Bah...quote:Op donderdag 13 april 2023 08:47 schreef Jippie het volgende:
Gruwelijke onthoofding Oekraense krijgsgevangene schokt de wereld
[ code verwijderd ]
Omdat je niet onder een vlag opereert, even summier gesteld. Je vecht niet voor een land/krijgsmacht. Uiteraard gelden de universele rechten van de mens wel, maar daar wordt doorgaans niet zo veel waarde aan gehecht in dat soort gevallen.quote:Op donderdag 13 april 2023 08:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom vallen ze niet onder de Geneefse conventie, weet je dat ook?
En wat zijn dan de verschillen? Ik neem aan dat ze niet vogelvrij zijn en er ook voor hen wel regels gelden, zowel als gevangene als gevangennemer.
Ah, duidelijk. En klinkt ook niet onlogisch.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat je niet onder een vlag opereert, even summier gesteld. Je vecht niet voor een land/krijgsmacht. Uiteraard gelden de universele rechten van de mens wel, maar daar wordt doorgaans niet zo veel waarde aan gehecht in dat soort gevallen.
Je zal het filmpje daar ook wel zienquote:Op donderdag 13 april 2023 12:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bah...
Ik ga vandaag maar ff de Russische telegram groep skippen want waarschijnlijk word het daarin geprezen.
En dan noemt men daar Oekraners Nazis satanisten en zoals afgelopen week terroristen.
quote:Op donderdag 13 april 2023 15:59 schreef PSVCL het volgende:
Er bestaan dus mensen die geloven dat dit echt is:
[ twitter ]https://twitter.com/djuric_zlatko/status/1646229774820311043?s=20
Nee, mensen die geloven dat de oorlog in Oekraene echt is komen met heel andere beelden.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:59 schreef PSVCL het volgende:
Waarom zou ik een onthoofdingsfilmpje bekijken? Die poppenkast sloeg op dat politici acteurs zijn, besproken in vorige topic.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:38 schreef Raw85 het volgende:
Het onthoofdingsfilmpje nog gekeken, @:QAnonn en @:PSVCL? Nog steeds een poppenkast?
Juist ja..quote:Op donderdag 13 april 2023 15:59 schreef PSVCL het volgende:
Is nep natuurlijk. Allemaal in scne gezet. Net als de rest van de oorlog.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:38 schreef Raw85 het volgende:
Het onthoofdingsfilmpje nog gekeken, @:QAnonn en @:PSVCL? Nog steeds een poppenkast?
Makkelijk in scene te zetten.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:38 schreef Raw85 het volgende:
Heerlijk hoe open jij staat voor een discussie. Warm bad hoor.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Makkelijk in scene te zetten.
Echte oorlogsbeelden zijn niet makkelijk in scene te zetten, daarom hebben we die nog steeds niet voorbij zien komen.
Met echte oorlogsbeelden bedoel ik raketaanvallen(van begin tot eind) die hele wijken verwoesten.
De Hellywood oorlog in een klein deel van ukraine is net zo fake als de corona pandemie, dienen uiteindelijk dezelfde agenda.
Laat de staatstrollen maar komen in 3,2,1...
Je bedoeld zoals dit.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Echte oorlogsbeelden zijn niet makkelijk in scene te zetten, daarom hebben we die nog steeds niet voorbij zien komen.
Met echte oorlogsbeelden bedoel ik raketaanvallen(van begin tot eind) die hele wijken verwoesten.
De Hellywood oorlog in een klein deel van ukraine is net zo fake als de corona pandemie, dienen uiteindelijk dezelfde agenda.
Protip: Vergeet niet deze post ook even te saven in het topic BNW / [BNW friendly Babbelbox] Op verzoek een 'BNW safe space' #1 want dat schijnt daarvoor bedoelt te zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je bedoeld zoals dit.
Oh en Rusland heeft nog geen tactische nukes ingezet die daar toe in staat zijn.
Misschien beetje opletten waarom er geen verdere escalatie is JUIST daarom.
Een rookboom, een half beschadigd gebouwquote:Op donderdag 13 april 2023 19:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je bedoeld zoals dit.
Oh en Rusland heeft nog geen tactische nukes ingezet die daar toe in staat zijn.
Misschien beetje opletten waarom er geen verdere escalatie is JUIST daarom.
Hoezo zou iemand een raket aanval die een complete wijk verwoest van begin tot eind in beeld brengen.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel je niet, je bedoelde:quote:Op donderdag 13 april 2023 19:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een rookboom, een half beschadigd gebouw![]()
Bedoel zoiets
quote:Met echte oorlogsbeelden bedoel ik raketaanvallen(van begin tot eind) die hele wijken verwoesten.
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een rookboom, een half beschadigd gebouw![]()
Bedoel zoiets
Hij vliegt rondjes in een straal van een paar meter. Je kan beter...quote:
Tja, dit was te verwachten, je verplaatst je doelpalen.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij vliegt rondjes in een straal van een paar meter. Je kan beter...
Dat lijkt btw op een afgelegen verlaten industrieterreinquote:Op donderdag 13 april 2023 19:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, dit was te verwachten, je verplaatst je doelpalen.
En dan vinden mensen het gek waarom BNW naar de kloten gaat..
Ik vond het op de Titanic lijken.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat lijkt btw op een afgelegen verlaten industrieterrein
Mooie is nog hij kan er heen en ik wil wel betalen, en hij kan de hele wereld en natuurlijk ons hier op bnw de les lezen.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vond het op de Titanic lijken.
Maar verder best wel lachen dat Aleppo volgens jou dus wel echt is, maar alles wat in Oekrane gebeurt niet.
Hij weet heel goed dat hij ernaast zit, maar kennelijk geeft het een kick om net te doen dat het allemaal nep is.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mooie is nog hij kan er heen en ik wil wel betalen, en hij kan de hele wereld en natuurlijk ons hier op bnw de les lezen.
Maar daar reageert ie niet eens op.
En waarom niet.
Omdat hij momenteel gewoon beetje aan het trillen is.
Een echte waarheidszoeker had dit aanbod gewoon aangenomen.
Want wat is nu beter dan een goed punt maken ipv doelpalen verplaatsen zoals gewoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |