quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Haha daar had ik wel mee kunnen leven, bestellen we gewoon kapsalon.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke red flags? Lust ze geen sushi?
Hij is er niet tegen opgewassen. Jammer voor beiden.quote:
Die kans is helaas groot, maar je weet nooit hoe een haas een koe vangt.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is er niet tegen opgewassen. Jammer voor beiden.
Black don’t crackquote:
Naja zegquote:
Kunnen we die regel vergeten nu we herhalingen doen?quote:
Wel zo fijn voor de mensen in de sportschoolquote:
Die biker begon.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we die regel vergeten nu we herhalingen doen?
Ze is wel eerlijk.quote:
Onnozele match. Flauw.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
ik vind die motorrijders echt helemaal niks,
Een mooie sticker uitprinten en erop plakken.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Eigen petjes ontworpen. Wat valt daar nog aan te onwerpen.
Koud bad, sigaar.quote:
Vond het zo lullig als zij al weet dat ze nee gaat zeggen dat ze hem alsnog eerst laat gaan, vernederend. daarna die keiharde nee, gewoon totaal ongepast.quote:
Teveel pit voor deze zachte man.quote:
Ja maar zoveel regels zou ik ook vergeten met een camera op m’n neusquote:Op donderdag 6 april 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vond het zo lullig als zij al weet dat ze nee gaat zeggen dat ze hem alsnog eerst laat gaan, vernederend. daarna die keiharde nee, gewoon totaal ongepast.
Ik kan wel een heel verhaal vertellen maar dan wordt het alleen maar pijnlijker. Het lijkt me vrij duidelijk voor iedereen datik nooit iets met zo iemand als jou zou willen.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vond het zo lullig als zij al weet dat ze nee gaat zeggen dat ze hem alsnog eerst laat gaan, vernederend. daarna die keiharde nee, gewoon totaal ongepast.
Veel plezier morgen! Ciao.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
Niet tot morgen want dan zit ik de bios,
chiao fijn paasen allen
Wat mokt iedereen lekker vanavond.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat mokt iedereen lekker vamavond.
Er komt niks.quote:
Ik weet ook nog niet wie dit kijkt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:26 schreef Sked het volgende:
Voor vrouwenvoetbal? Waar gaat het heen met deze wereld?
Voor een toernooitje wil ik het best aanslingeren, maar een oefenpotje kan ik niet aan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wie dit kijkt.![]()
@:3rr0r kijkt élke sport, kijk jij?
Zeer teleurstellend dat ze zomaar niet uitzenden, geen match dus.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lol vrouwenvoetbal
Dan kijk ik nog liever een herhaling van First Dates
Bij die voetbaldames matcht het anders regelmatigquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:32 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zeer teleurstellend dat ze zomaar niet uitzenden, geen match dus.
Is slechts oefenen meen ikquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wie dit kijkt.![]()
@:3rr0r kijkt élke sport, kijk jij?
Er wordt regelmatig gescoord binnen en buiten het veld ja.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij die voetbaldames matcht het anders regelmatig
Heeft ze nog iets bijzonders verteld?quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mede door haar en de freakshow deelnemers is First Dates om zeep geholpen.
Op1, ik bedank voor de eerquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ze nog iets bijzonders verteld?
Is het nou zo dat de NPO bewust 90 procent van de blanke hetero's er bij aanmelding uitfiltert of krijgen ze echt daadwerkelijk 50 procent LHBTQ en allochtone aanmeldingen binnen?quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mede door haar en de freakshow deelnemers is First Dates om zeep geholpen.
BNNVARA geilt wel op diversiteit en inclusiviteit.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is het nou zo dat de NPO bewust 90 procent van de blanke hetero's er bij aanmelding uitfiltert of krijgen ze echt daadwerkelijk 50 procent LHBTQ en allochtone aanmeldingen binnen?
Ik vrees het eerste.
Ik heb helemaal geen toename gezien.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:51 schreef DKUp het volgende:
Op de oproep dit seizoen was vooral, “Wij zijn op zoek naar zwarte mannen.
Nauwelijks gehoor aan gegeven. Zuiden is nog erger gewordenquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen toename gezien.
Haai haaiquote:
Heb je de start van Boer zoekt Vrouw al gezien?quote:Op maandag 10 april 2023 19:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen voetballers op het C-veld ergens in een dorp
Ik heb stukjes gezien en erover gelezen, ik ga het volgen.quote:Op maandag 10 april 2023 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je de start van Boer zoekt Vrouw al gezien?
Ik heb het vanmiddag even teruggekeken.
Jaquote:Op maandag 10 april 2023 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedenavond, ik zit er klaar voor!
Ik heb wel het idee dat de afleveringen met Sergio iets meer "normale" mensen bevatten. Benieuwd of dat vanavond weer bevestigd wordt.
Jaquote:
Jaquote:
Ik miste ook de helft. Thuis alles terug zitten kijken. Leuk programma.quote:Op maandag 10 april 2023 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja
Maar die is ergens in juli denk ik? Was afgelopen jaar tijdens mn vakantie. Gelukkig ging ik in Nederland op vakantie, dus niets hoeven missen
Warm bad, Cigar.quote:
Iemand die elke 2 zinnen HAHAHAHAA doetquote:
Ik ook niet, krijg er clownvibes bij. En heb een hekel aan clowns.quote:
Ik denk ook Twentequote:
ItGODquote:Op maandag 10 april 2023 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, krijg er clownvibes bij. En heb een hekel aan clowns.
Nee, dit kan echt niet, ook niet met corona.quote:Op maandag 10 april 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, alleen dankzij Corona heb je nog een excuus om dit handje te doen
Ik kan dit niet allemaal onthoudenquote:Op maandag 10 april 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
De flirtini is een cocktail met wodka, champagne en ananassap. De flirtini staat bekend om te zien op Sex and the City en The Mighty Boosh. In The Mighty Boosh bevatte het een vleugje limoen, maar geen wodka. Een roze flirtini wordt gemaakt met cranberrysap en frambozen.
Wandelen naar een concertquote:Op maandag 10 april 2023 19:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is van gezelligheid houden een hobby?
Kajssjaja?quote:Op maandag 10 april 2023 19:36 schreef Joop_W het volgende:
Frau doet me denken aan die CDA minister van defensie.
Ank Bijleveldquote:
Oogt intelligenter dan ons Lonnekequote:
Ik was even wat drinken aan het inschenkenquote:Op maandag 10 april 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
@:sked komt binnen voor het vinkje en rent dan weg
We roepen hem weer om
Misschien toch vanwege de korte jurk.quote:Op maandag 10 april 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon aan de bar blijven zitten en enkel je hoofd draaien
Chapeau
Ja, als je iemand ziet zitten draai je het lichaam ernaar toe toch?quote:Op maandag 10 april 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon aan de bar blijven zitten en enkel je hoofd draaien
Chapeau
Zenuwen denk ikquote:Op maandag 10 april 2023 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Misschien toch vanwege de korte jurk.
Hey halloquote:Op maandag 10 april 2023 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Vergeten dat er een aflevering is, dacht het is zondag. Ben net zo gaar als op een zondag.
Past prima. Er zal wel eentje nee roepen.quote:
Haha ja, omdat die de ander te dik vindtquote:Op maandag 10 april 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Past prima. Er zal wel eentje nee roepen.
Ja best welquote:Op maandag 10 april 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hmm lijkt misschien niet helemaal
Ja, ik verwacht allemaal hele knappe mensen!quote:Op maandag 10 april 2023 19:44 schreef Sked het volgende:
Ik zou graag eens een First Dates meet hebben om de gezichten van iedereen te zien
@3rr0r zekerquote:Op maandag 10 april 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht allemaal hele knappe mensen!
Dan wel anoniem zodat je de user moet radenquote:Op maandag 10 april 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht allemaal hele knappe mensen!
Ik zou zeer graag 20 foto’s zien en zelf de namen erbij raden.quote:Op maandag 10 april 2023 19:46 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dan wel anoniem zodat je de user moet raden.
Hoeveel ga je er goed gokken denk je?quote:Op maandag 10 april 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou zeer graag 20 foto’s zien en zelf de namen erbij raden.
CIGAR is in een hele slechte paasbuiquote:Op maandag 10 april 2023 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou Lonneke al niet meer willen, en anders achteraf als ik de uitzending zou zien alsnog de deur wijzen.
Ik wilde veel roepen maar misschien is het moeilijk.quote:Op maandag 10 april 2023 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hoeveel ga je er goed gokken denk je?
Met haar gezeur over haar en buiken.quote:Op maandag 10 april 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
CIGAR is in een hele slechte paasbui
Ik zou dat toch lastig vinden, als mensen ook hun beroep erbij zeggen ga ik daar een ook een paar mensen proberen te raden.quote:Op maandag 10 april 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde veel roepen maar misschien is het moeilijk.
In het echt denk ik er wel meer te raden als ik met iedereen 5 minuten mag praten.Karakter gaat me lukken.
quote:Op maandag 10 april 2023 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Helpende plus? Bij die supermarkt? Of plus size?
Daar doe ik niet aan.quote:
Ik hoop bepaalde mensen echt op grapjes, rust of spontaniteit te kunnen herkennen.quote:Op maandag 10 april 2023 19:49 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik zou dat toch lastig vinden, als mensen ook hun beroep erbij zeggen ga ik daar een ook een paar mensen proberen te raden.
quote:Op maandag 10 april 2023 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Hij ziet eruit alsof hij het weerbericht gaat presenteren.
Het is wel een verademing nu je het zegt.quote:Op maandag 10 april 2023 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind het toch wel opvallend veel normale mensen vanavond! Vroeger was alles beter blijkt maar weer eens
quote:Op maandag 10 april 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop bepaalde mensen echt op grapjes, rust of spontaniteit te kunnen herkennen.
Zal je zien is er maar eentje goed.
Vandaag is maandagquote:Op maandag 10 april 2023 19:53 schreef XSbig het volgende:
Ik ben echt helemaal in de war met de dagen trouwens.
Dit even ter info.
Over een paar weken koningsdag, dan nog bevrijdingsdag. Hele maand verwarring (en veel vrij).quote:Op maandag 10 april 2023 19:53 schreef XSbig het volgende:
Ik ben echt helemaal in de war met de dagen trouwens.
Dit even ter info.
Ben heeft gelijkquote:
Gedoe allemaal.quote:Op maandag 10 april 2023 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Over een paar weken koningsdag, dan nog bevrijdingsdag. Hele maand verwarring (en veel vrij).
Dat niet, het opnoemen klinkt soms wel een beetje mwahquote:
Zaai ging met de meiden sporten en ketaquote:Op maandag 10 april 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat niet, het opnoemen klinkt soms wel een beetje mwah
Net als met de meiden
Ik luister met een half oor en snap niks over die duisterheidquote:Op maandag 10 april 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
In deze tijd moet je strijden voor je stukje vlees
Hele chille vibe
Klonk als depressie ofzo.quote:Op maandag 10 april 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik luister met een half oor en snap niks over die duisterheid
Gozer is een beetje vaag, snap heel zijn gebrabbel nietquote:Op maandag 10 april 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik luister met een half oor en snap niks over die duisterheid
quote:
Bipolair heet dat toch tegenwoordig?quote:Op maandag 10 april 2023 19:58 schreef XSbig het volgende:
Ik verdenk Lonneke ervan een beetje manisch te zijn.
Ik hou het allemaal niet meer bij. Daar word ik te oud voor.quote:Op maandag 10 april 2023 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bipolair heet dat toch tegenwoordig?
Beetje adhd achtigquote:Op maandag 10 april 2023 19:58 schreef XSbig het volgende:
Ik verdenk Lonneke ervan een beetje manisch te zijn.
Casting genotquote:Op maandag 10 april 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat? Is dit een aflevering zonder haais, genderissues, social work, etc?
Social Work mist ook alquote:Op maandag 10 april 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat? Is dit een aflevering zonder haais, genderissues, social work, etc?
Slagingspercentage is klein. 3 uur rijden maakt het niet beterquote:Op maandag 10 april 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
Alles buiten Noord-Holland hoeft ze niet
SAD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |