SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Kreeg laatst nog de vraag of ik mee wilde naar een concert van hen binnenkort, maar ik heb bedankt…quote:
Zou ik ook doen, zonder Fish geen Marillion voor mijquote:Op donderdag 6 april 2023 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kreeg laatst nog de vraag of ik mee wilde naar een concert van hen binnenkort, maar ik heb bedankt…
Nee, Koelewijn heeft het gewoon schaamteloos gejatquote:Op donderdag 6 april 2023 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rubberen Robbie in gedachten?
Goedemorgen.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:31 schreef MadMaster het volgende:
Op Goede Vrijdag wordt er niet gewerkt.
Goedemorgen!
Ja, dat was helemaal geweldig. Ze beheerst het podium helemaal. Twee uur lang superenergiek, onvermoeibaar en zonder pauze.quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nog 1 dagje ploeteren, en dan weekend.
Hoe was je avondje uit?
Fijn om te lezen dat je je goed vermaakt hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was helemaal geweldig. Ze beheerst het podium helemaal. Twee uur lang superenergiek, onvermoeibaar en zonder pauze.
Goed opgelost dan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:06 schreef MadMaster het volgende:
Onlangs dit internet radiootje gekocht, omdat ik de slechte kwaliteit/connectie van de digitale radio van Ziggo spuugzat was.
[ afbeelding ]
Qua line out zit er slechts een 3,5mm aansluiting op, maar met wat trucen heb ik 'm met deze omvormer aangesloten gekregen op de soundbar via een HDMI aansluiting:
[ afbeelding ]
Nu hebben we weer een goed functionerende radioconnectie met zenders van over de hele wereld via de aanwezige speakers…
Ik weet niet wat jij betaalbaar vindt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed opgelost dan.![]()
Ik ben op zoek naar een speakersetje met tulpaansluitingen, voor mijn internetradio.
Heb jij misschien tips voor iets betaalbaars?
Ik heb geen idee in welke range ik moet denken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij betaalbaar vindt.
Wat mag het ongeveer kosten?
Ik neem aan dat je redelijk goed geluid wil hebben.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee in welke range ik moet denken.
Moeten in ieder geval niet te groot zijn.
Zal eens kijken. Lijken me wel goed.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je redelijk goed geluid wil hebben.
Zoiets?
[ afbeelding ]
Edifier R1100
Edifier heeft goede speakers voor relatief redelijke prijzen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Lijken me wel goed.
Heb nu deze al:
https://www.bol.com/nl/nl(...)Yw.2.14.ProductTitle
Dank je. Ik heb dit setje gekocht bij Mediamarkt, dus misschien zijn ze daar beter geprijsd?quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Edifier heeft goede speakers voor relatief redelijke prijzen.
Bij Bol hebben ze een hele reeks, ook met meer opties, maar dan ga je al snel over de 100 euro heen…
Geen idee, moet je even vergelijken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb dit setje gekocht bij Mediamarkt, dus misschien zijn ze daar beter geprijsd?
Goedemorgenquote:Op donderdag 6 april 2023 23:32 schreef livelink het volgende:
Ga je morgen naar Ellen ten Damme @:symphonic ? Ik zag dat ze dan in Alkmaar staat.
Het is echt heel erg fantastisch. Zij kan echt alles!!
Prima hoor. Ik plan begin volgende week wel iets. Dinsdag of woensdagquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:35 schreef Symphonic het volgende:
@:DJ11 weet je al of je morgen draait?
Anders doe ik het
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik plan begin volgende week wel iets. Dinsdag of woensdag
Goedemorgen Symph.quote:
Heggen planten , er moeten er nog de nodige de grond in.quote:Op zaterdag 8 april 2023 07:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.
Ga je nog wat leuks doen met Pasen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |