SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Kreeg laatst nog de vraag of ik mee wilde naar een concert van hen binnenkort, maar ik heb bedankt…quote:
Zou ik ook doen, zonder Fish geen Marillion voor mijquote:Op donderdag 6 april 2023 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kreeg laatst nog de vraag of ik mee wilde naar een concert van hen binnenkort, maar ik heb bedankt…
Nee, Koelewijn heeft het gewoon schaamteloos gejatquote:Op donderdag 6 april 2023 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rubberen Robbie in gedachten?
Goedemorgen.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:31 schreef MadMaster het volgende:
Op Goede Vrijdag wordt er niet gewerkt.
Goedemorgen!
Ja, dat was helemaal geweldig. Ze beheerst het podium helemaal. Twee uur lang superenergiek, onvermoeibaar en zonder pauze.quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nog 1 dagje ploeteren, en dan weekend.
Hoe was je avondje uit?
Fijn om te lezen dat je je goed vermaakt hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was helemaal geweldig. Ze beheerst het podium helemaal. Twee uur lang superenergiek, onvermoeibaar en zonder pauze.
Goed opgelost dan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:06 schreef MadMaster het volgende:
Onlangs dit internet radiootje gekocht, omdat ik de slechte kwaliteit/connectie van de digitale radio van Ziggo spuugzat was.
[ afbeelding ]
Qua line out zit er slechts een 3,5mm aansluiting op, maar met wat trucen heb ik 'm met deze omvormer aangesloten gekregen op de soundbar via een HDMI aansluiting:
[ afbeelding ]
Nu hebben we weer een goed functionerende radioconnectie met zenders van over de hele wereld via de aanwezige speakers…
Ik weet niet wat jij betaalbaar vindt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed opgelost dan.![]()
Ik ben op zoek naar een speakersetje met tulpaansluitingen, voor mijn internetradio.
Heb jij misschien tips voor iets betaalbaars?
Ik heb geen idee in welke range ik moet denken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij betaalbaar vindt.
Wat mag het ongeveer kosten?
Ik neem aan dat je redelijk goed geluid wil hebben.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee in welke range ik moet denken.
Moeten in ieder geval niet te groot zijn.
Zal eens kijken. Lijken me wel goed.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je redelijk goed geluid wil hebben.
Zoiets?
[ afbeelding ]
Edifier R1100
Edifier heeft goede speakers voor relatief redelijke prijzen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Lijken me wel goed.
Heb nu deze al:
https://www.bol.com/nl/nl(...)Yw.2.14.ProductTitle
Dank je. Ik heb dit setje gekocht bij Mediamarkt, dus misschien zijn ze daar beter geprijsd?quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Edifier heeft goede speakers voor relatief redelijke prijzen.
Bij Bol hebben ze een hele reeks, ook met meer opties, maar dan ga je al snel over de 100 euro heen…
Geen idee, moet je even vergelijken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb dit setje gekocht bij Mediamarkt, dus misschien zijn ze daar beter geprijsd?
Goedemorgenquote:Op donderdag 6 april 2023 23:32 schreef livelink het volgende:
Ga je morgen naar Ellen ten Damme @:symphonic ? Ik zag dat ze dan in Alkmaar staat.
Het is echt heel erg fantastisch. Zij kan echt alles!!
Prima hoor. Ik plan begin volgende week wel iets. Dinsdag of woensdagquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:35 schreef Symphonic het volgende:
@:DJ11 weet je al of je morgen draait?
Anders doe ik het
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik plan begin volgende week wel iets. Dinsdag of woensdag
Goedemorgen Symph.quote:
Heggen planten , er moeten er nog de nodige de grond in.quote:Op zaterdag 8 april 2023 07:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.
Ga je nog wat leuks doen met Pasen?
Muziek terwijl u werkt...quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:12 schreef livelink het volgende:
Luister ook even mee terwijl ik met een klusje bezig ben.
Het is afkomstig uit een lading (nieuwe) tracks die ik nog niet eerder beluisterd heb.quote:
Verrassingspakket dus!quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is afkomstig uit een lading (nieuwe) tracks die ik nog niet eerder beluisterd heb.
Een beetje geblinddoekt op doel schieten, dus er kan van alles voorbij komen...
Ik zal een andere keer wel wat meer lounge-achtigs o.i.d draaien...quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Verrassingspakket dus!
Ik heb het toch afgezet want iets te druk. Veel plezier nog!
Ik vind het op het moment wel redelijk lounge-achtig. Maar mijn klus is klaar en ik ga even naar buiten om van het mooie weer te genieten. Dank je wel MadMaster voor de muzikale ondersteuning bij mijn werk!quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal een andere keer wel wat meer lounge-achtigs o.i.d draaien...
Ik doe er nog een klein kwartiertje aan vast plakken en dan ga ik ook naar buiten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het op het moment wel redelijk lounge-achtig. Maar mijn klus is klaar en ik ga even naar buiten om van het mooie weer te genieten. Dank je wel MadMaster voor de muzikale ondersteuning bij mijn werk!
Ik heb geen foutjes gehoord maar was ondertussen ook druk bezig.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu de paar foutjes er nog even uit editten...
In de nieuwe versie van VDJ is het zo ingesteld dat je kanalen automatisch open staan, omdanks dat je schuiven van je controller dicht staan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb geen foutjes gehoord maar was ondertussen ook druk bezig.
Toch jammer dat nog steeds zoveel mensen kiezen voor bestraten en betegelen. Maar misschien mag ik niet te veel zeggen, want onze voortuin is ook bestraat omdat daar onze auto staat.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Heel hard gewerkt in de tuin, morgen verder. Wel een grappig contrast: alle buren ruim rondom ons heen waren herrie aan het maken bij het straten en schuttingen zetten enzo en wij waren met levende materialen bezig om veel groen toe te voegen. Kruisbessenstruik voor Symph in de voortuin geplant en verder veeeel haagplanten.
Wij moeten twee parkeerplaatsen in stand houden, dus we zijn aan het kijken hoe we dat creatief gaan oplossen, want ik wil geen grote stenen vlakte als opritquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch jammer dat nog steeds zoveel mensen kiezen voor bestraten en betegelen. Maar misschien mag ik niet te veel zeggen, want onze voortuin is ook bestraat omdat daar onze auto staat.
Dat is minder erg dan met je vrouw.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ruzie met mijn microfoonkanaal
Het was de uitvoering van Digital Game uit 1985quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Ik kende deze helemaal niet. Of ik was 'm weer vergeten.
Symph draait gewoon live op locatie.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Mijn mic wil echt niet, en via het andere kanaal klinkt het alsof ik in de Velsertunnel sta
Welkom.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:20 schreef livelink het volgende:
Ik ben er en heb de radio aangedaan hoor.
Dat lijkt me teveel eer voor mij.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom.
Ben jij nou de reden dat Symph nu ineens wel te horen is?
Wat bedoel je met twee parkeerplaatsen in stand houden?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij moeten twee parkeerplaatsen in stand houden, dus we zijn aan het kijken hoe we dat creatief gaan oplossen, want ik wil geen grote stenen vlakte als oprit
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom.
Ben jij nou de reden dat Symph nu ineens wel te horen is?
Een goed dreigement werkt altijd. Ik kan mijn zoon nog steeds in toom houden door te dreigen dat ik buiten tegen hem ga schreeuwenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb mijn microfoon de sloot laten zien aan de overkant
We mogen niet alles tuin maken, je moet 2 auto’s op onze oprit kwijt kunnenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat bedoel je met twee parkeerplaatsen in stand houden?
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Een goed dreigement werkt altijd. Ik kan mijn zoon nog steeds in toom houden door te dreigen dat ik buiten tegen hem ga schreeuwen![]()
Werkt altijd. Het idee van een schreeuwende moeder in de buurt zorgt voor zoveel schaamte dat hij echt stopt met etteren.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Een goed dreigement werkt altijd. Ik kan mijn zoon nog steeds in toom houden door te dreigen dat ik buiten tegen hem ga schreeuwen![]()
Werkt altijd. Het idee van een schreeuwende moeder in de buurt zorgt voor zoveel schaamte dat hij echt stopt met etteren.
Leuk. Die zalvende stem ook.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:30 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een persiflage op hun eigen nummer, en vooral op de reactie van EO daarop.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet nu aan Freek de Jonge denken, maar dat is geen verzoekje
Moet jij er ook iedere keer aan denken als je in het topic komt?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:32 schreef livelink het volgende:
Laten we hopen dat just me nu aan het feesten is ergens.
die zit nuquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:32 schreef livelink het volgende:
Laten we hopen dat just me nu aan het feesten is ergens.
Veel wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet jij er ook iedere keer aan denken als je in het topic komt?
Ik ben er nog hoor. Was even in de ban van dit nummer.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen gevlucht?
Geen paniek, ik ben zo weer weg…
Nee hoor, ligt niet aan jou. Ik zat tussendoor gewoon even iets te lezen op Twitter.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen gevlucht?
Goedenavond BasEnAadquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:43 schreef BasEnAad het volgende:
Goedenavond allemaal ik luister even mee!
Midnight Cowboy toch?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen…
Theme from Midnight Express toch?
Nee, ik was de eieren voor moeders aan het verstoppen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen gevlucht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Ik wals nog niet door de woonkamer.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Het is allemaal een beetje wals-achtig vanavond, valt me op
Is dit een hint richting Andre Rieu?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Straussquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit een hint richting Andre Rieu?
Toevalquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Nee, viel me gewoon op. Maar ik had inmiddels al een treinen-verzoekje bedachtquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit een hint richting Andre Rieu?
Heb vandaag twee wassen buiten droog gekregenquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, was staat druk te spoelen enzo, kan ik ‘m straks ophangen
Fish
Goed bezig. Ik twijfel nog of er hier in de tuin weer plek voor een droogmolen moet komen, op de zolder droogt het heel goed en ik heb er ruimte zatquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb vandaag twee wassen buiten droog gekregen
Veel plezier op het feestjequote:Op zaterdag 8 april 2023 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor het draaien van mijn verzoekje, ik ben er weer vandoor wegens verplichtingen elders vanavond. Misschien tot later…
Fijne avond, Mad!quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor het draaien van mijn verzoekje, ik ben er weer vandoor wegens verplichtingen elders vanavond. Misschien tot later…
Bij mij droogt het binnen niet en ik vind de was zo lekker ruiken als het warm van de zomerzon is. Daar tegenover staat dat het vaak ook mis gaat buiten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik twijfel nog of er hier in de tuin weer plek voor een droogmolen moet komen, op de zolder droogt het heel goed en ik heb er ruimte zat
Have fun. Fijne avondquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier MadMaster. Hopelijk leuke verplichtingen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Een feestje bij vrienden, daarvoor was hij die livemix aan het doen vanmiddag (die ik heb gemist vanwege in de tuin werken en wielrennen kijken)quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel plezier MadMaster. Hopelijk leuke verplichtingen.
Er is een, bijna twee (geen idee waar ze mee bezig is nu) luisteraar(s) bijquote:
Oh ja, die livemix heb ik juist wel meegekregen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een feestje bij vrienden, daarvoor was hij die livemix aan het doen vanmiddag (die ik heb gemist vanwege in de tuin werken en wielrennen kijken)
Goedenavond. Was het bij jullie ook mooi zonnig vandaag?quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:13 schreef Fogel het volgende:
«God kveld Nederland» (fra Norge)
Zei ze als reactie, kwam net binnen
Zon, 7 graden. Vannacht slechts -3 (vorige week nog -18).quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond. Was het bij jullie ook mooi zonnig vandaag?
Was een leuke serie in de jaren 90.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De kat heette Lucky. Daarom alleen al was het een leuke serie.
Arme kat.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eigenlijk begreep ik niet helemaal waarom iedereen het zo leuk vond, hoewel ik zelf toch ook wel keek.quote:
Zat er ook een lachband onder zodat je wist wanneer je moest lachen?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk begreep ik niet helemaal waarom iedereen het zo leuk vond, hoewel ik zelf toch ook wel keek.
Wel draaien hoor. Dan kan ik ze alvast raden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:28 schreef Melting het volgende:
Nou is het genoeg geweest hè Symph..... dit is de 2e plaat die ik klaar had staan voor vanavond (samen met Mr. Bojangles).
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:28 schreef Melting het volgende:
Nou is het genoeg geweest hè Symph..... dit is de 2e plaat die ik klaar had staan voor vanavond (samen met Mr. Bojangles).
Volgens mij wel. Heb je het nooit gezien?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zat er ook een lachband onder zodat je wist wanneer je moest lachen?
Daar ging mijn enige punt voor vanavond.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:28 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar ging mijn enige punt voor vanavond.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel draaien hoor. Dan kan ik ze alvast raden.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel draaien hoor. Dan kan ik ze alvast raden.
Nee, niet bewust, was net voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Heb je het nooit gezien?
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:28 schreef Melting het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:31 schreef Fogel het volgende:
Dit doet mijn vriendin aan haar basisschool denken.Jong zal je bedoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:31 schreef livelink het volgende:
De show is toch wel weer aardig ontspoord
Uit ‘75.quote:
Slechte smaak is universeel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat grappig dat dit zo’n grote hit in Noorwegen is geweest
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uit ‘75.
Dus ik vraag haar soms wat haar favoriete dinosaurus als huisdier was toen ze kind was
quote:
ik vind het leukquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig duurt dit nummer niet zo lang
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uit ‘75.
Dus ik vraag haar soms wat haar favoriete dinosaurus als huisdier was toen ze kind was
Je kunt je afkomst nu eenmaal niet verloochenen.quote:
Nooitquote:
quote:
Heb ik je toch een mooi excuus aangedragen.quote:
There is a Voxs among the chickens!quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt je afkomst nu eenmaal niet verloochenen.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Die zangeres (van net) doet me aan Nena denken.
Er zit vlees aan...quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1 Johnny voor Voxs.
[ afbeelding ]
daar draai ik mijn hand niet voor omquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Symph draait gewoon een kwartier van Meltings show naar de kleuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |