Allemaal bewust gecreerd, die schijn¨oorlog¨ is een smokescreen ..uiteindelijk gaan wij, het volk, het voelen in ons portemonnee.quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Laat die inflatie maar weer komen van dat bijgedrukte geld. Het is voor een goed doel tenslotte; het meest corrupte land in Europa ‘helpen’ 😄
In het verleden? hij is nog steeds actief als acteur ,voert nog steeds een act op.. alleen voor een andere regisseur.quote:Op zondag 9 april 2023 18:15 schreef Raw85 het volgende:
Is het verwijt dat hij in het verleden een acteur was nou echt het beste dat jullie kunnen bedenken?
De oorlog een schijnoorlog noemen is belachelijk natuurlijk.
spannend...denk ik..er komt nog news binnenkort. houd je hart maar vast. het wordt erger..echt, de pestpleuris breekt straks uit, dit jaar nog, i guezz...Hoe reageert men..laat je noooit meevoeren met zij/hen die je ziet op het toneel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:22 schreef Jippie het volgende:
FOK! is een discussieforum, waar mensen van alles mogen vinden zolang dat maar respectvol gebeurt.
In BNW is al meermaals de behoefte genoemd aan een stukje forum waar BNW'ers zonder goedbedoelende 'beterweters' en 'debunkers' kunnen posten.
Achter de schermen hebben we lang nagedacht hoe we dit kunnen combineren met het 'open karakter' van FOK! en we denken met de 'BNW friendly Babbelbox' gedeeltelijk aan deze BNW-wens te kunnen voldoen.
We gaan dat dus in eerste instantie een maand uitproberen. Daarna volgt een evaluatie met de users en crew of de Babbelbox daadwerkelijk in een behoefte voorziet.
We gaan niemand verbieden hier te posten, alle Fokkers zijn welkom maar we stellen wel een paar korte voorwaarden. Het motto is: babbel mee of babbel niet, debunks worden hier niet op prijs gesteld. Open gerust een ander topic over het onderwerp, maar post geen debunk verhalen in de BNW friendly Babbelbox.
Een enkel linkje/filmpje bij een post is geen probleem. Maar de Babbelbox is niet bedoeld als linkdump.
Post je een theorie / kwestie / gedachte in de Babbelbox dan is enige onderbouwing gewenst, dat mag ook een eigen redenatie/conclusie zijn.
Voor de rest willen we ook in dit topic een goede sfeer en vragen om met respect voor elkaar en de FOK!policy te posten.
Vragen of opmerkingen over de BNW friendly Babbelbox graag in FB, niet in dit topic.
Veel babbel-plezier!
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op maandag 10 april 2023 01:19 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
spannend...denk ik..er komt nog news binnenkort. houd je hart maar vast. het wordt erger..echt, de pestpleuris breekt straks uit, dit jaar nog, i guezz...Hoe reageert men..laat je noooit meevoeren met zij/hen die je ziet op het toneel.
Edit.we zitten 100 procent in een game..wijzelf niet..(je echte ik, bewustzijn) je avatar. die je denkt te zijn...je bent er (nog) niet bewust van ..de kunst is om er bewust van te zijn en hier uit te komen, anders komt je weer terug (matrix) trap er niet meer in nu...
Makkelijk in scene te zetten.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:38 schreef Raw85 het volgende:
Het onthoofdingsfilmpje nog gekeken, @:QAnonn en @:PSVCL? Nog steeds een poppenkast?
Thnx had ik gemistquote:Op donderdag 13 april 2023 19:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Protip: Vergeet niet deze post ook even te saven in het topic BNW / [BNW friendly Babbelbox] Op verzoek een 'BNW safe space' #1 want dat schijnt daarvoor bedoelt te zijn.
Morgen gaat het gebeurenquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:22 schreef Jippie het volgende:
Open gerust een ander topic over het onderwerp, maar post geen debunk verhalen in de BNW friendly Babbelbox.
Ze communiceren idd via numerologie (¨ze¨ kan iedereen voor zichzelf invullen, zelf geloof ik dat het demonen/satanisten/djinn etc zijn.. kwade krachten)quote:Op donderdag 13 april 2023 23:31 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Morgen gaat het gebeuren
Oh nee, kan ook overmorgen zijn.
Maakt het uit, we zien wel
Het heeft allemaal met numerologie te maken.Insiders weten dan hoe en wat. Het wordt je constant getoond op tv, internet, twitter enz. Jij ziet dat bijv niet, en dat vind ik oke. Jij en je maatjes zijn ergens anders mee bezig. Zoals wat ze je nu weer wijsmaken op de voor jou betrouwbare kanalen.
Als je 33 ziet, dan is het voor insiders het hoogste. Zo duidelijk als je er op let.quote:Op vrijdag 14 april 2023 00:49 schreef PSVCL het volgende:
Waarom moet ie de tijd en nummer benoemen? beide 33.
Is goed man, ik hoop dat je nog wijzer wordt hoe het spelletje werkt. Geloof niet alles wat ze je wijsmaken. Ook ik niet. Denk zellufquote:Op vrijdag 14 april 2023 01:26 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb ook een hele interessante theorie hoe de wereld in elkaar zit. Echt, als je dit leest zal je leven nooit meer hetzelfde zijn. Misschien is het een schok voor je, maar echt enorm fascinerend en je ogen zullen voor altijd geopend zijn. Ik weet niet of ik het ga plaatsen... Nee ik denk het toch niet. Welterusten
Het woordje "staatstrollen " is wel zeer friendly?quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:34 schreef Jippie het volgende:
Even wat off-topic gedoe verwijderd en 'unfriendly' posts genote.
Graar weer over tot de orde van de dag, BNW!
Waar staat dat ? Dacht dat ik alle 'zure opmerkingen' eruit had gehaald.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het woordje "staatstrollen " is wel zeer friendly?
quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar staat dat ? Dacht dat ik alle 'zure opmerkingen' eruit had gehaald.
Edit: gevonden en weggeknipt
Inderdaad laat je niet meevoeren door hen, je bent een snappie.quote:Op maandag 10 april 2023 01:19 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
spannend...denk ik..er komt nog news binnenkort. houd je hart maar vast. het wordt erger..echt, de pestpleuris breekt straks uit, dit jaar nog, i guezz...Hoe reageert men..laat je noooit meevoeren met zij/hen die je ziet op het toneel.
Edit.we zitten 100 procent in een game..wijzelf niet..(je echte ik, bewustzijn) je avatar. die je denkt te zijn...je bent er (nog) niet bewust van ..de kunst is om er bewust van te zijn en hier uit te komen, anders komt je weer terug (matrix) trap er niet meer in nu...
Gewoon doen hier ouwe pik, dat is de enige mogelijkheid dit topic te laten slagenquote:Op woensdag 26 april 2023 00:29 schreef koosbasterd het volgende:
Tja, leuk geprobeerd, meen ik. thx daarvoor,maar denk niet dat dit topic iets wordt, tenzij het wel iets wordt.
Misschien post ik nog wat voor de maand voorbij is, en anders maar niet
Heb wel vaker gelezen dat het nogal een toxic relatie was, had die Courtney Love ook niet iets te maken met die knakker van Hustler? Dat was ook geen frisse geloof ik.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:27 schreef Mano_ het volgende:
Laatst kwam ik deze tegen:
Ik weet niet beter dan dat Kurt Cobain zelfmoord heeft gepleegd. Maar ondanks dat dat ook na het heropenen van de zaak nog niet zo lang geleden het officile verhaal is, lijkt er toch meer aan de hand geweest te zijn.
In de video is de patholoog die Cobain geschouwd heeft aan het woord. Ik heb het niet nagetrokken, maar schijnbaar is deze patholoog een instituut in het vakgebied en heeft hij o.a. JFK's en Michael Jackson's lichamen geschouwd.
Volgens hem is het praktisch onmogelijk dat Cobain zelfmoord heeft gepleegd en is het nooit goed onderzocht door de politie. Volgens hem en de maker van de video is de politie er vanaf het eerste moment van uit gegaan dat het zelfmoord was en is de hotelkamer nooit beschouwd als plaats delict. Geen sporenonderzoek, geen potentile bewijsmiddelen verzameld, niets.
Volgens de patholoog was de hoeveelheid ingenomen herone zo enorm hoog dat het onmogelijk moet zijn geweest voor Cobain om zijn parafernalia weer netjes op te bergen (zoals bij zijn lijk gevonden), het wapen te pakken en zichzelf dood te schieten. De hoeveelheid herone zou hem haast direct buiten bewustzijn hebben gebracht.
Als dat waar is, wie zou de legendarische voorman van de legendarische band Nirvana vermoord hebben? Courtney Love wellicht? Ik ben niet helemaal de op hoogte over de relatie tussen die twee, maar volgens mij was het niet best.
Iemand anders met belangen?
Geen idee of deze theorie enigszins bekend is, voor mij is het nieuw. Jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |