Een mooie sticker uitprinten en erop plakken.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Eigen petjes ontworpen. Wat valt daar nog aan te onwerpen.
Koud bad, sigaar.quote:
Vond het zo lullig als zij al weet dat ze nee gaat zeggen dat ze hem alsnog eerst laat gaan, vernederend. daarna die keiharde nee, gewoon totaal ongepast.quote:
Teveel pit voor deze zachte man.quote:
Ja maar zoveel regels zou ik ook vergeten met een camera op m’n neusquote:Op donderdag 6 april 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vond het zo lullig als zij al weet dat ze nee gaat zeggen dat ze hem alsnog eerst laat gaan, vernederend. daarna die keiharde nee, gewoon totaal ongepast.
Ik kan wel een heel verhaal vertellen maar dan wordt het alleen maar pijnlijker. Het lijkt me vrij duidelijk voor iedereen datik nooit iets met zo iemand als jou zou willen.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vond het zo lullig als zij al weet dat ze nee gaat zeggen dat ze hem alsnog eerst laat gaan, vernederend. daarna die keiharde nee, gewoon totaal ongepast.
Veel plezier morgen! Ciao.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
Niet tot morgen want dan zit ik de bios,
chiao fijn paasen allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |