geschiedenis is dat eeuwen en eeuwen lang we als mensen onszelf de dood in hebben laten jagen omdat onze "leiders" dat van ons verlangdenquote:Op zaterdag 1 april 2023 07:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het derde grootste leger is het op 2 na grootste leger![]()
Verder wel met je eens, maar helaas werkt het niet zo bij de mensheid, zo blijkt uit onze geschiedenis.
Ik sprak met een Russisch knaapje op telegram, die was behoorlijk geïndoctrineerd die kon niet wachten tot hij Oekraïense Nazis uit mocht moorden, zo zijn ze lang niet allemaal maar dankzij dit soort ingepeperde propaganda zal er niet snel een eind aan komen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, ook de aanvallende partij. Wil je dat als mens zijnde?
Jip en Rusland deed dit redelijk tot 2014 .. wat denk je dat beter was voor Rusland de situatie waar het zich nu in heeft genesteld of ervoor?quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat blijkt uit onze geschiedenis is dat eeuwen en eeuwen lang we als mensen onszelf de dood in hebben laten jagen omdat onze "leiders" dat van ons verlangden![]()
Kijk eens om je heen hoe fijn mensen met elkaar om kunnen gaan, dit zou wereldwijd ook kunnen zonder dat een stel gekken dat zich boven het "volk" verheven voelt denkt te kunnen bepalen wat het beste is. Maar ik verbaas me inderdaad ook dat we het best vaak met elkaar eens zijn. En daar ben ik dan ook blij om
Wat denk je dat beter zou zijn voor iedereen als we niet allemaal "ja" knikken en ten strijde trekken wanneer onze "leiders" ons bevelen?quote:Op zondag 2 april 2023 00:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jip en Rusland deed dit redelijk tot 2014 .. wat denk je dat beter was voor Rusland de situatie waar het zich nu in heeft genesteld of ervoor?
Je vroeg dit:quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar gaf ik antwoord op. Er zijn voor een mens heel veel redenen op de wapens op te pakken. Een aantal goede redenen (verdediging) en een aantal slechte (verovering, macht, etc)quote:Waarom mee gaan in die onzin? Omdat je soldaat bent? Omdat het land dat van je vraagt? Geen enkel mens zou hier in mee moeten willen gaan.
Als een Rusland hier ons land binnen zou vallen zou ik me ook aanmelden, nou is dat best lastig ik woon pal naast de Duitse grens, dus..quote:Op zondag 2 april 2023 01:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat denk je dat beter zou zijn voor iedereen als we niet allemaal "ja" knikken en ten strijde trekken wanneer onze "leiders" ons bevelen?
Zou zelf nadenken niet langzaamaan na alle eeuwen van oorlog een beter alternatief zijn?
3 jaar?quote:Op maandag 3 april 2023 02:19 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Honderden miljarden hahahahaha, waarvoor? en nog steeds niet in de gaten hebben dat je voor de gek wordt gehouden de laatste 3 jaar?![]()
Het zijn stuk voor stuk acteurs.
Gelukkig heeft Corona ons geleerd dat we heel veel vrijheidsstrijders actief hebben in Nederland. Rusland zou wel gek zijn om Nederland aan te vallen. Putin zou geen kans maken, want voor "vrijheid" hebben deze dapperen strijders alles over en zullen direct ten strijden gaan voor onze vrijheid in Nederland.quote:Op zondag 2 april 2023 07:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als een Rusland hier ons land binnen zou vallen zou ik me ook aanmelden,
Denk niet dat Rusland veel te vrezen van deze "strijders":quote:Op maandag 3 april 2023 08:45 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Corona ons geleerd dat we heel veel vrijheidsstrijders actief hebben in Nederland. Rusland zou wel gek zijn om Nederland aan te vallen. Putin zou geen kans maken, want voor "vrijheid" hebben deze dapperen strijders alles over en zullen direct ten strijden gaan voor onze vrijheid in Nederland.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze moeten eerst nog langs polen Duitsland Tsjechie etc voor ze hier zijn.quote:Op maandag 3 april 2023 08:45 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Corona ons geleerd dat we heel veel vrijheidsstrijders actief hebben in Nederland. Rusland zou wel gek zijn om Nederland aan te vallen. Putin zou geen kans maken, want voor "vrijheid" hebben deze dapperen strijders alles over en zullen direct ten strijden gaan voor onze vrijheid in Nederland.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onderschat nooit wat een kudde wappies kan veroorzakenquote:Op maandag 3 april 2023 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
Denk niet dat Rusland veel te vrezen van deze "strijders":
Misschien moet je eens zo'n telegram pro Russisch groepje bekijken..quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verarmd uranium is een vrij standaard anti-tank munitie die Rusland zelf ook gebruikt (ook in Oekraine). Het is geen mini-nuke, he? VU is niet radio-actief maar kei en keihard vandaar dat het gebruikt wordt als penetrator. Toegegeven het is zo giftig als de pest nadat het versplinterd, maar da's geen probleem meer van de tank crew die door zo'n granaat geraakt wordt.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de Oekraïne moet stoppen, als al zo vaak gezegd ben ik het er ook mee eens dat Rusland er niks te zoeken heeft. Zijn we het daar i.i.g. over eens![]()
Munitie met verarmd uranium zal alleen olie op het vuur zijn voor Rusland, daarbij nog niet eens meegenomen de schadelijke effecten aan de grond en de mensen die er leven op de lange termijn. Ik probeer iets verder te kijken, die meuk zou je als Oekraïne ook niet op je grond moeten willen lijkt mij. Afgezien nog van hoe Rusland daar weer met vergeldingsacties op steden op gaat reageren.
Kan zijn dat ze de productie nu opsparen voor het voorjaars offensief.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:29 schreef theguyver het volgende:
Btw opgevallen dat er al een MAAND geen raketten meer gevallen zijn op Oekraïne..
Zou dan misschien toch komen dat ze op zijn?
Mochten er toch wat worden afgeschoten worden in de toekomst en men kan achterhalen dat deze nieuw waren weet je genoeg.
Laat die inflatie maar weer komen van dat bijgedrukte geld. Het is voor een goed doel tenslotte; het meest corrupte land in Europa ‘helpen’ 😄quote:Op maandag 3 april 2023 02:19 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Honderden miljarden hahahahaha, waarvoor? en nog steeds niet in de gaten hebben dat je voor de gek wordt gehouden de laatste 3 jaar?![]()
Het zijn stuk voor stuk acteurs.
De inflatie komt nu door de energieprijzen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Laat die inflatie maar weer komen van dat bijgedrukte geld. Het is voor een goed doel tenslotte; het meest corrupte land in Europa ‘helpen’ 😄
Nee, dat wordt juist gebruikt om het meest corrupte land van Europa te bestrijden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Laat die inflatie maar weer komen van dat bijgedrukte geld. Het is voor een goed doel tenslotte; het meest corrupte land in Europa ‘helpen’ 😄
Ja, dan is het en genocide natuurlijk wel prima. Heb je je al aangemeld bij het bevrijdingslegioen van Wagner?quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Rusland valt gedeeltelijk binnen Europa en op de punten index staat deze nog 5 punten van de 100 onder Oekraïne.quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Allemaal bewust gecreëerd, die schijn¨oorlog¨ is een smokescreen ..uiteindelijk gaan wij, het volk, het voelen in ons portemonnee.quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Damn dure Hollywood film dan om alles in productie te houden.quote:Op zondag 9 april 2023 03:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Allemaal bewust gecreëerd, die schijn¨oorlog¨ is een smokescreen ..uiteindelijk gaan wij, het volk, het voelen in ons portemonnee.
We worden allemaal een beetje armer was het toch (youll own nothing etc etc is de globale versie)
Zelfs de president is een acteurquote:Op zondag 9 april 2023 07:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Damn dure Hollywood film dan om alles in productie te houden.
En nagaan dat veel wat gefilmd word niet eens bij het reguliere publiek terecht komt, om over weg gegooid geld te spreken.
In een reguliere film van ongeveer 1,5 uur kan je veel foutjes er uit halen.
Een microfoon in beeld een blooper van een acteur of een vechtscene die niet helemaal lekker loopt.
Deze film is nu +-1,5 jaar bezig.
Dus dan moeten er een paar duizend van dit soort dingen in zitten..
En hoeveel heb jij er al gevonden?
Oh en ik heb er 1 maar dat kwam omdat pro russen die aanhaalde als Oekraïense scène terwijl het gewoon een actie scène uit een Hollywood film betrof over de oorlog in Georgië.
Dus ik zou zeggen..
Laat maar zien wat je hebt gevonden tot dusver.
Partners in crime. Zelensky is wel de beter acteur van de 2.quote:Op zondag 9 april 2023 17:30 schreef QAnonn het volgende:
[..]
ik weet niet welke van de 2 een grotere idioot is.
Om een of andere reden willen ze niet naar de Donbass afreizen om te bewijzen dat de oorlog in scène is gezet...quote:Op zondag 9 april 2023 18:15 schreef Raw85 het volgende:
Is het verwijt dat hij in het verleden een acteur was nou echt het beste dat jullie kunnen bedenken?
De oorlog een schijnoorlog noemen is belachelijk natuurlijk.
In het verleden? hij is nog steeds actief als acteur ,voert nog steeds een act op.. alleen voor een andere regisseur.quote:Op zondag 9 april 2023 18:15 schreef Raw85 het volgende:
Is het verwijt dat hij in het verleden een acteur was nou echt het beste dat jullie kunnen bedenken?
De oorlog een schijnoorlog noemen is belachelijk natuurlijk.
En heb je daar nog iets van een bron/onderbouwing/theorie/eigen ideeën bij of is het gewoon weer ouderwets inhakken op anderen?quote:Op zondag 9 april 2023 18:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In het verleden? hij is nog steeds actief als acteur ,voert nog steeds een act op.. alleen voor een andere regisseur.
Dat hij acteur is, is Russische propaganda.quote:Op zondag 9 april 2023 18:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In het verleden? hij is nog steeds actief als acteur ,voert nog steeds een act op.. alleen voor een andere regisseur.
quote:Op zondag 9 april 2023 19:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat hij acteur is, is Russische propaganda.
In werkelijkheid is Zelensky al zijn hele leven diplomaat.
Toen was hij ook al diplomaat ja.quote:
Ja precies. Zo verfijnd is de propaganda in de MSM.quote:
Hij is ook een pianospeler. En hij is altijd 'verkouden'.quote:
In overduidelijke deepfakes van een snuivende Zelensky trappen is niet echt kritisch denken toch?quote:Op zondag 9 april 2023 19:39 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Hij is ook een pianospeler. En hij is altijd 'verkouden'.
heb hem nooit lijntjes zien snuiven. wel grote ogen en verkouden a la Hugo de Jonge.quote:Op zondag 9 april 2023 19:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
In overduidelijke deepfakes van een snuivende Zelensky trappen is niet echt kritisch denken toch?
De Colombiaanse kartels voeren het conflict?quote:Op zondag 9 april 2023 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja en wat heeft dit allemaal met het conflict te maken dan..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |