Een mooie sticker uitprinten en erop plakken.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Eigen petjes ontworpen. Wat valt daar nog aan te onwerpen.
Koud bad, sigaar.quote:
Vond het zo lullig als zij al weet dat ze nee gaat zeggen dat ze hem alsnog eerst laat gaan, vernederend. daarna die keiharde nee, gewoon totaal ongepast.quote:
Teveel pit voor deze zachte man.quote:
Ja maar zoveel regels zou ik ook vergeten met een camera op m’n neusquote:Op donderdag 6 april 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vond het zo lullig als zij al weet dat ze nee gaat zeggen dat ze hem alsnog eerst laat gaan, vernederend. daarna die keiharde nee, gewoon totaal ongepast.
Ik kan wel een heel verhaal vertellen maar dan wordt het alleen maar pijnlijker. Het lijkt me vrij duidelijk voor iedereen datik nooit iets met zo iemand als jou zou willen.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vond het zo lullig als zij al weet dat ze nee gaat zeggen dat ze hem alsnog eerst laat gaan, vernederend. daarna die keiharde nee, gewoon totaal ongepast.
Veel plezier morgen! Ciao.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
Niet tot morgen want dan zit ik de bios,
chiao fijn paasen allen
Wat mokt iedereen lekker vanavond.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat mokt iedereen lekker vamavond.
Er komt niks.quote:
Ik weet ook nog niet wie dit kijkt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:26 schreef Sked het volgende:
Voor vrouwenvoetbal? Waar gaat het heen met deze wereld?
Voor een toernooitje wil ik het best aanslingeren, maar een oefenpotje kan ik niet aan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wie dit kijkt.![]()
@:3rr0r kijkt élke sport, kijk jij?
Zeer teleurstellend dat ze zomaar niet uitzenden, geen match dus.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lol vrouwenvoetbal
Dan kijk ik nog liever een herhaling van First Dates
Bij die voetbaldames matcht het anders regelmatigquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:32 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zeer teleurstellend dat ze zomaar niet uitzenden, geen match dus.
Is slechts oefenen meen ikquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wie dit kijkt.![]()
@:3rr0r kijkt élke sport, kijk jij?
Er wordt regelmatig gescoord binnen en buiten het veld ja.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij die voetbaldames matcht het anders regelmatig
Heeft ze nog iets bijzonders verteld?quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mede door haar en de freakshow deelnemers is First Dates om zeep geholpen.
Op1, ik bedank voor de eerquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ze nog iets bijzonders verteld?
Is het nou zo dat de NPO bewust 90 procent van de blanke hetero's er bij aanmelding uitfiltert of krijgen ze echt daadwerkelijk 50 procent LHBTQ en allochtone aanmeldingen binnen?quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mede door haar en de freakshow deelnemers is First Dates om zeep geholpen.
BNNVARA geilt wel op diversiteit en inclusiviteit.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is het nou zo dat de NPO bewust 90 procent van de blanke hetero's er bij aanmelding uitfiltert of krijgen ze echt daadwerkelijk 50 procent LHBTQ en allochtone aanmeldingen binnen?
Ik vrees het eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |